Какво мръсно копеле компания, пълна с престъпни патраци 😅
Продължавайте да ги докладвате навсякъде, тъй като те все още игнорират.
What a dirty bastard company, filled with criminal patrassack 😅
Keep reporting them everywhere as they still ignore.
Vilket smutsigt pajasbolag, fyllt med kriminellt patrask alltså 😅
Håller på Anmäla dom överallt då dom fortfarande ignorerar.
Финансовият надзор ми каза да докладвам, а също и на Инспектората по хазарта
The Financial Supervisory Authority told me to report it and also to the Gambling Inspectorate
Finans inspektionen sa till mig att anmäla det och även till spelinspektionen
Не сте разбрали, Шведският орган за финансов надзор иска да се свържем с Шведския орган за хазарта и т.н., компаниите са тези, които са уведомени, не ние.
You misunderstand, the Swedish Financial Supervisory Authority wants us to contact the Swedish Gaming Authority, etc., it is the companies that are notified, not us.
Du missförstår, Finansinspektionen vill att vi kontaktar Spelinspektionen osv , det är bolagen som blir anmälda inte vi.
а? Защо трябваше да влезеш в затвора?
Huh? Why did you have to go to jail?
Va? Varför skyllde du sitta i fängelse
Хаха не..Не трябва да се страхувате от властите
Haha no..You shouldn't be afraid of authorities
Haha nej..Man ska inte va rädd för myndigheter
Единственото нещо, което хапе тези компании, е масовото докладване и спирането на играта в такива казина
The only thing that bites these companies is mass reporting and stop playing at such casinos
det Enda som biter på dessa företag är att massanmäla och sluta spela på sånna casino
Изпратили сте на грешен адрес.
You have sent to the wrong address.
Du har skickat till fel adress.
https://grottobook.com/
MYDATES LTD © 2023
85 Great Portland Street, първи етаж, Лондон, Обединено кралство, W1W 7LT
Регистрационен номер 15224878. E-mail: support@grottobook.com . Тел.: +44 131 892 6745
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/15224878/officers
Фирмата се управлява от ДУБРОВС, Михаил
Адрес за кореспонденция
39/5, Granton Crescent, Единбург, Обединено кралство, EH5 1BN
https://grottobook.com/
MYDATES LTD © 2023
85 Great Portland Street, First floor, London, United Kingdom, W1W 7LT
Registered number 15224878. E-mail: support@grottobook.com. Phone: +44 131 892 6745
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/15224878/officers
Company is runed by DUBROVS, Mihails
Correspondence address
39/5, Granton Crescent, Edinburgh, United Kingdom, EH5 1BN
Администраторите продължават да премахват публикацията ми за цялата информация за престъпниците в MyDates/Grotobook....
Те (Grotobook/Mydates) ми написаха това:
„Наистина тези транзакции бяха обработени през нашия уебсайт с помощта на тази карта. Въпреки това:
Те бяха извършени чрез 3DS терминал, което означава, че картодържателят е потвърдил тези транзакции чрез SMS/APP удостоверяване.
Ние предоставихме услуга на потребителя, който използва тази карта за тези покупки.
Възможно е да сте упълномощили някой друг да използва вашата карта за плащане в нашата платформа."
„Вече ви предоставихме цялата необходима информация за вашия
случай. Трябва допълнително да разрешите тази ситуация с вашата банка издател."
И този:
„Нямаме нищо общо с онлайн казината. Имаме ясна линия на дейност – продажба на онлайн книги.
Ваше право е да се свържете с всички горепосочени органи и да поискате възстановяване на такса.
В този случай Mastercard и платежната институция, която обработва плащанията ни, ще се свържат с нас с искане за информация."
Admins keep removing my post about all info about the criminals on MyDates/Grotobook....
They (Grotobook/Mydates) wrote me this:
"Indeed, these transactions were processed through our website using this card. However:
They were conducted via a 3DS terminal, meaning that the cardholder confirmed these transactions through SMS/APP authentication.
We rendered a service to the user who used this card for these purchases.
It's possible that you may have authorized someone else to use your card for payment on our platform."
"We have already provided you all the required information about your
case. You need to solve this situation further with your issuing bank."
And this:
"We have nothing to do with online casinos. We have a clear line of business - selling online books.
It is your right to contact all of the above mentioned authorities and request a chargerback.
In this case, we will be contacted by Mastercard and the payment institute that processes our payments with a request for information."
Отговорете им, че точно това имах предвид, не съм получил продукт от вас, ако твърдите обратното, изпратете ми потвърждението на поръчката и информацията за доставка на продукта. Тъй като не съм получил услуга от вас, моля за възстановяване.😂
Answer them back that this is exactly what I meant, I have not received any product from you, if you claim otherwise, send me the order confirmation and the product delivery information. Since I haven't received a service from you, I'm asking for a refund.😂
Vastaa heille takaisin että juuri tätä tarkoitinkin, en ole saanut sinulta mitään tuotetta jos väität toisin lähetä minulle tilausvahvistus sekä tuotteen toimitustiedot. Koska en ole saanut sinulta palvelua, pyydän maksun palautusta.😂
Cleverprix* е базиран в Единбург. Регистриран адрес е
39/5 Granton Crescent
Единбург
EH5 1BN
Не ми казвате, че това е законен бизнес, идващ оттам. Въведете адреса в Google и щракнете върху изображения. Регистриран на Dmitrijs Dubrovs. Той е латвиец. Роден 1991г.
Cleverprix* is based in Edinburgh. Registered address is
39/5 Granton Crescent
Edinburgh
EH5 1BN
You’re not telling me that is a legit business coming from there. Put the address in to google and click images. Registered to a Dmitrijs Dubrovs. He’s Latvian. Born in 1991.
Администраторите продължават да премахват публикацията ми за цялата информация за престъпниците в MyDates/Grotobook....
Те (Grotobook/Mydates) ми написаха това:
„Наистина тези транзакции бяха обработени през нашия уебсайт с помощта на тази карта. Въпреки това:
Те бяха извършени чрез 3DS терминал, което означава, че картодържателят е потвърдил тези транзакции чрез SMS/APP удостоверяване.
Ние предоставихме услуга на потребителя, който използва тази карта за тези покупки.
Възможно е да сте упълномощили някой друг да използва вашата карта за плащане в нашата платформа."
„Вече ви предоставихме цялата необходима информация за вашия
случай. Трябва допълнително да разрешите тази ситуация с вашата банка издател."
И този:
„Нямаме нищо общо с онлайн казината. Имаме ясна линия на дейност – продажба на онлайн книги.
Ваше право е да се свържете с всички горепосочени органи и да поискате възстановяване на такса.
В този случай Mastercard и платежната институция, която обработва плащанията ни, ще се свържат с нас с искане за информация."
Admins keep removing my post about all info about the criminals on MyDates/Grotobook....
They (Grotobook/Mydates) wrote me this:
"Indeed, these transactions were processed through our website using this card. However:
They were conducted via a 3DS terminal, meaning that the cardholder confirmed these transactions through SMS/APP authentication.
We rendered a service to the user who used this card for these purchases.
It's possible that you may have authorized someone else to use your card for payment on our platform."
"We have already provided you all the required information about your
case. You need to solve this situation further with your issuing bank."
And this:
"We have nothing to do with online casinos. We have a clear line of business - selling online books.
It is your right to contact all of the above mentioned authorities and request a chargerback.
In this case, we will be contacted by Mastercard and the payment institute that processes our payments with a request for information."
Разбрах, че MyDates всъщност е компания, наречена Dota2store.online. Те не отговарят на никакви имейли и т.н., въпреки че е толкова безсмислено.
боря се с;
Gazelle Glam Ltd Найроби
Petal Pulse Ltd Найроби
Лъвска логика
Mobilepays Бахрейн
Blossomnet Solutions
Иновации на Techlily
ПЛАЩАНЕ ЕСТОНИЯ
HSHTRX
ZPDG
може ли някой да помогне
I’ve found out MyDates is actually a company called Dota2store.online. They don’t reply to any emails etc though so pretty pointless.
I’m struggling with;
Gazelle Glam Ltd Nairobi
Petal Pulse Ltd Nairobi
Lion Logic
Mobilepays Bahrain
Blossomnet Solutions
Techlily Innovations
PAYMENT ESTONIA
HSHTRX
ZPDG
can anyone help?
Как намери Mydates?:0
Можете ли да видите дали можете да намерите „Ticketzone, Les Milles" също казва „Lovin'You Prod" на същите транзакции.
Решения на Blossomnet: просто възстановяване, ако имате Revolut, само възстановяване, което получих от тях всъщност, кажете им, че не сте получили нищо и те не отговарят на имейли.
How did you find Mydates?:0
Can you see if you can Find "Ticketzone, Les Milles" also says "Lovin'You Prod" on the same Transactions.
Blossomnet solutions: just refund if you got Revolut, only refund i got from them actually, tell em you havent got anything and they dont answer mails.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.