Аз съм в същата лодка, колега, имам около 6 хиляди от януари нататък, така че едни и същи транзакции в извлечението, всички към различни сметки и кодове за сортиране, така че всяка помощ ще бъде оценена
I’m in the same boat mate have about 6k from January onwards so same transactions on the statement all to different accounts and sort codes so any help would be appreciated
Няма да стигнете доникъде с Falcora Finance, тъй като парите по същество се изпращат чрез „банков превод". Правилата за връщане на плащане при тях са много трудни и не мисля, че банките имат право дори да се опитат да изтеглят парите. Единственият начин да си го върнете е, ако банката ви върне сумата от собствения си джоб, но като се има предвид, че бихте одобрили транзакцията (и вероятно ще трябва да им кажете, че е отишла в сайт за хазарт), това е почти невъзможно.
Информацията за контакт на уебсайта им също е безполезна, телефонният номер не звъни и те не отговарят на имейли.
Payop е шлюз за плащане. Те няма да могат да ви възстановят сумата, тъй като са просто трета страна, която обработва транзакцията между вас и „търговеца". Най-добрият ви залог е да повдигнете сторнирания на плащане с вашата банка и тя ще се свърже с тях.
Canapay – Отидете в банката и им кажете, че никога не сте получавали стоки от тях, след като сте пазарували от сайта им. Може би да опитате да им изпратите имейл и след това, ако/когато не отговорят, можете да използвате това като доказателство?
За Quickbit отново просто опитайте да получите връщане на плащане. Ако не сте казали нищо за хазарта на вашата банка, бих ви посъветвал да не го правите. Просто им кажете, че сте купили нещо от техния уебсайт и никога не сте получили стоки/услуги. Въпреки това те могат да оспорят вашето връщане на плащане, както някои хора споменаха тук по-рано. Те изглежда са едни от единствените хора, които го оспорват.
You won't get anywhere with Falcora Finance, as the money is essentially sent through 'bank transfer'. The chargeback rules on these are very tricky and I don't think the banks have authority to even attempt to recall the money. The only way you could get it back is if the bank refunded you out of their own pocket, but seeing as you would've approved the transaction (and probably would have to tell them it went to a gambling site) it's basically impossible.
The contact information on their website is useless too, phone number doesn't ring out and they don't respond to emails.
Payop is a payment gateway. They won't be able to refund you as they are merely a third party that handle the transaction between you and the 'merchant'. Your best bet is to raise chargebacks with your bank and they will reach out to them.
Canapay - Go to the bank and tell them you never received any goods from them after purchasing from their site. Maybe attempt to send them an email and then if/when they don't reply you can use that as evidence?
For Quickbit, again just try and get a chargeback raised. If you haven't said anything about gambling to your bank then I would advise that you don't. Just tell them you bought something from their website and never got any goods/services. They may contest your chargeback though, as some people have mentioned here previously. They appear to be some of the only people that do contest it.
Falcora finance също е портал за плащане
Falcora finance is also a payment gateway
Да, правилно, но тъй като парите се изпращат чрез банков превод, това го прави по-трудно. Поне когато плащане с дебитна карта е извършено към един от тези шлюзове за плащане, те ще помогнат при възстановяването на плащането, когато банката се свърже с тях
Yes correct, however because the money is sent through a bank transfer it makes it more difficult. At least when a debit card payment is made to one of these payment gateways, they will assist with the chargeback when the bank reaches out to them
Благодаря, от банката ми казаха, че не могат да ги направят повече от 120 дни, но Crypto каза да им изпратят имейл и да копират до властите какви са
Thanks got told by the bank they could not do them plus way over 120 days now but Crypto said email them n copy in authorities what ones though
въпреки че това е вярно, абсолютно същият проблем е налице с това. Когато говорих с FCA за това, те ми казаха, че моята банка трябва да помогне с това. Когато се свързах с банката, те казаха, че така или иначе не могат да помогнат, така че трябваше да пусна жалба и чакам резултата.
although that’s true the exact same issue Is at hand with this. When I spoke to the FCA about it they told me my bank should be helping with this. When contacting the bank they said they couldn’t help in anyway so I had to put in a complaint and am waiting for the outcome.
Това е разочароващо, защото технически банките нямат задължение да помагат с неща като банков превод и т.н. Става още по-трудно, когато разберете, че тези банкови преводи всъщност не показват къде свършват парите. Той просто ви казва името на шлюза за плащане. Когато говорих с банката по този въпрос, те също казаха, че нямат начин да идентифицират парите, дори отишли при фалшив „търговец", в сравнение с дебитните карти, където е лесно да се види.
It's frustrating because technically, banks have no obligation to assist with things such as bank transfer etc. It becomes even more difficult when you realise that these bank transfers do not actually show where the money ends up. It just tells you the name of the payment gateway. When I spoke to the bank on this matter, they too said that they have no way of identifying the money even went to a fake 'merchant', compared to the debit cards where it is easy to see.
Здравейте на всички, реших да се върна след предишните си коментари. За съжаление в края на миналата седмица и през по-голямата част от тази седмица отново се върнах и глупаво се регистрирах в повече казина и започнах да губя. Не знам защо дори опитах това… Както и да е, нека да видя дали моята ситуация може да помогне на някого?
Първо възстановяване на плащане:
Сантандер Обединеното кралство – След малко напред-назад и почти отказване, сторнираните плащания бяха повдигнати като „неполучени стоки" на 24 октомври, но ми дадоха 4 различни референтни номера, тъй като не можаха да групират всички транзакции в една. Вече минаха 49 дни и днес им се обадих за актуализация. Сантандер сега казва, че може да отнеме до 130 дни, докато сторнираните плащания бъдат завършени? Казаха ми, че ще са 45 дни като начало...
2-ро възстановяване на плащане (след повторение)
Barclaycard UK – Вдигнат мигновено под неправилен MCC код, представени доказателства за депозити, направени на freshbet днес, както и доказателство за опит за контакт с фалшивите търговци, които се показват в извлечението ми. Това трябва да е лесна печалба, тъй като хазартът с кредитни карти не е разрешен.
3-то възстановяване на плащане (след повторение)
NatWest UK - Повишени сторнирания на плащания чрез приложението, 2 от 8 бяха успешно повдигнати и търговците незабавно възстановени (те очевидно не искаха да го оспорват). За останалите 6 получих автоматизирани имейли, в които се казваше, че няма да го вдигнат, и дори намекнаха, че ги фалшифицирам. Подадох жалба веднага и получих отговор в рамките на 2 дни с молба да изпратя доказателства, които ще подкрепят възстановяване на плащане. Направих това в понеделник и в момента чакам мениджър по жалбите да ме уведоми дали ще бъдат повдигнати или не. Изглежда странно, че не са ги повишили на първо място, като се има предвид, че първите 2 бяха успешни И търговецът не възстанови?!
4-то възстановяване на плащане (след рецидив)
Сантандер Обединеното кралство – Трябваше да им се обадя днес и да обясня, че имам рецидив (супер неудобно) и да ги помоля да повдигнат сторнирания за още 4 транзакции. Дамата по телефона беше много полезна и ги повдигна като „неполучени стоки и услуги" и аз вече изпратих доказателствата чрез онлайн връзка. Изглежда, че след борбата, през която преминах в първия, те са идентифицирали проблема тук. Тя също така спомена, че са имали наплив от хора, които се обаждат за подобни неща, и тези казина изглежда получават по-често внимание по отношение на искове и сторнирания. Може ли да е нещо добро за бъдещето?
Ако някой има някакви въпроси, стреляйте. Направих много изследвания по тази тема и почти изчетох целия форум от главата до петите и ще се радвам да помогна, ако мога.
Hi everyone, thought I’d come back after my previous comments. Unfortunately at the end of last week, and most of this week, I relapsed again and stupidly signed up to more casinos and started losing. Don’t know why I even attempted this… Anyway, let me see if my situation can help anyone?
1st Chargeback:
Santander UK - After some back and forth, and nearly giving up, chargebacks got raised as ‘goods not received’ on 24th October, but they gave me 4 different reference numbers as they couldn’t group all the transactions into one. It has now been 49 days, and I called them today for an update. Santander are now saying that it can take up to 130 days for the chargebacks to be completed? I was told it would be 45 days to begin with…
2nd Chargeback (after relapsing)
Barclaycard UK - Raised instantly under incorrect MCC code, submitted evidence of deposits made on freshbet today, as well as proof of trying to contact the fake merchants that show on my statement. This should be an easy win as gambling on credit cards is not permitted.
3rd Chargeback (after relapsing)
NatWest UK - Raised chargebacks through the app, 2 out of 8 were successfully raised and the merchants instantly refunded (they obviously didn’t want to contest it). For the other 6, I received automated emails saying they wouldn’t raise it, and even insinuated that I was falsifying them. I put a complaint in right away, and got a response within 2 days asking me to send over evidence that will support a chargeback. Done this on Monday and am currently waiting for a complaints manager to let me know if they will be raised or not. Seems weird that they didn’t raise them in the first place, considering the first 2 were successful AND the merchant refunded no?!
4th chargeback (after relapse)
Santander UK - Had to call them up today and explain that I relapsed (super embarrassing) and ask them to raise chargebacks for 4 more transactions. Lady on the phone was very helpful and raised them as ‘goods and services not received’ and I have already sent over the evidence via online link. It seems as though after the struggle I went through in the first one, they have identified the issue here. She also mentioned that they have had an influx of people calling about similar things, and these casinos seem to be getting more frequent attention with regards to claims and chargebacks. Could be a good thing for future?
If anyone has any questions, fire away. I’ve done an abundance of research on this subject, and pretty much read this whole forum head to toe and would be happy to help if I can.
здравей
Първо, бих искал да ви благодаря за вашия принос.
Чудех се дали мога, за разнообразие, да ви бъда полезен по отношение на гореспоменатия рецидив.
Предполагам, че най-вероятно вече сте блокирани чрез Gamstop, но може би бихте използвали някои от другите инструменти и ръководства за ползотворна употреба.
Casino Guru Safe Zone е на ваше пълно разположение: https://casino.guru/problem-gambling
Като инструмент за самоизключване (бета версия): https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool
Просто се надявам, че нямате нищо против да се намеся в разговора. Успех със сторниранията!
Hello!
First of all, I'd like to thank you for your contribution.
I was wondering whether I can, for a change, be of any use to you regarding the aforementioned relapse.
I would assume you are most likely already blocked through Gamstop, but perhaps you would also put some of the other tools and guides to beneficial use.
Casino Guru Safe Zone is at your full disposal: https://casino.guru/problem-gambling
As the Self-Exclusion Tool (beta version): https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool
I just hope you would not mind me stepping into the conversation. Best of luck with the chargebacks!
Сантандер са по-лошите 5 месеца, които им бяха необходими, за да се справят с моя, непрекъснато лъжейки, измисляйки фалшив IP адрес, казвайки, че е мой. IP адресът ми се прекарва през центъра за данни на синовете ми, IP адресът, който те дават, се оказа някъде в корпуса. Първоначално повдигнах като измама, но отхвърленото ми беше казано, че ще повдигнат като сторнирани плащания и ще изпратят цялата съответна документация обратно .месеци, докато различни съветници за обслужване на клиенти не са имали представа какво става, един дори ми каза, че случаят е приключен, но продължава да се отваря отново, но определено е отхвърлен. през октомври най-накрая получих обаждане от ръководител, който каза, че се занимава с това, започна да ме пита наистина инвазивно q за здравето ми тъй като имам C Исках да знам лекарства лечение химио сесии психично здраве, което намерих за много инвазивно и разстройващо. той каза, че е извън офиса до вторник и ще ми се обади във вторник с резултат .така казах, но решението вече е взето, нали случаят е приключен според вашите съветници, тъй като ми казаха, че искът продължава да се отхвърля и окончателното решение е взето, той беше объркан. о, не знам нищо за че ще се обадя във вт .вт дойде отхвърлено въз основа на IP адрес
Свързах се с прекрасната дама от FO, тя беше шокирана от времевата рамка и инвазивните въпроси.
Сантандер също отне 3 седмици, за да изпрати последното писмо без обяснение или препратка към оспорване тип измама/възстановяване на стоки, които не са получени само IP адрес, синът ми потърси IP адрес и се оказа, че някакъв финансов център SMH неговият център за данни е в Лондон, така че моят IP адрес трябва да показва Лондон
Уведомих FO за това
Вчера се обадих на Сантандер, тъй като всъщност искам да знам дали действително са ги вдигнали като стоки и услуги, които не са получени, затворих ме на типично
Работата е там, че имах хазартни блокове и международни блокове в акаунта си, спечелих 1400 на сайта и той отказа да изплати, блокира ме и отказа всякаква кореспонденция. Исках или средствата си, или депозитите си обратно, или. Честно казано не мисля, че Сантандер изобщо е разследван. те ме накараха да се чувствам като глупости, разплакаха ме много пъти, накараха ме да се почувствам като престъпник и ме поставиха под толкова много стрес, отколкото аз необходимо да бъде под
Все още чакам да бъда назначен за оценител от FO, не затаявам дъх, тъй като чувам, че много от случаите са отказани и те застават на страната на банките. Но веднага щом това приключи, закривам сметката си в Santander те са куп кашлица кашлица .....
