ФорумКазинаFrumzi Casino - обща дискусия

Frumzi Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 6 месеца от Romi
|
7155 преглеждания 93 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
Jaro
преди 3 месеца

Що се отнася до изплащането, трябваше да се свържа с VIP екипа, за да получа помощ. Така че в крайна сметка да.


Също така това, което знам сега, те са имали някакви проблеми от това, което събрах с доставчиците... Не мога да кажа какви точно. НО те са добавили Zimpler обратно!

Изглежда, че получи силно отрицателен отговор от играчите, когато го премахнаха. Сега най-накрая можете да получите изплащане отново за 24 часа, а не за две седмици...

Автоматичен превод:
Kallenen88
преди 3 месеца

Страхотно, понякога е хубаво, когато играчите говорят, защото това може да помогне. Също така се радвам, че успяхте да получите малко пари и можете да използвате любимия си метод, ако продължите да играете тук. Така че ще останеш ли тук, когато го добавят обратно?

Автоматичен превод:
Публикация на eirhnhkiato1 е изтрит
eirhnhkiato1
преди 3 месеца

Хей, ако прегледате тази тема, ще откриете, че това вероятно не е нещо необичайно в казиното. Понякога тегленията отнемат малко повече време, но в крайна сметка плащат на играчите.

Определено обаче бих искал да знам причината, поради която първото ви теглене беше отменено. Когато направихте второто си теглене, използвахте ли същия метод на плащане или друг?

Даваме на казината 14 дни да направят всичко необходимо и да изпратят парите и забелязах, че не изчакахте нищо и подадохте жалба .

Така че ще трябва да имаме търпение и да се надяваме, че ще получите парите възможно най-скоро. 😉

Автоматичен превод:
Публикация на eirhnhkiato1 е изтрит
eirhnhkiato1
преди 3 месеца

Добре, значи продължихте напред, когато казахте, че тегленето е обработено. Така че нека бъдем търпеливи и ги чакаме да дойдат, вярвам, че няма да отнеме много време. Не забравяйте да докладвате, когато получите парите или ако се случи нещо друго.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, имам проблем с моето казино. Трябва да се удостоверя с банкови извлечения, които вече изпратих 5 пъти, но винаги се отхвърлят, но не ми казват защо

Автоматичен превод:
g4f7czjg4x
преди 1 месец

здрасти Мога ли да попитам кое казино имате предвид, моля?

Бих казал, че това може да бъде причинено от различни причини, ако дадено казино не приеме документите за проверка.

Опитайте се да проверите дали документът е в правилния формат и с добро качество. Много е важно; в противен случай казиното не може да приеме никакви документи.

Сблъсквали сме се с това в много случаи и казиното трябва да обясни всичко на играчите, но за съжаление това не се случва много често.🤷‍♀️

Така че опитайте да проверите това и ни уведомете, моля. Ще бъдем готови да ви помогнем, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер от 31.07.2024 г. Изтеглих 400 €, те все още не са обработени, когато става въпрос за правене на депозит, няма проблем защо ви отнема толкова много време, за да депозирате нашите пари?

Автоматичен превод:
Zoi1996
преди 1 месец

Здравейте, писахте ли на казиното и се опитахте да разберете какво става, след като измина повече от седмица? Мисля, че трябва да има някакво оправдание.

Освен това, извършихте ли проверка на акаунта или не? Играхте ли с бонуса?

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Направих всичко, говорих и с моя мениджър. Оправданието е, че има голям обем тегления. Не е поискана идентификация, за сума под €500 не искат идентификация. Не съм играл с бонуси.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

filefile

Автоматичен превод:
Zoi1996
преди 1 месец

О, разбирам, повече казина се борят с това, така че очевидно ще трябва да бъдете малко по-търпеливи. Даваме на казината 14 дни, за да решат всичко, което трябва да направят около тегленето. Ако това не се случи и не получите парите, не забравяйте да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем.

Мислиш ли, че можеш да издържиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Приемам го, но би било по-лесно, ако ги попитате сега защо се подиграват на света. Не само аз всички правят това. Още 3 дни, още 14 дни.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вече сме на 9 дни защо да чакаме 14 дни???

Автоматичен превод:
Zoi1996
преди 1 месец

Тъй като това е нашият процес, който следваме, и вярваме, че дори в казината могат да се случат неща, които са неочаквани или тегленията могат да бъдат забавени от различни други неща, като проверка и т.н. Ето защо даваме на казината 14 дни и след това нашият екип ще се опита да помогне .

Надявам се, че разбирате.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добре, ще почакам

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Току-що затворих акаунта си във frumzi.


Човек, глупостите, с които трябваше да се примиря. Всъщност играта там ме накара да спра изобщо да играя. Ако току-що ви е писнало скапаното обслужване на клиентите на казиното, сайтовете са бъгови, крадат пари от баланса ви и не ги връщат.


Така че приключих с това. Дано хората прочетат и да се погрижат.

Автоматичен превод:
Публикация на Monika996 е изтрит от Romi
Причина: Реклама
преди 1 месец

Току-що затворих акаунта си във frumzi.


Човек, глупостите, с които трябваше да се примиря. Всъщност играта там ме накара да спра изобщо да играя. Ако току-що ви е писнало скапаното обслужване на клиентите на казиното, сайтовете са бъгови, крадат пари от баланса ви и не ги връщат.


Така че приключих с това. Дано хората прочетат и да се погрижат.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей, ако имате такива проблеми и имате някакви доказателства, няма ли да имате нужда от помощ? Нашият екип е тук точно за такива ситуации и ще се опита да проучи всичко уместно, ако кажете, че парите изчезват от баланса ви, без да сте ги използвали.

Бихте ли ни уведомили по-конкретно какво се случва или се е случило?

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини