НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 290)

преди 1 година от kirekin
|
798 861 преглеждания 6 892 отговора |
|
1...289 290 291...357
преди 1 месец

Маркирах elegro (nikopft) и няколко други казина/търговци в имейл днес и също така добавих екипи за измами и шведско-естонски и нигерийски власти в имейла. В едно казино ми върнаха £690 и elegro казаха, че вече са ми възстановили през октомври (изобщо не са), така че се надявам да са видели кого съм маркирал в имейла и са решили да ми върнат сега.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Намерих spaygamingstore, ако някой го търси. Зад нея стои Марат Мирзабалаев, който стои зад няколко от тези „компании". Би било чудесно, ако всички го докладваха на властите в Обединеното кралство.


https://www.gamingonlinestore.com/

https://mastertoolsmania.au/

https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/13010969/officers

Редактиран от Romi преди 1 месец
Причина: Направи връзките пасивни.
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой имал ли е работа с доставчика на платежни услуги UTORG.pro?


Получихте ли нещо обратно?

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

@danielsonesson на X.

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 1 месец

Опитах всичко това с elegro, но просто ми казаха да се свържа с моята банка и спрях да отговарям. Някакви съвети?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой е имал късмет с elegro и как да го накарам да се откаже от това да ми казва многократно да отида в моята банка.

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 1 месец

Здравейте, Elegro е този, от когото се опитвам да получа възстановяване, те просто продължават да казват, че не могат да ме идентифицират и за да се свържа с банката, мога ли да попитам кого сте включили в имейла си, тъй като това може да помогне на моя случай, Тиа.

Автоматичен превод:
Ldiamond23
преди 1 месец

Същото и с мен.

Автоматичен превод:
Bollee
преди 1 месец

Някакъв отговор?


Може би той стои зад "SMPay Maginc"

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 1 месец

Сигурно са имали толкова много заявки и вече им е писнало от това 😂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой има ли късмет с ваучерите на Albedo?


Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
преди 1 месец

Някой да получи възстановяване от finnart или artstrid?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ужас, няма да повярвате на това, но моята банка току-що ми изпрати имейл, че са отворили отново жалбата поради предоставена нова информация! но току-що подписах NDA с ​​Kinghills, но те все още не са ми платили £5000, какво да правя?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Бих казал, че фактът, че все още не сте получили 5000, означава да оставите жалбата отворена в банката. Със сигурност, ако получите и двете, тогава банката просто ще анулира сумата от 5000, ако те върнат плащането

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Добре, не съм сигурен дали съм честен, все още не съм им показал споразумението за възстановяване, тъй като всичко беше направено след отхвърлянето на жалбата, мога просто да го изпратя обратно в казиното, ако банката ги вдигне или може би ще го направят както казвате не съм сигурен дали може би трябва да им кажа за всичко това сега, като кажа, че се обзалагам, че ако спра да преследвам казиното, те така или иначе няма да ми платят! току-що получих съобщение, че ми се обаждат в рамките на 24 часа от банката, за да говорим за това

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля просто да кажа на банката, че са предложили £5000, но все още не са ми платили нищо

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

в процес на възстановяване на суми сега за finnart чрез банката

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой да е имал възстановяване от keyzd? Продължават да ми задават същия въпрос относно предоставянето на номера на картата ми, след което ме игнорират и след това изпращат същата заявка отново.

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

Здравей, как направи това? Когато казах на моята банка (необработени пари) за finnart и ARTSTRID.com, те казаха, че тъй като са хазартни плащания, не могат да направят нищо, въпреки че им обяснявах за плащанията, които отиват на различно име на търговец в сравнение с казиното.

Автоматичен превод:
1...289 290 291...357
Отидете на страницаот 357 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини