НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 276)

преди 1 година от kirekin
|
798 175 преглеждания 6 885 отговора |
|
1...275 276 277...357
преди 1 месец
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
преди 1 месец

За мен приятел, това зависи от това колко е вероятно успешно да си върнеш всичко? Колко е това процент от? 25%?

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
преди 1 месец
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
преди 1 месец

Да, натисни 50%, мисля, приятелю, а след това вземи и бягай!

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
преди 1 месец

Моля, помогнете ми - всеки съвет се оценява.

(В Обединеното кралство) - Не мога да намеря указанията за дебитиране на Mastercard за неправилен MCC, може ли някой да ми помогне?

https://www.mastercard.us/content/dam/public/mastercardcom/na/global-site/documents/chargeback-guide.pdf

МОЕТО ПОЛОЖЕНИЕ

Транзакциите са над 120 дни за Mastercard Chargebacj - така или иначе ще опитам опит за връщане на плащане. Някакъв съвет за най-добра тактика/подход?)

Автоматичен превод:
преди 1 месец
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
преди 1 месец

Колко време ги чакахте да ви отговорят?

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 1 месец

Мина около един месец Хари

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Но те ви отговарят сега след прегледа на trustpilot, предполагам?


Всъщност бих взел парите...


По-добре с e bird в ръка, отколкото с 10 в гората.

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
преди 1 месец

Изпратих жалба до Golden Panda на 2 ноември


4 Изпратен имейл.


0 отговора.

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 1 месец

Добре, продължавай да ги натискаш, просто никога не се отказвам

Автоматичен превод:
Casfan
преди 1 месец

Моята банка отхвърли исканията ми и ми каза, че няма възстановяване на плащане за неправилен MCC

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моята банка отхвърли исканията ми и ми каза, че няма възстановяване на плащане за неправилен MCC

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Съжалявам приятел.


Но в 999 от 1000 случая това е резултатът за хората тук във форума.


За мен също.


Мисля, че имате много по-голям шанс да отидете както в казиното, така и при фалшивия търговец.


Когато изпращате имейл до търговеца - ВИНАГИ CC ФБР, правителство, омбудсман и т.н.


Също така напишете в пощата, че това е пране на пари, както и измама

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 1 месец

Веднага щом разбраха, че отива в онлайн казино, веднага го отхвърлиха

Автоматичен превод:
Hunter12
преди 1 месец

Коя банка беше твоята? Казаха ми, че заради блоковете за хазарт това е класифицирано като невярно представяне поради грешни MCc кодове

Автоматичен превод:
craigtaylor9999
преди 1 месец

Старлинг банка. Подал съм им жалба. Това беше по-скоро разпит с тях, отколкото те го отхвърлиха след седмица въпроси напред-назад.

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
преди 1 месец

Току-що получих актуализирано съобщение относно моята жалба, съжалявам, че отнема толкова време, ние се стремим да разрешим проблема в рамките на следващите 5 седмици

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Здравей, Пол, само една идея, ако се оплакваш от Kinghills на банката си, можеш ли да не им показваш имейла, който си получил, където е готов да възстанови част от загубата ти, със сигурност това ще предостави доказателство, че искът ти е легитимен и че самото казино знае, че е в погрешно малко казина изобщо предлагат възстановяване на суми, независимо от обстоятелствата, така че да ви бъде предложено нещо показва, че ги имате над барел

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
1...275 276 277...357
Отидете на страницаот 357 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини