Доста съм уморен от това казино, честно казано.
Вчера ОТНОВО случайно получих информация от нормалния им чат, че ТЕ ВСЕ ОЩЕ НЕ СА ПОПРАВИЛИ грешката с постиженията след ТРИ МЕСЕЦА. Дължат ми 40 евро (знам малко пари, но си играл, за да ги спечелиш). Чатът каза, че някой нарочно го е маркирал като „игнориране" и той каза, че е обратно в „списъка със задачи". WTF ЧОВЕК!?
Свързах се с техния имейл (никога не отговарям), с чата десетки пъти през последните 3 месеца, че МОЖЕТЕ ЛИ да го ПОПРАВИТЕ и винаги обещавам, но никога не изпълнявам.
Днес влязох (защото получих оферта за връщане на пари), които ми дадоха тази оферта и чатът започна да се бори с мен, казвайки, че не е „ежедневна", въпреки че ясно се посочва „ежедневна оферта за връщане на пари от 15% до 150e за последните 72 часа". Ежедневно се казва.
Между другото не за първи път чатът отказва оферти, които самите те изпращат. КАКВА КАТАСТРОФА на един сайт!! Снимка на моето постижение е подслушвана тук. VIP отделът също не прави нищо, освен да изпраща прегръдки...
Знам, че никога няма да го оправят, но това, което ме вбесява е, че МИ ДЪЛЖАТ 40 ЕВРО. ДЪЛЖИМ. Никога през живота си не съм бил толкова ядосан от обслужването на клиенти в казината, обикновено те поправят и помагат, но тези хора са съвсем просто „някъде там". Също така е често срещано чатът понякога да изчезва. Просто приключва чата по средата (тече нормален разговор).
Това е Фиш за електронни залагания, който вече постигнах отдавна.
Im pretty effing tired of this casino to be honest.
Yesterday I got AGAIN accidentally info from their normal chat that THEY STILL HAVEN'T FIXED the achievement bug after THREE MONTHS. They owe me 40 euros(little money I know but you played to earn it). The chat said that someone had deliberately marked it as "ignore" and he said that its back on the "to do list". WTF MAN!?
I've contacted their email(never reply), the chat dozen times past 3 months that COULD YOU FIX it, and always promise yet never deliver.
Today I went in (because I got cashback offer) that give me this offer and the chat started fighting me saying its not "daily" even though it clearly states "a daily cashback offer 15 % to 150e for the past 72 h". DAILY IT SAYS.
Not the first time btw that the chat denies offers they send themselves. WHAT A CATASTROPHE of a site!! A pic of my achievement bugged here. VIP department also does nothing but sends huggies...
I know they will never fix it, but the thing what get me furios is that THEY OWE ME 40 EUROS. OWE. I've never been so pissed in my life about customer service in casinos, usually they fix and help, but these people are utterly just "out there". Also its pretty common that the chat just runs away sometimes. Just plain ends the chat midflight(normal conversation going).
Its a E-bet slip that I already achieved long ago.
Автоматичен превод: