НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 277)

преди 1 година от kirekin
|
807 385 преглеждания 6 902 отговора |
|
1...276 277 278...358
преди 1 месец

здравейте момчета

Така че се зарових много и дори направих акаунт в казино, за което знаех, че използва транзакциите на Smartpayments.ee като търговци на плащания (всичко това беше направено с моя партньор, за да съм сигурен, че никога не съм залагал).

Така че Cardaq участват в тези транзакции и имат строги правила на уебсайтовете си относно компаниите, използващи правилните търговски кодове. Очаквам отговор и ще ви държа в течение, но може би, просто може би може да сме на нещо!

Заплащането на Praxis е друго. Ще получа имейли и до двете, и ще поискам всички GDPR и SARS от двете ми предишни банкови карти. Разпознавам Cardaq от миналото. Така че нека да видим докъде ще стигне това 🙂

Cardaq ясно заявява, че използвайки 7995 MCC, търговците трябва да предоставят всички съответни данни, напр. лиценз за казино и т.н. Наясно съм, че някои от казината, които са използвали smartpayments.ee, нямат лицензи!


Така че нека да видим какво ще се случи тук 🙂

file

file

file

Актуализация. Въпросните компании никога не са предоставяли разписки, нито cardaq, те също имат свои собствени формуляри за връщане на плащане на уебсайта


Така че всеки, който има SMPAYPF*Maginc - насочете го към тези! 😁😁

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

хубава работа! успех с него, постоянството се отплаща. Мисля, че моята собствена ситуация изглежда много по-добре сега!😊

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Моите очевидно са по-стари, но ако мога да ги върна, ще го направя!!


Знам, че някои имат Maginc там, тогава трябва да отидат в Cardaq 🙂

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Невероятна работа…


как свърза sm pay с тези от любопитство


Мислех си, че това са сумарни плащания - къде се вписва cardaq??

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Добре, от банката ми казаха, че е сумирано, но все още чакам да отговорят, след като взеха данните на картата ми и т.н.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Sumup всъщност ми отговори, приятелю, и всъщност ясно посочи своя Smartpayments.ee!!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Направих много банкови преводи към Arezella Limited и се чудя дали мога да направя нещо по въпроса.


Автоматичен превод:
Georgey132
преди 1 месец

Така че снощи преглеждах историята си и в крайна сметка се натъкнах на тези. Помолих партньора си да ми помогне да направя акаунт на нейно име и т.н., ние го направихме. Първата транзакция беше smpaypf*maginc. Недостатъкът е, че не мина направо през 3DS! Така че вероятно съм загубил $20, но нямам нищо против.


Мина през cardaq. Всички smpaypf плащания, които имам по извлечения, ги съпоставих и cardaq ги има във всички тях в историята на браузъра ми!


Предимства да не изтривате историята си никога 🤣🤷‍♂️, така че да, почти съм сигурен, че нещо се случва, те също са регистрирани във FCA.

Разгледайте техния сайт и го направете правилно. Много вратички, за да си върнете парите и ако кажат, че не са замесени, те са, както изпратих моята интернет история и екранна снимка на транзакцията за обработка!

Ще трябва да се свържат с въпросните търговци!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Добре, все още ги чакам да отговорят, което е странно, но честна игра, ще опитам cardaq

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

интересно - добра работа от теб..


стискаме палци да стигнем до някъде с cardaq...


разгледах smartpayments и това изглежда като компания в Естония, така че не съм сигурен къде се вписват


ще видя как ще се справя с cardaq и ще продължа оттам мисля

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
преди 1 месец

писах на и

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте момчета

Така че се зарових много и дори направих акаунт в казино, за което знаех, че използва транзакциите на Smartpayments.ee като търговци на плащания (всичко това беше направено с моя партньор, за да съм сигурен, че никога не съм залагал).

Така че Cardaq участват в тези транзакции и имат строги правила на уебсайтовете си относно компаниите, използващи правилните търговски кодове. Очаквам отговор и ще ви държа в течение, но може би, просто може би може да сме на нещо!

Заплащането на Praxis е друго. Ще получа имейли и до двете, и ще поискам всички GDPR и SARS от двете ми предишни банкови карти. Разпознавам Cardaq от миналото. Така че нека да видим докъде ще стигне това 🙂

Cardaq ясно заявява, че използвайки 7995 MCC, търговците трябва да предоставят всички съответни данни, напр. лиценз за казино и т.н. Наясно съм, че някои от казината, които са използвали smartpayments.ee, нямат лицензи!


Така че нека да видим какво ще се случи тук 🙂

file

file

file

Актуализация. Въпросните компании никога не са предоставяли разписки, нито cardaq, те също имат свои собствени формуляри за връщане на плащане на уебсайта


Така че всеки, който има SMPAYPF*Maginc - насочете го към тези! 😁😁

Автоматичен превод:
преди 1 месец

DT100.


другар Можете ли да ми дадете вашата поща, телеграма или дискорд? Работата е там, че загубих 10 000 паунда на SmPay/Cardaq/Smartpayments....


Ще го оценим много!


file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте момчета

Така че се зарових много и дори направих акаунт в казино, за което знаех, че използва транзакциите на Smartpayments.ee като търговци на плащания (всичко това беше направено с моя партньор, за да съм сигурен, че никога не съм залагал).

Така че Cardaq участват в тези транзакции и имат строги правила на уебсайтовете си относно компаниите, използващи правилните търговски кодове. Очаквам отговор и ще ви държа в течение, но може би, просто може би може да сме на нещо!

Заплащането на Praxis е друго. Ще получа имейли и до двете, и ще поискам всички GDPR и SARS от двете ми предишни банкови карти. Разпознавам Cardaq от миналото. Така че нека да видим докъде ще стигне това 🙂

Cardaq ясно заявява, че използвайки 7995 MCC, търговците трябва да предоставят всички съответни данни, напр. лиценз за казино и т.н. Наясно съм, че някои от казината, които са използвали smartpayments.ee, нямат лицензи!


Така че нека да видим какво ще се случи тук 🙂

file

file

file

Актуализация. Въпросните компании никога не са предоставяли разписки, нито cardaq, те също имат свои собствени формуляри за връщане на плащане на уебсайта


Така че всеки, който има SMPAYPF*Maginc - насочете го към тези! 😁😁

Автоматичен превод:
преди 1 месец

DT100.


Възможно ли е да се свържем с вас извън този форум? Моля пишете къде. Дискорд може би или телеграм?

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 1 месец

Формулярите за връщане на плащане са за притежатели на карти, пише, че мисля, че трябва да го сортират

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

Загубихте най-много от тези компании за измами, но бихте искали да се свържете с DT100 извън форума, ако е възможно, приятел?


Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

Загубихте най-много от тези компании за измами, но бихте искали да се свържете с DT100 извън форума, ако е възможно, приятел?


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей приятелю да. Какъв е вашият имейл? Имам само това! Тогава ще се свържа с вас 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

интересно - добра работа от теб..


стискаме палци да стигнем до някъде с cardaq...


разгледах smartpayments и това изглежда като компания в Естония, така че не съм сигурен къде се вписват


ще видя как ще се справя с cardaq и ще продължа оттам мисля

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Smartpayments.ee е 100% Spay! Не може да се отрече. Видях, че ще се появи, когато направих транзакцията на плашелото снощи!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Добре, сигурен съм, че видях sumup, когато направих някои от моите, може би те използват няколко, тъй като това се случва, правите едно, то блокира, след това преминава към друго, след това към друго, докато вземе парите. Съмнявам се, че някой иска да поеме задължения поради размера на намесени пари

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добре, сигурен съм, че видях sumup, когато направих някои от моите, може би те използват няколко, тъй като това се случва, правите едно, то блокира, след това преминава към друго, след това към друго, докато вземе парите. Съмнявам се, че някой иска да поеме задължения поради размера на намесени пари

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да добре, запознайте се с условията и условията на Cardaq. Още повече, че тези на страницата за връщане на плащане ясно посочват неправилно кодиране🙂

Автоматичен превод:
1...276 277 278...358
Отидете на страницаот 358 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини