ФорумКазинаFrumzi Casino - обща дискусия

Frumzi Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 8 месеца от Romi
|
10212 преглеждания 117 отговора |
|
1...4 5 6
eirhnhkiato1
преди 5 месеца

Добре, значи продължихте напред, когато казахте, че тегленето е обработено. Така че нека бъдем търпеливи и ги чакаме да дойдат, вярвам, че няма да отнеме много време. Не забравяйте да докладвате, когато получите парите или ако се случи нещо друго.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, имам проблем с моето казино. Трябва да се удостоверя с банкови извлечения, които вече изпратих 5 пъти, но винаги се отхвърлят, но не ми казват защо

Автоматичен превод:
g4f7czjg4x
преди 3 месеца

здрасти Мога ли да попитам кое казино имате предвид, моля?

Бих казал, че това може да бъде причинено от различни причини, ако дадено казино не приеме документите за проверка.

Опитайте се да проверите дали документът е в правилния формат и с добро качество. Много е важно; в противен случай казиното не може да приеме никакви документи.

Сблъсквали сме се с това в много случаи и казиното трябва да обясни всичко на играчите, но за съжаление това не се случва много често.🤷‍♀️

Така че опитайте да проверите това и ни уведомете, моля. Ще бъдем готови да ви помогнем, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добър вечер от 31.07.2024 г. Изтеглих 400 €, те все още не са обработени, когато става въпрос за правене на депозит, няма проблем защо ви отнема толкова много време, за да депозирате нашите пари?

Автоматичен превод:
Zoi1996
преди 3 месеца

Здравейте, писахте ли на казиното и се опитахте да разберете какво става, след като измина повече от седмица? Мисля, че трябва да има някакво оправдание.

Освен това, извършихте ли проверка на акаунта или не? Играхте ли с бонуса?

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Направих всичко, говорих и с моя мениджър. Оправданието е, че има голям обем тегления. Не е поискана идентификация, за сума под €500 не искат идентификация. Не съм играл с бонуси.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

filefile

Автоматичен превод:
Zoi1996
преди 3 месеца

О, разбирам, повече казина се борят с това, така че очевидно ще трябва да бъдете малко по-търпеливи. Даваме на казината 14 дни, за да решат всичко, което трябва да направят около тегленето. Ако това не се случи и не получите парите, не забравяйте да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем.

Мислиш ли, че можеш да издържиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Приемам го, но би било по-лесно, ако ги попитате сега защо се подиграват на света. Не само аз всички правят това. Още 3 дни, още 14 дни.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вече сме на 9 дни защо да чакаме 14 дни???

Автоматичен превод:
Zoi1996
преди 3 месеца

Тъй като това е нашият процес, който следваме, и вярваме, че дори в казината могат да се случат неща, които са неочаквани или тегленията могат да бъдат забавени от различни други неща, като проверка и т.н. Ето защо даваме на казината 14 дни и след това нашият екип ще се опита да помогне .

Надявам се, че разбирате.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добре, ще почакам

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Току-що затворих акаунта си във frumzi.


Човек, глупостите, с които трябваше да се примиря. Всъщност играта там ме накара да спра изобщо да играя. Ако току-що ви е писнало скапаното обслужване на клиентите на казиното, сайтовете са бъгови, крадат пари от баланса ви и не ги връщат.


Така че приключих с това. Дано хората прочетат и да се погрижат.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Току-що затворих акаунта си във frumzi.


Човек, глупостите, с които трябваше да се примиря. Всъщност играта там ме накара да спра изобщо да играя. Ако току-що ви е писнало скапаното обслужване на клиентите на казиното, сайтовете са бъгови, крадат пари от баланса ви и не ги връщат.


Така че приключих с това. Дано хората прочетат и да се погрижат.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хей, ако имате такива проблеми и имате някакви доказателства, няма ли да имате нужда от помощ? Нашият екип е тук точно за такива ситуации и ще се опита да проучи всичко уместно, ако кажете, че парите изчезват от баланса ви, без да сте ги използвали.

Бихте ли ни уведомили по-конкретно какво се случва или се е случило?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, имам проблем с Frumzi.

На 10 септември 2024 г. беше направено първото теглене, което беше отменено от Frumzi - вероятно грешен метод на плащане (чрез платежна карта.

в чата на живо беше препоръчано теглене чрез банкова сметка.

На 19 септември 2024 г. поисках теглене чрез банков превод.

На 20 септември 2024 г. - сметката е закрита от административен отдел.

Нямам верифицирани акаунти, никой нищо не ми е искал.

От сайта им разбрах, че най-вероятно ще бъдат включени в списъка на нелегалните игри у нас. Сигурно затова ми закриха акаунта.

Всеки ден пиша на поддръжката и все един и същ отговор, че трябва да чакам имейл. 😡

Чатът на живо вече не ми работи. Нищо не се случва, когато щракна върху иконата.

Това е сума от приблизително 490 евро.

Някой има ли опит? Вече съм отчаяна 🙄

Автоматичен превод:
Luzzz890
преди 1 месец

Здравейте, неприятна ситуация, ако трябва да съм честен.

Дали обаче казиното ви даде причина да закриете акаунта си? Виждам, че споменавате нещо за факта, че вероятно вече няма да работят легално в Чешката република, но също така потвърдиха ли, че това би било причината да затворят акаунта ви? По един или друг начин, дори и да е така, стига да не си направил нещо против правилата, след коректност първо трябва да ти изплатят и след това да ти закрият акаунта.

Играхте ли тук с бонус или не?

Бих добавил, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето и смятам, че ако никой не чуе от вас, би било добре да подадете жалба на нашия уебсайт и ние ще се опитаме да ви помогнем. Може би ще е най-разумно, ако чатът на живо не работи и нямате подходяща информация.

Мислите ли, че ще си струва?

Можете също така да изчакате още няколко дни, ако имате търпение и да видите дали казиното наистина ще отговори по имейл.

Ако не разполагате с него, можете да подадете жалба,като кликнете върху този линк .

Успех.☘️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

добър вечер

Направих две заявки за теглене, една на 19.09.2024 г. и една на 21.09.2024 г. и нито една от тях все още не е обработена. Свързаха се с мен няколко пъти и ми казаха, че заявката е отишла във финансовия отдел.

Някой правил ли е успешно теглене?

благодаря

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Решено ☺️ Имам парите. Моят акаунт все още е затворен, но няма да разбера защо ☺️... И аз се радвам 🤣

Автоматичен превод:
Nikosss
преди 1 месец

Имах и една заявка от 19.09, също ми писаха, че е във финансов... накрая я изпратиха, но със закъснение ☺️... така че май наистина трябва да се изчака.

Автоматичен превод:
Luzzz890
преди 1 месец

Благодаря ви много добре това

Колко дни са правили, ако е било разрешено?

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини