НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 362)

преди 1 година от kirekin
|
816 700 преглеждания 7 027 отговора |
|
1...361 362 363364
Dustyd
преди 10 часове

благодаря

Прегледах моите търговци (ако приемем, че това е показано в банковите ми извлечения):

Falcora Finance LTD

Finnart.Io

Nikotpf 21mastery LTD

Falcora Finance

Nikotpf Fintech fc LTD

Pixeleum.Io

Artstrid.com

Wbmsc

Трудно е да се намери какво представляват те онлайн, но намереният pixeleum е някакъв вид NFT сайт.


така че следващата стъпка, най-добре ли е да опитате да се свържете директно с тях и да поискате възстановяване на сумата? Или е най-добре първо да занесете това в банката и да поискате възстановяване на плащането.

основната сума на депозитите мина през Falcora Finance, така че това ще бъде най-големият, за който да отида.

Автоматичен превод:
Jwright1998
преди 10 часове

Nikopft е elegro.com, те ще ви кажат, че за да обработи възстановяване на средства, вашата банка трябва да се свърже с тях (така че ще трябва да отидете по пътя на връщане на плащане за това)

finnart и pixeleum са собственост на една и съща компания и ще ви поискат банкови извлечения, след което ще ви игнорират (обработете връщане на плащане и срещу тях)


някой спомена имейл за falcora finance някъде във форума, същото е и с останалите търговци.

Автоматичен превод:
преди 10 часове

В момента търся куид и албедо

Автоматичен превод:
преди 10 часове

В момента търся куид и албедо

Автоматичен превод:
Jwright1998
преди 10 часове

Предполагам, че финансите ви във Falcora са банкови преводи?


ако е така, късмет, човече, никога не получих нищо обратно от Falcora и банките отказаха да помогнат

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 10 часове

Хей, току-що получих отговор на 3 от транзакциите, за които поисках връщане на плащане, следвайки съвета, и те казаха не и казаха, че потенциално извършвам измама! Какво, по дяволите, ще направи, аз правя... има още 47, но сега съм изплашен до максимум и те казват, че ще докладват за такива неща като измама! Всъщност съм толкова уплашен сега, че направих 50 връщания на плащания към същия търговец и бях напълно честен, че те са за хазарт в незаконно казино, използвайки грешен mcc код.... helppppp

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 10 часове

Здравейте, да, Falcora беше банкови преводи.

основно депозирах чрез сайта за хазарт, който след това ме отведе до сайт, наречен obpays.com, който след това взе парите от моето Monzo.



Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
Dustyd
преди 10 часове

Леле, повтарях, че elegro.com споменава, но не мислех, че е един от моите.

Опитах се да потърся този сайт и той казва, че този домейн е за продажба? Ще се опитам да прегледам форума, за да видя как да се свържа с тях или поне да дам на банката си техните данни, за да извърша сторнирането.

благодаря ви за finnart и pixeleum, отново, току-що ли преминахте през сайта на pixeleum и се свързахте с имейл адреса там?


Ще се опитам също да намеря falcora finance в този форум.


отново не мога да ви благодаря за помощта

Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 9 часове

здравейте, получих това обратно от собственика на Destream. Някакви съвети


Моля, не ми пишете.

Всички транзакции на нашата платформа са защитени с 3DS и вие сте били наясно с тях.

Разбирам, че даването на бакшиши е емоционално, но не означава, че можете просто да поискате възстановяване на средства и да напишете текст, който изобщо не е за нашата платформа.

Ако смятате, че нещо не е наред, винаги можете да поискате възстановяване на плащането чрез вашата банка и тогава ние ще отидем за арбитраж и специален отдел на банките ще провери всичко. Ако си прав, ще получиш парите си, ако не, ще платиш и глоба.


благодаря


Не ми изпращайте съобщения повече, благодаря ви за разбирането.

Всички други съобщения ще бъдат оценени като спам и измама.

Автоматичен превод:
Applesandpears93
преди 8 часове

Пълен измамник, няма глоба за плащане, ако възстановяването на плащане не е успешно.

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 8 часове

Това се прави само, за да спрете всякакви сторнирания на плащания, Velobet веднъж ми изпрати съобщение, след като казах, че таксувам обратно и казах, че действам незаконно, нарушавайки закона си за юрисдикция, което е невярно, тъй като операторите са тези, които трябва да следват съветите на UKGC, а не играчът за нелицензирано казино и т.н. Просто ги наберете и след това уведомете банката, че сте били заплашвани от тях, което показва, че са измамници.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 8 часове

Така си и помислих, благодаря за потвърждението. След това той последва, като ме нарече измамник и се опита да измами техния бизнес хаха

Автоматичен превод:
Jwright1998
преди 8 часове

В момента аз се занимавам с goldenbet, количеството BS, което са избълвали, е нереално, те отказват да помогнат или дори да признаят каквото и да е нарушение, маркирах ги с комисията по хазарта в Обединеното кралство и т.н., след като подадоха жалба и те щяха да отговорят в отделни имейли, очевидно престъпници . Ако има нещо, което бих казал, то е да подадете жалба до комисията по хазарта в Обединеното кралство чрез техния имейл


Изпратих своя, някой може да постави името си в списъка за наблюдение на UKGC, други може да получат пълно разследване

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 8 часове

Да, мислех, че ще бъдат така. Скоро ще им изпратя огромна жалба, но първо се свързах с търговците, за да видя какво може да се направи с възстановяването на плащания.

Ще подам жалба и в комисията по хазарта! Надявам се да стигнеш до някъде с него, приятел

Автоматичен превод:
Applesandpears93
преди 8 часове

Просто бих се изсмял на отговор като този😆

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 8 часове

Знаете ли, момчета, че това е ADR в Каракако, за да се справят. с тези казина сега мисля, че всички трябва да се съберем и да свалим Santana bv и всички да подадем колективна жалба. срещу груповата сила в числа, вижте законите на CGC сега се радвам да създам нов имейл адрес и да започна да въртя топката. Мисля, че това, което ще ми трябва, са потребителски имена на казина, суми, имена и местоположения, тогава ще ми трябва някой с повече интелигентност от мен и по-добра пунктуация, каквато е моята за съжаление. Имам извинение, въпреки че наскоро имах енцефалит и менингит и трябваше да се науча да чета, пиша, ходя.и говоря.🙃 Някой, който е много артикулиран, но аз съм повече от щастлив да събера данните и ги изпращаме на CGB и ADR достатъчно е достатъчно сила в числа какво мислят хората 🤔

Автоматичен превод:
Applesandpears93
преди 8 часове

Отговорът е на път, отбелязан е, че трябва да го разгледат 🤭

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 8 часове

Здравейте, аз също имам lunu, но те просто напълно игнорират имейла ми. Не знам какво друго да правя с тях. Също така имали ли сте изобщо quickbit? Имам и плащания при тях 😩

Автоматичен превод:
loulou123
преди 8 часове

Освен това преди колко време получихте възстановяване от lunu? Чудех се дали са спрели

Автоматичен превод:
1...361 362 363364
Отидете на страницаот 364 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини