преди 12 часове
0
Hsbc е болка. Безполезни са за съжаление. Не знам какво да правя с тях.
Hsbc is a pain. They are useless unfortunately. Dont know what to do with them.
Здравейте Пол, има ли бърз начин да намерите процеса в тази тема? Току-що се опитах да премина от страница 1, но изглежда, че има множество различни сценарии, така че не съм сигурен къде са подробностите за процеса?
Hello Paul, is there a quick way to find the process within this thread? I did just try to go through from page 1 but appears there are multiple different scenarios so I’m unsure where the process details are?
2133 EXT 22 EMBALENHLE, MPUMALANGA, 2285 Южна Африка, скъпи приятелю, надявам се да си добре.
Търся компанията pnmm и всичко, което намерих, е този адрес.
Знаете ли нещо повече?
2133 EXT 22 EMBALENHLE, MPUMALANGA, 2285 South Africa my dear friend I hope you are well.
I'm looking for the company pnmm and all I found is this address.
Do you know anything more?
2133 EXT 22 EMBALENHLE, MPUMALANGA, 2285 South Africa αγαπητή μου φίλη ελπίζω να είσαι καλά.
Ψάχνω την εταιρεία pnmm και το μόνο που βρήκα είναι αυτή η διεύθυνση.
Μήπως ξέρεις κάτι περισσότερο
Добре, на работа съм, приятел, така че не мога да правя един на един с всички цял ден, съжалявам да кажа, че просто им повдигнахте неправилен mcc и ако ви откажат, повдигнете жалба, след това продължете да протестирате, ако всичко се провали, отива при fos, това е
Ok im at work bud so cannot do one on ones with everyone all day sorry to say you just raise them incorrect mcc and if denied raise a complaint then keep protesting if all fails it goes to the fos thats it
Няма проблем, колега, и отново, наистина оценявам насоките ти (особено докато работиш).
трябва да се чувствате доста силно за тези случаи, както и аз, и се надявам, че ако успея да възстановя средства, ще започна да върша някаква работа отстрани, за да помогна на другите, преминаващи през това.
No problem mate, and again, really appreciate your guidance (especially while you’re working).
you must feel pretty strongly about these instances, as do I, and I hope if I manage to recuperate funds, I’ll begin doing some kind of work on the side to help others going through this.
Ами да, аз го правя и обичам да помагам на другите, тъй като не бих искал те да се чувстват така, както бях аз, почти си върнах всичките пари, които все още чакат в банката, така че наистина не искам да го обърквам, но все пак съм готов да предложа подкрепа на колегата борци наистина няма вълшебни формули, освен да убедиш банките, че си проблемен комарджия, опитвайки се да възстановиш факта, че бях с препоръка от gamcare и получаването на терапия помогна на каузата ми и тогава просто трябва да подчертаеш фактът, че те стоят на пътя да си върнете лесно парите, а също и психическото си здраве. Прекъснах разговора по телефона няколко пъти през двата епизода и съм голям силен човек, но силните думи на банковия съветник по хазарта го доведоха извън мен реалността на това, което правя
Well yes I do and I like helping others as would not like them left feeling the way I was, I have almost got all my money back still waiting on the bank so not wanting to mess it up really but still willing to offer support to fellow strugglers there is no magic formulae really apart from convincing the banks you are a problem gambler trying to recover the fact I was on a referral from gamcare and getting therapy helped my cause and then you just need to stress the fact they are standing in the way of you getting your money back easily and also your mental health I broke down on the phone a few times over the two episodes and im a big strong guy but the strong words from the bank gambling advisor brought it out of me the reality of what ive been doing
Мога да споделя и е хубаво най-накрая да чуя някой по-напред от мен, който се справя добре.
Имам самоубийство, откакто това се случи, чувствам се безпомощен, вече започнах терапия за хазарта, но както казахте, това стои на пътя ми, тъй като просто не мога да обработя това, което съм направил, почти като загуба на съзнание.
страхотно е да знаеш, че като си честен, може да има някаква помощ и парите да бъдат върнати.
I can relate, and it’s good to finally hear someone further ahead of me that is doing well.
I’ve been suicidal since this has happened, feeling helpless, already started therapy for the gambling but as you said, this is standing in my way as I simply can’t process what I’ve done, almost like a blackout.
its great to know that by being honest, there can be some help and money returned.
Предполагам, че всеки в този форум е имал най-мрачните си дни, всичко, което можеш да направиш сега, приятелю, е да направиш каквото можеш, за да си върнеш парите и никога повече да не отидеш в нелицензирано казино. Почти съм сигурен, че 80 процента от нас имат дългове, свързани с хазарта, така че най-доброто, което трябва да направите, е да работите върху намаляването на този дълг, след което да ограничите хазарта.
I imagine everyone in this forum has had their darkest days, all you can do now buddy is do what you can to get the money back and never go to an unlicensed casino again. I’m pretty sure 80 percent of us have gambling related debt so best thing to do is work on getting that debt down then limiting gambling.
също колега, когато правите връщане на плащане, не забравяйте да кажете на банката, че сте разрешили транзакциите, в противен случай това ще премине като измама и ще бъде отказано. Споменете, че са използвани грешни кодове на търговци, за това услугите, които са казали, че са предоставили, са неверни. Първоначално банката ще ви откаже, тъй като сега им се казва да отхвърлят незабавно всяко връщане на плащане, свързано с хазарт, ще трябва да подадете жалба и след това те обикновено ще ги пуснат вместо вас като използван грешен mcc код и непредоставени услуги. Спечелих някои и загубих някои, но повечето търговци не отговарят на сторнирането на плащане, тъй като тогава биха признали за пране на транзакция.
also mate when doing chargeback make sure you tell the bank you did authorise the transactions, it will go through as fraud otherwise and be declined. Mention wrong merchant codes were used therefor services they have said they have supplied are false. The bank will deny you at first as they are now told to dismiss any gambling related chargeback straight away, you’ll have to make a complaint and then they usually will put them through for you as wrong mcc code used and services not provided. I’ve won some and lost some but most merchants don’t reply to the chargeback as they would then be admitting to transaction laundering.
здравей колега
Абсолютно, един споделен проблем е проблем наполовина.
вече работя върху намаляването на дълга, но току-що бях приел, че няма начин да видя тези пари отново. Този форум ми даде усещане за позитивност или промяна, че някои пари могат да бъдат върнати, особено поради неетичния начин, по който тези офшорни компании вземат парите и не прилагат задължение за грижа.
Просто нямах представа как да подходя към цялото нещо.
но сега ще говоря с моята банка за различните търговци, използвани за обработка на тези транзакции, и ще видя докъде ще ме отведе това.
Hello mate,
Absolutely, a problem shared is a problem halved.
im already working on bringing down the debt, but had just accepted there was no way for me to ever see this money again. This forum has given me a sense of positivity or change that some money can be returned, especially due to the unethical way these offshore companies take the money and apply no duty of care.
I’ve simply just not had a clue how to approach the entire thing.
but I’m now going to speak to my bank about the various merchants used to process these transactions and see where that takes me.
Вижте дали можете да ги отглеждате онлайн, това е по-лесно
See if you can raise them online its easier bud
Пожелавам ти всичко най-добро, приятелю, ти си на прав път и това е всичко, което има значение. Мисля, че най-трудната част е да знам, че следващите X години ще бъдат използвани за изплащане на дълг и т.н., но в крайна сметка след това съм сигурен, че облекчението и научените уроци ще ни направят невероятно мощни в бъдеще и можем да погледнем назад това е по-положително, защото ще свърши.
Ще поддържам актуализациите си тук и се надявам, че мога да разпространя някои положителни.
I wish you all the best mate, you’re on the right track and that’s all that matters. I think the hardest part is knowing the next X amount of years are going to be used repaying debt etc. but ultimately after that, I’m sure the relief and the lessons learned will make us incredibly powerful in the future and can look back on this more positively, because it’ll be over.
I’ll keep my updates on here, and hope I can spread some positive ones.
Благодаря, приятелю, да се надяваме, че всички ще преодолеем това. Имах много фалшиви изгреви, но се надявам, че не и този път. Деффо никога повече няма да посещавам тези сайтове. Купих първокласни облигации и участвам в лотарията сега.
Thanks mate lets hope we all get over this Ive had a lot of false dawns but hopefully not this time I am deffo never going on these sites again Ive bought premium bonds and do the lottery now.
ако имаш нужда от съвет, приятелю, тук има много хора, които могат да ти помогнат, това, което бих направил, е да обработя сторнирания на плащания и да намеря колкото се може повече имейли на търговци (предполагам, че много от тях са били изброени тук преди, така че трябва да бъде лесно за намиране). Ако погледнете назад към около 10-та страница, има формат, който хората използват, за да изпращат имейли до търговците, за да получат директно възстановяване, получих около 2 хиляди обратно от lunu, като им изпратих имейл директно.
if you need advise mate there’s plenty of people on here who can lend you a hand, what I would do is process chargebacks, and find as many merchants emails as you can (I imagine a lot of them have been listed on here previously so should be easy to find). If you look back to about the 10th page there’s a format that people have been using to send emails to the merchants to get a direct refund, I got around 2k back from lunu from emailing them directly.
Да, а след това твърдят, че не правят нищо лошо 😞 ужасно е това, което правят.
Yep and then they claim to be not doing anything wrong 😞 it's awful what they are doing.
Малко шега е да претендираш за всичко по-горе, когато видиш колко дълго ще вземат пари от теб, тъй като банката ги блокира, след което преминава през около 10 различни платежни процесора, докато единият заработи, така че всичко е добре планирано и обмислено
Yip bit of a joke to claim its all above board when you see the lengths they are going to taking money from you as the bank blocks it then it loops through about 10 different payment processors until one works so its all been well planned and thought out
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.