НачалоФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 333)

преди 1 година от kirekin
|
743 834 преглеждания 6 563 отговора |
|
1...332 333 334...336
UserJ0193
вчера

Можем ли да се свържем чрез обаждане? Съзнавам, че позиционирам твърде много тук. Моят имейл е

Автоматичен превод:
UserJ0193
вчера

Не знам дали получихте последното ми съобщение, но тук явно сме в една лодка и не искам да публикувам твърде много тук. Да организираме обаждане? През Skype или екипи? Моят имейл е

Автоматичен превод:
Публикация на Thisisbs е изтрит
Nasrin999
преди 23 часове

Те няма да го направят, защото просто не биха могли да знаят, че това е свързана с хазарт сделка. Това е целият проблем и защо тази тема съществува. Много казина използват процесори за обработка на плащания с други имена и кодове, за да избегнат хазартни транзакции, които могат да бъдат блокирани от банките и имат по-високи такси/рискове.

Автоматичен превод:
UserJ0193
преди 23 часове

Успех, но не очаквайте много от него. Тези случаи имат повече шансове пред съда, но може би греша.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 23 часове

Наистина не, но е напълно и напълно погрешно банките в Обединеното кралство да позволяват това.

имаме строги процедури в рамките на юрисдикцията на Обединеното кралство

Автоматичен превод:
преди 16 часове

Момчета, някой знае ли за байт новини?

Автоматичен превод:
UserJ0193
преди 15 часове

С кое казино работехте под шапката на Сантеда, също и кой беше търговецът, който се появи при транзакциите ви? Получих nikotpf и как разбрахте, че Modulr хоства акаунтите им?

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 13 часове

Всичко беше чрез банков превод, така че днес току-що направих проверка на банкова сметка, използвайки код за сортиране и номер на сметка и ги намерих по този начин. Те поемат 0 отговорности, ха-ха, копелета. Това е между мен и Сантеда, за когото нямам проклет адрес за връзка. Все още ги докладвам на омбудсмана и ще докладвам несъответствията и липсата на AML от Modulr на FOS

освен това наистина ми трябва копие от лиценза на Santedas, тъй като разбирам, че изобщо нямат такъв дори за Кюрасао. Някой го е публикувал с изтекъл срок на годност в този сайт и аз моля някой да го сподели!!!

Автоматичен превод:
Nasrin999
преди 13 часове

Оттогава те го подновиха, мисля, че около 14 август, но това е лиценз от Кюрасао, те все още работеха, докато беше „висящ" според думите им, така че основно нерегулиран и нелицензиран.

Автоматичен превод:
преди 13 часове

Имате ли нещо, което можете да споделите, за да го докажете?

Автоматичен превод:
преди 13 часове

Това е нелепо:


това казах на Modulr

Автоматичен превод:
преди 13 часове

Включвам отново всички страни (и още няколко) в CC, докато този въпрос не бъде напълно решен и не получа подходяща актуализация и резултат.


След среща с моя адвокат този следобед бях информиран, че вашите правила и условия изрично забраняват използването на сметки за незаконни дейности, като например хазарт, подпомаган от компании, регистрирани в юрисдикции като Кюрасао, които нямат подходящ лиценз. Santeda, по-специално, има документирана история на неспазване, включително значителни глоби за неуспехи при пране на пари (AML) и лоши регулаторни практики. Използването на вашите услуги за обработка на такива транзакции поражда сериозни опасения относно потенциални нарушения на задълженията за AML, които изискват строги проверки за предотвратяване на незаконна финансова дейност.


Като регистриран участник в GAMSTOP, законно трябваше да ми бъде предотвратен достъп до каквито и да е хазартни услуги. Това неуспех да се наложат предпазните мерки за изключване представлява нарушение на предвидените защити, предоставени от GAMSTOP и разпоредбите за хазарта в Обединеното кралство. Подобна дейност не трябваше да се допуска при никакви обстоятелства и това поражда значителни опасения относно спазването от ваша страна на регулаторните задължения.


Освен това тази ситуация има сходства с проблемите, разкрити по време на скандала с Wirecard, където пропуските в надзора и неадекватната надлежна проверка позволиха да продължи значителна измамна дейност. Като регулиран субект се очаква да имате строги мерки, за да предотвратите използването на услугите си по такъв начин, имам предвид, че във вашите очи тези пари вероятно никога не са съществували, нали?


Моят адвокат настоятелно ме посъветва да докладвам Андреас Андреу и неговия екип на Action Fraud и Националната агенция за борба с престъпността (NCA), като се уверя, че са маркирани и им е забранено да се ангажират с правителството или регулаторните рамки на Обединеното кралство в бъдеще. Освен това ме призовават да ескалирам този въпрос до Органа за финансово поведение (FCA), Action Fraud (където вече имам открит случай) и финансовия омбудсман.


Както знаете, тази ситуация вече доведе до наказателно производство срещу мен за £75 000+, депозирани чрез вашите услуги. Единственото ми намерение е да разреша този въпрос, да платя дълговете си и да продължа с живота си.


За тази цел съм готов да постигна приятелско споразумение относно фигурата за уреждане без участието на външни органи. Въпреки това, ако този проблем остане неразрешен, няма да имам друг избор, освен да продължа с официални оплаквания и правни действия.


Моля, потвърдете получаването на този имейл и изпратете отговора си в рамките на 5 работни дни.

Автоматичен превод:
преди 13 часове

file това е моят адвокат за информация

Автоматичен превод:
преди 13 часове

Продължих да изпращам копия на всичките им колеги и те се ядосаха 😂😂


Благодарим ви за последващия имейл. Изпратихме ви отговор само една минута преди да изпратите вашето последващо съобщение, така че вярвам, че може би все още не сте имали възможност да прочетете това, ще повторя някои от точките тук. Моля, имайте предвид също, че премахвам някои от допълнителните контакти, които сте имали в cc тук, но за да демонстрираме, че приемаме това сериозно, запазих съответните контакти на висшия мениджмънт, включително нашия главен оперативен директор, тъй като те са наясно и искат да бъдат в крак с това случай (това е обсъдено на най-високо ниво в нашата организация).



Първо, ние дълбоко съжаляваме за борбите, с които сте се сблъсквали с хазарта и въздействието, което това е оказало върху вашето психично здраве. Оценяваме данъците, които това ще нанесе, и ситуацията, в която се намирате.


Във връзка с въпросите, които повдигнахте относно използването на споменатите казина, ние искаме да предоставим отговор въз основа на позицията и политиките на Modulr и се надяваме да предоставим допълнителен контекст. Не искаме да омаловажаваме обстоятелствата ви, но искаме да гарантираме, че предоставяме ясен отговор на въпросите, повдигнати във вашия имейл.



Modulr е институция за електронни пари, нашата роля като EMI е да улесняваме плащанията, но не носим отговорност за условията на услугата или операциите на бизнеса на нашите клиенти. Като регулирана финансова институция, ние сме отговорни за идентифицирането и спирането на финансовите престъпления и разполагаме със стабилен контрол, за да го направим. Modulr обаче не носи отговорност за каквито и да било загуби, възникнали от използването на услугите на нашите клиенти. Това включва всички загуби, които сте понесли по време на участието си в онлайн хазартни услуги, предоставяни от клиентите.


Би било неуместно за нас да се ангажираме по-нататък с каквито и да е дискусии относно нашите клиенти и нашите отношения или подробности за всякакви операции с тези клиенти.


Като се има предвид това, ние прегледахме всички точки, които повдигнахте. След споменатия преглед тук няма нищо, което да представлява валиден иск срещу Modulr. Бихме ви препоръчали да продължите да търсите този въпрос с въпросния хазартен бизнес и вашата банка, които може да са в състояние да ви подкрепят допълнително.


Разбирам, че това може да не е резултатът, който търсите, но се надявам, че това обяснение може да даде допълнителна представа за нещата и позицията, която Modulr заема по този въпрос.



Междувременно предоставих нашата политика за жалби по-долу, която очертава как се справяме със ситуации като тази и сроковете за разрешаване/отговор. Моля, приемете този имейл като наше потвърждение и разрешаване на вашата жалба въз основа на по-нататъшния споделен контекст.

Нашият ангажимент към вас


В Modulr всеки наш клиент е важен за нас и ние вярваме, че имате право на честно, бързо и учтиво обслужване по всяко време.


Считаме, че жалба е всяко изразяване на недоволство, устно или писмено, и независимо дали е основателно или не, от или от името на отговарящ на условията жалбоподател относно предоставянето или непредоставянето на финансова услуга от фирмата.


Получаваме вашата жалба и ще я разгледаме бързо, ефективно и по положителен начин в съответствие с нашата процедура за жалби, описана подробно по-долу.


Процедура за жалби на Modulr

Автоматичен превод:
преди 13 часове

Просто ми крещи глупости


Отговорности на Modulr FS:

Задължения за борба с прането на пари (AML) и познаване на клиента (KYC):

От Modulr FS се изисква да извършва задълбочена проверка на предприятията, с които работи, за да гарантира, че отговарят на законовите и регулаторни изисквания. Ако те съзнателно обработват плащания за нелицензирани хазартни оператори, предлагащи услуги на клиенти от Обединеното кралство, те могат да нарушат своите задължения за AML.

Съжалявам какво?

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 13 часове

Сокс отговаря на грешния човек, хаха

Автоматичен превод:
Nasrin999
преди 13 часове

Намира се на уебсайта за лиценз за игри в Кюрасао


https://www.gamingcontrolcuracao.org/en/133i348441001


страница 10 от този PDF файл

https://gamingcontrol.spin-cdn.com/media/license_registry/20241219_241218_online_gaming_register.pdf

Автоматичен превод:
преди 12 часове

CC'ing техните колеги?


Е, от тях ще се изисква да събират информация за хората, които използват техните услуги, те вървят по правдоподобния път на отричане тук, но като одобрен от FCA доставчик, те имат правни задължения, които трябва да изпълнят, ако е извършено престъпление с помощта на техните услуги, аз да си представя, че ще бъдат законно признати за съучастници, ако не са извършили дължимата грижа или ако не могат да докажат, че имат правдоподобно отричане. или ако са се свързали с тях относно такива проблеми и са отказали да проучат и да продължат да предоставят услугите след това.

От гледна точка на правдоподобното отричане, ако тръгнат по този път, това може да е нож с две остриета, тъй като може да разкрият, че предприемат небрежни практики, което съм сигурен, че би било законово нарушение на разпоредбите на FCA.

Автоматичен превод:
преди 12 часове

Наистина е интересно как Испания има правомощията да глоби Сантеда, но UKGC не може:

https://focusgn.com/spain-fines-against-online-gambling-hit-e71m-in-q1

Също така от Швеция, което не е свързано с глоби, а всъщност техният регулаторен орган забранява транзакциите към тези нелицензирани хазартни фирми от шведски банкови сметки:

https://paymentexpert.com/2024/06/18/swedens-illegal-skin-gambling/?amp

Въпреки че не разбирам „залагането на кожата" в контекста на операциите на Сантеда. Дали това ще бъде приемането на криптовалута или нещо различно?

Не мога да не се почувствам много разочарован като британски потребител, когато чета тези статии.

Редактиран от автора преди 12 часове
Автоматичен превод:
1...332 333 334...336
Отидете на страницаот 336 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини