ФорумКазинаFrumzi Casino - обща дискусия

Frumzi Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 9 месеца от Romi
|
10410 преглеждания 117 отговора |
|
1...3 4 56
преди 6 месеца

по дяволите Хареса ми този сайт. Бях на път да завърша всички „постижения", да се надигна във VIP програма и т.н.


Но преди около една седмица те премахнаха Zimpler от методите за депозит и теглене и сега сайтът е напълно съсипан. Невъзможно теглене на средства.

Би било толкова интересно да чуем какво се е случило. Някой има ли идея?

Автоматичен превод:
villeoinas
преди 6 месеца

Първоначално имах същото преживяване.


Zimpler беше бърз и надежден, но мисля, че е само за лиценз за Малта...

Мисля, че са загубили лиценза за Малта, кълна се, че все още го имаха януари-февруари-март.


Сега пак пише Кюрасао. Всъщност попаднах на този сайт чрез някаква добавка, която казваше без данъци (само ако Малта) за ЕС.

И добавката в сайта им казваше „бързо казино". DDD


Почти съм сигурен, че това е най-бавното казино, в което съм играл. Както винаги. И съм играл в почти всички големи и обикновени и няколко по-малки. Като най-досадните големи имат този 24-часов период на предизвестие, но след това той отива в сметката ви почти 100%. Нямаш представа кога frumzi ще плати.


Автоматичен превод:
villeoinas
преди 6 месеца

Всъщност едно обосновано предположение на Зимплер е, че са решили, че това е неизгодно за тях.

Хората изтеглиха парите си, вместо да ги върнат. Сега те забавят всичко с надеждата да отмените и да играете. Това е много обичайна практика за тези 24-часови... полицейски часове или логиката зад тях.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вече получих парите си, но вече не играя там 😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Толкова се радвам за теб и се радвам, че ги имаш на уважение. Разбирам, че няма да продължите да играете тук и вероятно ще намерите казино, което ви подхожда повече.

Желая ти късмет. ☘️ 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не, повече няма да играя в това казино. Бях блокиран акаунта си.. Честно казано не искам да играя никъде повече. Понякога беше трудно да се контролирам 😏, така че ми е по-добре без да играя 🙈

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вероятно бих казал, че тя не би могла да се справи по-добре. Най-добре е да не играете в казината и не е нужно да губите пари и особено нерви. Можете също така да харчите за нещо по-смислено от казиното. Така че ви желая много успехи в бъдеще. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

по дяволите Хареса ми този сайт. Бях на път да завърша всички „постижения", да се надигна във VIP програма и т.н.


Но преди около една седмица те премахнаха Zimpler от методите за депозит и теглене и сега сайтът е напълно съсипан. Невъзможно теглене на средства.

Би било толкова интересно да чуем какво се е случило. Някой има ли идея?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Означава ли това, че и тук сте забили пари? Опитахте ли да попитате поддръжката какво може да се е случило и защо този метод на плащане вече не е наличен?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Да, разбирам. Предполагам, че ще получа средствата, не се тревожете за това, но може да отнеме седмица или две.

Четейки клиентски отзиви от CasinoGuru и този форум за разговори, изглежда, че този метод на плащане е изчезнал от всички.

За съжаление предполагам, че това е така, защото преди беше твърде лесно да се теглят средства и Фрумзи реши да го направи по-трудно поради бизнес причини, така че хората да залагат парите си, преди да получат шанса да ги изтеглят. Както някой каза по-горе.

Автоматичен превод:
villeoinas
преди 6 месеца

Мисля, че вие, като администратори на CasinoGuru, имате възможност да се свържете директно с казиното. На обикновените клиенти те не дават директни отговори и аз харесвам Frumzi много.


Така че бихте направили услуга на всички нас, като се свържете с тях и се опитате да върнете Zimpler към методите за депозит и теглене. Всеки, който използва Frumzi, ще оцени това много.

Автоматичен превод:
villeoinas
преди 6 месеца

О, добре тогава, надявам се да получиш парите, както очакваш. Но ако има някакъв проблем, знаете, че можете да се свържете с нас.

Що се отнася до самия метод на плащане, ние се свързваме с казината за оплаквания, но не можем да ги убедим да добавят или премахват нещо. Не знаем какви са конкретните причини, поради които вече не можем да теглим чрез този метод, така че освен ако казиното не го направи сами, ние не можем да направим много.

Мисля обаче, че ако попитате дали е временно или постоянно, биха могли да ви дадат отговор, не мисля, че трябва да е тайна.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Доста съм уморен от това казино, честно казано.


Вчера ОТНОВО случайно получих информация от нормалния им чат, че ТЕ ВСЕ ОЩЕ НЕ СА ПОПРАВИЛИ грешката с постиженията след ТРИ МЕСЕЦА. Дължат ми 40 евро (знам малко пари, но си играл, за да ги спечелиш). Чатът каза, че някой нарочно го е маркирал като „игнориране" и той каза, че е обратно в „списъка със задачи". WTF ЧОВЕК!?

Свързах се с техния имейл (никога не отговарям), с чата десетки пъти през последните 3 месеца, че МОЖЕТЕ ЛИ да го ПОПРАВИТЕ и винаги обещавам, но никога не изпълнявам.


Днес влязох (защото получих оферта за връщане на пари), които ми дадоха тази оферта и чатът започна да се бори с мен, казвайки, че не е „ежедневна", въпреки че ясно се посочва „ежедневна оферта за връщане на пари от 15% до 150e за последните 72 часа". Ежедневно се казва.


Между другото не за първи път чатът отказва оферти, които самите те изпращат. КАКВА КАТАСТРОФА на един сайт!! Снимка на моето постижение е подслушвана тук. VIP отделът също не прави нищо, освен да изпраща прегръдки...

Знам, че никога няма да го оправят, но това, което ме вбесява е, че МИ ДЪЛЖАТ 40 ЕВРО. ДЪЛЖИМ. Никога през живота си не съм бил толкова ядосан от обслужването на клиенти в казината, обикновено те поправят и помагат, но тези хора са съвсем просто „някъде там". Също така е често срещано чатът понякога да изчезва. Просто приключва чата по средата (тече нормален разговор).


Това е file Фиш за електронни залагания, който вече постигнах отдавна.

file




Автоматичен превод:
Kallenen88
преди 6 месеца

Понякога чатът на живо не е информиран за всичко, което се случва в казиното, бих казал, така че е жалко, че не можете да получите никакви отговори по имейл от поддръжката на казиното.🤷‍♀️

Надяваме се, че сега, когато отново е в техния „списък със задачи", както казахте, ще получите парите си. Разбира се, уведомете ни как върви.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Не, не е така. Дори им пуснах съобщение в чата, където ТЕХНИЯТ VIP-мениджър казва, че имам право на този бонус, но те отказват и напускат чата.


Ужасно е как се държат с хората. Колко пъти са ми затваряли чата например...

След това лъжете постоянно за „ще се свържем с вас след 24 часа по имейл".

Минаха 3 месеца!!!! След 24 години ли имаха предвид!?


Ужасно ужасно казино обслужване.


Не, никога няма да получа това, което ми дължат, 100% съм сигурен в това.



Автоматичен превод:
Kallenen88
преди 6 месеца

Звучи доста разочароващо, със сигурност. Все пак се надявам на най-добър резултат. Сигурен съм, че много играчи ще се информират от прегледа, който сте написали за това казино , и това ще им помогне да разберат по-добре как работи там.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Актуализация. Проблемите с плащането продължават. Те също започнаха да нарушават собствените си правила.

Току-що получих "обяснение" от чата, че правилата за 3 дни започват от СЛЕДВАЩИЯ ДЕН, В КОЯТО НАПРАВИТЕ ТЕГЛЕНЕ.


Добре добре.


ТОГАВА ЗАЩО Е ВЕЧЕ ПОВЕЧЕ ОТ 4 ДНИ?! DD


Също така последната актуализация е, че имат проблем със skrill....


Наистина ли? Проблем със skrill.


Мисля, че това е просто случайно извинение. Толкова е ужасно как работи този сайт. Толкова ужасен човек Д

Автоматичен превод:
Kallenen88
преди 6 месеца

Или може би неговият доставчик на плащания трета страна има проблеми със Skrill. По един или друг начин изглежда очевидно, че всички трябва да изчакаме, за да видим какво следва. Надявам се, че казиното работи енергично върху това.

Въпреки че не бих очаквал много през уикенда. 🙁

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой друг има ли проблеми с игрите на Frumzi? Някои нетенти не се зареждат, нито BTG, само игри, които изглежда работят, са измами на Play'ns... О, и livemonopoly например не е наличен.

Автоматичен превод:
Kallenen88
преди 6 месеца

Здравейте, опитахте ли да попитате казиното дали имат някакъв проблем с доставчика или игрите и как можете да го разрешите? Може би бихте могли да разберете повече.

Що се отнася до тегленето, успяхте ли да вземете парите? Питам, защото още не съм видял ъпдейт.

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Що се отнася до изплащането, трябваше да се свържа с VIP екипа, за да получа помощ. Така че в крайна сметка да.


Също така това, което знам сега, те са имали някакви проблеми от това, което събрах с доставчиците... Не мога да кажа какви точно. НО те са добавили Zimpler обратно!

Изглежда, че получи силно отрицателен отговор от играчите, когато го премахнаха. Сега най-накрая можете да получите изплащане отново за 24 часа, а не за две седмици...

Автоматичен превод:
Kallenen88
преди 5 месеца

Страхотно, понякога е хубаво, когато играчите говорят, защото това може да помогне. Също така се радвам, че успяхте да получите малко пари и можете да използвате любимия си метод, ако продължите да играете тук. Така че ще останеш ли тук, когато го добавят обратно?

Автоматичен превод:
eirhnhkiato1
преди 5 месеца

Хей, ако прегледате тази тема, ще откриете, че това вероятно не е нещо необичайно в казиното. Понякога тегленията отнемат малко повече време, но в крайна сметка плащат на играчите.

Определено обаче бих искал да знам причината, поради която първото ви теглене беше отменено. Когато направихте второто си теглене, използвахте ли същия метод на плащане или друг?

Даваме на казината 14 дни да направят всичко необходимо и да изпратят парите и забелязах, че не изчакахте нищо и подадохте жалба .

Така че ще трябва да имаме търпение и да се надяваме, че ще получите парите възможно най-скоро. 😉

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини