ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 99)

преди 1 година от kirekin
|
547160 преглеждания 5595 отговора |
|
1...98 99 100...284
преди 5 месеца

Здравейте,

Ще навляза и в това тук.


Моята банка, Revolut, току-що замрази банковите ми услуги, включително моите крипто активи, докато разследват потенциално нарушение на разпоредбите за AML на някои от плащанията, които направих към казино извън Обединеното кралство (аз съм в Обединеното кралство, но съм ирландец! ). В момента всичко, което знам е, че тези транзакции са се появили и не са името на казиното, а фиктивни компании, както и името на сайт за измамни запознанства, наречен MyDate. Моята банка не навлезе в много подробности, освен да попита всичко за транзакциите от устройството, използвано за IP адрес, изскачащи прозорци за плащане и т.н. Те се отнасят към това изключително сериозно и акаунтът ми може да бъде заключен за до 30 ДНИ, докато това се случва.


ПРИ НИКАКВИ ОБСТОЯТЕЛСТВА НЕ плащайте на тези офшорни оператори с дебитна или кредитна карта е моят съвет. Казаха ми, че това е пряко нарушение на действащото законодателство на Обединеното кралство и попада в разпоредбите за AML и е известно като „маскиране на транзакции".


Нямам представа какво ще се случи с това сега, но обърнете внимание на предупреждението ми.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Заслужава ли си да опитате с оплакване на карта от twin -> Topcom PL.. Nordea има ли го?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Заслужава ли си да опитате с оплакване на карта от twin -> Topcom PL.. Nordea има ли го?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Има ли някой който да отговори дали си струва или не.. Ако ще правиш измами не си струва. Честно казано, заслужава си шанс

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Някой, който може да даде шаблон на това, което сте написали на банките (Честно казано)

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 5 месеца

Точно това е моят хумор, Revolut блокира акаунти поради съмнение за пране на пари хахахахаха

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте,

Ще навляза и в това тук.


Моята банка, Revolut, току-що замрази банковите ми услуги, включително моите крипто активи, докато разследват потенциално нарушение на разпоредбите за AML на някои от плащанията, които направих към казино извън Обединеното кралство (аз съм в Обединеното кралство, но съм ирландец! ). В момента всичко, което знам е, че тези транзакции са се появили и не са името на казиното, а фиктивни компании, както и името на сайт за измамни запознанства, наречен MyDate. Моята банка не навлезе в много подробности, освен да попита всичко за транзакциите от устройството, използвано за IP адрес, изскачащи прозорци за плащане и т.н. Те се отнасят към това изключително сериозно и акаунтът ми може да бъде заключен за до 30 ДНИ, докато това се случва.


ПРИ НИКАКВИ ОБСТОЯТЕЛСТВА НЕ плащайте на тези офшорни оператори с дебитна или кредитна карта е моят съвет. Казаха ми, че това е пряко нарушение на действащото законодателство на Обединеното кралство и попада в разпоредбите за AML и е известно като „маскиране на транзакции".


Нямам представа какво ще се случи с това сега, но обърнете внимание на предупреждението ми.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Може би Revolut започна да разглежда това сега, за съжаление, което накара нечий акаунт да бъде блокиран в момента. Което си ти, това е гадно. Или просто го използват като извинение. Не знам с Revolut никога не се знае.


Надявам се да успеете да си върнете акаунта и активите си.


За останалите от нас, прочетете това, стойте далеч от тези измамни казина, не си струва риска.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Толкова е шибано странно, че първо са платили на всички, а след това нищо повече от изискване на KYC от всеки, който е изпратил имейл. С това, че се отплатиха на всички в началото, те вече си признаха, че са сгрешили...

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Започна от няколко, а след това стана 100s

така че вероятно това е една от причините.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Къде си регистрирал quickbit? Кой орган?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Къде си регистрирал quickbit? Кой орган?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Тук има и повече информация, ако още не сте погледнали, на шведски.

https://www.flashback.org/t3046254p496

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Къде си регистрирал quickbit? Кой орган?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Шведският орган по хазарта и Шведският орган за финансов надзор

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Какво ти казаха?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Какво ти казаха?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имаха нужда от допълнителни документи. Изпратих и пише завършено. Да видим какъв ще бъде отговорът

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, съжалявам, че закъснях много за партито. Първо, виждането на количеството коментари и истории за успех в този форум е фантастично!


Някой имал ли е късмет да си върне парите от goldenbet


Може да е отговорено, но някой знае ли с кого да се свърже или кой е доставчикът на плащане за goldenbet с банковата транзакция като решения за често задавани въпроси, базирани уж в Лондон


Благодаря предварително

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Какъв отговор получихте от банката?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Какъв отговор получихте от банката?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

"продължава"

Автоматичен превод:
phyyyy
преди 5 месеца

Хей, можеш ли да кажеш за кои казина си получил транзакция с vivxcn

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Искам тези имейл адреси, независимо дали не отговарят. Някой да има СТИКЕРИ?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ако някой успее да намери информация за контакт/имейл за „Ticketzone, Les Milles", няма значение, ако не отговори.


Трябва да направите сторниране на плащане чрез Revolut и те изискват да се свържете с продавача, за да продължат, така че останах там.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Revolut няма да извърши възстановяване на плащане, свързано с хазарт. Те самите участват в това.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, момчета! Дано всички са добре.

Имате ли по-нататъшен късмет с възстановяването на средства? Изглежда съм прочел, че някой е спрял да възстановява средства сега?

Изглежда съм късметлия, че открих тази тема в ранните етапи на това.

Автоматичен превод:
1...98 99 100...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини