НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 152)

преди 1 година от kirekin
|
811 765 преглеждания 6 983 отговора |
|
1...151 152 153...362
преди 5 месеца

Момчета,

някой знае ли кой може да стои зад това?

Марка CLX

Clx*ygnow гр. Бургас


Благодаря ти

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 5 месеца

Всички мои транзакции бяха чрез transferop (PayOp) с Monzo и една с fomiline (quickbit) - след това още няколко отново с PayOp на моя HSBC, последвано от още на моята дебитна карта с goriwire / arcomet / bitsent/ wintermsde / платежен портал / музикална реверберация / фарамп

общо взето всичко, което имах - или нямах 🤦🏻‍♀️

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 5 месеца

Свържи се с мен:


richter-eddy@web.de

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

От Paymentz казаха, че не могат да намерят транзакцията и тъй като отказах да дам конкретни подробности за транзакциите, т.е. сума и дати, те не могат да извършат по-задълбочено търсене.


Това е въпреки че изпратих сумата и датата на транзакцията с подробно описание. Някой да има подобен опит

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Materialgirl84
преди 5 месеца

Аз съм в подобна ситуация. Много от моите бяха TransferOp с Monzo.


Те са незабавни банкови преводи, задвижвани от отворено банкиране, нали?


Не съм сигурен дали можем да направим нещо по отношение на тях.

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
преди 5 месеца

Имейл от Grottobook:

Добър ден.

Тъжни сме да научим, че имате проблеми с нашата компания.

Моля, посочете имейла, който е използван при регистрацията в нашия

сайт. Това е необходимо, за да ви идентифицираме като собственик на акаунта и

за да се уверите, че вие сте извършили транзакции от споменатата карта.


За да следваме политиката за поверителност и правилата на GDPR, ние нямаме право

разкривате на трети страни всякаква информация, свързана с данни за плащане или

плащания на нашия сайт.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Открих, че вместо да докладвате на банкови/кредитни карти като измама, просто бъдете открити и честни и ги докладвайте като измама.


Стискайте палци, това работи.


@MaterialGirl, бихте ли споделили линк към мястото, където сте намерили тези T&Cs?

Автоматичен превод:
keejan
преди 5 месеца

Те няма да върнат парите на моя приятел. Те ще кажат, че сте закупили книги и когато поискате разписки, те ще изчезнат. Ето защо им изпратих имейл отново, знаейки, че няма да ми отговорят, след което мога да подам молба за възстановяване на плащане

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
преди 5 месеца
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
преди 5 месеца

Здравейте, мога ли да ви представя публикуваната по-рано "оферта" от новия ви приятел? Просто искам да имате комплексна информация:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/145#post-116903 👈

Благодаря за вниманието. Имам собствено мнение за подобни оферти.

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
преди 5 месеца
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
преди 5 месеца

Здравейте!

Отне ми известно време, но вярвам, че го намерих:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/111#post-113607

https://t.ly/al4s2 (връзката е безопасна)

Това ли е, което търсите, моля?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Дистанцирам се от това, нямам нищо общо с това.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Връзки на страница 112 от този чат...

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Оценявам вашия много полезен съвет! Препоръчах да добавите "отидете на страница №." опция или нещо подобно на тази тема, за да направи сърфирането много по-лесно. Беше ужасно да изброявам обратно. 😀

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Извинете за дългия пост! От известно време следя внимателно тази тема. Почувствах облекчение да видя, че не съм единственият, който се бори с проблема. Това ми даде надежда, че ще си върна малко пари... Залагах много. Разбрах обаче, че въпреки че твърденията ни за нарушения на mcc, измами и предстоящи блокирания на хазартни игри са правилни и оправдани... тези компании не ги е грижа... защото за съжаление няма да има много отговор от властите. На банките не им пука, на финансовите регулатори не им пука, в голямата схема на нещата просто не мисля, че това е достатъчно голям проблем, за който да се тревожат, особено като се има предвид, че изглежда сме им изпращали с готовност парите си! Не се опитвам да бъда негативен и може да ви хареса да ви върна няколко паунда тук и там, всичко, което казвам е, че ако току-що сте пристигнали в тази тема, не очаквайте тези измамници да ви дадат парите си обратно!


Ще продължа ли да изпращам имейли всеки ден и да бъда абсолютна болка в задника? да Да се надявам ли един ден тези боклуци да изпълзят обратно там, откъдето са дошли? да Очаквам ли парите си обратно? Не.


Във връзка с това всеки, който е имал работа с „Макс" в Canapay... те са кандидатствали за присъединяване към българския регистър на доставчиците на виртуални активи, така че ако искате да изпратите имейл на Hanfa ( potrosaci@hanfa.hr ) и им кажете за услугата, която предоставят за казината и липсата им на обработка на жалби, това може да се отбележи в тяхното приложение.


Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 5 месеца

Членът Katze1337 публикува това преди около месец:

„Мога да препоръчам адвокат, който ще се свърже с доставчиците на платежни услуги и съответните казина.


Разходи:

Еднократна такса за консултация

Процентно участие в зависимост от спорната сума до 35%


Просто се свържете с мен и ще ви дам данните за контакт.

richter-eddy[at]web.de


Необходими са следните документи:

Депозити и тегления в казиното

Извлечения по банкови сметки/карти

Пълномощно

Декларация за преотстъпване на процентното участие"


Затова го предупредихме да не използва този форум за търговски цели. Това е всичко, което исках да знаеш.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Дистанцирам се от това, нямам нищо общо с това.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Поздрави член. Това беше поредното нарушение на правилата.

Все пак ви наблюдавах и се надявам да е поредното недоразумение. За последен път обаче чуйте това: ловните клиенти не са добре дошли в този форум. Съветвам ви да продължите с изключително внимание. Не искаме да излагаме никого на опасност, така че ако го направите, може да забраним акаунта ви.

Моля, помогнете ми да ви задържа тук; Не бих искал да те забранят.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей Радка,


Ако не се лъжа, можете да прекратите сътрудничеството си с доставчиците, които фалшифицират транзакциите. Това означава, че казината вече нямат платформа и не могат да рекламират незаконните си оферти или греша? Всички изброени тук казина от Кюрасао, Антилефон и други променят плащанията си с карти. От моя гледна точка вие подкрепяте тези измамници 😉


Теоретично, бихте могли да подкрепите или да препоръчате играчи, които са загубили повече от 10 хиляди към доставчиците!

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
1...151 152 153...362
Отидете на страницаот 362 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини