ФорумКазинаFrumzi Casino - обща дискусия

Frumzi Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 8 месеца от Romi
|
9449 преглеждания 115 отговора |
|
12 3 4...6
Добавете пост
Radka
преди 6 месеца

Аз също се опитвам да гледам позитивно на това. Писах пак снощи и казаха, че моят избор е с предимство...но дали е така е трудно да се каже. Определено няма да отменя тегленето и няма да влагам повече пари там. Веднага ще блокирам сметката след кредитиране на парите по сметката.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Аз също се опитвам да гледам позитивно на това. Писах пак снощи и казаха, че моят избор е с предимство...но дали е така е трудно да се каже. Определено няма да отменя тегленето и няма да влагам повече пари там. Веднага ще блокирам сметката след кредитиране на парите по сметката.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Все още имам 100 евро на кредит и 500 евро на опашката и 2 съвета, които може да спечелят, досадно е, когато не получите печалбите си, но аз също чакам

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Това е моето 15-то теглене. И не съм верифицирал акаунт, тъй като не им трябва. Аз съм на положителната страна срещу тях, така че някак си просто мисля, че сега започнаха да забавят моите тегления нарочно. Наистина изглежда така.

Всичките ми други тегления бяха моментални. Искам да кажа, че изтеглих 800, те отидоха в моята банка за 20 секунди.


Те казаха днес, че има "закъснения" чрез чат. Свързах се и с екипа на VIP, за да попитам какво става, защото хората се оплакват, че не могат да извадят парите си. Така от 20 секунди до над 6 дни,.


Би било хубаво да знам, ако някой може да види дали все още предлагат "zimpler" като опция за теглене.


file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това е моето 15-то теглене. И не съм верифицирал акаунт, тъй като не им трябва. Аз съм на положителната страна срещу тях, така че някак си просто мисля, че сега започнаха да забавят моите тегления нарочно. Наистина изглежда така.

Всичките ми други тегления бяха моментални. Искам да кажа, че изтеглих 800, те отидоха в моята банка за 20 секунди.


Те казаха днес, че има "закъснения" чрез чат. Свързах се и с екипа на VIP, за да попитам какво става, защото хората се оплакват, че не могат да извадят парите си. Така от 20 секунди до над 6 дни,.


Би било хубаво да знам, ако някой може да види дали все още предлагат "zimpler" като опция за теглене.


file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Какво точно е zimpler filefile

Автоматичен превод:
enricomarx3112
преди 6 месеца

беше опция за директен банков превод.


Мисля, че потвърдих и личната си карта с него в самото начало. Като проверка на банкови идентификационни данни.


Така че днес 7-ми ден (над 4 дни от техните макс. правила).


Подозирам, че този сайт не работи или нещо подобно. Току-що имаха лиценз за Малта и сега го загубиха...по каква точно причина?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Аз също се опитвам да гледам позитивно на това. Писах пак снощи и казаха, че моят избор е с предимство...но дали е така е трудно да се каже. Определено няма да отменя тегленето и няма да влагам повече пари там. Веднага ще блокирам сметката след кредитиране на парите по сметката.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Разбира се, от вас зависи какво ще направите, когато получите парите.

Въпреки това, когато казиното ви каза, че вашият избор е приоритет, предполагам, че ще ги имате възможно най-скоро. Бих казал, че е добре, че общуват с вас, така че ще видим как ще се развие всичко.

Така че, ако имате някакви новини, не забравяйте да ни уведомите и ако нищо не се промени, можете също да ни кажете и ние ще се опитаме да помогнем.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това е моето 15-то теглене. И не съм верифицирал акаунт, тъй като не им трябва. Аз съм на положителната страна срещу тях, така че някак си просто мисля, че сега започнаха да забавят моите тегления нарочно. Наистина изглежда така.

Всичките ми други тегления бяха моментални. Искам да кажа, че изтеглих 800, те отидоха в моята банка за 20 секунди.


Те казаха днес, че има "закъснения" чрез чат. Свързах се и с екипа на VIP, за да попитам какво става, защото хората се оплакват, че не могат да извадят парите си. Така от 20 секунди до над 6 дни,.


Би било хубаво да знам, ако някой може да види дали все още предлагат "zimpler" като опция за теглене.


file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, не изглежда много приятно, когато казвате, че досега винаги сте получавали парите основно веднага, но виждате, че не сте единственият, който чака парите.

Така че, ако казиното има някои забавяния и ако е в някакъв ред, вярвам, че и вие скоро ще дойдете на своя ред.

Със сигурност се оценява, че не ви пренебрегват и ви казват какво се случва, и искам да вярвам, че ще имате пари в най-близко бъдеще.

Относно zimpler, използвахте ли го, за да изтеглите предишните си средства?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Просто тези оплаквания тук са от един и същ период. Буди известни подозрения. Също така, че вече нямат онзи лиценз за Малта? Не отговаряте на изискванията?


Така или иначе. Използвах zimpler в повечето случаи, той помни вас и вашия акаунт, така че е по-бърз със сигурност.


Но аз също използвах skrill преди и беше като 1 ден.


Сега... Бог знае. Но проблемът с това е, че или наистина имат проблеми със заплащането, или услугата им просто е с много ниско качество/количество в момента.


Но за казино, което съществува от 2020 г., едва ли смятам, че изведнъж изпитват проблеми с плащането, което е подозрително.


Както казах, след като бях на плюс (около 1000+), те започнаха да забавят и ме бомбардираха с VIP бонуси... КОИТО НЕ МОГА ДА ИЗПОЛЗВАМ поради предстоящо изтегляне DD


Много лошо. Бих казал, че вече няма абсолютно никакъв смисъл да се играе в това казино. Как да играете, ако трябва да чакате за едно малко просто теглене със седмици? Има много казина, способни да обработят всяко плащане за 1-2 дни или дори по-бързо.

Този сайт не е за мен. Бих го оценил 4/10 само заради тези и проблемите с обслужването на клиентите.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Разбира се, от вас зависи какво ще направите, когато получите парите.

Въпреки това, когато казиното ви каза, че вашият избор е приоритет, предполагам, че ще ги имате възможно най-скоро. Бих казал, че е добре, че общуват с вас, така че ще видим как ще се развие всичко.

Така че, ако имате някакви новини, не забравяйте да ни уведомите и ако нищо не се промени, можете също да ни кажете и ние ще се опитаме да помогнем.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Днес пак ми писаха в чата, че ще маркират избора ми като приоритетен и че ще имам парите при първа възможност. Вече не мога да повярвам, че ще видя парите..

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

И аз така го виждам, вече нищо не прехвърляте, днес пак ще им пиша, вчера беше празник 🫣

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Просто тези оплаквания тук са от един и същ период. Буди известни подозрения. Също така, че вече нямат онзи лиценз за Малта? Не отговаряте на изискванията?


Така или иначе. Използвах zimpler в повечето случаи, той помни вас и вашия акаунт, така че е по-бърз със сигурност.


Но аз също използвах skrill преди и беше като 1 ден.


Сега... Бог знае. Но проблемът с това е, че или наистина имат проблеми със заплащането, или услугата им просто е с много ниско качество/количество в момента.


Но за казино, което съществува от 2020 г., едва ли смятам, че изведнъж изпитват проблеми с плащането, което е подозрително.


Както казах, след като бях на плюс (около 1000+), те започнаха да забавят и ме бомбардираха с VIP бонуси... КОИТО НЕ МОГА ДА ИЗПОЛЗВАМ поради предстоящо изтегляне DD


Много лошо. Бих казал, че вече няма абсолютно никакъв смисъл да се играе в това казино. Как да играете, ако трябва да чакате за едно малко просто теглене със седмици? Има много казина, способни да обработят всяко плащане за 1-2 дни или дори по-бързо.

Този сайт не е за мен. Бих го оценил 4/10 само заради тези и проблемите с обслужването на клиентите.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Разбирам, че това не предизвиква най-добри чувства, но ако в казиното има много от него, тогава не ми изглежда толкова странно, че всичко е едновременно.

Относно лиценза, виждам, че имат лиценз от Кюрасао, а не от Малта, така че в случая вероятно нямат или не са имали.

Що се отнася до останалата част от това, което сте написали, ще кажа само да се опитате да бъдете търпеливи и ако получите парите, можете да решите да не играете повече в казиното, тъй като те имат дълги тегления.

Засега единственото, което можем да направим, е да чакаме, въпреки че бих искал да кажа нещо друго.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Днес пак ми писаха в чата, че ще маркират избора ми като приоритетен и че ще имам парите при първа възможност. Вече не мога да повярвам, че ще видя парите..

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Знам, че е трудно и със сигурност не е приятно да чакате повече, но знам, че дори в миналото казиното понякога отнемаше известно време, за да изплати на играчите, но в крайна сметка те получиха парите си.

Ако проблемите продължават, можете да се свържете с нашия екип и те ще се опитат да ви помогнат. Казиното също се опитва да разрешава оплаквания и е разрешило и последните, така че ако нещата се объркат, ние ще бъдем тук.

Така че се опитайте да запазите хладнокръвие, въпреки че знам, че не е съвсем лесно и ако нищо не се случи, свържете се с нас.

Автоматичен превод:
luckamarkova88
преди 6 месеца

случвало ли ти се е нещо Не мисля, че ще получим парите си 🫣

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те са щастливи да съобщят, че парите са пристигнали днес!!!! Така че вероятно наистина имат много.. Твърдо вярвам, че и другите ще пристигнат възможно най-скоро 🍀

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Значи получихте парите си 👍

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

случвало ли ти се е нещо Не мисля, че ще получим парите си 🫣

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Все още не сте получили парите и нямате актуализация? Колко време продължава, моля? Мисля, че казиното вероятно има много, но видях, че играч, който също е имал проблеми, вече е получил пари, така че ще се радвам, ако и при вас е така.

Кажи ми. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те са щастливи да съобщят, че парите са пристигнали днес!!!! Така че вероятно наистина имат много.. Твърдо вярвам, че и другите ще пристигнат възможно най-скоро 🍀

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Отлични новини. Радвам се, че си получи парите в крайна сметка и важното беше да имаш търпение. Понякога наистина това е единственото нещо, което е необходимо, а не да има стрес и притеснения веднага, въпреки че знам, че когато става въпрос за пари, понякога е лесно да се каже.

Мислите ли обаче, че ще продължите да играете тук, дори и да сте преминали през подобно преживяване, или предпочитате да играете в някое друго казино? 🙂 ☘️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Все още не сте получили парите и нямате актуализация? Колко време продължава, моля? Мисля, че казиното вероятно има много, но видях, че играч, който също е имал проблеми, вече е получил пари, така че ще се радвам, ако и при вас е така.

Кажи ми. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вече получих парите си, но вече не играя там 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не, повече няма да играя в това казино. Бях блокиран акаунта си.. Честно казано не искам да играя никъде повече. Понякога беше трудно да се контролирам 😏, така че ми е по-добре без да играя 🙈

Автоматичен превод:
enricomarx3112
преди 6 месеца

Супер щастлива съм ☺️

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини