НачалоФорумКазинаFrumzi Casino - обща дискусия

Frumzi Casino - обща дискусия (страница 5)

 от Romi
|
24 394 преглеждания 242 отговора |
|
1...4 5 6...13

Добре, значи продължихте напред, когато казахте, че тегленето е обработено. Така че нека бъдем търпеливи и ги чакаме да дойдат, вярвам, че няма да отнеме много време. Не забравяйте да докладвате, когато получите парите или ако се случи нещо друго.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:

Здравейте, имам проблем с моето казино. Трябва да се удостоверя с банкови извлечения, които вече изпратих 5 пъти, но винаги се отхвърлят, но не ми казват защо

Автоматичен превод:
g4f7czjg4x

здрасти Мога ли да попитам кое казино имате предвид, моля?

Бих казал, че това може да бъде причинено от различни причини, ако дадено казино не приеме документите за проверка.

Опитайте се да проверите дали документът е в правилния формат и с добро качество. Много е важно; в противен случай казиното не може да приеме никакви документи.

Сблъсквали сме се с това в много случаи и казиното трябва да обясни всичко на играчите, но за съжаление това не се случва много често.🤷‍♀️

Така че опитайте да проверите това и ни уведомете, моля. Ще бъдем готови да ви помогнем, ако е необходимо.

Автоматичен превод:

Добър вечер от 31.07.2024 г. Изтеглих 400 €, те все още не са обработени, когато става въпрос за правене на депозит, няма проблем защо ви отнема толкова много време, за да депозирате нашите пари?

Автоматичен превод:
Zoi1996

Здравейте, писахте ли на казиното и се опитахте да разберете какво става, след като измина повече от седмица? Мисля, че трябва да има някакво оправдание.

Освен това, извършихте ли проверка на акаунта или не? Играхте ли с бонуса?

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:

Направих всичко, говорих и с моя мениджър. Оправданието е, че има голям обем тегления. Не е поискана идентификация, за сума под €500 не искат идентификация. Не съм играл с бонуси.

Автоматичен превод:
Jaro

filefile

Автоматичен превод:
Zoi1996

О, разбирам, повече казина се борят с това, така че очевидно ще трябва да бъдете малко по-търпеливи. Даваме на казината 14 дни, за да решат всичко, което трябва да направят около тегленето. Ако това не се случи и не получите парите, не забравяйте да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем.

Мислиш ли, че можеш да издържиш?

Автоматичен превод:
Jaro

Приемам го, но би било по-лесно, ако ги попитате сега защо се подиграват на света. Не само аз всички правят това. Още 3 дни, още 14 дни.

Автоматичен превод:

Вече сме на 9 дни защо да чакаме 14 дни???

Автоматичен превод:
Zoi1996

Тъй като това е нашият процес, който следваме, и вярваме, че дори в казината могат да се случат неща, които са неочаквани или тегленията могат да бъдат забавени от различни други неща, като проверка и т.н. Ето защо даваме на казината 14 дни и след това нашият екип ще се опита да помогне .

Надявам се, че разбирате.

Автоматичен превод:

Добре, ще почакам

Автоматичен превод:

Току-що затворих акаунта си във frumzi.


Човек, глупостите, с които трябваше да се примиря. Всъщност играта там ме накара да спра изобщо да играя. Ако току-що ви е писнало скапаното обслужване на клиентите на казиното, сайтовете са бъгови, крадат пари от баланса ви и не ги връщат.


Така че приключих с това. Дано хората прочетат и да се погрижат.

Автоматичен превод:

Току-що затворих акаунта си във frumzi.


Човек, глупостите, с които трябваше да се примиря. Всъщност играта там ме накара да спра изобщо да играя. Ако току-що ви е писнало скапаното обслужване на клиентите на казиното, сайтовете са бъгови, крадат пари от баланса ви и не ги връщат.


Така че приключих с това. Дано хората прочетат и да се погрижат.

Автоматичен превод:

Хей, ако имате такива проблеми и имате някакви доказателства, няма ли да имате нужда от помощ? Нашият екип е тук точно за такива ситуации и ще се опита да проучи всичко уместно, ако кажете, че парите изчезват от баланса ви, без да сте ги използвали.

Бихте ли ни уведомили по-конкретно какво се случва или се е случило?

Автоматичен превод:

Здравейте, имам проблем с Frumzi.

На 10 септември 2024 г. беше направено първото теглене, което беше отменено от Frumzi - вероятно грешен метод на плащане (чрез платежна карта.

в чата на живо беше препоръчано теглене чрез банкова сметка.

На 19 септември 2024 г. поисках теглене чрез банков превод.

На 20 септември 2024 г. - сметката е закрита от административен отдел.

Нямам верифицирани акаунти, никой нищо не ми е искал.

От сайта им разбрах, че най-вероятно ще бъдат включени в списъка на нелегалните игри у нас. Сигурно затова ми закриха акаунта.

Всеки ден пиша на поддръжката и все един и същ отговор, че трябва да чакам имейл. 😡

Чатът на живо вече не ми работи. Нищо не се случва, когато щракна върху иконата.

Това е сума от приблизително 490 евро.

Някой има ли опит? Вече съм отчаяна 🙄

Автоматичен превод:
Luzzz890

Здравейте, неприятна ситуация, ако трябва да съм честен.

Дали обаче казиното ви даде причина да закриете акаунта си? Виждам, че споменавате нещо за факта, че вероятно вече няма да работят легално в Чешката република, но също така потвърдиха ли, че това би било причината да затворят акаунта ви? По един или друг начин, дори и да е така, стига да не си направил нещо против правилата, след коректност първо трябва да ти изплатят и след това да ти закрият акаунта.

Играхте ли тук с бонус или не?

Бих добавил, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето и смятам, че ако никой не чуе от вас, би било добре да подадете жалба на нашия уебсайт и ние ще се опитаме да ви помогнем. Може би ще е най-разумно, ако чатът на живо не работи и нямате подходяща информация.

Мислите ли, че ще си струва?

Можете също така да изчакате още няколко дни, ако имате търпение и да видите дали казиното наистина ще отговори по имейл.

Ако не разполагате с него, можете да подадете жалба,като кликнете върху този линк .

Успех.☘️

Автоматичен превод:

добър вечер

Направих две заявки за теглене, една на 19.09.2024 г. и една на 21.09.2024 г. и нито една от тях все още не е обработена. Свързаха се с мен няколко пъти и ми казаха, че заявката е отишла във финансовия отдел.

Някой правил ли е успешно теглене?

благодаря

Автоматичен превод:
Jaro

Решено ☺️ Имам парите. Моят акаунт все още е затворен, но няма да разбера защо ☺️... И аз се радвам 🤣

Автоматичен превод:
Nikosss

Имах и една заявка от 19.09, също ми писаха, че е във финансов... накрая я изпратиха, но със закъснение ☺️... така че май наистина трябва да се изчака.

Автоматичен превод:
Luzzz890

Благодаря ви много добре това

Колко дни са правили, ако е било разрешено?

Автоматичен превод:
1...4 5 6...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини