Това не изглежда правилно и аз наистина разбирам разочарованието ви.
Добре сте направили, че подадохте жалба тук и нашият екип ще се опита да разбере каква е причината за всичко това.
Моля, получете някои отговори на Ник, вашия специалист по разрешаване на жалби, възможно най-скоро, за да можем да продължим с вашия случай.
И така, това е първата ви заявка за теглене след преди 2 години, нали?
Надявам се, че ще успеем да стигнем до дъното на всичко това и да разрешим ситуацията по най-добрия начин.
This doesn't seem right, and I truly understand your frustration.
You have done well to submit a complaint here, and our team will try to find out what the reason is for all this.
Please get some answers to Nick, your complaint resolver, as soon as possible so we can move forward with your case.
So, this is your first withdrawal request after 2 years ago, right?
I hope that we'll be able to get to the bottom of all this and solve the situation in the best way possible.