Здравейте,
Съжалявам, имате ли нужда от помощ?
Hello,
I'm sorry, do you need help?
казино много добро. Направих депозит 20e с 2-ри депозит 50%•
изигран слот netent 2e peer spin.
спечелих 500e, направих залог, направих теглене и изпратих документи за верификация.
2 часа и пари в мифинити
портфейл, без контактен чат на живо.
няма проблем с верификацията и тегленето.
и не знам защо репутацията на казиното не е добра.
casino very good. I made deposit 20e with 2nd deposit 50%•
played slot netent 2e peer spin.
i win 500e , made a wager, made cashout and sent veryfication documents.
2 hours and money in mifynity
wallet, without contact live chat .
no problem with veryfication and cashout.
and dont know why casino reputation is no good.
Проблеми с вашия акаунт, функции за отговорен хазарт или нещо друго, не се колебайте да го направите тук.
Problems with your account, responsible gambling features or anything else, feel free to do so here.
Probleme mit Ihrem Konto, verantwortungsvolle Glücksspielfunktionen oder etwas anderes, so können Sie dies gerne hier tun.
казино много добро. Направих депозит 20e с 2-ри депозит 50%•
изигран слот netent 2e peer spin.
спечелих 500e, направих залог, направих теглене и изпратих документи за верификация.
2 часа и пари в мифинити
портфейл, без контактен чат на живо.
няма проблем с верификацията и тегленето.
и не знам защо репутацията на казиното не е добра.
casino very good. I made deposit 20e with 2nd deposit 50%•
played slot netent 2e peer spin.
i win 500e , made a wager, made cashout and sent veryfication documents.
2 hours and money in mifynity
wallet, without contact live chat .
no problem with veryfication and cashout.
and dont know why casino reputation is no good.
Здравейте,
звучи наистина добре. Чудя се дали сте голям фен на игрите на Netent.
Вярвам, че вече сте изпратили потребителска рецензия, така че не се колебайте да ни изпратите дори положителна 🙂.
Hello,
it sounds really good. Are you a big fan of Netent games, I wonder.
I believe you have already submitted a user review, so feel free to send us even a positive one 🙂.
те ми искат карта, която според тях е направена на кредитната карта на 06.01.2022 г., която не е включена в историята на транзакциите ми. Всички транзакции, направени на този сайт, бяха чрез pix. Те са отказва оттеглянето ми
josiel200@hotmail.com
Джосиел Флориано
they are asking me for a card that according to them was made on the credit card on 01/06/2022, which is not included in my transaction history. All transactions made on this site were through pix. They are refusing my withdrawal
josiel200@hotmail.com
josiel floriano
estão me pedindo um cartao que segundo eles foi feito no cartao de crédito no dia 06/01/2022 ao qual não consta em meu histórico se transação. Todas as transações feita nesse sia foi através se pix. Estao recusando minha retirada
josiel200@hotmail.com
josiel Floriano
Виждам, че сте изпратили жалбата, така че нямам търпение да науча повече, веднага щом бъде прегледана.
Както го виждам сега, казиното ви иска доказателство за депозит, който никога не сте правили, и поради това тегленето ви е блокирано, прав ли съм, моля?
Е, жалбата беше добра идея, предполагам
I can see that you submitted the complaint, so I'm eager to learn more as soon as it's reviewed.
The way I see it now, the casino asks you for proof of deposit you have never made, and due to that your withdrawal is blocked, am I correct, please?
Well, the complaint was a good think to do, I guess
Добър вечер. Направих депозит в националното казино и видях, че неговите игри не се поддържат в Гърция. Изтеглих тези пари и ми изпратиха документи за самоличност. Влизам да ги направя и не приема в pdf формат, също така имейлът, на който им отговорих, за да ми помогнат, не е наличен. Какво мога да направя;; Благодаря
Good Evening. I made a deposit at the national casino and saw that its games are not supported in Greece. I withdrew this money and they sent me identification documents. I go in to do them and it does not accept in pdf format, also the email I replied to them to help me is not available. What can I do;; Thanks
Καλησπέρα. Έκανα κατάθεση στο national casino και είδα ότι δεν υποστηρίζονται στην Ελλάδα τα παιχνίδια του. Έκανα τα χρήματα αυτά ανάληψη και χρειάζεται μου έστειλαν ταυτοποίηση εγγράφων. Μπαίνω να τα κάνω και δε δέχεται σε μορφή pdf, επίσης δεν υπάρχει διαθέσιμο το mail που τους απάντησα για να με βοηθήσουν. Τι μπορώ να κάνω;; Ευχαριστώ
Здравейте,
Депозирахте в казиното, за да разберете, че някои игри (със сигурност казината с наличност на гръцки език ще предоставят някои игри за играчи от вашата страна и това се основава на доставчиците на игри) не са достъпни за вас, нали?
Тогава изглежда, че сте започнали проверката и сега се борите с определен документ.
Можете ли да обясните кой документ изглежда неправилно предоставен? Намирам за много интересно, че форматът .pdf е ограничен. Обикновено това е единственият разрешен формат.
Но аз проверявам правилата и вместо това трябва да качвате екранни снимки - проверете точка 8 :
„11. KYC И ПРОВЕРКА:
Предоставете своите KYC процедури
1. Всички играчи трябва да са над законната възраст (18+)
2. Списък на необходимите документи, за да могат играчите да преминат процеса на проверка:
Снимка на документ за самоличност
Снимка или екранна снимка на платежната система
Снимка или екранна снимка на документ, потвърждаващ текущия адрес на пребиваване (не по-стар от 3 месеца)
3. В някои случаи изискваме допълнително доказателство - доказателство за средства (за да сме сигурни, че играчът използва собствените си пари, когато залага на нашия сайт)
4. Документите, цитирани тук по-горе, могат да бъдат поискани, когато играчът достигне определена сума на депозит/теглене и когато подозираме играча в измамна дейност
5. Ние също така проверяваме залозите на играча за възможни нарушения. В случай, че не сме сигурни в законността на кредитираната печалба, ние се свързваме с доставчика и проверяваме тези залози с него
6. За да предотвратим евентуално фалшиво/ненадеждно използване на процеса на проверка на самоличността, ние проверяваме документите за признаци на редактиране, ако е необходимо, изискваме селфи с лична карта, за да сме сигурни, че документът принадлежи на точното лице, което се е регистрирало на уебсайта
В случай, че имаме сериозни подозрения и не сме сигурни дали документът е валиден или не, се свързваме с отдела за борба с измамите по имейл
7. Играчът трябва да качи документи в раздела „Проверка на документи" в своя акаунт
8. Критерии за проверка на документите:
Снимка на документ за самоличност: всички данни (име, дата на раждане, гражданство) напълно съвпадат с данните в данните на играча, документът е валиден, със снимка.
По правило за идентификация е подходящ паспорт, лична карта, шофьорска книжка.
Снимка или екранна снимка на платежната система: всички данни напълно съвпадат с данните в Дългове на платежни системи. Сканираните копия не се приемат като потвърждение
9. Допълнителни документи:
Селфи с документ за самоличност
Доказателство за богатство
Доказателство за средства
10. Снимка или екранна снимка на документ, потвърждаващ текущия адрес на пребиваване: данните (име, адрес на пребиваване + дата на издаване на документа) съвпадат с данните в данните на играча. За потвърждаване на адреса се приема сметка за комунални услуги / банково извлечение / плащане за мобилни услуги / снимка на регистрация от паспорта е приемлива за играчи от ОНД. Документът не трябва да е по-стар от 90 дни (3 месеца).
11. Селфита с документ за самоличност: желателно е да се виждат ръцете на играча, щателна проверка за редакция/фотошоп. По желание може да се поиска селфи с документ за самоличност + лист, на който е изписано името на казиното и текущата дата. В този случай е за предпочитане надписът да е върху лист хартия, а не обикновен.
Доказателство за богатство: документ, потвърждаващ благосъстоянието на играча.
Доказателство за средства: документ, потвърждаващ получаването на средства в платежната система.
Кажете ми как е минало, ще се опитам да помогна
Hello,
You deposited in the casino to find out that some games (surely casinos with greek language availability will provide some games for players from your country, and it is based on the game providers) are not available to you, right?
Then it seems you started the verification and are now struggling with a certain document.
Can you explain which document seems to be wrongly provided? I find it very interesting that the .pdf format is restricted, though. Normally, it's the only allowed format.
But I check the rules and you are supposed to upload screenshots, instead - check point 8:
"11. KYC AND VERIFICATION:
Provide your KYC procedures
1. All Players should be over the legal age (18+)
2. List of required documents in order for players to pass verification process:
Photo of an identity document
Photo or screenshot of the payment system
Photo or screenshot of a document confirming the current address of residence (not older than 3 months)
3. In some cases we require additional proof - proof of funds (to make sure player uses his/her own money when gamble at our site)
4. The documents quoted hereinabove can be requested when player reaches certain sum of deposit/withdrawal and when we suspect player in fraudulent activity
5. We also check player's bets for possible violations. In case we are not sure about the legality of the winning credited we contact provider and check those bets with them
6. To prevent the possible fake/untrustful usage of the ID verification process, we check documents for any signs of editing, if necessary request selfie with ID to make sure the document belongs to the exact person who registered on the website
In case we have strong suspicions and unsure whether the document is valid or not we contact anti-fraud department via email
7. The player should upload documents to the "Document verification" tab in his/her account
8. Document verification criteria:
Photo of an identity document: all data (name, date of birth, citizenship) completely coincide with the data in Player’s details, the document is valid, with a photograph.
As a rule, a passport, ID, driver’s license is suitable for identification.
Photo or screenshot of the payment system: all data completely coincides with the data in Payment systems debts. Scanned copies are not accepted as confirmation
9. Additional documents:
Selfies with an identity document
Proof of wealth
Proof of funds
10. A photo or a screenshot of a document confirming the current address of residence: the data (name, address of residence + date of issue of the document) coincides with the data in Player’s details. To confirm the address, a utility bill / bank statement / payment for mobile services is acceptable / photo of registration from the passport is acceptable for players from the CIS. The document must be no older than 90 days (3 months).
11. Selfies with an identity document: it is desirable that the player’s hands are visible, a thorough check for editing / photoshop. Optionally, a selfie can be requested with an identity document + a sheet of paper on which the name of the casino and the current date are written. In this case, it's preferable for the inscription to be on a sheet of squared paper rather than plain.
Proof of wealth: a document confirming the welfare of the player.
Proof of funds: a document confirming the receipt of funds to the payment system.
Let me know how it went, I'll try to help
Здравейте,
моля, проверете правилата, намирам точка номер 8, която гласи:
„8. Критерии за проверка на документи:
Снимка на документ за самоличност: всички данни (име, дата на раждане, гражданство) напълно съвпадат с данните в данните на играча, документът е валиден, със снимка.
По правило за идентификация е подходящ паспорт, лична карта, шофьорска книжка.
Снимка или екранна снимка на платежната система: всички данни напълно съвпадат с данните в Дългове на платежни системи. Сканираните копия не се приемат като потвърждение"
Бих казал, че вместо това трябва да качвате снимки или екранни снимки. Опитайте това и ми кажете.
Hello,
please check the rules, I find point number 8 saying:
"8. Document verification criteria:
Photo of an identity document: all data (name, date of birth, citizenship) completely coincide with the data in Player’s details, the document is valid, with a photograph.
As a rule, a passport, ID, driver’s license is suitable for identification.
Photo or screenshot of the payment system: all data completely coincides with the data in Payment systems debts. Scanned copies are not accepted as confirmation"
I'd say that you should upload photos or screenshots instead. Try that and let me know.
Това казино не е извършило плащането. С настоящото ви информирам за моята изключителна загриженост относно моята заявка за теглене в National Casino. На 30 януари 2023 г. поисках теглене на €670 от моя акаунт в National Casino, но след като проверих моя акаунт в Skrill, забелязах, че тегленето все още не е обработено. За да обоснова твърдението си, прикачих пълно и подробно извлечение от моя акаунт в Skrill, което ясно показва, че няма обработени транзакции на стойност €670. Свързах се със Skrill и бях информиран, че преводът, който поисках на 30 януари, беше отменен по причини извън моят контрол. към Skrill.
Поддръжката на клиенти на NationalCasino изпраща само автоматични отговори и те не плащат това, което ми дължат.
Бъдете много внимателни с това казино
Искрено Ваш,
Карлос Гуедес
This casino did not make the payment. I hereby inform you of my extreme concern regarding my withdrawal request at National Casino. On the 30th of January 2023, I requested a withdrawal of €670 from my National Casino account, however after checking my Skrill account, I noticed that the withdrawal was still not processed. To substantiate my claim, I have attached a complete and detailed statement from my Skrill account, which clearly shows that there were no transactions processed worth €670, I contacted Skrill and was informed that the transfer I requested on 30th January was reversed for reasons beyond my control. to Skrill.
NationalCasino customer support only sends automatic responses and they don't pay what they owe me.
Be very careful with this casino
Yours sincerely,
Carlos Guedes
Este casino não fez o pagamento. Venho desta forma informar a minha extrema preocupação em relação ao meu pedido de levantamento no National Casino. No dia 30 de janeiro de 2023, solicitei o levantamento de € 670 da minha conta no National Casino, no entanto, após verificar minha conta Skrill, notei que o levantamento ainda não foi processado. Para comprovar minha reclamação, anexei um extrato completo e detalhado da minha conta Skrill, que mostra claramente que não houve transações processadas no valor de € 670, contactei a Skrill e fui informado de que a transferência solicitada em 30 de Janeiro foi revertida por motivos alheios a Skrill.
O apoio ao cliente do NationalCasino envia apenas respostas automáticas e não pagam aquilo que me devem.
Muito cuidado com este casino
Atenciosamente,
Carlos Guedes
Здравейте
Бих искал да започна отначало. И така, позволете ми няколко въпроса. Теглили ли сте някога от това казино? Ако не сте, преминали ли сте поне проверката?
Такова забавяне е огромно и бих искал да разбера на какво се дължи.
Hey there.
I'd like to start from the beginning. So, allow me a few questions. Have you ever withdrawn from this casino before? If you haven't, have you at least passed the verification yet?
Such a delay is huge, and I'd like to understand what's causing it.
Днес загубих 300 евро. Изненадващо е, но нямаше безплатно завъртане...особено след като преди това имаше доста проблеми с искането за теглене..Наистина много странно какво искаха, за да направят теглене. Не съветвам никого да инвестира в това казино.. Поддръжката също е много ужасна..
I lost 300 euros today. It's surprising but there wasn't a free spin...especially since before that there were quite a lot of problems requesting a withdrawal..Really very strange what they asked for in order to make a withdrawal. I don't advise anyone to invest in this casino..The support is also very terrible..
Ich hab heute 300 Euro verspielt.Man wundert sich aber es gab nicht ein Freispiel ..zumal davor es ziemlich viele Probleme gab und eine Auszahlung zu beantragen..Wirklich sehr seltsam was sie alles verlangten um eine Auszahlung zu tätigen.ich rate jedem nicht in diesem Casino zu investieren..Der Support ist auch sehr schrecklich..
Здравейте.
Бих казал, че има смисъл късметът с безплатните завъртания да изчезне в крайна сметка, нищо не трае вечно. Това е хазарт.
Но е тъжно да чуя, че подкрепата е ужасна. Можете ли да споменете някои примери, може би?
Свързано ли е по някакъв начин със сложна проверка? Мисля, че други играчи биха оценили други подробности.
Hello.
I would say it makes sense that free-spins luck dries off eventually, nothing lasts forever. It's gambling.
But it is sad to hear that support is terrible. Can you mention some examples, perhaps?
Is it somehow related to complicated verification? I think other players would appreciate other details.
Здравей Радка...
При 300 завъртания мисля, че 1 безплатно завъртане би било възможно. Купих 10 завъртания. Спечелих 140 евро от безплатните завъртания. Имайте предвид, купих безплатните завъртания. Това означава, че заложих 1 евро около 350 пъти, просто спечелих малко над 60 евро...това е много изненадващо...
При проверката депозирах 25 евро и 30 евро еднократно. По време на проверката те искаха да видят само депозита от 30 евро от сметката ми, а не 25 евро. Всичко е в депозита от 25 евро (моето име, сума и IBAN и на кого съм го платил). Честно казано, бих предпочел да играя в Crazgames Casino или Ricardo Casino.
Hello Radka...
At 300 spins I think 1 free spin would be conceivable. I bought 10 spins. I won 140 euros on the free spins. Mind you, I bought the free spins. That means I bet 1 euro about 350 times just won a little over 60 euros...that's very surprising...
During the verification I deposited 25 euros and 30 euros once. During the verification they only wanted to see the 30 euros deposit from my account and not the 25 euros.. Everything is in the 25 euros deposit (my name, amount and the IBAN and who I paid it to). To be honest, I'd rather play at Crazgames Casino or Ricardo Casino.
Hallo Radka...
Bei 300 Umdrehungen denke ich wäre 1 mal Freispiele erdenkbar..Ich hab 10 spins gekauft..Da habe ich 140 Euro gewonnen bei den freispielen.. Wohlgemerkt ich habe die Freispiele gekauft..Das heißt ich habe ungefähr 350 Mal 1 Euro gesetzt und dabei gerade Mal etwas über 60 Euro gewonnen..Das ist schon sehr verwunderlich..
Bei der verifizierung habe ich 1 mal 25 Euro eingezahlt und 30 Euro..Bei der verifizierung wollten sie nur die 30 Euro Einzahlung sehen von meinem Konto und nicht die 25 Euro..Dabei steht alles bei der 25 Euro Einzahlung(Name von mir ,Betrag und die IBAN sowie an wehm ich es eingezahlt habe)..Ganz ehrlich da geh ich lieber bei crazgames casino oder Ricardo Casino spielen..
Здравей Chris1979,
Ще уважа мнението ви, само си представете, че последният ми тест се състоеше от 10 сесии, в които купих безплатни завъртания и само две ми донесоха реални печалби (спечелената сума беше по-висока от сумата на залога), но действителният резултат беше лека загуба. 🙂
какво да кажа Случва се.
Все още не разбирам напълно проблема с проверката. Депозирахте два пъти по време на проверката, какъв беше проблемът? Можете ли да уточните?
Hello Chris1979,
I will respect your opinion, just imagine that my latest test consisted of 10 sessions in which I bought free spins and only two gained me real winnings (the amount won was higher than the bet amount), yet the actual outcome was a slight loss. 🙂
What should I say? It happens.
I still do not fully understand the verification issue. You deposited twice during the verification, what was the trouble about? Can you specify?
Проблемът е, че те имат доказателство за депозит от 30 евро, че тези 30 евро са депозирани в тяхното казино. Но тъй като в извлечението от сметката ми няма име (само моят Iban), те не приемат този документ.
The problem is that they have proof of a deposit of 30 euros that this 30 euros was deposited at their casino. But since there is no name on my account statement (only my Iban) they do not accept this document..
Das Problem liegt daran das sie von einer Einzahlung von 30 Euro ein Nachweis haben das diese 30 Euro bei ihren Casino eingezahlt wurde..Da aber kein Name auf mein Kontoauszug steht (nur meine Iban) akzeptieren sie dieses Dokument nicht..
Не ме интересуват 300-те (общо 440)... така е при игра. Понякога просто не печелите. Но фактът, че дори не сте получили безплатни завъртания, когато сте заложили 1 евро 300 пъти, прави много подозрително, че нещата не вървят добре..
В допълнение, завъртанията понякога продължават 3 секунди и след това отново 5 секунди или понякога 7 секунди...защо барабаните се въртят толкова различно...това е добър въпрос
I don't care about the 300 (440 in total)... that's how it is when playing. Sometimes you just don't win. But the fact that you didn't even get free spins when you bet 1 euro 300 times makes it very suspicious that things are not going well..
In addition, the rotations sometimes last 3 seconds and then again 5 seconds or sometimes 7 seconds...why do the reels spin so differently...that's a good question
Die 300 (440 gesamt) sind mir egal..es ist so beim spielen.Mal gewinnt man Mal eben nicht.Aber das bei 300 Mal 1 Euro Einsatz nicht einmal Freispiele kamen macht es schon sehr verdächtig das es nicht mit rechten Dingen zugeht..
Dazu kommt das die Drehungen mal 3 Sekunden dauern und dann wieder 5 Sekunden oder auch Mal 7 Sekunden..warum Drehen sich die Rollen so unterschiedlich...das ist eine gute Frage
Проблемът е, че те имат доказателство за депозит от 30 евро, че тези 30 евро са депозирани в тяхното казино. Но тъй като в извлечението от сметката ми няма име (само моят Iban), те не приемат този документ.
The problem is that they have proof of a deposit of 30 euros that this 30 euros was deposited at their casino. But since there is no name on my account statement (only my Iban) they do not accept this document..
Das Problem liegt daran das sie von einer Einzahlung von 30 Euro ein Nachweis haben das diese 30 Euro bei ihren Casino eingezahlt wurde..Da aber kein Name auf mein Kontoauszug steht (nur meine Iban) akzeptieren sie dieses Dokument nicht..
Това е нормално, страхувам се.
Изявлението трябва да съдържа пълното ви име и адрес.
Знам, че някои играчи трябва да посетят банката си, за да получат такова извлечение. Можете ли да се обадите на вашата банка? Бих опитал това.
This is normal, I'm afraid.
The statement must provide your full name and address.
I know that some players need to visit their bank in order to get such a statement. Can you call your bank? I would try that.
Не ме интересуват 300-те (общо 440)... така е при игра. Понякога просто не печелите. Но фактът, че дори не сте получили безплатни завъртания, когато сте заложили 1 евро 300 пъти, прави много подозрително, че нещата не вървят добре..
В допълнение, завъртанията понякога продължават 3 секунди и след това отново 5 секунди или понякога 7 секунди...защо барабаните се въртят толкова различно...това е добър въпрос
I don't care about the 300 (440 in total)... that's how it is when playing. Sometimes you just don't win. But the fact that you didn't even get free spins when you bet 1 euro 300 times makes it very suspicious that things are not going well..
In addition, the rotations sometimes last 3 seconds and then again 5 seconds or sometimes 7 seconds...why do the reels spin so differently...that's a good question
Die 300 (440 gesamt) sind mir egal..es ist so beim spielen.Mal gewinnt man Mal eben nicht.Aber das bei 300 Mal 1 Euro Einsatz nicht einmal Freispiele kamen macht es schon sehr verdächtig das es nicht mit rechten Dingen zugeht..
Dazu kommt das die Drehungen mal 3 Sekunden dauern und dann wieder 5 Sekunden oder auch Mal 7 Sekunden..warum Drehen sich die Rollen so unterschiedlich...das ist eine gute Frage
Добре, аз също бих бил малко загрижен, но както обясних, това се случва. Това е математика и статистика.
За да бъдем честни и справедливи обаче, цялата концепция за честни игри работи точно като неговата:
„Принципите на произволността се спазват от всеки лицензиран доставчик на игри."
( https://casino.guru/how-slot-machines-work-math )
Мисля, че рисува картина...
Както и да е, забавянето и странностите, които описахте, обикновено се причиняват от изоставаща връзка - няма нужда да казвам, че може да се случи и от двете страни. Съчувствам, че може да предизвика известно ниво на подозрение, така че трябва да потърсите по-стабилни сайтове или връзки, за да избегнете това. Какво мислиш?
Ok, I would also be a bit concerned, but as I explained, this happens. It's math and statistics.
To be fair and square, though, the whole concept of fair games works just like his:
"The principles of randomness are honoured by every licensed game provider."
(https://casino.guru/how-slot-machines-work-math)
I think it paints a picture...
Anyway, the delay and oddities you've described are usually caused by a lagging connection - needless to say, it may happen on both sides. I empathize it may raise a certain level of suspicion, so you should look for more stable sites or connections to avoid that. What do you think?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.