преди 9 часове
Преди около 3 месеца получих пълно възстановяване.
About 3 months ago I got a full refund.
0
Преди около 3 месеца получих пълно възстановяване.
About 3 months ago I got a full refund.
Готов съм да се съберем. Изпратете ми имейла и аз ще изпратя подробностите, от които се нуждаете. Goldenbet ми дължи хиляди, но така и не получих възстановяване от тях.
I’m up for coming together. Send me the email and I’ll send through the details you need. Goldenbet owes me thousands but I never got a refund from them.
Коя банка? И кой търговец? Банката ли каза това или търговецът?
Which bank? And which merchant? Has the bank said this or the merchant?
Ще трябва да настроя нов акаунт и да подредя моя chromebook, надявам се, че много ще се включат 🙂 може да го направя тази вечер, ако не, със сигурност ще го подредя утре x
I will need to set up a new account and sort my chromebook out hopefully lots will get on board 🙂 may do it tonight if not I will sort it tomorrow for sure x
Как се свързахте с търговците? Определено подайте жалбата на GC, да се надяваме, че това ще ги накара да затворят, тъй като имат предишни обвинения в Австралия, Швеция и Испания за подобни неща
Надяваме се, че и вие ще получите нещо от тях 🙂 не е лесна група за справяне
How have you contacted the merchants? Definitely submit the GC complaint, hopefully it'll get them shut down as they've got previous charges in Australia, Sweden and Spain for this kind of thing
Hope you get something out of them too 🙂 they're not an easy bunch to deal with
Съгласен съм с това, имам екранни снимки и доста имейли от тях, като един от тях отрича изцяло връзки със Santeda, заедно със снимки на екрана на уебсайта им, на който пише „Santeda International", наистина ми се иска да погледна втори път преди депозирах, но google ги направи да изглеждат автентични... Ако има нещо, за което трябва да им отдам признание, тези „бизнеси" изглеждат легитимни на пръв поглед
I'm up for that, i've got screenshots and a fair few emails from them, one of them denying ties with Santeda altogether, alongside screenshots of their website saying "Santeda International" on it, really wish i took a second look before i depo'd, but google made them look authentic... If there's one thing i've got to give them credit for, these "businesses" look legitimate on the face of it
Някой имал ли е късмет със сторнирания на плащания или какъвто и да е вид възстановяване на суми за депозити, направени чрез банков превод, не само групата Santeda, но и някой от тези сайтове на Кюрасао? Благодаря предварително
Has anyone had any luck with chargebacks or any kind of refunds for deposits made via bank transfer, not just the Santeda group but any of these Curacao sites? Thanks in advance.
Повече връщания на плащания, отколкото възстановявания на суми от това, на което съм свидетел
More chargebacks than refunds from what i've witnessed
Прочетох статия в това. Те всъщност никога не са платили таксите. Гугъл, скорошни статии за всичко това преди няколко дни
I read an article in this. They never actually paid the charges. Google it, recent articles a few days ago on it all
Претърсих този форум за съответните имейл адреси (надявайки се, че са правилни) и им изпратих индивидуален имейл с подробности (накратко), че злоупотребата с MCC в банковите ми извлечения е незаконна и че не съм купил нищо от тях, тъй като те обикновено са сайтове, които не са свързани с хазарта, например крипто/NFT сайт, който няма нищо общо с GoldenBet.
Предполагам, че или няма да отговорят, или ще откажат възстановяването. Но ще им дам 48 часа, след което ще вдигна парите, ще прегледам банката си и т.н., ако не отговорят.
I scoured this forum for the relevant email addresses (hoping they’re correct) and sent them all an individual email detailing (in short) that they’re misuse of MCC on my bank statements is illegal, and that I have not purchased anything from them, as they are typically sites not relating to gambling e.g. a crypto/NFT site that has nothing to do with GoldenBet.
I imagine they either won’t reply, or will decline the refunds. But I’ll give them 48 hours then I’ll raise I’ll go through my bank etc if they don’t reply.
Бих набрал чрез банката, Elegro всъщност казват, че не им пука, освен ако банките не отидат при тях, това обикновено са търговци на Nikotpf, но тези сенчести компании използват множество процесори на трети страни, което само по себе си е друг цял правен проблем (данни защита и пране на пари)
Преди да отидете в банката обаче прегледайте темата и помислете по какъв начин искате да отидете при тях, тъй като най-общо казано, веднага щом някои банки видят хазарт, те обикновено си измиват ръцете
I'd raise through the bank, Elegro basically say they don't care unless the banks go to them, that's generally Nikotpf merchants though, these shady companies use a multitude of third party processors, which is another entire legal issue within itself (data protection and money laundering)
Before you go to the bank though go through the thread and think about which way you want to go at them, as generally speaking as soon as some banks see gambling they generally wash their hands of it
Ауу добре благодаря ти. Изобщо не са ми отговорили.
Aww ok thank you. They have not responded to me at all.
Благодаря ви за съвета,
Не мисля, че в моя случай е възможно да се създаде ъгъл, който да не признава хазарта. Тъй като има стотици транзакции, направени за период от 3 месеца, така че те лесно биха идентифицирали модел и не мога да компенсирам много, за да покрия това.
Трябва да се надявам, че честността и сериозността на ситуацията ще резонират с банката, в някои случаи от темата звучи, че това наистина се е случило.
и ако банката си измие ръцете с него, това само ще създаде по-голямо оплакване от тяхна страна. Едно е офшорната компания да няма задължение за грижа, но банка в Обединеното кралство трябва, предполагам, че е доста лесно да се подчертае това.
Thank you for the advice,
i don’t think in my case it’s possible to create an angle that isn’t confessing to the gambling. As there’s 100s of transactions made over a 3 month period, so they’d easily identify a pattern and not much I can make up to cover that.
id have to hope the honesty and severity of the situation resonates with the bank, in some cases from the thread it sounds like this did happen.
and if the bank wash their hands with it, that’ll just create a bigger complaint from them. It’s one thing an offshore company having no duty of care, but a bank in the UK should, I imagine it’s pretty easy to highlight this.
Мисля, че това е сива зона, що се отнася до банките, те трябва да имат задължението да се грижат, но когато е възможно, ще си измият ръцете, съответните органи определено трябва да вършат по-добра работа за почистването на тези уебсайтове. Надявам се да намерите симпатичен агент с тях. На хартия е лесно да се изтъкнат много от проблемите, но ако попаднете на несимпатичен агент, той просто ще откаже, след което ще ви препрати подробности за омбудсмана, далеч от погледа и съзнанието нещо, което за съжаление е мястото, където съм.
I think it's a grey area as far as the banks are concerned, they should have a duty of care but when possible they'll wash their hands of it, the relevant authorities definitely should be doing a better job of cleaning up these websites. I do hope you find a sympathetic agent with them. On paper it's easy to highlight a lot of the issues but if you get an unsympathetic agent they'll just decline then forward you ombudsmen details, out of sight out of mind kind of thing, which is sadly where i'm at.
Това е ужасно, приятел, през коя банка мина? Моят ще бъде основно Monzo, но също и Santander.
Надявам се да имам късмет с търговците, ако не, ще трябва да прибягна до банката и тогава просто да видя дали ще имам късмет с това.
Надявам се тези търговци да отговорят или да дадат ETA, тъй като сега ще чакам с нетърпение да разбера къде съм.
That’s awful mate, which bank did you go through? Mine will be mainly Monzo but also Santander.
im hoping I can get lucky with the merchants, if not, I’ll have to resort to the bank and then just see if I get lucky with that.
I hope these merchants reply, or give an ETA, as I’ll be anxiously waiting now to know where I’m at.
Със сигурност. Имам жалба в Tesco, чакаща, повече от година им изпратих 3 имейла с молба да блокират картата ми и да ме спрат да залагам и три пъти не го направиха, надявам се да приемат и да изчистят дълга ми . NatWest и Santander пуснах жалби и двамата повдигнаха сторнирани плащания от мое име, което натрупва около 3k. Стискам палци.
For sure. I have a complaint with Tesco waiting, over a year I sent them 3 emails of me asking them to block my card and stop me gambling and three times they didn’t do it, I’m hoping they will accept and clear my debt owed. NatWest and Santander I put complaints in and they have both raised chargebacks on my behalf that accumulates about 3k. Fingers crossed.
Чейс, никога не бих ги използвал, след като всичко това приключи, всъщност ще закрия акаунта си при тях. Надявам се да имате късмет или да извадите нерви на търговците и да получите отговор, бих им дал 72 часа, откакто сте изпратили имейл, след което го преследвайте с банката, междувременно направете екранна снимка на всичко и всичко, което можете, независимо дали става дума за имейли, сметки в казината, доказателство за KYC, всичко. Организирайте го и в папки, за да имате по-лесен достъп до него.
Chase, i wouldn't ever use them, once all this has come to a conclusion i'm actually going to close my account with them. I hope you do get lucky or hit a nerve with the merchants and get a response, i'd give them 72 hours since you emailed then chase it with the bank, screenshot anything and everything you can in the meantime, whether it be emails, accounts with the casinos, proof of KYC, everything. Organize it into folders too so you can access it more easily.
Хун, започвам процедура утре или може би по-късно тази вечер в зависимост от това колко късно ще стане. Разгледайте законите за лиценза за хазарт в Каракако на CGB, има малко информативна информация. Тъй като играехте ограничена игра, която не трябваше да се предлага на вашата юрисдикция, те нарушиха своите лицензионни споразумения. Имате ли доказателства за тази игра за доказателство? Група Сантеда са по-лошите. Създавам имейл акаунт, така че всички като колектив да можем да заведем дело срещу групата santeda и всички казина, към които сме се присъединили в техните платформи, и да ги разобличим какви престъпници са в действителност. Така че, ако искате да участвате, ще ми трябват потребителски имена в казината, вашите местоположения, какви суми в казината (това може да бъде скрито от други членове, ако бъде поискано). Така нататък и така нататък, ако се съберем като колективна сила в числа, оплакванията ще отидат до три организации santeda с нашите намерения, а също и до ADR в Каракако и след това до лицензиращите органи. Честно казано не съм чул някой да е получил възстановяване на суми от тях, въпреки че напълно нарушават законите на Обединеното кралство и тяхната юрисдикция SMH Donbet все още търгува под джаз лиценз, който е изтекъл, всички те са шокиращи.
Hun I am starting a proceeding tomorrow or maybe later on this evening depending on how late it gets. Take a look at the Caracaco gambiling licence laws on CGB it has some informative information. As you played a restricted game that should not have been offered to your jurisdiction they broke their licence agreements. Have you any evidence of this game play for proof? Santeda group are the worse. I am setting up an email account so we all as a collective can bring a case against santeda group and all the casinos we have joined on their platforms and exposing them for the criminals they really are. So if you want to participate, I will need user names at casinos your locations what casinos amounts (this can be hidden from other members if requested). So forth and so on, If we come together as a collective strength in numbers the complaints will go to three organisations santeda with our intentions and also to a ADR in caracaco and then the Licencing authorities. I honestly haven't heared of anyone getting refunds from them yet even though they are completely breaking the laws of UK and their jurisdiction SMH Donbet is still trading under a jazz licence that's expired the whole lot of them are shocking.
Някой иска ли да ми бъде партньор в престъпление и да ми помогне с това? така че имаме стабилен случай, тъй като имаме нужда от всички яйца в кошницата 🥚🤔😜
Anyone want to be my partner in crime and helping me with this? so we have a rock solid case as we need all eggs in basket 🥚🤔😜
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.