Имаха нужда от допълнителни документи. Изпратих и пише завършено. Да видим какъв ще бъде отговорът
They needed some supplementary documents. I have sent and it says completed. Let's see what the answer will be
Dom behövde lite kompletterande dokument. Jag har skickat och det står kompletterat. Får se vad svaret blir
Здравейте, съжалявам, че закъснях много за партито. Първо, виждането на количеството коментари и истории за успех в този форум е фантастично!
Някой имал ли е късмет да си върне парите от goldenbet
Може да е отговорено, но някой знае ли с кого да се свърже или кой е доставчикът на плащане за goldenbet с банковата транзакция като решения за често задавани въпроси, базирани уж в Лондон
Благодаря предварително
Hi there sorry I'm very late to the party. First all seeing the amount of comments and success stories on this forum is fantastic!
Has anyone had any luck getting money back from goldenbet
It may have been answered but does anyone know who to contact or who the payment provider is for goldenbet with the bank transaction as faq solutions based out of London supposedly
Thanks in advance
Какъв отговор получихте от банката?
What kind of response did you get from the bank?
Vad fick du för respons ifrån banken?
Хей, можеш ли да кажеш за кои казина си получил транзакция с vivxcn
Hey, can you tell for which casinos you got transaction with vivxcn
Искам тези имейл адреси, независимо дали не отговарят. Някой да има СТИКЕРИ?
I want these email addresses regardless of whether they don't respond. Anyone got STICKERS?
Jag vill ha dessa mailadresser oavsett om dom inte svarar. Någon som har STICKERS?
Ако някой успее да намери информация за контакт/имейл за „Ticketzone, Les Milles", няма значение, ако не отговори.
Трябва да направите сторниране на плащане чрез Revolut и те изискват да се свържете с продавача, за да продължат, така че останах там.
If anyone manages to find contact information/email for "Ticketzone, Les Milles", it doesn't matter if they don't answer.
Need to do a chargeback via Revolut and they require you to contact the seller in order for them to proceed, so I'm stuck there.
Är det någon som lyckas hitta kontaktuppgifter/mail till "Ticketzone, Les Milles" det gör inget om dom inte svarar.
Behöver göra chargeback via Revolut och dom kräver att man kontaktat säljaren för att dom ska gå vidare, så jag är fast där.
Здравейте, момчета! Дано всички са добре.
Имате ли по-нататъшен късмет с възстановяването на средства? Изглежда съм прочел, че някой е спрял да възстановява средства сега?
Изглежда съм късметлия, че открих тази тема в ранните етапи на това.
Hi guys! Hope everyone is well.
Any further luck persuing any refunds? I seem to have read sone have stopped issuing refunds now?
I seem to be lucky I discovered this thread at the early stages of this.
Здравей Лоис,
Можете ли да ми кажете какво изпратихте на Ninewin, имам сериозни проблеми с тях току-що! Всяка помощ ще бъде оценена.
Hi Lois,
Can you tell me what you sent Ninewin, Having serious issues with them just now! Any help would be appreciated.
Правилно си. Това е мястото, където Revolut се различава от нормалната ви банка. Те няма да правят сторнирания, освен ако не е очевидно, че е възникнал проблем.
Your correct. This is where Revolut are different from your normal bank. They won't do chargebacks unless it's obvious that an issue has occurred.
Мога да препоръчам адвокат, който ще се свърже с доставчиците на платежни услуги и съответните казина.
Разходи:
Еднократна такса за консултация
Процентно участие в зависимост от спорната сума до 35%
Просто се свържете с мен и ще ви дам данните за контакт.
richter-eddy[at]web.de
Необходими са следните документи:
Депозити и тегления в казиното
Извлечения по банкови сметки/карти
Пълномощно
Декларация за преотстъпване на процентното участие
I can recommend a lawyer who will contact payment service providers and the casinos concerned.
Costs:
One-time Consultancy fee
Percentage contribution depending on the amount in dispute, up to 35%
Just get in touch with me and I'll give you the contact details.
richter-eddy[at]web.de
The following documents are required:
Deposits and withdrawals in the casino
Bank account / card statements
Power of attorney
Declaration of assignment for the percentage participation
Мога да препоръчам адвокат, който ще се свърже с доставчиците на платежни услуги и съответните казина.
Разходи:
Еднократна такса за консултация
Процентно участие в зависимост от спорната сума до 35%
Просто се свържете с мен и ще ви дам данните за контакт.
richter-eddy[at]web.de
Необходими са следните документи:
Депозити и тегления в казиното
Извлечения по банкови сметки/карти
Пълномощно
Декларация за преотстъпване на процентното участие
I can recommend a lawyer who will contact payment service providers and the casinos concerned.
Costs:
One-time Consultancy fee
Percentage contribution depending on the amount in dispute, up to 35%
Just get in touch with me and I'll give you the contact details.
richter-eddy[at]web.de
The following documents are required:
Deposits and withdrawals in the casino
Bank account / card statements
Power of attorney
Declaration of assignment for the percentage participation
Има ли някакъв шанс да намерите братовчед ми в Нигерия, който е принц и има 10000000000 милиона, които ще получа
наследяват
Is there any chance you will also find my cousin in Nigeria who is a prince and has 10000000000 million that I will get
inherit
Finns där någon chans att du också hittar min kusin i Nigeria som är en prins och har 10000000000 miljoner som jag ska få
ärva
Мога да препоръчам адвокат, който ще се свърже с доставчиците на платежни услуги и съответните казина.
Разходи:
Еднократна такса за консултация
Процентно участие в зависимост от спорната сума до 35%
Просто се свържете с мен и ще ви дам данните за контакт.
richter-eddy[at]web.de
Необходими са следните документи:
Депозити и тегления в казиното
Извлечения по банкови сметки/карти
Пълномощно
Декларация за преотстъпване на процентното участие
I can recommend a lawyer who will contact payment service providers and the casinos concerned.
Costs:
One-time Consultancy fee
Percentage contribution depending on the amount in dispute, up to 35%
Just get in touch with me and I'll give you the contact details.
richter-eddy[at]web.de
The following documents are required:
Deposits and withdrawals in the casino
Bank account / card statements
Power of attorney
Declaration of assignment for the percentage participation
Здравейте, само искам да кажа, че не сме свикнали с реклами; конкретно в тази тема може да изглежда като бизнес лов. Предлагам ви първо да прочетете нашите правила и условия:
https://casino.guru/terms-and-conditions 👈
Моля, не се опитвайте да ангажирате играчи, като предлагате платени услуги. В противен случай ще трябва да забраня акаунта ви. за да поддържаме този форум хубав и безопасен.
Моля, имайте това предвид.
Hello, I just want to say that we are not used to advertisements; specifically in this thread, it may seem like business hunting. I suggest you read our terms and conditions first:
https://casino.guru/terms-and-conditions 👈
Please do not try to engage players by suggesting paid services. I would have to ban your account otherwise. in order to keep this forum nice and safe.
Please, keep that in mind.
Не съм предлагал платени услуги, мога само да посоча адвокат, който ще иска обратно загубите. Предоставеният имейл адрес е само за предаване на данните на адвоката.
Това е справедлива „сделка" и за двете страни и този тип връщане се извършва в Германия от около четири години. Колкото по-голяма е загубата, толкова по-нисък е процентът, колкото по-малка е загубата, толкова по-висок е процентът. Тези, които не искат консултантски хонорар, плащат по-висок процент, когато участват.
Получих 8700 евро от доставчик, 15% от които отиваха за адвоката... Изводът беше, че ми останаха 7195 евро минус консултантската такса.
Всеки, който старателно копира съобщенията до казината и доставчиците на услуги, не трябва да се изненадва, ако няма нищо в замяна. Освен това може да се каже, че врагът чете!
I have not offered any paid services, I can only name a lawyer who will claim back losses. The email address provided is only for passing on the lawyer's details.
It is a fair "deal" for both sides and this type of reclaim has been handled in Germany for around four years. The greater the loss, the lower the percentage, the smaller the loss, the higher the percentage. Those who do not want a consulting fee pay a higher percentage when they participate.
I received 8700 euros from a provider, 15% of which went to the lawyer... The bottom line was that I was left with 7195 euros minus the consulting fee.
Anyone who diligently copies the messages to the casinos and service providers should not be surprised if there is nothing in return. Furthermore, one could say that the enemy is reading along!
Ich habe keine kostenpflichtigen Dienste angeboten, ich kann lediglich einen Anwalt benennen der Verluste zurückfordert. Die genannte Mailadresse ist lediglich für die Weitergabe der Daten des Anwaltes.
Es ist für beide Seiten ein fairer "Deal" und die Art der Rückforderung wird in Deutschland schon seit rund 4 Jahren so gehandhabt. Je größer der Verlust, desto geringer der Prozentsatz, je kleiner der Verlust desto höher der Prozentsatz . Wer keine Beratungsgebühr möchte, zahlt mehr Prozente bei der Beteiligung.
Ich habe 8700 Euro von einem Anbieter erhalten, hiervon gingen 15% an den Anwalt... Unter dem Strich blieben mir 7195€ abzüglich Beratungsgebühr.
Wer hier immer fleißig die Nachrichten an die Kasinos und Dienstleister kopiert darf sich nicht wundern wenn es nichts zurück gibt, ferner kann man sagen, der Feind ließt mit!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.