ФорумКазинаNational Casino - обща дискусия

National Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от raniak78
|
20617 преглеждания 97 отговора |
|
12 3 4...6
Добавете пост
преди 2 години

ЯСВИВ ОБИЧА НАЦИОНАЛНОТО КАЗИНО!


ПРЕДНАЗНАЧЕНИ ЗА ХИГРОЛЪРИТЕ, БОНУСИТЕ СА МАЛКО И ЩЕ ВИ НАМАЛЯТ СЪОТНОШЕНИЕ НА 30% БОНУС, НО ВАШИЯТ VIP ХОСТ МОЖЕ ДА ВИ ИЗГОТВЯ!

ОБИЧАМ ГО!

ЯСВИВ

Автоматичен превод:
jaswiv
преди 2 години

Намерихме условията им за много несправедливи, така че ще внимавам там.

https://casino.guru/national-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не че ми плащаш парите

Автоматичен превод:
maiikamaro05
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, имате ли нужда от помощ?

Автоматичен превод:
преди 1 година

казино много добро. Направих депозит 20e с 2-ри депозит 50%•

изигран слот netent 2e peer spin.

спечелих 500e, направих залог, направих теглене и изпратих документи за верификация.

2 часа и пари в мифинити

портфейл, без контактен чат на живо.

няма проблем с верификацията и тегленето.

и не знам защо репутацията на казиното не е добра.







Автоматичен превод:
преди 1 година

Проблеми с вашия акаунт, функции за отговорен хазарт или нещо друго, не се колебайте да го направите тук.

Автоматичен превод:
преди 1 година

казино много добро. Направих депозит 20e с 2-ри депозит 50%•

изигран слот netent 2e peer spin.

спечелих 500e, направих залог, направих теглене и изпратих документи за верификация.

2 часа и пари в мифинити

портфейл, без контактен чат на живо.

няма проблем с верификацията и тегленето.

и не знам защо репутацията на казиното не е добра.







Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

звучи наистина добре. Чудя се дали сте голям фен на игрите на Netent.

Вярвам, че вече сте изпратили потребителска рецензия, така че не се колебайте да ни изпратите дори положителна 🙂.



Автоматичен превод:
Публикация на PatriciaAdams е изтрит от Magda
Причина: Реклама
преди 1 година

те ми искат карта, която според тях е направена на кредитната карта на 06.01.2022 г., която не е включена в историята на транзакциите ми. Всички транзакции, направени на този сайт, бяха чрез pix. Те са filefilefile отказва оттеглянето ми

josiel200@hotmail.com

Джосиел Флориано

Автоматичен превод:
jof200
преди 1 година

Виждам, че сте изпратили жалбата, така че нямам търпение да науча повече, веднага щом бъде прегледана.

Както го виждам сега, казиното ви иска доказателство за депозит, който никога не сте правили, и поради това тегленето ви е блокирано, прав ли съм, моля?

Е, жалбата беше добра идея, предполагам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер. Направих депозит в националното казино и видях, че неговите игри не се поддържат в Гърция. Изтеглих тези пари и ми изпратиха документи за самоличност. Влизам да ги направя и не приема в pdf формат, също така имейлът, на който им отговорих, за да ми помогнат, не е наличен. Какво мога да направя;; Благодаря

Автоматичен превод:
chriskats18
преди 1 година

Здравейте,

Депозирахте в казиното, за да разберете, че някои игри (със сигурност казината с наличност на гръцки език ще предоставят някои игри за играчи от вашата страна и това се основава на доставчиците на игри) не са достъпни за вас, нали?

Тогава изглежда, че сте започнали проверката и сега се борите с определен документ.

Можете ли да обясните кой документ изглежда неправилно предоставен? Намирам за много интересно, че форматът .pdf е ограничен. Обикновено това е единственият разрешен формат.

Но аз проверявам правилата и вместо това трябва да качвате екранни снимки - проверете точка 8 :

„11. KYC И ПРОВЕРКА:

Предоставете своите KYC процедури


1. Всички играчи трябва да са над законната възраст (18+)


2. Списък на необходимите документи, за да могат играчите да преминат процеса на проверка:

Снимка на документ за самоличност

Снимка или екранна снимка на платежната система

Снимка или екранна снимка на документ, потвърждаващ текущия адрес на пребиваване (не по-стар от 3 месеца)


3. В някои случаи изискваме допълнително доказателство - доказателство за средства (за да сме сигурни, че играчът използва собствените си пари, когато залага на нашия сайт)


4. Документите, цитирани тук по-горе, могат да бъдат поискани, когато играчът достигне определена сума на депозит/теглене и когато подозираме играча в измамна дейност


5. Ние също така проверяваме залозите на играча за възможни нарушения. В случай, че не сме сигурни в законността на кредитираната печалба, ние се свързваме с доставчика и проверяваме тези залози с него


6. За да предотвратим евентуално фалшиво/ненадеждно използване на процеса на проверка на самоличността, ние проверяваме документите за признаци на редактиране, ако е необходимо, изискваме селфи с лична карта, за да сме сигурни, че документът принадлежи на точното лице, което се е регистрирало на уебсайта

В случай, че имаме сериозни подозрения и не сме сигурни дали документът е валиден или не, се свързваме с отдела за борба с измамите по имейл


7. Играчът трябва да качи документи в раздела „Проверка на документи" в своя акаунт


8. Критерии за проверка на документите:

Снимка на документ за самоличност: всички данни (име, дата на раждане, гражданство) напълно съвпадат с данните в данните на играча, документът е валиден, със снимка.

По правило за идентификация е подходящ паспорт, лична карта, шофьорска книжка.

Снимка или екранна снимка на платежната система: всички данни напълно съвпадат с данните в Дългове на платежни системи. Сканираните копия не се приемат като потвърждение


9. Допълнителни документи:

Селфи с документ за самоличност

Доказателство за богатство

Доказателство за средства


10. Снимка или екранна снимка на документ, потвърждаващ текущия адрес на пребиваване: данните (име, адрес на пребиваване + дата на издаване на документа) съвпадат с данните в данните на играча. За потвърждаване на адреса се приема сметка за комунални услуги / банково извлечение / плащане за мобилни услуги / снимка на регистрация от паспорта е приемлива за играчи от ОНД. Документът не трябва да е по-стар от 90 дни (3 месеца).


11. Селфита с документ за самоличност: желателно е да се виждат ръцете на играча, щателна проверка за редакция/фотошоп. По желание може да се поиска селфи с документ за самоличност + лист, на който е изписано името на казиното и текущата дата. В този случай е за предпочитане надписът да е върху лист хартия, а не обикновен.

Доказателство за богатство: документ, потвърждаващ благосъстоянието на играча.

Доказателство за средства: документ, потвърждаващ получаването на средства в платежната система.


Кажете ми как е минало, ще се опитам да помогна


Автоматичен превод:
chriskats18
преди 1 година

Здравейте,

моля, проверете правилата, намирам точка номер 8, която гласи:

„8. Критерии за проверка на документи:

Снимка на документ за самоличност: всички данни (име, дата на раждане, гражданство) напълно съвпадат с данните в данните на играча, документът е валиден, със снимка.

По правило за идентификация е подходящ паспорт, лична карта, шофьорска книжка.

Снимка или екранна снимка на платежната система: всички данни напълно съвпадат с данните в Дългове на платежни системи. Сканираните копия не се приемат като потвърждение"

Бих казал, че вместо това трябва да качвате снимки или екранни снимки. Опитайте това и ми кажете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино не е извършило плащането. С настоящото ви информирам за моята изключителна загриженост относно моята заявка за теглене в National Casino. На 30 януари 2023 г. поисках теглене на €670 от моя акаунт в National Casino, но след като проверих моя акаунт в Skrill, забелязах, че тегленето все още не е обработено. За да обоснова твърдението си, прикачих пълно и подробно извлечение от моя акаунт в Skrill, което ясно показва, че няма обработени транзакции на стойност €670. Свързах се със Skrill и бях информиран, че преводът, който поисках на 30 януари, беше отменен по причини извън моят контрол. към Skrill.

Поддръжката на клиенти на NationalCasino изпраща само автоматични отговори и те не плащат това, което ми дължат.


Бъдете много внимателни с това казино


Искрено Ваш,

Карлос Гуедес

Автоматичен превод:
Straca97
преди 1 година

Здравейте

Бих искал да започна отначало. И така, позволете ми няколко въпроса. Теглили ли сте някога от това казино? Ако не сте, преминали ли сте поне проверката?

Такова забавяне е огромно и бих искал да разбера на какво се дължи.




Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Днес загубих 300 евро. Изненадващо е, но нямаше безплатно завъртане...особено след като преди това имаше доста проблеми с искането за теглене..Наистина много странно какво искаха, за да направят теглене. Не съветвам никого да инвестира в това казино.. Поддръжката също е много ужасна..

Автоматичен превод:
Chris1979
преди 11 месеца

Здравейте.

Бих казал, че има смисъл късметът с безплатните завъртания да изчезне в крайна сметка, нищо не трае вечно. Това е хазарт.

Но е тъжно да чуя, че подкрепата е ужасна. Можете ли да споменете някои примери, може би?

Свързано ли е по някакъв начин със сложна проверка? Мисля, че други играчи биха оценили други подробности.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Радка...

При 300 завъртания мисля, че 1 безплатно завъртане би било възможно. Купих 10 завъртания. Спечелих 140 евро от безплатните завъртания. Имайте предвид, купих безплатните завъртания. Това означава, че заложих 1 евро около 350 пъти, просто спечелих малко над 60 евро...това е много изненадващо...

При проверката депозирах 25 евро и 30 евро еднократно. По време на проверката те искаха да видят само депозита от 30 евро от сметката ми, а не 25 евро. Всичко е в депозита от 25 евро (моето име, сума и IBAN и на кого съм го платил). Честно казано, бих предпочел да играя в Crazgames Casino или Ricardo Casino.

Автоматичен превод:
Chris1979
преди 11 месеца

Здравей Chris1979,

Ще уважа мнението ви, само си представете, че последният ми тест се състоеше от 10 сесии, в които купих безплатни завъртания и само две ми донесоха реални печалби (спечелената сума беше по-висока от сумата на залога), но действителният резултат беше лека загуба. 🙂

какво да кажа Случва се.

Все още не разбирам напълно проблема с проверката. Депозирахте два пъти по време на проверката, какъв беше проблемът? Можете ли да уточните?



Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Проблемът е, че те имат доказателство за депозит от 30 евро, че тези 30 евро са депозирани в тяхното казино. Но тъй като в извлечението от сметката ми няма име (само моят Iban), те не приемат този документ.

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още