Santander are the worse 5 months it took for them to deal with mine ,constantly lying making up fake ip address saying it was mine .my ip address is ran through my sons data center the ip address they give turned out to be somewhere in hull .I originally raised as fraud but rejected was told they would raise as chargebacks and to send all relevant documentation back .months it went on for with various customer service advisors not having a clue what was going on one even told me the case was closed but kept being reopend but it its definitely rejected .in oct I finally get a call from a supervisor who said he was dealing with it started asking me really invasive q about my health as I have C Wanted to know medication treatment chemo sessions mental health which i found very invasive and upsetting .he said he was out of office until the tue and he would call me on the tue with an outcome .so I said but the decision has already been made hasn't it the case is closed according to your advisors as I have been told the claim keeps being rejected and the final decision has been made he was stumped .oh I know nothing about that I will call on tue .tue came rejected based on IP address
I contacted FO lady lovely she was shocked about time frame and invasive questions .
Santander also took 3 weeks to send the final letter no explanation or ref to dispute type fraud /chargebacks of goods not received just an ip address my son searched ip address and it came up as hull some financial center SMH his data center is in London so my ip address should show london
I have made FO aware of this
I called Santander yesterday as I actually want to know if they actually raised these as goods and services not received i was hung up on typical
The thing is I had gambling blocks and international blocks on my account i won 1400 on the site and it refused to pay out blocked me and refused any correspondence. I wanted either my funds or deposits back either or .I honestly do not think Santander investigated at all .they made me feel like crap had me in tears numerous times made me feel like I was a criminal and put me under so much stress than I needed to be under
I am still waiting to be assigned to a assessor by FO i am not holding my breath as I hear that alot of the cases are being denied and they are siding with banks .but as soon as this is over I am closing my account with Santander they are a bunch of cough cough .....
Здравей, приятелю, надявам се всичко да е наред сега.
Кои бяха вашите търговци за транзакциите ви в Сантандер и събраха ли ги всичките?
Hi mate hope all is well now.
Who were your merchants for your Santander transactions and did they raise all of them?
Имах успешни сторнирания на плащания с
Сантандер
преследвам
vanquis
tesco bank отричат моите отпреди 2 седмици, като казват, че не могат да се намесят. Оплаках се от тях, така че мога да отида в FCA. Изпратих им доказателство, че търговецът казва, че ще ми възстанови сумата, но не са го направили.
I have had successful chargebacks with
santander
chase
vanquis
tesco bank are denying mine from 2 weeks ago, saying they cannot get involved. I have complained about them so I can then go to the fca. I sent them proof of the merchant saying they will refund me and they haven’t.
Мислех да дам актуална информация относно Artsrid, те казаха, че са ми възстановили сумата, след което спряха да отговарят за повече от седмица. Те най-накрая отговориха днес, че възстановяването е изпратено на 28/11/24, но нямат ARN (което означава, че най-вероятно не са го изпратили) Казах им, че моята банка се готви да предприеме действия срещу тях, ако няма решение е достигнат тази седмица.
ще ви държи в течение
thought I’d give an update regarding Artsrid, they said they refunded me then stopped responding for over a week. They finally replied today saying the refund was sent on 28/11/24 but don’t have an ARN(meaning they most likely didn’t send it) I’ve told them my bank are preparing to take action against them if no resolution is reached this week.
will keep you all updated
Това е малко повече, отколкото разбрах, те спряха да отговарят, след като изпратих подробности, finnart каза 3 седмици за разследване. Мисля, че тези двамата са свързани поради местоположението на офиса.
That’s slightly further than I got they stopped responding after I sent details, finnart said 3 weeks to investigate I think these two are linked due to office location.
Да, Ngl отначало изглеждаше обещаващо, тъй като и двамата отнеха няколко дни, за да отговорят, но казаха, че са изпратили възстановяване на суми - след това замлъкна до днес.
Все още нищо от Finnart след седмица.
Странното нещо за Artsrid е, че днес те дадоха времето, което беше изпратено до секундата😂
вероятно са извадили времето отзад
Yeah Ngl at first it seemed promising as both took few days to reply but said they’d sent refunds-then it went silent until today.
Still nothing from Finnart in a week.
Weird thing about Artsrid is today they gave the time it was sent down to the second😂
probably pulled the time out their backside
Ха-ха, да, бих предположил, че е направено според нуждите. Мисля, че ако кажат, че ще уважат възстановяването и то не се появи, тогава банката трябва да може да сторнира плащане. Проблемът за мен е, че дебитната карта на Chase е без номер и те не приемат международни преводи в сметката, така че ако ми кажат, че е възстановена, това ще бъде лъжа.
Haha yes would assume it’s made up to suit. I think if they say they will honour the refund and it doesn’t turn up then the bank should be able to chargeback. Thing for me is Chase debit card is numberless and they don’t accept international transfers into the account so if they say to me it’s refunded then it will be a lie.
Здравей приятелю, стигам! Дано и ти си добре. Рецидивът тази седмица определено ми отвори очите за това колко глупаво е цялото това нещо.
Търговците са:
CRPW (не можах да намеря информация за тях)
GORIWIRE SP.ZOO (компанията се казва quickbit, никога не са отговаряли на имейлите ми)
auri digital (няма много информация за тях, освен че са свързани към уебсайт, наречен „skinczar")
BYTE NEWS (не можах да намеря информация за тях)
По второто твърдение (след рецидив):
NikoTPF*WEBOPS LTD (възможно е webops-advertising.com?)
BYTE LAB (няма информация, със сигурност е свързано с BYTE NEWS?)
Доколкото ми е известно, всички те бяха повдигнати като „неполучени стоки". Първият набор от сторнирани плащания (преди рецидив) беше пълна бъркотия. Някои бяха повдигнати като твърдения за измама в началото, а след това в крайна сметка бяха променени на „неполучени стоки". Никога не съм получавал предварителен кредит за тях и след 49 дни (към момента) все още няма актуализации на иска. Проверявах приложението си Santander всеки ден в секцията „Проследяване на спор" и се обадих няколко пъти, но нищо. Ако нямам актуализация в рамките на 60 дни, най-вероятно ще подам жалба, тъй като Santander не ми каза дали някой от търговците е отговорил или дали твърденията са почти пълни. Те са пълна бъркотия на банка, за да бъда честен и след като всичко това бъде направено, почти сигурно ще гледам да премина към някъде като Barclays.
Вторият набор от сторнирания на плащания беше незабавно повдигнат като „стока не е получена" и ми беше казано по телефона, че след като моите доказателства бъдат разгледани, ще ми бъде издаден временен кредит. Дали това е вярно или не, не знам, но ще ви държа в течение.
Hi mate, getting there! Hope you are good too. Relapsing this week has definitely opened my eyes to how stupid this whole thing is.
The merchants are:
CRPW (couldn't find any info on them)
GORIWIRE SP.Z.O.O (the company is called quickbit, they never responded to my emails)
auri digital (not much info on them other than they are linked to a website called 'skinczar')
BYTE NEWS (couldn't find any info on them)
On the second claim (after relapse):
NikoTPF*WEBOPS LTD (could be webops-advertising.com possibly?)
BYTE LAB (no info, surely related to BYTE NEWS?)
To my knowledge, they were all raised as 'goods not received'. The first set of chargebacks (before relapse) was a complete mess. Some got raised as a scam claim to begin with, and then changed to 'goods not received' eventually. I never received any provisional credit for these and after 49 days (as of right now) there are still no updates on the claim. I have been checking my Santander app every day in the 'Track A Dispute' section and called a few times but nothing. If I have no update within 60 days I will likely put a complaint in, as Santander have not told me if any of the merchants have replied, or if the claims are even close to being complete. They are a complete mess of a bank to be honest and after this is all done I will almost certainly look to switch over to somewhere like Barclays.
The second set of chargebacks were instantly raised as 'goods not received' and I was told over the phone that once my evidence is looked at, I will be issued provisional credit. Whether this is true or not I don't know but will keep you updated.
Вероятно не помага, тъй като започнах да копирам в банката, FCA и действията за измами с тези компании, само за мое собствено забавление наистина и за оказване на натиск...
Probably doesn’t help as I started copying in the bank, FCA and action fraud with these companies in, just for my own amusement really and to apply some pressure…
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.