Мисля, че всички първо се обърнахме към казиното с оплакването си. Грешно кодиране, нелицензирано и т.н., поискано пълно възстановяване на сумата. Би било добре да прочетете всичките им правила и условия, да проверите техните лицензи управителни органи. Лицензите на Коста Рика са общо взето нищожни Нови закони за лицензиране влязоха в сила миналата година, така че всеки сайт, показващ лицензи за джаз, търгува незаконно с изтекли лицензи. Бих прочел и новите закони за лицензи за хазарт за Малта, Каракако, тъй като сега има правила, които казината трябва да спазват. Но дори и тогава Каракако все още се поддава на измама и корупция. Но нещата може да са случайни сега, когато идват нови закони, можете също да проверите в CGC кои сайтове и компании за хазарт имат лицензи и кога те изтичат.
Може да получите същото ole speel като всички ние. Успях да получа пълно възстановяване от 1 компания, но отне известно време и трябваше да подпиша NDA, така че не мога да разкрия нищо за това кой сайт беше. Ако не стигнете до никъде от сайтове след това се обърнете към банката. Също така предупредих и казах на сайтовете, че ще продължа със сторнирания на плащания и ще предприема правни действия, ако няма решение. Поради нарушение на чувствителните данни, тъй като нашите карти трябва да се съхраняват сигурно и криптирани от край до край, а те не са, те се дават на нерегулирани търговци трети страни, които не са регистрирани в FCA.
Надяваме се, че това ще ви помогне да бъдете постоянни, ако нямате успех, връщайте плащането
I think we all have approached casino first with our grievance Miscoding unlicensed ect ect requested full refund .It would do you well to read all their terms and conditions ,check their licences governing bodies Costa rica licences are basically null and void New licencing laws took effect last year so any site displaying jazz licences are trading illegally with expired licences .I would also read the new gambiling licence laws for Malta, Caracaco as there are rules now casinos must adhere to . But even then Caracaco is still dodgy all back handing and corruption. But things may chance now new laws come in you can also check on the CGC what gambiling sites and companies have licences and when they expire.
You may get same ole speel as we all get .I managed to get a full refund from 1 company but it took a while and had to sign a NDA so can't disclose anything about what site it was .If you get nowhere from sites then approach bank .I have also warned and told sites that I will proceed with chargebacks and will take legal action if no resolution. Due to breach of sensitive data as our cards are supposed to be stored securely and encrypted end to end and they are not they are given to unregulated 3rd party merchants who are unregistered with the FCA .
Hope this helps be persistent ,if no luck then chargeback
Дръжте ни в течение! Това звучи обещаващо!
Имам няколко с bytenews
Keep us posted! This sounds promising!
I have a few with bytenews
Хей, изпратих 50 заявки вчера и получих имейли, в които се казва, че това е твоят реф за около 20 от тях и следователят ще се свърже в рамките на 10 дни. Това означава ли, че са обработили таксата обратно? Liek какво означава всичко това?
Hey, I put through 50 requests yesterday and have had emails saying heres your ref for about 20 of them and the investigator will be in touch within 10 days. Does this mean they have processed the charge back? Liek what does it all mean?
Чакате ги да го разгледат, ако сте ги направили само вчера, твърде рано е
You wait for them to look in to it if you only done them yesterday its too early
Здравей Пол, имаш ли идея кой е vmgames warsaw?
Hi Paul, any idea who is vmgames warsaw?
Добре, np, не знам при кого банкирате, просто знам, че единствените опции, които можете да използвате, са услугите, които не са описани, отнема време, особено ако сте събрали 50, за да проверят всичко
Ok np I do not know who you bank with I just know the only options you can use is services not as described it takes time especially if you raised 50 for them to check it all
Здравейте, съжалявам, никога не съм ги имал в изявленията си
Hi there sorry never had them on my statements
Chase са ужасни, зададох въпрос във връзка с моя случай, те ме накараха да чакам почти месец само за да кажат, че не могат да отговорят на въпроса ми, тъй като случаят е твърде технически, така че проследих и попитах защо могат да го отхвърлят за 50 минути въпреки че това не е достатъчно дълго, за да прегледаме доказателствата, те просто казаха, че сега това е проблем на FOS
Chase are awful, i asked a question in regards to my case, they made me wait nearly a month only to say they cant answer my question as the case is too technical, so i followed up and asked why they could reject it in 50 minutes despite that not being long enough to go through the evidence, they just said its an FOS issue now
Можете ли да си спомните кое казино е използвало търговеца Nikotpf? Виждал съм няколко различни версии на това сега
Can you remember what casino used the Nikotpf merchant? I've seen a few different versions of that now
Освен това, ако някой има някаква полезна информация за Santeda International BV или Goldenbet конкретно, ще съм благодарен, свържете се с discord или имейл, ако имате 🙂
Also, if anyone has any useful information on Santeda International B.V. or Goldenbet in specific, i'd appreciate it, reach out with discord or email if you do 🙂
Казахте ли им, че е свързано с хазарта? Трудно е да се справят с тях, спомням си две много малки, които отхвърлиха за хазарт, а по-късно ги направиха за измама около £40, така че си представете, че го направих, за да спестят жалбата за малка сума.
Последните, които имах с тях, мислех, че просто няма да направя никакви получени стоки и те са ги обработили, но ще видим какво ще се върне, всички покупки, които правя сега, са с VISA и Barclays, защото си представям, че Chase е такъв при нормални проблеми. Ужасна банка.
Did you tell them it was gambling related? They are difficult to deal with, I remember two very small ones they rejected on gambling then later did them on fraud around £40 so imagine did it to save the complaint for a small amount.
The last ones I had with them I thought I will just do no goods received and they have processed them but will see what comes back, any purchases I make now are with VISA and Barclays because I imagine Chase to be like this on normal issues. Terrible bank.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.