ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 84)

преди 1 година от kirekin
|
470466 преглеждания 4913 отговора |
|
1...83 84 85...248
Добавете пост
RuneAn
преди 5 месеца

Писах няколко пъти тук и информирах хората, че е измама, ако подадете жалба за карта до банката и излъжете къде е отишло плащането (т.е. не казвате, че е отишло в казиното/игрите).


Или продължавате да лъжете, че не получавате услугата, или сте честни. Независимо от това, може да има последствия, ако сега банката открие, че сте били нечестни, когато сте направили иск по картата си (опит за измама).

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 5 месеца

не е нужно да лъжеш. Просто се прострелваш в крака. Искам да кажа, че парите вече са изчезнали и трябва да приемете това. Трябва да сте честни и да поддържате банката с един, така че е просто бонус, ако получите преценка на tbx

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Намерих Grottobook/Mydates

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Mydates е гадно в което. Просто спри да отговаряш

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Fi.se

Автоматичен превод:
Публикация на efsfasfasfsfs Скрит от Radka
Причина: по заявка на играча
преди 5 месеца

Сега вече имаме уникална възможност да направим истинска разлика. Знаем, че има шведски компании, замесени в организираната престъпност, и извършените престъпления са ясни и сериозни. Много от нас са били засегнати от тези казина по един или друг начин. Разбира се, можете да кажете, че ние самите носим отговорност, но тези, които наистина разбират проблема, знаят, че става дума за нещо повече.


Сега сме изправени пред шанса да си отмъстим. Връщането на парите е бонус, но най-важното е да поставим тези компании на място. Трябва да сме благодарни, че живеем в държава със закони, които ни предпазват от дейности като тази. Ако не докладваме тези компании и не се възползваме от този шанс, ние сме просто глупави. Определено ще го направя, защото ако не за себе си, то за да спася някой друг.


Призовавам всички да докладвате. Заедно сме по-силни. Не забравяйте, че тези компании са допуснали грешки. Те умишлено са заобиколили всички форми на защита на потребителите, като блокиране на търговски кодове. Ние сме длъжни да действаме и да защитаваме себе си и другите. Нека бъдем единни и покажем, че не толерираме тези издевателства.

защо позволяваме на тези мошеници да ни пикаят в лицата и да ни се смеят...

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Моля, опитайте се да не рекламирате нищо в този форум. Благодаря ви за разбирането.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Блокирайте го! Виждате, че е измамник. Неговите съвети и съвети не са добре дошли от никого тук. И тези измамници удрят някоя жертва, която могат да измамят рано или късно

Автоматичен превод:
RuneAn
преди 5 месеца

Коя банка и дали сте били честни за всичко

Автоматичен превод:
Публикация на efsfasfasfsfs Скрит от Radka
Причина: по заявка на играча
преди 5 месеца
Публикация на efsfasfasfsfs Скрит от Radka
Причина: по заявка на играча
преди 5 месеца

Компания, която се занимава с казино и тегли парите от сметката ви, но ги прикрива с факта, че сте купили цветя в Кения, не е регулирана. Е, те няма да са проблем 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Банката не върна нищо. Също така получих някакво глупаво заплашително писмо от казиното с това -->


Обратното плащане е начин за възстановяване на средства, които са били незаконно получени от търговец, а не начин за анулиране на договора.


Съгласно закона за потребителите „Закон за алтернативно разрешаване на спорове по потребителски въпроси", параграф 7, раздел 32: Единна точка за контакт за помирение на потребителите и задължения за уведомяване на компетентните органи и надзорните органи, този тип дейност се тълкува като измама.



случайно, предполагам....

Автоматичен превод:
Anderssson
преди 5 месеца

Коя банка. Какво написа. Относно заплахата, можете да попитате, че сте гадни.. хахаха ironiiiiiii те сами нарушават законите и след това ви учат на домашните🤣

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Току-що се обадих в инспектората по хазарта, но работното време на телефона е само до 11. Значи в петък пак..

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Но получих услугата от тях, защо трябва да ми върнат парите? Не разбирам съвсем, съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Но получих услугата от тях, защо трябва да ми върнат парите? Не разбирам съвсем, съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

получавате услуги от тях, услуги, до които никога не бихте могли да получите достъп, ако казиното и „магазинът" не бяха манипулирали незаконно кода на търговеца. Също така никога не сте били информирани за точния процес на плащане. По същество вие се съгласихте с нещо, което е подвеждащо и неправилно представено.


С други думи, ако трябва да си зададете този въпрос, може би не трябва да се опитвате да си върнете парите.

Автоматичен превод:
Публикация на efsfasfasfsfs Скрит от Radka
Причина: по заявка на играча
преди 5 месеца

Ако направите сторниране на плащане, НЕ трябва повече да комуникирате с казиното

Автоматичен превод:
Публикация на efsfasfasfsfs Скрит от Radka
Причина: по заявка на играча
efsfasfasfsfs
преди 5 месеца

Случвало ли ви се е да спечелите голяма печалба и след това те извадят някакво правило на BS, което сте нарушили, което анулира вашата печалба? Правила, чиито софтуер очевидно може автоматично да ви попречи да нарушите, но съществуват само като клопка, за да ги спаси от необходимостта да изплащат победители? Правила, които не биха били законни за всяко регулирано казино?


Аз имам. Тези места са тотални измами и измет. Те работят незаконно и крадат парите на хората. Те са престъпници.

Автоматичен превод:
C2D2
преди 5 месеца

Къде изпрати имейл за Winsly?

Автоматичен превод:
1...83 84 85...248
Отидете на страницаот 248 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини