Все още не сте получили парите и нямате актуализация? Колко време продължава, моля? Мисля, че казиното вероятно има много, но видях, че играч, който също е имал проблеми, вече е получил пари, така че ще се радвам, ако и при вас е така.
Кажи ми. 🙂
You still haven't received the money and you don't have any update ? How long has it been going on please ? I think the casino is probably having a lot, but I saw that a player who also had problems has already received money, so I'll be glad if that's the case for you.
Let me know. 🙂
Не, повече няма да играя в това казино. Бях блокиран акаунта си.. Честно казано не искам да играя никъде повече. Понякога беше трудно да се контролирам 😏, така че ми е по-добре без да играя 🙈
No, I won't be playing at this casino anymore. I had my account blocked.. I honestly don't want to play anywhere anymore. It was hard to keep control at times 😏 so I'm better off without playing 🙈
Ne už v tomto casinu hrát nebudu. Nechala jsem zablokovat účet.. upřímně už nechci nikde hrát. Udržet kontrolu nad sebou bylo občas těžké 😏 takže bez hraní je mi lépe 🙈
по дяволите Хареса ми този сайт. Бях на път да завърша всички „постижения", да се надигна във VIP програма и т.н.
Но преди около една седмица те премахнаха Zimpler от методите за депозит и теглене и сега сайтът е напълно съсипан. Невъзможно теглене на средства.
Би било толкова интересно да чуем какво се е случило. Някой има ли идея?
Damn. I loved this site. I was on my way to completing all the "achievements", getting high on VIP program, etc...
But about one week ago they removed Zimpler from deposit & withdrawal methods and now the site is completely ruined. Impossible to withdraw funds.
It would be so interesting to hear what has happened. Anyone have any idea?
Първоначално имах същото преживяване.
Zimpler беше бърз и надежден, но мисля, че е само за лиценз за Малта...
Мисля, че са загубили лиценза за Малта, кълна се, че все още го имаха януари-февруари-март.
Сега пак пише Кюрасао. Всъщност попаднах на този сайт чрез някаква добавка, която казваше без данъци (само ако Малта) за ЕС.
И добавката в сайта им казваше „бързо казино". DDD
Почти съм сигурен, че това е най-бавното казино, в което съм играл. Както винаги. И съм играл в почти всички големи и обикновени и няколко по-малки. Като най-досадните големи имат този 24-часов период на предизвестие, но след това той отива в сметката ви почти 100%. Нямаш представа кога frumzi ще плати.
I had the same experience initially.
Zimpler was fast and reliable but I think its only for malta licence...
I think they lost malta licence, I swear they still had it January- February-March.
Now it says again Curacao. I Actually stumbled on this site via some add that said tax-free(only if malta)for EU.
And the add in their site said "fast casino". DDD
Im pretty sure its the slowest casino what comes to payment that I have ever played. Like ever. And I have played in pretty much all of the big and common ones and few smaller. Like the most annoying big ones have this 24 h notice period but after that it goes to your account pretty much 100 %. You have NO idea when frumzi gonna pay.
Всъщност едно обосновано предположение на Зимплер е, че са решили, че това е неизгодно за тях.
Хората изтеглиха парите си, вместо да ги върнат. Сега те забавят всичко с надеждата да отмените и да играете. Това е много обичайна практика за тези 24-часови... полицейски часове или логиката зад тях.
Actually one educated guess to Zimpler is that they decided it was disadvantageous to them.
People withdrew their money instead of playing it back. Now they then delay everything in hopes you cancel and play. Its very common practise to these 24h...curfew timings, or the logic behind.
Толкова се радвам за теб и се радвам, че ги имаш на уважение. Разбирам, че няма да продължите да играете тук и вероятно ще намерите казино, което ви подхожда повече.
Желая ти късмет. ☘️ 🙂
I'm so happy for you and I'm glad you have them in your esteem. I understand that you won't continue to play here and you'll probably find a casino that suits you better.
I wish you the best of luck. ☘️ 🙂
Не, повече няма да играя в това казино. Бях блокиран акаунта си.. Честно казано не искам да играя никъде повече. Понякога беше трудно да се контролирам 😏, така че ми е по-добре без да играя 🙈
No, I won't be playing at this casino anymore. I had my account blocked.. I honestly don't want to play anywhere anymore. It was hard to keep control at times 😏 so I'm better off without playing 🙈
Ne už v tomto casinu hrát nebudu. Nechala jsem zablokovat účet.. upřímně už nechci nikde hrát. Udržet kontrolu nad sebou bylo občas těžké 😏 takže bez hraní je mi lépe 🙈
Вероятно бих казал, че тя не би могла да се справи по-добре. Най-добре е да не играете в казината и не е нужно да губите пари и особено нерви. Можете също така да харчите за нещо по-смислено от казиното. Така че ви желая много успехи в бъдеще. 🙂
I would probably say that she couldn't have done better. It is best not to play in casinos and you don't have to lose money and especially nerves. You can also spend on something more meaningful than the casino. So I wish you much success in the future. 🙂
Asi by som povedal, že lepšie si nemohla urobiť. Najlepšie je v kasínach nehrať a nemusíš prísť o peniaze a hlavne nervy. Tiež možeš minúť na niečo zmysluplnejšie ako kasíno. Tkaže do budúcnosti prajem veľa úspechu. 🙂
по дяволите Хареса ми този сайт. Бях на път да завърша всички „постижения", да се надигна във VIP програма и т.н.
Но преди около една седмица те премахнаха Zimpler от методите за депозит и теглене и сега сайтът е напълно съсипан. Невъзможно теглене на средства.
Би било толкова интересно да чуем какво се е случило. Някой има ли идея?
Damn. I loved this site. I was on my way to completing all the "achievements", getting high on VIP program, etc...
But about one week ago they removed Zimpler from deposit & withdrawal methods and now the site is completely ruined. Impossible to withdraw funds.
It would be so interesting to hear what has happened. Anyone have any idea?
Означава ли това, че и тук сте забили пари? Опитахте ли да попитате поддръжката какво може да се е случило и защо този метод на плащане вече не е наличен?
Does that mean you have stuck money here too ? Have you tried asking support what could have happened and why this payment method is no longer available ?
Да, разбирам. Предполагам, че ще получа средствата, не се тревожете за това, но може да отнеме седмица или две.
Четейки клиентски отзиви от CasinoGuru и този форум за разговори, изглежда, че този метод на плащане е изчезнал от всички.
За съжаление предполагам, че това е така, защото преди беше твърде лесно да се теглят средства и Фрумзи реши да го направи по-трудно поради бизнес причини, така че хората да залагат парите си, преди да получат шанса да ги изтеглят. Както някой каза по-горе.
Yes I do. I am assuming I will get the funds, no worries about that, but it might take a week or two.
Reading customer reviews from CasinoGuru & this conversation forum it seems like this payment method has disappeared from everyone.
I am, sadly, assuming it is because it was too easy to withdraw funds before and Frumzi decided to make it harder for business reasons so people would gamble their money before they get the chance to withdraw it. As someone stated above.
Мисля, че вие, като администратори на CasinoGuru, имате възможност да се свържете директно с казиното. На обикновените клиенти те не дават директни отговори и аз харесвам Frumzi много.
Така че бихте направили услуга на всички нас, като се свържете с тях и се опитате да върнете Zimpler към методите за депозит и теглене. Всеки, който използва Frumzi, ще оцени това много.
I think that you, as CasinoGuru admins, have the chance to contact the casino directly. To normal customers they do not give straight answers and I like Frumzi a lot.
So, you would do a favor to all of us by contacting them and trying to get Zimpler back into deposit & withdrawal methods. Everyone using Frumzi would appreciate this a lot.
О, добре тогава, надявам се да получиш парите, както очакваш. Но ако има някакъв проблем, знаете, че можете да се свържете с нас.
Що се отнася до самия метод на плащане, ние се свързваме с казината за оплаквания, но не можем да ги убедим да добавят или премахват нещо. Не знаем какви са конкретните причини, поради които вече не можем да теглим чрез този метод, така че освен ако казиното не го направи сами, ние не можем да направим много.
Мисля обаче, че ако попитате дали е временно или постоянно, биха могли да ви дадат отговор, не мисля, че трябва да е тайна.
Oh, well then, I hope you get the money as you expect. But if there's any problem, you know you can contact us.
As for the payment method itself, we contact casinos about complaints, but we can't convince them to add or remove anything. We don't know what the specific reasons are behind not being able to withdraw using this method anymore, so unless the casino does it themselves, we can't do much.
However, I think if you ask if it's temporary or permanent, they could give you an answer, I don't think it should be a secret.
Доста съм уморен от това казино, честно казано.
Вчера ОТНОВО случайно получих информация от нормалния им чат, че ТЕ ВСЕ ОЩЕ НЕ СА ПОПРАВИЛИ грешката с постиженията след ТРИ МЕСЕЦА. Дължат ми 40 евро (знам малко пари, но си играл, за да ги спечелиш). Чатът каза, че някой нарочно го е маркирал като „игнориране" и той каза, че е обратно в „списъка със задачи". WTF ЧОВЕК!?
Свързах се с техния имейл (никога не отговарям), с чата десетки пъти през последните 3 месеца, че МОЖЕТЕ ЛИ да го ПОПРАВИТЕ и винаги обещавам, но никога не изпълнявам.
Днес влязох (защото получих оферта за връщане на пари), които ми дадоха тази оферта и чатът започна да се бори с мен, казвайки, че не е „ежедневна", въпреки че ясно се посочва „ежедневна оферта за връщане на пари от 15% до 150e за последните 72 часа". Ежедневно се казва.
Между другото не за първи път чатът отказва оферти, които самите те изпращат. КАКВА КАТАСТРОФА на един сайт!! Снимка на моето постижение е подслушвана тук. VIP отделът също не прави нищо, освен да изпраща прегръдки...
Знам, че никога няма да го оправят, но това, което ме вбесява е, че МИ ДЪЛЖАТ 40 ЕВРО. ДЪЛЖИМ. Никога през живота си не съм бил толкова ядосан от обслужването на клиенти в казината, обикновено те поправят и помагат, но тези хора са съвсем просто „някъде там". Също така е често срещано чатът понякога да изчезва. Просто приключва чата по средата (тече нормален разговор).
Това е Фиш за електронни залагания, който вече постигнах отдавна.
Im pretty effing tired of this casino to be honest.
Yesterday I got AGAIN accidentally info from their normal chat that THEY STILL HAVEN'T FIXED the achievement bug after THREE MONTHS. They owe me 40 euros(little money I know but you played to earn it). The chat said that someone had deliberately marked it as "ignore" and he said that its back on the "to do list". WTF MAN!?
I've contacted their email(never reply), the chat dozen times past 3 months that COULD YOU FIX it, and always promise yet never deliver.
Today I went in (because I got cashback offer) that give me this offer and the chat started fighting me saying its not "daily" even though it clearly states "a daily cashback offer 15 % to 150e for the past 72 h". DAILY IT SAYS.
Not the first time btw that the chat denies offers they send themselves. WHAT A CATASTROPHE of a site!! A pic of my achievement bugged here. VIP department also does nothing but sends huggies...
I know they will never fix it, but the thing what get me furios is that THEY OWE ME 40 EUROS. OWE. I've never been so pissed in my life about customer service in casinos, usually they fix and help, but these people are utterly just "out there". Also its pretty common that the chat just runs away sometimes. Just plain ends the chat midflight(normal conversation going).
Its a E-bet slip that I already achieved long ago.
Понякога чатът на живо не е информиран за всичко, което се случва в казиното, бих казал, така че е жалко, че не можете да получите никакви отговори по имейл от поддръжката на казиното.🤷♀️
Надяваме се, че сега, когато отново е в техния „списък със задачи", както казахте, ще получите парите си. Разбира се, уведомете ни как върви.
Sometimes the live chat is not informed about everything that is happening at the casino, I would say, so it is unfortunate that you can not get any answers by email from the support from the casino.🤷♀️
Hopefully, now that it is again on their "to-do list," as you said, you will receive your money. Surely, let us know how it goes.
Не, не е така. Дори им пуснах съобщение в чата, където ТЕХНИЯТ VIP-мениджър казва, че имам право на този бонус, но те отказват и напускат чата.
Ужасно е как се държат с хората. Колко пъти са ми затваряли чата например...
След това лъжете постоянно за „ще се свържем с вас след 24 часа по имейл".
Минаха 3 месеца!!!! След 24 години ли имаха предвид!?
Ужасно ужасно казино обслужване.
Не, никога няма да получа това, което ми дължат, 100% съм сигурен в това.
No thats not it. I've even posted a message to them in chat where THEIR VIP-manager says that I am entitled to this bonus but they refuse and leave the chat.
Its horrible how they treat people. How many times have they just closed the chat on me for example...
Then lie constantly about "we will contact you in 24 h via email."
Its been 3 months!!!! Did they mean after 24 years!?
Horrible horrible casinoservice.
No I will never get that what they owe me, I am 100 % certain of it.
Звучи доста разочароващо, със сигурност. Все пак се надявам на най-добър резултат. Сигурен съм, че много играчи ще се информират от прегледа, който сте написали за това казино , и това ще им помогне да разберат по-добре как работи там.
It does sound pretty frustrating, for sure. I still hope for the best result, though. I am certain many players will get informed from the review you have written for this casino, and it'll help them better understand how it works there.
Актуализация. Проблемите с плащането продължават. Те също започнаха да нарушават собствените си правила.
Току-що получих "обяснение" от чата, че правилата за 3 дни започват от СЛЕДВАЩИЯ ДЕН, В КОЯТО НАПРАВИТЕ ТЕГЛЕНЕ.
Добре добре.
ТОГАВА ЗАЩО Е ВЕЧЕ ПОВЕЧЕ ОТ 4 ДНИ?! DD
Също така последната актуализация е, че имат проблем със skrill....
Наистина ли? Проблем със skrill.
Мисля, че това е просто случайно извинение. Толкова е ужасно как работи този сайт. Толкова ужасен човек Д
Update. The payment problems continue. They also now have started bending their own rules.
I just got "explanation" from chat that 3 days rules starts from the NEXT DAY THAT YOU MAKE WITHDRAWAL.
Well Ok.
THEN WHY IT IS MORE THAN 4 DAYS ALREADY?! DD
Also latest update is that they have a problem with skrill....
Really? Problem with skrill.
This I think is just a random excuse. Its so awful how this site works. So awful man D
Или може би неговият доставчик на плащания трета страна има проблеми със Skrill. По един или друг начин изглежда очевидно, че всички трябва да изчакаме, за да видим какво следва. Надявам се, че казиното работи енергично върху това.
Въпреки че не бих очаквал много през уикенда. 🙁
Or perhaps its third-party payment provider has some issues with Skrill. One way or another, it seems obvious that we all have to wait to see what comes next. I hope the casino is working on that vigorously.
Though I would not expect much during the weekend. 🙁
Някой друг има ли проблеми с игрите на Frumzi? Някои нетенти не се зареждат, нито BTG, само игри, които изглежда работят, са измами на Play'ns... О, и livemonopoly например не е наличен.
Is anyone else having problems with Frumzi games? Some netents don't load, nor BTGs, only games that seem to work are Play'ns scams...Oh and livemonopoly for example is unavailable.
Здравейте, опитахте ли да попитате казиното дали имат някакъв проблем с доставчика или игрите и как можете да го разрешите? Може би бихте могли да разберете повече.
Що се отнася до тегленето, успяхте ли да вземете парите? Питам, защото още не съм видял ъпдейт.
Кажи ми.
Hi, did you try to ask the casino if they have any problem with the provider or the games and how you could solve it ? Maybe you could find out more.
As for your withdrawal, did you manage to get the money yet ? I'm asking because I haven't seen an update yet.
Let me know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.