Оценявам, че имате проблеми с donbet в mo .те в момента търгуват с jaz лиценз, който е изтекъл през октомври, те не притежават валиден лиценз или показват какъвто и да е печат. Също така в правилата и условията се посочва нещо относно използването на търговци на трети страни, но се посочва, че обработвайте плащания от Santeda bv international group .когато използвах donbet и rolletto използвах нова банкова карта също плащанията излизаха като kasia empire, само skins gamestore и formulane ect ect играта, която играех на donbet беше ужасна, барабаните се въртяха постоянно, продължаваха да се изхвърлят, играта трябваше да се презареди, казаха ми да вляза, когато бях по средата на играта, когато получих бонус рундове, играта се сблъскваше и барабаните непрекъснато се въртяха и губеха връзка, което ме караше да презаредя играта, след което нямаше да получа нищо в бонус рунда. Така че се сблъсках с Donbet относно проблемите
Лицензи за игри Търговци на трети страни, които имат криминално минало и са поискали пълно възстановяване на сумата. Също така поисках пълна прозрачност на моя акаунт и транзакции, тъй като те трябва да водят запис, отказват да ми го дадат, като цяло ми изпратиха общ имейл, че са регулирани бла бла бла и мога да видя транзакциите си в сметката си и мога да ги препратя към банковото извлечение за удостоверяване и точност. Трябваше да се засмея, тъй като не са автентични или точни. Сега са те. Изпратих им имейл обратно, тъй като те също знаят, че са блокирали акаунта ми веднага щом им изпратих имейл, така че нямам достъп до това и ако поискам да ми изпратят тази информация, те имат законово задължение да задължат .Те ми отговориха и казаха, че имам достъп до акаунта си за 24 часа, за да извлека тази информация. Това беше преди 8 часа и аз все още нямам достъп до акаунта си, те вземат мика. свършват и аз съм като мечка с досадна оса. Както казах в един от предишните си публикации, моята банка се свърза с мен относно опит за транзакция от Кения за €750, така че картата ми е използвана само на тези сайтове. Сега изпразних този акаунт. Веднага след като FO се заеме със случая, този акаунт ще бъде закрит, но SANTEDA INTERNATIONAL LIMITED шокира измамниците
Appreciated having issues with donbet at mo .they are currently trading on jaz licence which expired back in oct they do not hold valid licence or display any seal .Also in terms and conditions does it state anything about using 3rd party merchants but does state that it process payments by Santeda bv international group .when I used donbet and rolletto I used a new bank card also payments came out as kasia empire, only skins gamestore and formuline ect ect the game i was playing on donbet was awful reels constantly spinning, kept getting kicked off game needing to reload ,being told to log in when I was in middle of game play ,when I got a bonus rounds the game would glitch and reels would continuously spin and lose connection causing me to reload game then I would get nothing in bonus round.so I confronted donbet about the issues
Games licences 3rdparty merchants who have criminal backgrounds and requested a full refund .I also asked for a full transparency of my account and transactions as they need to keep record they refuse to give it to me basically they sent me an generic email saying they are regulated bla bla bla and I can see my transactions on my account and I can cross reference them with from bank statement for authentication and accuracy. I had to laugh as they are not authentic or accurate. Now are they .I emailed them back as they are also aware that they blocked my account as soon as i 1st emailed them so I do not have access to this and if I request they send me this information then they have a legal obligation to oblige.They wrote back and said I have access to my account for 24 hrs to retrieve this information .this was 8 hrs ago and I still do not have access to my account they are taking the mick .I am at my whits end and I am like a bear with a annoying wasp.As I said in one of my previous post my bank contacted me about an attempted transaction from kenya for €750 so my card has only been used on these sites .I now have emptied that account. As soon as the FO has dealt with the case that account will be closed .but SANTEDA INTERNATIONAL LIMITED is shocking scammers
Автоматичен превод: