ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 24)

преди 1 година от kirekin
|
547182 преглеждания 5595 отговора |
|
1...23 24 25...284
преди 6 месеца

Ако сте го направили, просто кажете, че сте разрешили плащането за стоки или услуги и не сте получили нищо. Нямат доказателства, че са ти дали нещо. Ще получите парите си обратно

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ще ви дам пример. Destream беше един от тези уебсайтове за измами. Казах, че се опитах да изпратя пари на създател на съдържание чрез тях и създателят на съдържание никога не получи парите. Показах банковото си доказателство, че Destream не е отговорил на моя въпрос чрез имейл и чат на живо. Те продължиха със сторнирането на плащане, но все още не съм получил парите си обратно. Отнема време.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ще ви дам пример. Destream беше един от тези уебсайтове за измами. Казах, че се опитах да изпратя пари на създател на съдържание чрез тях и създателят на съдържание никога не получи парите. Показах банковото си доказателство, че Destream не е отговорил на моя въпрос чрез имейл и чат на живо. Те продължиха със сторнирането на плащане, но все още не съм получил парите си обратно. Отнема време.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, сторнирането на плащане ще отнеме известно време, като цяло отива при търговеца, търговецът го разглежда, решава да отговори или не. Ако отговорят и го защитят, издателят на вашата карта ще го разгледа, може би ще поиска повече информация, ще се върне назад и напред малко и т.н., след което в зависимост от това какво доказателство получи издателят на вашата карта, ще вземе решение.


Понякога търговецът знае, че ще изгуби сторнирането на плащането, така че не прави нищо и след това току-що ще изтече и средствата ще бъдат таксувани обратно автоматично. Не съм сигурен колко време трябва търговецът да отговори на възстановяване на плащане, но предполагам около 2 седмици?


Сторниранията също ще наложат такси на търговеца, което е хубаво да знаете 🙂

Автоматичен превод:
veritas1979
преди 6 месеца

Може да греша, но ако отговорят, мисля, че просто ще обвинят търговците или ще ви насочат към вашата банка. Не мисля, че е вероятно те да се намесят и да разрешат този вид спорове. Наистина се надявам да греша.

Като се замислите, изглежда неразумно Visa/Mastercard да няма системи за откриване на подозрителни търговци. Искам да кажа, че със сигурност трябва да вдигне флаг някъде, когато произволен, например нигерийски търговец, получи много транзакции от европейски карти в чуждестранна валута и т.н. За съжаление мисля, че са наясно с проблемите, но просто го оставят да отмине, защото предполагам, че получават % за всяка сделка.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Отидох в моята банка за възстановяване на плащания за Destream и много други процесори. Моята банка (Bank of Montreal) твърди, че няма да преследва сторнирани плащания, защото участвам в рисково поведение с онлайн доставчиците. Никога не съм им давал основна информация за казината, които са използвали тези доставчици на плащания. Уверих се, че знаят, че никога не съм се съгласявал да правя бизнес с продавачите или съм получавал продукт или услуга от тях.

BMO знае, че се случва измама, но не се интересува от помощ. Твърдят, че всичко е на добра воля от тяхна страна и ако го кредитират, то идва от техните джобове. Какви глупости.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 6 месеца

Знаете ли кой беше процесорът, моля?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте всички. Току-що прочетох темата днес и също имам много транзакции, подобни на споменатите. Някакви съвети откъде да започна? Моят списък изглежда така: MYDELIVERYY - KYCOIN- TIHEA - IWC - EXPRESIVEERA - Incrdblskns - vivxcn - PXTO - CSCANNERR - PIXTABO.COM - Няколко различни FINS36DDC7 и т.н. - VIRTUALBOOKSHELF - THEBOOKATTIC - DOTASCANNER - UNIDO*BTN7 - BUDPAY - gamerdir.com . Най-скоро играх казино на www.unlimitcasino.com и www.refuelcasino.com.

Автоматичен превод:
keejan
преди 6 месеца

Единственият отговор, който получих, когато изпратих спам на b@mobilum (служебен имейл) и dpo@mobilum (защита на данни)

беше да се свържете support@mobilum така и направих, ще видим какво ще стане там.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Отидох в моята банка за възстановяване на плащания за Destream и много други процесори. Моята банка (Bank of Montreal) твърди, че няма да преследва сторнирани плащания, защото участвам в рисково поведение с онлайн доставчиците. Никога не съм им давал основна информация за казината, които са използвали тези доставчици на плащания. Уверих се, че знаят, че никога не съм се съгласявал да правя бизнес с продавачите или съм получавал продукт или услуга от тях.

BMO знае, че се случва измама, но не се интересува от помощ. Твърдят, че всичко е на добра воля от тяхна страна и ако го кредитират, то идва от техните джобове. Какви глупости.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, лудост е, банките нямат защита на потребителите.

Ако трябваше да направят сторниране на плащане, нямаше да са те, които биха били от джоба си, така че очевидно ви лъжат. Те ще извлекат средствата от компанията, която е обработила плащането, и тази компания ще ги получи от търговеца.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Може да греша, но ако отговорят, мисля, че просто ще обвинят търговците или ще ви насочат към вашата банка. Не мисля, че е вероятно те да се намесят и да разрешат този вид спорове. Наистина се надявам да греша.

Като се замислите, изглежда неразумно Visa/Mastercard да няма системи за откриване на подозрителни търговци. Искам да кажа, че със сигурност трябва да вдигне флаг някъде, когато произволен, например нигерийски търговец, получи много транзакции от европейски карти в чуждестранна валута и т.н. За съжаление мисля, че са наясно с проблемите, но просто го оставят да отмине, защото предполагам, че получават % за всяка сделка.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Съгласен съм,

Вероятно ще ме насочат към моята банка или ще ме игнорират напълно.

Да, не съм сигурен как работят или какво наистина откриват, какво пропускат да се плъзгат и т.н.

Разбира се, те вземат % за всяка транзакция, но могат също така да спечелят куп връщания на плащания за обработка на тези случаи.



Автоматичен превод:
carsix79
преди 6 месеца

Здравей, мога ли да попитам какво каза на wintermads, за да получиш този отговор? Чаках седмици да ми отговорят, изпращам им имейли всеки ден, а те просто ме игнорират.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 6 месеца

Има ли достъп до finshark?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 6 месеца

https://finshark.io/ активира транзакции към сайтове за хазарт

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой контактувал ли е или има ли информация за връзка с:

PXTO

PXTB

PIXTABO.com

vivxcn


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Търся имейли до тези:

Writemycontent (+3726170383)

Enygma sas, Страсбург

Ewave

Tsinda limited, Найроби.

Slideflare - https://slideflare.com/shop/?currency=USD (пощата им не работи, само се връща с грешка)


Ето контактите, които намерих:

експресивна ера - support@expressiveera.com

Webstorm - help@trinityskins.com

DPA pixtab - support@pixtab.com

Gmgk - support@getmygamekey.com

охладител - support@chillstock.com

Canapay - help@canapay.io

Блокове за търсене - support@seekblocks.com

DPA incskins - support@incredibleskins.com




Автоматичен превод:
phyyyy
преди 6 месеца

PXTO - PXTB = PIXTABO.COM

За Vivxcn не знам

свържете се с тях по имейл и кажете, че са кодирали погрешно вашите транзакции и са нарушили условията на Mastercard. Направете го по професионален начин, можете да използвате ChatGPT.

имейлът им е: support@pixtabo.com

тел.: +37258473911


Можете също така да потърсите техните правила и условия и да видите дали са нарушили собствените си условия, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
phyyyy
преди 6 месеца

Vivxcn е vivexcoin.io

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 6 месеца

Не, изпратих им имейл късно вчера. Така че нека да видим дали ще получите отговор. Само IWC трябва да разбера сега

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 6 месеца

Да, същото и за мен.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте всички

Някой имал ли е късмет с възстановяването на суми от изброените по-долу?


DCCUBA

Wexslide

Депозирайте чрез крипто

Фомилин

Goriwire

MyDates London (установи се, че е Dota2store.online)

Иновации на Techlily

ZPDG

Blossomnet Solutions Нигерия

Coresbyte

ПЛАЩАНЕ ЕСТОНИЯ

Балон Тех ООД


Автоматичен превод:
1...23 24 25...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини