НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 363)

преди 1 година от kirekin
|
817 508 преглеждания 7 027 отговора |
|
1...362 363 364
loulou123
преди 9 часове

Преди около 3 месеца получих пълно възстановяване.

Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 9 часове

Готов съм да се съберем. Изпратете ми имейла и аз ще изпратя подробностите, от които се нуждаете. Goldenbet ми дължи хиляди, но така и не получих възстановяване от тях.

Автоматичен превод:
Dingdong5
преди 9 часове

Коя банка? И кой търговец? Банката ли каза това или търговецът?

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 9 часове

Ще трябва да настроя нов акаунт и да подредя моя chromebook, надявам се, че много ще се включат 🙂 може да го направя тази вечер, ако не, със сигурност ще го подредя утре x

Автоматичен превод:
Jwright1998
преди 9 часове

Как се свързахте с търговците? Определено подайте жалбата на GC, да се надяваме, че това ще ги накара да затворят, тъй като имат предишни обвинения в Австралия, Швеция и Испания за подобни неща


Надяваме се, че и вие ще получите нещо от тях 🙂 не е лесна група за справяне

Редактиран от автора преди 9 часове
Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 9 часове

Съгласен съм с това, имам екранни снимки и доста имейли от тях, като един от тях отрича изцяло връзки със Santeda, заедно със снимки на екрана на уебсайта им, на който пише „Santeda International", наистина ми се иска да погледна втори път преди депозирах, но google ги направи да изглеждат автентични... Ако има нещо, за което трябва да им отдам признание, тези „бизнеси" изглеждат легитимни на пръв поглед

Автоматичен превод:
преди 9 часове

Някой имал ли е късмет със сторнирания на плащания или какъвто и да е вид възстановяване на суми за депозити, направени чрез банков превод, не само групата Santeda, но и някой от тези сайтове на Кюрасао? Благодаря предварително

Автоматичен превод:
Gamblur
преди 8 часове

Повече връщания на плащания, отколкото възстановявания на суми от това, на което съм свидетел

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 8 часове

Прочетох статия в това. Те всъщност никога не са платили таксите. Гугъл, скорошни статии за всичко това преди няколко дни

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 8 часове

Претърсих този форум за съответните имейл адреси (надявайки се, че са правилни) и им изпратих индивидуален имейл с подробности (накратко), че злоупотребата с MCC в банковите ми извлечения е незаконна и че не съм купил нищо от тях, тъй като те обикновено са сайтове, които не са свързани с хазарта, например крипто/NFT сайт, който няма нищо общо с GoldenBet.

Предполагам, че или няма да отговорят, или ще откажат възстановяването. Но ще им дам 48 часа, след което ще вдигна парите, ще прегледам банката си и т.н., ако не отговорят.

Автоматичен превод:
Jwright1998
преди 8 часове

Бих набрал чрез банката, Elegro всъщност казват, че не им пука, освен ако банките не отидат при тях, това обикновено са търговци на Nikotpf, но тези сенчести компании използват множество процесори на трети страни, което само по себе си е друг цял правен проблем (данни защита и пране на пари)


Преди да отидете в банката обаче прегледайте темата и помислете по какъв начин искате да отидете при тях, тъй като най-общо казано, веднага щом някои банки видят хазарт, те обикновено си измиват ръцете

Редактиран от автора преди 8 часове
Автоматичен превод:
Dustyd
преди 8 часове

Ауу добре благодаря ти. Изобщо не са ми отговорили.

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 8 часове

Благодаря ви за съвета,


Не мисля, че в моя случай е възможно да се създаде ъгъл, който да не признава хазарта. Тъй като има стотици транзакции, направени за период от 3 месеца, така че те лесно биха идентифицирали модел и не мога да компенсирам много, за да покрия това.

Трябва да се надявам, че честността и сериозността на ситуацията ще резонират с банката, в някои случаи от темата звучи, че това наистина се е случило.

и ако банката си измие ръцете с него, това само ще създаде по-голямо оплакване от тяхна страна. Едно е офшорната компания да няма задължение за грижа, но банка в Обединеното кралство трябва, предполагам, че е доста лесно да се подчертае това.

Автоматичен превод:
Jwright1998
преди 8 часове

Мисля, че това е сива зона, що се отнася до банките, те трябва да имат задължението да се грижат, но когато е възможно, ще си измият ръцете, съответните органи определено трябва да вършат по-добра работа за почистването на тези уебсайтове. Надявам се да намерите симпатичен агент с тях. На хартия е лесно да се изтъкнат много от проблемите, но ако попаднете на несимпатичен агент, той просто ще откаже, след което ще ви препрати подробности за омбудсмана, далеч от погледа и съзнанието нещо, което за съжаление е мястото, където съм.

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 8 часове

Това е ужасно, приятел, през коя банка мина? Моят ще бъде основно Monzo, но също и Santander.


Надявам се да имам късмет с търговците, ако не, ще трябва да прибягна до банката и тогава просто да видя дали ще имам късмет с това.


Надявам се тези търговци да отговорят или да дадат ETA, тъй като сега ще чакам с нетърпение да разбера къде съм.

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 8 часове

Със сигурност. Имам жалба в Tesco, чакаща, повече от година им изпратих 3 имейла с молба да блокират картата ми и да ме спрат да залагам и три пъти не го направиха, надявам се да приемат и да изчистят дълга ми . NatWest и Santander пуснах жалби и двамата повдигнаха сторнирани плащания от мое име, което натрупва около 3k. Стискам палци.

Автоматичен превод:
Jwright1998
преди 8 часове

Чейс, никога не бих ги използвал, след като всичко това приключи, всъщност ще закрия акаунта си при тях. Надявам се да имате късмет или да извадите нерви на търговците и да получите отговор, бих им дал 72 часа, откакто сте изпратили имейл, след което го преследвайте с банката, междувременно направете екранна снимка на всичко и всичко, което можете, независимо дали става дума за имейли, сметки в казината, доказателство за KYC, всичко. Организирайте го и в папки, за да имате по-лесен достъп до него.

Автоматичен превод:
Jwright1998
преди 8 часове

Хун, започвам процедура утре или може би по-късно тази вечер в зависимост от това колко късно ще стане. Разгледайте законите за лиценза за хазарт в Каракако на CGB, има малко информативна информация. Тъй като играехте ограничена игра, която не трябваше да се предлага на вашата юрисдикция, те нарушиха своите лицензионни споразумения. Имате ли доказателства за тази игра за доказателство? Група Сантеда са по-лошите. Създавам имейл акаунт, така че всички като колектив да можем да заведем дело срещу групата santeda и всички казина, към които сме се присъединили в техните платформи, и да ги разобличим какви престъпници са в действителност. Така че, ако искате да участвате, ще ми трябват потребителски имена в казината, вашите местоположения, какви суми в казината (това може да бъде скрито от други членове, ако бъде поискано). Така нататък и така нататък, ако се съберем като колективна сила в числа, оплакванията ще отидат до три организации santeda с нашите намерения, а също и до ADR в Каракако и след това до лицензиращите органи. Честно казано не съм чул някой да е получил възстановяване на суми от тях, въпреки че напълно нарушават законите на Обединеното кралство и тяхната юрисдикция SMH Donbet все още търгува под джаз лиценз, който е изтекъл, всички те са шокиращи.

Автоматичен превод:
преди 8 часове

Някой иска ли да ми бъде партньор в престъпление и да ми помогне с това? така че имаме стабилен случай, тъй като имаме нужда от всички яйца в кошницата 🥚🤔😜

Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 8 часове

Готов съм за това. Имам амуниции за тях, работил съм с всички казина.

Автоматичен превод:
1...362 363 364
Отидете на страницаот 364 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини