НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 361)

преди 1 година от kirekin
|
816 168 преглеждания 7 027 отговора |
|
1...360 361 362...364
Martin61
преди 12 часове

Кредитните карти трябва да са лесни!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 12 часове

Hsbc е болка. Безполезни са за съжаление. Не знам какво да правя с тях.

Автоматичен превод:
Martin61
преди 12 часове

Просто следвайте процеса, споменат тук

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 12 часове

Дж

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 11 часове

Здравейте Пол, има ли бърз начин да намерите процеса в тази тема? Току-що се опитах да премина от страница 1, но изглежда, че има множество различни сценарии, така че не съм сигурен къде са подробностите за процеса?

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 11 часове

2133 EXT 22 EMBALENHLE, MPUMALANGA, 2285 Южна Африка, скъпи приятелю, надявам се да си добре.

Търся компанията pnmm и всичко, което намерих, е този адрес.

Знаете ли нещо повече?

Автоматичен превод:
Jwright1998
преди 11 часове

Добре, на работа съм, приятел, така че не мога да правя един на един с всички цял ден, съжалявам да кажа, че просто им повдигнахте неправилен mcc и ако ви откажат, повдигнете жалба, след това продължете да протестирате, ако всичко се провали, отива при fos, това е

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 10 часове

Няма проблем, колега, и отново, наистина оценявам насоките ти (особено докато работиш).

трябва да се чувствате доста силно за тези случаи, както и аз, и се надявам, че ако успея да възстановя средства, ще започна да върша някаква работа отстрани, за да помогна на другите, преминаващи през това.


Автоматичен превод:
Jwright1998
преди 10 часове

Ами да, аз го правя и обичам да помагам на другите, тъй като не бих искал те да се чувстват така, както бях аз, почти си върнах всичките пари, които все още чакат в банката, така че наистина не искам да го обърквам, но все пак съм готов да предложа подкрепа на колегата борци наистина няма вълшебни формули, освен да убедиш банките, че си проблемен комарджия, опитвайки се да възстановиш факта, че бях с препоръка от gamcare и получаването на терапия помогна на каузата ми и тогава просто трябва да подчертаеш фактът, че те стоят на пътя да си върнете лесно парите, а също и психическото си здраве. Прекъснах разговора по телефона няколко пъти през двата епизода и съм голям силен човек, но силните думи на банковия съветник по хазарта го доведоха извън мен реалността на това, което правя

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 10 часове

Мога да споделя и е хубаво най-накрая да чуя някой по-напред от мен, който се справя добре.

Имам самоубийство, откакто това се случи, чувствам се безпомощен, вече започнах терапия за хазарта, но както казахте, това стои на пътя ми, тъй като просто не мога да обработя това, което съм направил, почти като загуба на съзнание.


страхотно е да знаеш, че като си честен, може да има някаква помощ и парите да бъдат върнати.

Автоматичен превод:
Jwright1998
преди 10 часове

Предполагам, че всеки в този форум е имал най-мрачните си дни, всичко, което можеш да направиш сега, приятелю, е да направиш каквото можеш, за да си върнеш парите и никога повече да не отидеш в нелицензирано казино. Почти съм сигурен, че 80 процента от нас имат дългове, свързани с хазарта, така че най-доброто, което трябва да направите, е да работите върху намаляването на този дълг, след което да ограничите хазарта.

Автоматичен превод:
Jwright1998
преди 10 часове

също колега, когато правите връщане на плащане, не забравяйте да кажете на банката, че сте разрешили транзакциите, в противен случай това ще премине като измама и ще бъде отказано. Споменете, че са използвани грешни кодове на търговци, за това услугите, които са казали, че са предоставили, са неверни. Първоначално банката ще ви откаже, тъй като сега им се казва да отхвърлят незабавно всяко връщане на плащане, свързано с хазарт, ще трябва да подадете жалба и след това те обикновено ще ги пуснат вместо вас като използван грешен mcc код и непредоставени услуги. Спечелих някои и загубих някои, но повечето търговци не отговарят на сторнирането на плащане, тъй като тогава биха признали за пране на транзакция.

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
Dustyd
преди 10 часове

здравей колега

Абсолютно, един споделен проблем е проблем наполовина.

вече работя върху намаляването на дълга, но току-що бях приел, че няма начин да видя тези пари отново. Този форум ми даде усещане за позитивност или промяна, че някои пари могат да бъдат върнати, особено поради неетичния начин, по който тези офшорни компании вземат парите и не прилагат задължение за грижа.

Просто нямах представа как да подходя към цялото нещо.

но сега ще говоря с моята банка за различните търговци, използвани за обработка на тези транзакции, и ще видя докъде ще ме отведе това.

Автоматичен превод:
Jwright1998
преди 10 часове

Вижте дали можете да ги отглеждате онлайн, това е по-лесно

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 10 часове

Пожелавам ти всичко най-добро, приятелю, ти си на прав път и това е всичко, което има значение. Мисля, че най-трудната част е да знам, че следващите X години ще бъдат използвани за изплащане на дълг и т.н., но в крайна сметка след това съм сигурен, че облекчението и научените уроци ще ни направят невероятно мощни в бъдеще и можем да погледнем назад това е по-положително, защото ще свърши.


Ще поддържам актуализациите си тук и се надявам, че мога да разпространя някои положителни.

Автоматичен превод:
Jwright1998
преди 10 часове

Благодаря, приятелю, да се надяваме, че всички ще преодолеем това. Имах много фалшиви изгреви, но се надявам, че не и този път. Деффо никога повече няма да посещавам тези сайтове. Купих първокласни облигации и участвам в лотарията сега.

Автоматичен превод:
Jwright1998
преди 10 часове

ако имаш нужда от съвет, приятелю, тук има много хора, които могат да ти помогнат, това, което бих направил, е да обработя сторнирания на плащания и да намеря колкото се може повече имейли на търговци (предполагам, че много от тях са били изброени тук преди, така че трябва да бъде лесно за намиране). Ако погледнете назад към около 10-та страница, има формат, който хората използват, за да изпращат имейли до търговците, за да получат директно възстановяване, получих около 2 хиляди обратно от lunu, като им изпратих имейл директно.

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 9 часове

Да, а след това твърдят, че не правят нищо лошо 😞 ужасно е това, което правят.

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 9 часове

Малко шега е да претендираш за всичко по-горе, когато видиш колко дълго ще вземат пари от теб, тъй като банката ги блокира, след което преминава през около 10 различни платежни процесора, докато единият заработи, така че всичко е добре планирано и обмислено

Автоматичен превод:
1...360 361 362...364
Отидете на страницаот 364 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини