преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Frumzi Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте!
Имам проблем с казино frumzi.. Изтеглих заявка на 21/2/24 до днес 26/2, те не ми платиха, тегленето все още се показва чакащо на сайта и не получих никаква информация или имейл.. Имам свържете се с двойка поддръжка
пъти всеки път, когато ми казват един и същ отговор за копиране и поставяне.. може ли някой да ми помогне как да си взема парите? Спечелих го с бонус..Аз съм от Гърция
Hello!
I have problem with frumzi casino.. I did withdraw request 21/2/24 till today 26/2 they didn’t pay me the withdraw is showing still on pending on the site and I got nothing info or any email.. I have contact support couple
of times every time they tell me the same copy paste answer.. can anyone help me how to get my money? I won it with bonus..I’m from Grecce
Здравейте. Виждам, че вашият акаунт все още не е напълно потвърден, така ли е? Имахте ли успешно теглене преди това или е първото? Не е необичайно казината да отнемат известно време, особено ако става въпрос за верифициране на акаунта, което може да отнеме повече време. Ние всъщност даваме на казината 14 пълни дни, за да преминат през този процес, преди да се намесим. Моля, уведомете ни, когато имате някаква актуализация от казиното.
Hello. I can see, that your account was not fully verified yet, is that right? Did you have any successful withdrawal before or is it the first one? It is not unusual for casinos to take some time, especially if it comes to verifying the account, which can be more time consuming. We actually give casinos 14 full days to get thru this process before we intervene. Please let us know whenever you have any update from the casino.
Здравейте, потвърдих акаунта си от първия ден .. с това, което ме помолиха да направя .. сега, ако имам нужда от повече, не знам, казах им след 6 дни, ако имат нужда от повече документи, да ми кажат и те ми казват всичко е наред с акаунта ми ..и да, за първи път правя теглене в това казино!
Hello I have verified my account from the first day .. with what they asked me to do .. now if I need more I don’t know I have told them 6 days now if they need more documents to tell me and they tell me all is okay with my account ..and yes it’s my first time on this casino I do a withdraw !
Не е нужно да обсъждам с тях Даниел, от 21/2 им изпращам съобщение всеки ден, те ми дават едни и същи отговори за копиране и поставяне. Просто искам плащането ми, което чакам да бъде завършено. Тъй като не мога да намеря решение с тях от чата на живо, реших да пиша тук, за да видя дали можете да ми помогнете по-добре
I don't have to discuss with them Daniel, since 21/2 I send them a message every day, they give me the same copy paste answers.. I just want my payment that I'm waiting to be completed. Since I can't find a solution with them from the live chat, I thought I'd write here to see if you can help me better
δεν έχω να συζητήσω μαζί τους Daniel εγώ από 21/2 κάθε μέρα τους στέλνω μήνυμα μου δίνουν της ίδιες copy paste απαντήσεις.. εγώ απλά θέλω να ολοκληρωθεί η πληρωμή μου που περιμένω. Επειδή δεν βγαζω άκρη μαζί τους από το live chat είπα να γράψω εδώ μήπως με βοηθήσετε καλύτερα
Хей. Това наистина е страхотна новина, благодаря ви, че я споделихте. Може би отне малко повече време, отколкото бихте искали, но хубавото е, че получихте парите, нали? Ще продължите ли да играете в това казино, какво мислите?
Ако желаете, можете да опишете опита си в рецензия за това казино, просто използвайтетази връзка , за да го направите. 🙂
Hey. This is really great news, thank you for sharing. Maybe it took a little bit longer than you would like, but the good thing is, you got the money, right? Are you going to continue playin at this casino, what do you think?
If you like, you can describe your experience in a review for this casino, just use this link, to do so. 🙂
Като цяло, в сравнение с гръцките казина, FRUMZI е много по-добро казино и предлага повече печалби, знаете! Просто не ми харесва колко късно е тегленето
In general, comparing with the Greek casinos, FRUMZI is a much better casino and offers more profits, you know! I just don't like how late the withdrawal is
Σε γενικές γραμμές συγκρίνοντας με τα ελληνική καζίνο το FRUMZI είναι πολύ καλύτερο καζίνο και προσφέρει και περισσότερα κέρδη να ξέρετε ! Απλά δεν μπυ αρέσει που αργεί η ανάληψη
Да, една седмица става доста голяма, но даваме на казината 14 да подредят тегленията, така че те все още са в рамките на нормата. Мисля, че ако премахнем продължителността на тегленето, казиното е доста добро за вас, прав ли съм?
Ако играете тук, не се колебайте да споделите как е минало следващото теглене, а ако не, ви пожелавам да изберете най-доброто казино за в бъдеще.
Късмет. ☘️
Yes, a week is getting to be quite a lot, but we give casinos 14 to sort out the withdrawals, so they were still within the norm. I think if we take away the length of the withdrawal, the casino is pretty good for you, am I right ?
If you play here, feel free to share how the next withdrawal went and if not, I wish you to choose the best casino for the future.
Good luck. ☘️
Здравейте, имам проблем с плащането, което е чакащо от 4 февруари, минах проверката преди 2 дни, отне 20 дни...! и все още не съм получил парите така че внимавайте къде да вложите парите си.
Hello, I have a problem with my payment, which has been pending since February 4, I passed the verification 2 days ago, it took 20 days...! and I still haven't received the moneyso be careful where to put your money.
Здравейте. Съжаляваме за тази дълготрайна проверка и продължаващата ситуация с теглене. Всъщност видях жалбата ви 👈, където споменахте, че са отказали документа с Jeton история на плащанията, нали? Имате ли някакво обяснение от казиното защо се е случило това? Каква беше причината да го отхвърлите? Може би беше в грешен формат?🤷♀️ Само мое предположение, тъй като се опитвам да разбера какъв може да е проблемът. Трябва да се опитате да попитате за това поддръжката, какво ще кажете? Може би ще получите някои отговори. Моля, уведомете ни за всякакви актуализации.
Hello. Sorry for this long lasting verification and ongoing withdrawal situation. I actually saw your complaint 👈, where you've mentioned, that the have refused the document with Jeton history of payments, right? Have you got any explanation from the casino, about why did this happened? What was the reason for rejecting it? Was it, perhaps, in the wrong format?🤷♀️ Just my guess, as I'm trying to understand what could the problem be. You should try to ask about that the support, what do you say? Maybe you will get some answers. Please let us know about any updates.
Сметката беше потвърдена преди 3 дни и все още не съм получил плащането. в чата продължават да говорят едно и също, че трябва да чакам..
The account was verified 3 days ago and I still haven't received the payment. in the chat they keep saying the same thing, that I have to wait..
Виждам. Значи вашият акаунт е напълно проверен, нали? Моя грешка, мислех, че казвате, че все още се нуждаят от допълнителния документ от Jeton.🤷♀️ Нека да видим сега какво ще може да направи нашият екип за оплаквания в тази ситуация. Да се надяваме, че ще се свържат с казиното и ще продължат с вашия случай. 🤞
I see. So your account is fully verified, yeah? My mistake, I thought that you were saying they still need the additional document from Jeton.🤷♀️ Let's just see now, what will our complaint team be able to do about this situation. Let's hope they will get in touch with the casino and proceed further with your case. 🤞
Да, акаунтът ми е напълно потвърден от вторник. Мислех, че плащането ще бъде изпратено веднага след проверката, но това не е така, все още не съм получил парите.
Yes my account is fully verified as of Tuesday. I thought that the payment would be sent immediately after verification, but this is not the case, I have not received the money yet.
Разбирам, така че сега просто трябва да изчакате. Е, да ви кажем честно, ще трябва да бъдем търпеливи, тъй като сте верифицирали акаунта и ако нищо не се промени през следващите няколко дни, ще видим докъде ще стигне Михал в жалбата ви.
Въпреки това твърдо вярвам, че ще получите парите си възможно най-скоро.
Ще ти стискам палци.😊
I see, so now you just have to wait. Well, to tell you the truth, we will have to be patient since you have verified the account and if nothing changes in the next few days, we will see where Michal gets to in your complaint.
Nevertheless, I firmly believe that you will get your money as soon as possible.
I will keep my fingers crossed for you.😊
О, това е доста. От жалбата виждам също, че казиното е трябвало да отговори или да коментира цялата ситуация, но досега не го е направило. Надявам се, че ще променят това и ще вземат отношение и ще обяснят какво се случва. Предполагам, че все още нямате нова информация от последния си пост.
Ако нещата се променят, уведомете ме и ще оставим нашия екип да се опита да помогне за момента.
Oh, that's quite a lot. I can also see from the complaint that the casino should have responded or commented on the whole situation, but so far it has not done so. I hope they will change that and take a stand and explain what's going on. I assume, you still have no new information since your last post.
If things change, let me know and we'll let our team try to help for the time being.
Здравейте, искам да попитам за казино frumzi. На 13.03.2024 г. поисках първото си теглене на спечелената сума и с посочения метод на плащане вече трябваше да имам парите в сметката си.
Вече три пъти писах на обслужване на клиенти и многократно ми пишат, че съм на опашката във финансовия отдел.
Все още имам предстоящо теглене в акаунта си за игра, но все още нищо не се случва. Не бих искал да загубя печалбите си, което вероятно вече се е случило.
Моят акаунт е напълно потвърден. Можете ли да ми дадете съвет или поне някак да ме утешите, че не съм единствената, която се чувства така..
Hello, I would like to ask about frumzi casino. On 13/03/2024, I requested my first withdrawal of the amount I won and with the specified payment method I should have already had the money in my account.
I have already written three times to customer service and they repeatedly write to me that I am in the queue at the financial department.
I still have a pending withdrawal on my game account but still nothing happens. I wouldn't like to lose my winnings, which has probably already happened.
My account is fully verified. Can you give me some advice or at least somehow comfort me that I'm not the only one who feels this way..
Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně frumzi casina. Dne 13.3.2024 jsem si zažádala o svůj první výběr částky kterou jsem vyhrála a s uvedenou platební metodou už jsem měla mít peníze na učtě.
Psala jsem už třikrát na zákaznický servis a píšou mi opakovaně že jsem ve frontě na finančním oddělení.
Na herním účtu mám stále čekající výběr ale stále se nic neděje. Nerada bych o své vyhrané peníze přišla, což se asi už stalo.
Účet mám plné ověřený. Můžete mi nějak poradit nebo aspoň nějak utěšit že nejsem jediná kdo to takhle má ..
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.