ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 24)

преди 7 месеца от kirekin
|
46582 преглеждания 1287 отговора |
|
1...23 24 25...65
Добавете пост
Nidd90
преди 2 седмици

Кой имейл адрес използвахте за Skinczar?

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 2 седмици

аз nfo@skinczar.com

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Някой?

Clx Nexusempire


Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 седмици

Играх в Jacktop... възстановиха всички депозити, които направих чрез NIKOTPF, но някои транзакции бяха CSCANNERR и DOTASCANNER... имахте депозити само с NIKOTPF?

Автоматичен превод:
k5bpm2f8xy
преди 2 седмици

прати ми имейл ebaums2024@proton.me

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте всички

Никой, който да има информация за:

Въздействие на множество концепции Нигерия

Ticketmaster Tech Нигерия

Pth*crt Алмати

Аблени Шенянг

Web Kings GB

Whitepine tech Нигерия

Rizoqo Азербайджан

Йомермаоо Азербайджан

Грамдроп Азербайджан

Сенсодой Азербайджан

Понадас Азербайджан


Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Discord канал за Monramp или истинското им име Moblilum, тъй като те не отговарят на имейли:

https://discord.gg/VZKxrZEX

Автоматичен превод:
kixiy42611
преди 2 седмици

Направих депозити с

НИКОТПФ

БУДАПЕЩА ЕНИГМА

DIGIKEY БУДАПЕЩА

DPA DSLTD

Всички те бяха възстановени.

Трябва да настоявате, че трябва да ги върнете всичките. Те не се поколебаха с мен и ми върнаха всичко веднага.

В противен случай помолете банката си за възстановяване на плащане.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 седмици

Досега са възстановили всички NIKOTPF, но не и CSCANNERR и DOTASCANNER...

Казиното вече не отговаря на имейлите ми, когато ги попитам за оставащите CSCANNERR и DOTASCANNER, така че се надявам да дойдат скоро, в противен случай наистина трябва да продължа със сторнирането на плащането.

Също така се опитах да изпратя DOTASCANNER (което очевидно е същия уебсайт/компания като CSCANNERR), но изглежда като фиктивна компания.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Намерих още😩

EPL*choetown

Exframe*Atlaska


Автоматичен превод:
Colin09
преди 2 седмици

Имам и няколко exframe. Няма да получите нищо от тях 😕 те никога не отговарят на никого, изглежда. Най-добрата надежда е връщане на плащане чрез вашата банка

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

След 35 дни имейли и чатове, wintermads все още не е обработил възстановяването.

Някой, на когото са възстановени сумите, чакал ли е толкова дълго?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

iwc Талин някой? 😕

Получих възстановяване от моята банка за natureveinscosmetics, vicigame.com, panomic3d.com и някои от Elegro.

освен това писах имейл на Elegro и те ми отговориха, че ще възстановят сумата 🤗


Току-що ми върнаха пари от Chillstock ou, те не отговориха нищо на пощата, просто върнаха парите

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
Nidd90
преди 2 седмици

Къде изпрати имейл на Chillstock? И как формулирахте имейла си?

Автоматичен превод:
C2D2
преди 2 седмици

support@chillstock.com


копирах от форум това, което Кинто написа:


Здрасти.


С настоящото изисквам незабавно възстановяване на средства за транзакции, извършени през март 2024 г. Въпросните транзакции, извършени към вас с номер на карта, завършващ


Тези транзакции са незаконни, тъй като съдържат код на търговец, който също заобикаля блоковете, зададени на картите във връзка с хазартни транзакции, и не съм получил никаква услуга от вас.


Съгласно правилата на веригата Mastercard транзакцията подлежи на връщане на плащане. Бихте ли могли да проверите данните за картата ми чрез вашата система и да възстановите всички транзакции.


Моля, потвърдете получаването на този имейл при първа възможност и очаквам бързо решение.


на Ваше разположение


Автоматичен превод:
Nidd90
преди 2 седмици

Добре. Колко време мина от първия имейл до получаването на възстановяването на сумата?

Автоматичен превод:
C2D2
преди 2 седмици

Написах имейл вчера в 18. Имах пари в сметката днес в 18:30 😀

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 2 седмици

хаха! Изпратили сте им имейл вероятно 20-25 пъти без успех 😅


Трябва да опитате със същия имейл като вашия, в противен случай ще се свържа и може би ще можете да ми помогнете допълнително? 🙂

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 седмици

Същото, преследвах и преследвах и не чух нищо вече около 2 седмици, след като изпратих доказателствата, които поискаха.

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 2 седмици

Да, същото и никакъв отговор

Автоматичен превод:
1...23 24 25...65
Отидете на страницаот 65 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини