ФорумКазинаFrumzi Casino - обща дискусия

Frumzi Casino - обща дискусия

преди 6 месеца от Romi
|
7144 преглеждания 93 отговора |
|
1 2...5
Добавете пост
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Frumzi Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Публикация на Romi е изтрит
преди 6 месеца

Здравейте!

Имам проблем с казино frumzi.. Изтеглих заявка на 21/2/24 до днес 26/2, те не ми платиха, тегленето все още се показва чакащо на сайта и не получих никаква информация или имейл.. Имам свържете се с двойка поддръжка

пъти всеки път, когато ми казват един и същ отговор за копиране и поставяне.. може ли някой да ми помогне как да си взема парите? Спечелих го с бонус..Аз съм от Гърция filefile

Автоматичен превод:
Mposis
преди 6 месеца

Здравейте. Виждам, че вашият акаунт все още не е напълно потвърден, така ли е? Имахте ли успешно теглене преди това или е първото? Не е необичайно казината да отнемат известно време, особено ако става въпрос за верифициране на акаунта, което може да отнеме повече време. Ние всъщност даваме на казината 14 пълни дни, за да преминат през този процес, преди да се намесим. Моля, уведомете ни, когато имате някаква актуализация от казиното.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, потвърдих акаунта си от първия ден .. с това, което ме помолиха да направя .. сега, ако имам нужда от повече, не знам, казах им след 6 дни, ако имат нужда от повече документи, да ми кажат и те ми казват всичко е наред с акаунта ми ..и да, за първи път правя теглене в това казино!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не е нужно да обсъждам с тях Даниел, от 21/2 им изпращам съобщение всеки ден, те ми дават едни и същи отговори за копиране и поставяне. Просто искам плащането ми, което чакам да бъде завършено. Тъй като не мога да намеря решение с тях от чата на живо, реших да пиша тук, за да видя дали можете да ми помогнете по-добре

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Получих този имейл сега от Frumzi.. парите все още не са в банковата сметка, но имейлът казва, че тегленето е завършено сега, да видим 

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Взех парите .. преследването приключи, всичко е наред.. благодаря на всички!

Автоматичен превод:
Mposis
преди 6 месеца

Хей. Това наистина е страхотна новина, благодаря ви, че я споделихте. Може би отне малко повече време, отколкото бихте искали, но хубавото е, че получихте парите, нали? Ще продължите ли да играете в това казино, какво мислите?

Ако желаете, можете да опишете опита си в рецензия за това казино, просто използвайтетази връзка , за да го направите. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Като цяло, в сравнение с гръцките казина, FRUMZI е много по-добро казино и предлага повече печалби, знаете! Просто не ми харесва колко късно е тегленето

Автоматичен превод:
Mposis
преди 6 месеца

Да, една седмица става доста голяма, но даваме на казината 14 да подредят тегленията, така че те все още са в рамките на нормата. Мисля, че ако премахнем продължителността на тегленето, казиното е доста добро за вас, прав ли съм?

Ако играете тук, не се колебайте да споделите как е минало следващото теглене, а ако не, ви пожелавам да изберете най-доброто казино за в бъдеще.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Публикация на szuszar е изтрит
преди 6 месеца

Здравейте, имам проблем с плащането, което е чакащо от 4 февруари, минах проверката преди 2 дни, отне 20 дни...! и все още не съм получил парите file така че внимавайте къде да вложите парите си.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
szuszar
преди 6 месеца

Здравейте. Съжаляваме за тази дълготрайна проверка и продължаващата ситуация с теглене. Всъщност видях жалбата ви 👈, където споменахте, че са отказали документа с Jeton история на плащанията, нали? Имате ли някакво обяснение от казиното защо се е случило това? Каква беше причината да го отхвърлите? Може би беше в грешен формат?🤷‍♀️ Само мое предположение, тъй като се опитвам да разбера какъв може да е проблемът. Трябва да се опитате да попитате за това поддръжката, какво ще кажете? Може би ще получите някои отговори. Моля, уведомете ни за всякакви актуализации.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Сметката беше потвърдена преди 3 дни и все още не съм получил плащането. в чата продължават да говорят едно и също, че трябва да чакам..

Автоматичен превод:
szuszar
преди 6 месеца

Виждам. Значи вашият акаунт е напълно проверен, нали? Моя грешка, мислех, че казвате, че все още се нуждаят от допълнителния документ от Jeton.🤷‍♀️ Нека да видим сега какво ще може да направи нашият екип за оплаквания в тази ситуация. Да се надяваме, че ще се свържат с казиното и ще продължат с вашия случай. 🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

file Да, акаунтът ми е напълно потвърден от вторник. Мислех, че плащането ще бъде изпратено веднага след проверката, но това не е така, все още не съм получил парите.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
szuszar
преди 6 месеца

Разбирам, така че сега просто трябва да изчакате. Е, да ви кажем честно, ще трябва да бъдем търпеливи, тъй като сте верифицирали акаунта и ако нищо не се промени през следващите няколко дни, ще видим докъде ще стигне Михал в жалбата ви.

Въпреки това твърдо вярвам, че ще получите парите си възможно най-скоро.

Ще ти стискам палци.😊

Автоматичен превод:
Публикация на szuszar е изтрит
преди 6 месеца

36-ия ден от заявката за теглене. Все още не съм получил парите.

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини