НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 291)

преди 1 година от kirekin
|
807 437 преглеждания 6 905 отговора |
|
1...290 291 292...358
преди 1 месец

Наистина имам нужда от помощ с няколко плащания от ARTSTRID, finnart, Falcora finance и ZPDG, ако някой може да помогне, ще съм много благодарен.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, отказвам се да се опитвам да си върна средствата.

Компанията за кредитни карти отхвърли жалбата ми и търговците не отговарят.

Нищо друго не мога да направя, освен да върна дълга.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 1 месец

Точно това направи моята банка с мен, обърнах се към омбудсмана и те взеха страната на моята банка. Не знам какво друго да правя.

Автоматичен превод:
Jasmo079
преди 1 месец

Не, не се отказвайте, тези измамни компании трябва да върнат парите. Продължавайте да им изпращате имейли и включете адвокат, който може да ви помогне, ако общата сума е голяма.

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 1 месец

Получихте ли нещо обратно от глобалните проекти на debabs? Изглежда не мога да намеря информация за контакт, която не се връща обратно

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

имам такси от „Falcora finance", но не мога да намеря нищо за тях онлайн заедно с „ZPDG" банките изглежда изобщо не ги интересува

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 1 месец

здравей

Те ги направиха под някакъв код, но не го споменаха, но основно става въпрос за грешен MCC код, който е използван, те разбраха, че са свързани с хазарта, но ги повдигнаха за мен като грешни MCC, което е достатъчно основание да ги повдигна.

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

Благодаря за отговора, мога ли да се свържа с вас, за да ви изпратя лично съобщение за това как сте спечелили обжалванията си. Все още съм малко объркан от това. благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Търся информация за връзка с


Purple room global limited (изпратих имейл, не съм сигурен дали е правилната фирма)


Debabs global limited (отхвърляне на имейли)


Серия глобални услуги (не мога да намеря никакви имейли)



ако някой има късмет с тези, моля да ми позволи jnkw.

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 1 месец

имам хиляди от тях - докладвах за това от банката и ми беше отказано

Автоматичен превод:
Ldiamond23
преди 1 месец

толкова е досадно, че банката иска да застане на страната на казината, които очевидно крият транзакции с причина...

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 1 месец

все още не съм спечелил нищо, просто чакам да видя дали търговецът оспорва сторнирането на плащането, имам 2 седмици да чакам, но можете да ми изпратите имейл, ако желаете

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все още съм спечелил около 2 300 евро, около 1 000 евро възстановени суми от шлюзовете за плащане, а останалите при връщане на плащане на revolut. Сега чакам 15 000 евро, банката ми ги прие и увеличи връщането на плащането. Дано това върви по план.

Автоматичен превод:
winnerdude
преди 1 месец

как успяхте да направите това срещу портали за плащане?

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 1 месец

Има 1 правило, за да можете да поискате обратно тези транзакции. Наистина имате само 1 изстрел

Автоматичен превод:
winnerdude
преди 1 месец

Кое е единственото правило, брато?

Автоматичен превод:
Публикация на winnerdude е изтрит
преди 1 месец

Току-що получих възстановяването на Kinghills, но с £330 по-малко, отколкото би трябвало да бъде при £4670 трябва ли да отида за сторниране на плащания в банката сега и да направя двойното?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
winnerdude
преди 1 месец

Какво каза в иска си колега? Можете ли да ми изпратите имейл @

бих искал да получа помощ по този въпрос.

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 1 месец

здравей колега

уебсайтът на falcora finance е falcorafinance.io, ако искате да се свържете директно с тях. Ако искате да направите сторнирания на плащания, не споменавайте нищо за хазарт или те няма да приемат, просто кажете стоки/услуги, които не са получени и след това заявете, че сте закупили криптовалута или NFT. Но съм сигурен, че финансирането на falcora се извършва чрез APP плащания, което е банков превод, така че не мисля, че можете да ги върнете по същия начин.


надявам се това да помогне

Автоматичен превод:
1...290 291 292...358
Отидете на страницаот 358 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини