преди 2 седмици
Кой имейл адрес използвахте за Skinczar?
Which email address did you use for Skinczar?
0
Кой имейл адрес използвахте за Skinczar?
Which email address did you use for Skinczar?
Играх в Jacktop... възстановиха всички депозити, които направих чрез NIKOTPF, но някои транзакции бяха CSCANNERR и DOTASCANNER... имахте депозити само с NIKOTPF?
I played at Jacktop... they have refunded all deposits I made via NIKOTPF but some transactions were CSCANNERR and DOTASCANNER... you only had deposits with NIKOTPF?
Здравейте всички
Никой, който да има информация за:
Въздействие на множество концепции Нигерия
Ticketmaster Tech Нигерия
Pth*crt Алмати
Аблени Шенянг
Web Kings GB
Whitepine tech Нигерия
Rizoqo Азербайджан
Йомермаоо Азербайджан
Грамдроп Азербайджан
Сенсодой Азербайджан
Понадас Азербайджан
Hi all
Nobody that have any info about:
Impact multiple concept Nigeria
Ticketmaster Tech Nigeria
Pth*crt Almaty
Ableney Shenyang
Web Kings GB
Whitepine tech Nigeria
Rizoqo Azerbadjan
Iomermaoo Azerbadjan
Gramdrop Azerbadjan
Sensodoy Azerbadjan
Ponadas Azerbadjan
Направих депозити с
НИКОТПФ
БУДАПЕЩА ЕНИГМА
DIGIKEY БУДАПЕЩА
DPA DSLTD
Всички те бяха възстановени.
Трябва да настоявате, че трябва да ги върнете всичките. Те не се поколебаха с мен и ми върнаха всичко веднага.
В противен случай помолете банката си за възстановяване на плащане.
I made deposits with
NIKOTPF
BUDAPEST ENIGMA
DIGIKEY BUDAPEST
DPA DSLTD
They were all refunded.
You must insist that you must get them all back. They didn't hesitate with me and refunded everything immediately.
Otherwise ask your bank for a chargeback.
Ho effettuato depositi con
NIKOTPF
ENIGMA BUDAPEST
DIGIKEY BUDAPEST
DPA DSLTD
Sono stati rimborsati tutti.
Devi insistere che li devi ottenere tutti indietro. Con me non hanno esitato e hanno rimborsato tutto subito.
Altrimenti chiedi chargeback alla tua banca.
Досега са възстановили всички NIKOTPF, но не и CSCANNERR и DOTASCANNER...
Казиното вече не отговаря на имейлите ми, когато ги попитам за оставащите CSCANNERR и DOTASCANNER, така че се надявам да дойдат скоро, в противен случай наистина трябва да продължа със сторнирането на плащането.
Също така се опитах да изпратя DOTASCANNER (което очевидно е същия уебсайт/компания като CSCANNERR), но изглежда като фиктивна компания.
So far they have refunded all NIKOTPF, but not the CSCANNERR and DOTASCANNER...
The casino don't respond to my e-mails anymore when I ask them about the remaining CSCANNERR and DOTASCANNER, so I hope they will come soon, otherwise I need to proceed with chargeback indeed.
Also tried mailing DOTASCANNER (which is apparently same website/company as CSCANNERR) but it looks like a shell company.
Имам и няколко exframe. Няма да получите нищо от тях 😕 те никога не отговарят на никого, изглежда. Най-добрата надежда е връщане на плащане чрез вашата банка
I have several exframe too. You won’t get anything from them 😕 they never reply anyone it seems. Best hope would be a chargeback through your bank
След 35 дни имейли и чатове, wintermads все още не е обработил възстановяването.
Някой, на когото са възстановени сумите, чакал ли е толкова дълго?
After 35 days of emails and chats wintermads has still not processed the refund.
Did anyone who was refunded wait that long?
Dopo 35 giorni di mail e chat wintermads non ha ancora processato il rimborso.
Chi è stato rimborsato ha atteso così tanto tempo?
iwc Талин някой? 😕
Получих възстановяване от моята банка за natureveinscosmetics, vicigame.com, panomic3d.com и някои от Elegro.
освен това писах имейл на Elegro и те ми отговориха, че ще възстановят сумата 🤗
Току-що ми върнаха пари от Chillstock ou, те не отговориха нищо на пощата, просто върнаха парите
iwc Tallinn anyone? 😕
I got refund from my bank for natureveinscosmetics, vicigame.com, panomic3d.com and some from Elegro.
plus I wrote mail to Elegro and they answer that they will refund 🤗
I just get money back from chillstock ou, they didn’t answer anything on mail, just sent back money
Къде изпрати имейл на Chillstock? И как формулирахте имейла си?
Where did you email chillstock? And how did you word your email?
Vart mejlade du till chillstock? Och hur formulerade du ditt mejl?
support@chillstock.com
копирах от форум това, което Кинто написа:
Здрасти.
С настоящото изисквам незабавно възстановяване на средства за транзакции, извършени през март 2024 г. Въпросните транзакции, извършени към вас с номер на карта, завършващ
Тези транзакции са незаконни, тъй като съдържат код на търговец, който също заобикаля блоковете, зададени на картите във връзка с хазартни транзакции, и не съм получил никаква услуга от вас.
Съгласно правилата на веригата Mastercard транзакцията подлежи на връщане на плащане. Бихте ли могли да проверите данните за картата ми чрез вашата система и да възстановите всички транзакции.
Моля, потвърдете получаването на този имейл при първа възможност и очаквам бързо решение.
на Ваше разположение
support@chillstock.com
copied from forum this what Kinto wrote:
Hi There.
I hereby request an immediate refund of transactions made in March 2024. Transactions in question made to you by card number ending
These transaction are illegal as it contains a merchant code that also bypasses blocks set on cards in relation to gambling transactions and I have not received any service from you.
According to the rules of the Mastercard circuit, the transaction is subject to chargeback. Could you check my card details through your system and refund all transactions.
Please acknowledge receipt of this email at your earliest convenience, and I look forward to a swift resolution.
Sincerely
Добре. Колко време мина от първия имейл до получаването на възстановяването на сумата?
Okay. How long did it take from the first email until you received the refund?
Okej. Hur lång tid tog det från första mejlet tills du hade fått återbetalningen?
Написах имейл вчера в 18. Имах пари в сметката днес в 18:30 😀
Wrote email yesterday at 18. Had money in the account today at 18:30 😀
Skrivit mail igår kl 18. Hade pengar på kontot idag kl 18:30 😀
хаха! Изпратили сте им имейл вероятно 20-25 пъти без успех 😅
Трябва да опитате със същия имейл като вашия, в противен случай ще се свържа и може би ще можете да ми помогнете допълнително? 🙂
Lol! Have emailed them probably 20-25 times without success 😅
Must try with the same email as you, otherwise I will get in touch and maybe you can help me further? 🙂
Haha! Har mejlat de säkert 20-25 gånger utan framgång 😅
Får försöka med samma mejl som du, annars hör jag av mig så kanske du kan hjälpa mig vidare? 🙂
Същото, преследвах и преследвах и не чух нищо вече около 2 седмици, след като изпратих доказателствата, които поискаха.
Same, I've been chasing and chasing and not heard anything for about 2 weeks now, after sending in the evidence they requested.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.