Получих плащания от февруари тази година, всички се показват като Santeda International, открих, че всяка транзакция е отишла към различен номер на сметка, в момента минава през омбудсмана в момента, тъй като получих обичайното с банката, тъй като е хазарта, те не могат да помогнат, всяка информация за тях, когато омбудсманът започне да задава въпроси, би била чудесна
ive got payments dating back to February this year, all show as Santeda International, I’ve found that each transaction has went to a different account number, currently going through the ombudsman at the moment as I got the usual with the bank, as it’s gambling they cannot help, any information on them for when the ombudsman start asking questions would be great
Имах хиляди в payop и банката каза, че нищо не може да ми направи с тях
Управляван от източноевропейци
I had thousands in payop the bank said nothing could be done on them to me
Run by Eastern europeans
Те са канадски колега, централа във Ванкувър. В крайна сметка човекът се свърза с полицията във Ванкувър, за да го повдигне. Там има много строги правила за плащания като това. Имаше дори отразяване в пресата за тях някъде преди година-две. Единственото, което можете да направите, е да ги докладвате на местните власти, да кажете, че са ви взели парите и не сте получили нищо в замяна.
They are Canadian mate, headquarters in Vancouver. The guy ended up contacting the police in Vancouver to raise it. There are very strict rules over there for payments like this. There has even been press coverage of them somewhere a year or two ago. Only thing you can do is report them to the local authorities, say they took your money and you got nothing in return.
Оценявам, че имате проблеми с donbet в mo .те в момента търгуват с jaz лиценз, който е изтекъл през октомври, те не притежават валиден лиценз или показват какъвто и да е печат. Също така в правилата и условията се посочва нещо относно използването на търговци на трети страни, но се посочва, че обработвайте плащания от Santeda bv international group .когато използвах donbet и rolletto използвах нова банкова карта също плащанията излизаха като kasia empire, само skins gamestore и formulane ect ect играта, която играех на donbet беше ужасна, барабаните се въртяха постоянно, продължаваха да се изхвърлят, играта трябваше да се презареди, казаха ми да вляза, когато бях по средата на играта, когато получих бонус рундове, играта се сблъскваше и барабаните непрекъснато се въртяха и губеха връзка, което ме караше да презаредя играта, след което нямаше да получа нищо в бонус рунда. Така че се сблъсках с Donbet относно проблемите
Лицензи за игри Търговци на трети страни, които имат криминално минало и са поискали пълно възстановяване на сумата. Също така поисках пълна прозрачност на моя акаунт и транзакции, тъй като те трябва да водят запис, отказват да ми го дадат, като цяло ми изпратиха общ имейл, че са регулирани бла бла бла и мога да видя транзакциите си в сметката си и мога да ги препратя към банковото извлечение за удостоверяване и точност. Трябваше да се засмея, тъй като не са автентични или точни. Сега са те. Изпратих им имейл обратно, тъй като те също знаят, че са блокирали акаунта ми веднага щом им изпратих имейл, така че нямам достъп до това и ако поискам да ми изпратят тази информация, те имат законово задължение да задължат .Те ми отговориха и казаха, че имам достъп до акаунта си за 24 часа, за да извлека тази информация. Това беше преди 8 часа и аз все още нямам достъп до акаунта си, те вземат мика. свършват и аз съм като мечка с досадна оса. Както казах в един от предишните си публикации, моята банка се свърза с мен относно опит за транзакция от Кения за €750, така че картата ми е използвана само на тези сайтове. Сега изпразних този акаунт. Веднага след като FO се заеме със случая, този акаунт ще бъде закрит, но SANTEDA INTERNATIONAL LIMITED шокира измамниците
Appreciated having issues with donbet at mo .they are currently trading on jaz licence which expired back in oct they do not hold valid licence or display any seal .Also in terms and conditions does it state anything about using 3rd party merchants but does state that it process payments by Santeda bv international group .when I used donbet and rolletto I used a new bank card also payments came out as kasia empire, only skins gamestore and formuline ect ect the game i was playing on donbet was awful reels constantly spinning, kept getting kicked off game needing to reload ,being told to log in when I was in middle of game play ,when I got a bonus rounds the game would glitch and reels would continuously spin and lose connection causing me to reload game then I would get nothing in bonus round.so I confronted donbet about the issues
Games licences 3rdparty merchants who have criminal backgrounds and requested a full refund .I also asked for a full transparency of my account and transactions as they need to keep record they refuse to give it to me basically they sent me an generic email saying they are regulated bla bla bla and I can see my transactions on my account and I can cross reference them with from bank statement for authentication and accuracy. I had to laugh as they are not authentic or accurate. Now are they .I emailed them back as they are also aware that they blocked my account as soon as i 1st emailed them so I do not have access to this and if I request they send me this information then they have a legal obligation to oblige.They wrote back and said I have access to my account for 24 hrs to retrieve this information .this was 8 hrs ago and I still do not have access to my account they are taking the mick .I am at my whits end and I am like a bear with a annoying wasp.As I said in one of my previous post my bank contacted me about an attempted transaction from kenya for €750 so my card has only been used on these sites .I now have emptied that account. As soon as the FO has dealt with the case that account will be closed .but SANTEDA INTERNATIONAL LIMITED is shocking scammers
Добре, благодаря, може би си струва да опитате, колега, някой има опит с това, за да помогне
Ok thanks that may be worth a try mate anyone have any experience of this to help
Добре.
So Byte News = https://open.endole.co.uk/insight/company/13967021-arab-international-academy-ltd
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/13967021/officers
Компанията се управлява от ELSANEH, Mohamad Adnan
Адрес за кореспонденция
2/2, Ahmad Hamdi Tanpinar, Истанбул, Турция, 34403
Но как можем сега да намерим неговия имейл адрес?
Okej.
So Byte News = https://open.endole.co.uk/insight/company/13967021-arab-international-academy-ltd
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/13967021/officers
Companie is runned by ELSANEH, Mohamad Adnan
Correspondence address
2/2, Ahmad Hamdi Tanpinar, Istanbul, Turkey, 34403
But how can we now find ther Email-adress?
Въпрос момчета. Събота, 14-ти е денят, в който сторнираните ми плащания вече не могат да бъдат оспорени, така че в този случай аз печеля. Тъй като е събота, това означава ли, че ще получа парите в петък или понеделник? Само Fomiline и Goriwire са спорили
Question guys. Saturday 14th is the day my chargebacks can no longer be disputed, so in that case I win. With it being a Saturday does that mean I get the money Friday or Monday? Only Fomiline and Goriwire have disputed
Отнема няколко седмици, за да се установите, след като премине
It takes a few weeks to get settled after it passes
А, прави ли го! Това е разочароващо, надявах се да получа парите точно навреме за Коледа! хаха
Ah does it! That's frustrating, was hoping to get the money just in time for Christmas! Haha.
Да, знам, и goriwire. Само тези 2 са спорили. Въпреки това транзакциите с bitsent, които също са quickbit.. не са били оспорени 🤷♂️🤷♂️
Yeah I know, and goriwire. Only those 2 have disputed. However the bitsent transactions which is also quickbit.. have not been disputed 🤷♂️🤷♂️
Също така с коя банка сте, тъй като всички банки имат различни отрязъци, но се радвам, че постигнахте някои резултати, пръсти x получавате го преди Коледа
Also what bank are you with as all banks have different cut offs but I am pleased you got some results fingers x you get it before Xmas
Да, приятелю, добре, моето беше, че може би беше по-бързо с твоя, но не беше точно след 45-те дни с мен, бяха около 60 дни с неправилен MCC, ако не чуеш нищо след две седмици, това е
Yes mate well mine were it may well be faster with yours but it was not right after the 45 days with me it was about 60 days with incorrect MCC if you hear nothing after two weeks that is it
Не за мен! Стискам палци. Говорих с тях и моят съветник по жалбите ще се свърже с мен на 18-ти... така че предполагам, че това е с резултата и това, което получавам.
N*****t for me! Fingers crossed. I have spoken to them and my complaints advisor is contacting me on the 18th.. so I'm guessing that's with the outcome and of what I'm getting paid.
От моята банка. Някакви съвети какво мога да направя/отговоря?
Моля, имайте предвид, че ако оспорваните транзакции са свързани с хазарт, игри или инвестиционни цели, тогава няма да можем да ги оспорим съгласно правилата за сторниране на плащания на Mastercard:
„За транзакции, при които стойността или активите са закупени за хазарт, инвестиция или подобни цели: Това право на възстановяване на плащане е достъпно само за транзакция, при която закупената стойност или активи не са се появили в акаунта, договорен между картодържателя и търговеца. за избягване на съмнение, правата за възстановяване на плащане не са налични за:
- заявки за възстановяване, тегления или прехвърляне,
- условия или достъп до акаунта,
-печалби, печалби или загуби, или
- използване или последващо използване."
Ако средствата са депозирани успешно във вашата инвестиционна/хазартна сметка, считаме, че услугите са получени. Следователно Mastercard не може да вземе средствата от търговеца.
From my bank. Any advise what I can do/respond?
Please note that if the disputed transactions relates to gambling, gaming or investment purposes, then we won't be able to dispute them according to Mastercard chargeback rules:
"For transactions in which value or assets are purchased for gambling, investment or similar purposes: This chargeback right is only available for a transaction in which the purchased value or assets failed to appear in the account agreed to between the cardholder and the merchant. For the avoidance of doubt, chargeback rights are not available for:
-refunds, withdrawals or transfer requests,
-terms and conditions or account access,
-winnings, gains or losses, or
-use or subsequent use."
If the funds have been successfully deposited in your investment/gambling account, then we consider the services were received. Hence, Mastercard cannot take the funds from the merchant.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.