Моля, помогнете ми - всеки съвет се оценява.
(В Обединеното кралство) - Не мога да намеря указанията за дебитиране на Mastercard за неправилен MCC, може ли някой да ми помогне?
https://www.mastercard.us/content/dam/public/mastercardcom/na/global-site/documents/chargeback-guide.pdf
МОЕТО ПОЛОЖЕНИЕ
Транзакциите са над 120 дни за Mastercard Chargebacj - така или иначе ще опитам опит за връщане на плащане. Някакъв съвет за най-добра тактика/подход?)
Please help me - any advice appreciated.
(UK Based) - I can't find the Mastercard debit guidance for incorrect MCC can anyone help me?
https://www.mastercard.us/content/dam/public/mastercardcom/na/global-site/documents/chargeback-guide.pdf
MY SITUATION
Transactions are well over 120 days for Mastercard Chargebacj - going to try chargeback attempt anyway. Any advice for best tactic/approach?)
Но те ви отговарят сега след прегледа на trustpilot, предполагам?
Всъщност бих взел парите...
По-добре с e bird в ръка, отколкото с 10 в гората.
But they anwser you now since the trustpilot review i guess?
I would take the money actually....
Better with e bird in the hand then 10 in the woods.
Добре, продължавай да ги натискаш, просто никога не се отказвам
Ok keep pushing them I just never give up
Моята банка отхвърли исканията ми и ми каза, че няма възстановяване на плащане за неправилен MCC
My bank has rejected my claims and told me there is no chargeback for incorrect MCC
Съжалявам приятел.
Но в 999 от 1000 случая това е резултатът за хората тук във форума.
За мен също.
Мисля, че имате много по-голям шанс да отидете както в казиното, така и при фалшивия търговец.
Когато изпращате имейл до търговеца - ВИНАГИ CC ФБР, правителство, омбудсман и т.н.
Също така напишете в пощата, че това е пране на пари, както и измама
Sorry mate.
But in 999 of 1000 cases that is the outcome for people here on forum.
For me as well.
I think you have far better chance to go both to casino and to the fake merchant.
When you send email to the merchant - ALWAYS CC FBI, Govermant, ombudsman, and so on.
Also write in the mail that it is money laundrie, fraud aso
Веднага щом разбраха, че отива в онлайн казино, веднага го отхвърлиха
As soon as they knew that it was going to an online casino they rejected it straight away
Коя банка беше твоята? Казаха ми, че заради блоковете за хазарт това е класифицирано като невярно представяне поради грешни MCc кодове
What bank was yours? I’ve been told because of gambling blocks it’s classed as misrepresentation due to the wrong MCc codes
Старлинг банка. Подал съм им жалба. Това беше по-скоро разпит с тях, отколкото те го отхвърлиха след седмица въпроси напред-назад.
Starling bank . I have raised a complaint with them . It was more of an interrogation with them then they rejected it after a week of back and forth questions .
Току-що получих актуализирано съобщение относно моята жалба, съжалявам, че отнема толкова време, ние се стремим да разрешим проблема в рамките на следващите 5 седмици
Just got an update message about my complaint sorry it is taking so long we aim to resolve it within the next 5 weeks
Здравей, Пол, само една идея, ако се оплакваш от Kinghills на банката си, можеш ли да не им показваш имейла, който си получил, където е готов да възстанови част от загубата ти, със сигурност това ще предостави доказателство, че искът ти е легитимен и че самото казино знае, че е в погрешно малко казина изобщо предлагат възстановяване на суми, независимо от обстоятелствата, така че да ви бъде предложено нещо показва, че ги имате над барел
Hi Paul just an idea if your complaining about Kinghills to your bank can you not show them the email you received where there prepared to refund part of your loss surely this will provide evidence that your claim is legitimate and that the casino it self knows its in the wrong not many casinos offer refunds at all regardless of circumstance so to be offered something shows you have them over a barrel
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.