Здравейте момчета, чета тази тема непрекъснато вече 3 дни и всички бяхте наистина полезни. Въпрос, получих отговор от elegro - казаха, че не могат да потвърдят самоличността ми и трябва да се свържа с банката за възстановяване на таксата. Вчера се свързах с банката и те ме насочиха към екип от специалисти, които ще се свържат с мен до края на седмицата. Казах, че отново съм залагал в нелегални казина и че съм регистриран в gamstop и съм бил измамен. Тръгнах по пътя на mcc кодовете, които са грешни. Все още не съм започнал официален процес на връщане на плащане, но мисля да го направя днес. Elegro казаха, че не ме намират, така че означава ли това, че имам добър шанс да си върна средствата чрез връщане на такса? Те отговориха в рамките на 24 часа, което беше изненадващо, и ми казаха да се свържа с банката за възстановяване на таксата. Някакви съвети
Hi guys, been reading this thread constantly for 3 days now and you've all been really helpful. Question, ive had a response from elegro - they have said they cant verify my identity and I should contact the bank for a charge back. I contacted the bank yesterday and they have referred me to a specialist team who are contacting me by the end of the week. I've said I've relapsed gambling on illegal casinos and that I'm registered with gamstop and I've been scammed. I've gone down the route of mcc codes all being wrong. I've not started any formal chargeback process yet but I'm thinking I might do today. Elegro have said they csnt locate Me so does this mean I have a goodnchance of getting the funds back through charge back? They responded within 24 hours which was surprising and told me to contact bank for charge back. Any advice