НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 356)

преди 1 година от kirekin
|
806 428 преглеждания 6 901 отговора |
|
1...355 356 357358
преди 17 часове

Здравейте момчета, чета тази тема непрекъснато вече 3 дни и всички бяхте наистина полезни. Въпрос, получих отговор от elegro - казаха, че не могат да потвърдят самоличността ми и трябва да се свържа с банката за възстановяване на таксата. Вчера се свързах с банката и те ме насочиха към екип от специалисти, които ще се свържат с мен до края на седмицата. Казах, че отново съм залагал в нелегални казина и че съм регистриран в gamstop и съм бил измамен. Тръгнах по пътя на mcc кодовете, които са грешни. Все още не съм започнал официален процес на връщане на плащане, но мисля да го направя днес. Elegro казаха, че не ме намират, така че означава ли това, че имам добър шанс да си върна средствата чрез връщане на такса? Те отговориха в рамките на 24 часа, което беше изненадващо, и ми казаха да се свържа с банката за възстановяване на таксата. Някакви съвети

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 17 часове

Chase изглежда измислят свои собствени правила ха-ха, дори до точката, когато кажете мога ли да получа актуализация, те казват, че работим върху това и ще ви актуализираме на 27-ми, очевидно съм оспорил това и след това те казват, че няма отговор.

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 17 часове

Освен това направихте неправилен MCC, така че мисля, че сте добре, Barclaycard направи това за мен, така че приемете, че няма новини, че спечелих това, тъй като имах възстановяване. Chase изобщо няма да направи неправилния MCC.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 17 часове

Хей, бихте ли могли да погледнете публикацията ми и да предложите някои насоки? Наистина бих го оценил

Автоматичен превод:
Dingdong5
преди 17 часове

Също така току-що получих отговор от Finnart.io с искане за доказателство за транзакции и използваната карта и т.н.... някой получил ли е отговор от Finnart и е бил успешен?

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 17 часове

Хей, може ли да получа помощ, моля. Похарчил съм около 4,5 хиляди в множество различни доставчици. Досега се свързах директно с всички казина и всички те ми изпратиха стандартизирани имейли за задържане, като казаха, че ще разгледат това. Получих 2 отговора от Finnart.io с искане за банкови извлечения и elegro, които казаха, че не могат да ме идентифицират като клиент, въпреки че съм им изпратил банкови списъци с транзакции. Elegro каза, че се свържете с банката и Finnart, чакам друг отговор.


Най-големите ми са:

Finnart.io

nikotpf*fintech fc

Niktotpf*21майсторски Лондон

Artstrid.com

Bytenews


Моля, можете ли да помогнете? Вчера се свързах с банката и обясних, че имам рецидив на хазарта, използвам gamstop от 22 и че това са незаконни сайтове, използващи грешни MCC кодове. Насочиха ме към специализиран екип, който ще се свърже до петък, но не знам как ще стане това. Използвал съм кредитни карти и моята банка, и двете Mastercard, въпреки банковата сметка.


Свързах се директно с всички казина и започнах да ходя директно при търговците, което продължава. Всяка подкрепа, която можете да предложите, е много полезна, тъй като това съсипва живота ми!

Автоматичен превод:
Dingdong5
преди 17 часове

Finnart се връща бързо, но след това няма да отговори, някои нямаха отговор, след което възстановиха сумата. Имах £15 от £240, така че банката таксува обратно. Що се отнася до първоначалния въпрос, мисля, че правилният начин е да се свържете с търговците, но също така да извършите сторниране на плащане едновременно, това е най-добрият начин да покриете всички бази, директното възстановяване на суми от търговци изглежда ниско, банките, въпреки че са успешни и пропуснати, ако ви направят сторнирането имат добър шанс да спечелят, ключовият момент е да ги накарате да върнат плащането. Ако те не направят неправилен MCC, тогава направете стоките не са получени.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 17 часове

Благодаря за вашето съобщение, наистина го оценявам. Най-добре ли е да направите това направо през приложението или да говорите с някого по телефона?

Автоматичен превод:
Dingdong5
преди 17 часове

Лесно ще ги спечелите грешен mcc при връщане на плащане, върнах си хиляди

Автоматичен превод:
Dingdong5
преди 17 часове

Зависи с кого банкирате. Имам само два примера за Barclaycard чрез приложение, след което ви изпращат формуляр, но трябваше да им се обадя, за да регистрирам жалба, за да получа разрешение за възстановяване на плащане.

Преследвайте чрез приложение за чат на живо, но това е болезнено преживяване, трябваше да им се обадя на друго преди време, тъй като те го направиха чрез измама и не можаха да направят това чрез чат, те възлагат центровете за обаждания, така че в крайна сметка се повтаряте около 20 пъти в минута поради езиковата бариера.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 17 часове

Добре, изобщо не съм гонил, просто седя и чакам да стигнат до 60 дни, въпреки че бих гонил, както направи последния път, когато могат да забравят да ви актуализират

Автоматичен превод:
jbias18
преди 17 часове

Да, доколкото знам, това е водоустойчиво, но стоките, които не са получени, отварят врата за тях малко да се върнат. Не съм чувал някой да е бил оспорван за неправилен mcc

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 17 часове

file през коя опция да го пусна?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 17 часове

Въпросът е, че някои банки отказват да направят MCC, ако е свързано с хазарт, а FOS е 50/50, ако те застанат на ваша страна. Наистина е непоследователно, знам от времето с Chase, че отхвърлят оплаквания и няма да направят MCC, така че за тези последните направих стоки, които не са получени, ако спечеля страхотно, ако не, това не е основната сума, която спечелих на Barclaycard, аз Стигнах дотам, че не мога да се занимавам с всички оплаквания и FOS, така че случайно попаднах на пътя на стоките.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 17 часове

file Ако отида с неправилен mcc, коя опция е най-добре да избера? Съжалявам, че имам голяма нужда от това

Автоматичен превод:
Dingdong5
преди 17 часове

Здравейте, този, който сте избрали, не можете да го направите на този етап, той трябва да бъде повдигнат от тях, просто направете стоки или услуги, като първо обясните какво се е случило

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 17 часове

Блестящо благодаря - не разбирате колко оценявам вашата помощ

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
Dingdong5
преди 17 часове

Съжалявам за още 1 въпрос, казах им, че имам рецидив на хазарта и че транзакциите са за това. Освен това трябва ли да знам кое казино беше? Защото аз не го правя. Играх на толкова много и имената са скрити, че вече не знам кои кои са

Автоматичен превод:
Dingdong5
преди 17 часове

Без проблеми и между другото не начислявам никакви такси😂😂

Автоматичен превод:
1...355 356 357358
Отидете на страницаот 358 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини