НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 305)

преди 1 година от kirekin
|
820 531 преглеждания 7 034 отговора |
|
1...304 305 306...365
Dt100
преди 1 месец

Предполагам, че ще зависи от това с кого ще банкирате от моментално - 2 седмици

Автоматичен превод:
преди 1 месец

От моята банка. Някакви съвети какво мога да направя/отговоря?


Моля, имайте предвид, че ако оспорваните транзакции са свързани с хазарт, игри или инвестиционни цели, тогава няма да можем да ги оспорим съгласно правилата за сторниране на плащания на Mastercard:

„За транзакции, при които стойността или активите са закупени за хазарт, инвестиция или подобни цели: Това право на възстановяване на плащане е достъпно само за транзакция, при която закупената стойност или активи не са се появили в акаунта, договорен между картодържателя и търговеца. за избягване на съмнение, правата за възстановяване на плащане не са налични за:

- заявки за възстановяване, тегления или прехвърляне,

- условия или достъп до акаунта,

-печалби, печалби или загуби, или

- използване или последващо използване."

Ако средствата са депозирани успешно във вашата инвестиционна/хазартна сметка, считаме, че услугите са получени. Следователно Mastercard не може да вземе средствата от търговеца.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Те обаче могат за неправилния MCC, тъй като правилният код не е приложен. Трябваше да се използва код с висок риск. 7995. Това означава, че таксите и всичко се манипулират от тези компании

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 1 месец

Наздраве. Просто е хубаво да го имаш за кримбо, нали!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може ли някой да хареса банковия омбудсман, където те изпращат с връщане на такса?

Ще използвам това в моя процес на връщане на такса, с която банка, както виждате по-горе, не искате да продължите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може ли някой да хареса банковия омбудсман, където те изпращат с връщане на такса?

Ще използвам това в моя процес на връщане на такса, с която банка, както виждате по-горе, не искате да продължите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ясно обяснете, ако сте имали блокиране на хазарта и че MCC е бил манипулиран, за да го заобиколи, тогава имате пълното право да поискате възстановяване на плащането, приятел.

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 1 месец

Това е проблемът с Mastercard и начина, по който издателят кандидатства, най-добре опитайте неполучени стоки и се надявайте да не отговорят.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Е, преследвах го известно време, след което един ден ми се обадиха и казаха добри новини, че всички са успешни

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Да, добре, 45-те дни изтекоха в събота, така че няма повече спорове, които съм спечелил!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

С увереност може да се каже, че спечелихте този бутон преди 4 седмици, така че не се притеснявайте, че обикновено те трябва да се върнат в рамките на две седмици

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер на всички.

Искам да направя едно предложение към всички членове.

Вместо да се справяме сами, какво ще кажете да намерим добра адвокатска кантора, която е специализирана в онлайн хазарта, и да й присвоим дело с грешни кодове на търговски клас.

Вярвам, че щяхме да имаме по-добър резултат

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой имал ли е успешни имейли за pulsion pay и Dsserv Ltd?

или


Успешни сторнирания за тях и ако е така, какво казахте като не сте сигурни какво да кажете?

Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 1 месец

Наистина съм скептичен за това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Получих същия отговор от artstrid и finnart, възложени на екипа да предоставят отговор. Бих си представил, че сега се опитват да издадат фалшиви фактури, за да кажат на банката, че съм имал NFT

Автоматичен превод:
Публикация на beaty1989 е изтрит
Bollee
преди 1 месец

За какво?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Момчета, помощ за информация за контакт на компанията PNMM

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой имал ли е радост от Payop? струва ли си да го преследвам? Имам £8000 плащания от последния 23 ноември нататък по Santeda Intl filefilefile Без съмнение те щяха да имат такъв тип сметка


https://payop.com/glossary/high-risk-merchant-account/

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Публикация на beaty1989 е изтрит
преди 1 месец

Здравейте на всички, реших да се върна след предишните си коментари. За съжаление в края на миналата седмица и през по-голямата част от тази седмица отново се върнах и глупаво се регистрирах в повече казина и започнах да губя. Не знам защо дори опитах това… Както и да е, нека да видя дали моята ситуация може да помогне на някого?


Първо възстановяване на плащане:

Сантандер Обединеното кралство – След малко напред-назад и почти отказване, сторнираните плащания бяха повдигнати като „неполучени стоки" на 24 октомври, но ми дадоха 4 различни референтни номера, тъй като не можаха да групират всички транзакции в една. Вече минаха 49 дни и днес им се обадих за актуализация. Сантандер сега казва, че може да отнеме до 130 дни, докато сторнираните плащания бъдат завършени? Казаха ми, че ще са 45 дни като начало...

2-ро възстановяване на плащане (след повторение)

Barclaycard UK – Вдигнат мигновено под неправилен MCC код, представени доказателства за депозити, направени на freshbet днес, както и доказателство за опит за контакт с фалшивите търговци, които се показват в извлечението ми. Това трябва да е лесна печалба, тъй като хазартът с кредитни карти не е разрешен.


3-то възстановяване на плащане (след повторение)

NatWest UK - Повишени сторнирания на плащания чрез приложението, 2 от 8 бяха успешно повдигнати и търговците незабавно възстановени (те очевидно не искаха да го оспорват). За останалите 6 получих автоматизирани имейли, в които се казваше, че няма да го вдигнат, и дори намекнаха, че ги фалшифицирам. Подадох жалба веднага и получих отговор в рамките на 2 дни с молба да изпратя доказателства, които ще подкрепят възстановяване на плащане. Направих това в понеделник и в момента чакам мениджър по жалбите да ме уведоми дали ще бъдат повдигнати или не. Изглежда странно, че не са ги повишили на първо място, като се има предвид, че първите 2 бяха успешни И търговецът не възстанови?!


4-то възстановяване на плащане (след рецидив)

Сантандер Обединеното кралство – Трябваше да им се обадя днес и да обясня, че имам рецидив (супер неудобно) и да ги помоля да повдигнат сторнирания за още 4 транзакции. Дамата по телефона беше много полезна и ги повдигна като „неполучени стоки и услуги" и аз вече изпратих доказателствата чрез онлайн връзка. Изглежда, че след борбата, през която преминах в първия, те са идентифицирали проблема тук. Тя също така спомена, че са имали наплив от хора, които се обаждат за подобни неща, и тези казина изглежда получават по-често внимание по отношение на искове и сторнирания. Може ли да е нещо добро за бъдещето?


Ако някой има някакви въпроси, стреляйте. Направих много изследвания по тази тема и почти изчетох целия форум от главата до петите и ще се радвам да помогна, ако мога.

Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 1 месец

Скъпи приятелю, знаеш ли нещо за luxbook?

Автоматичен превод:
1...304 305 306...365
Отидете на страницаот 365 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини