преди 5 месеца
0
Хей, получих същия отговор от тях. Получихте ли възстановяване на сумата или нещо обратно?
Hey, I got the same response from them. Did you get a refund or anything back?
Получих отговор от жалби за карти на Swedbank. Има чувството, че банките наистина не разбират как се случва това. за жалост
I have received a response from Swedbank card complaints. It feels a bit like the banks don't really understand how it happens. Unfortunately
Jag har fått svar ifrån Swedbank kortreklamationer. Det känns lite som att bankerna inte riktigt förstår hur det får till. Tyvärr
какво написахте, когато подадохте жалбата?
what did you write when you made the complaint?
vad skrev du när du gjorde reklamationen?
Написах напълно честно. Че съм играл в казина, много от тези казина дори нямат лиценз нито в Швеция, нито в страната, в която казват, че са регистрирани, „като Коста Рика", тази държава дори не издава лицензи. Тогава писах и как става така, че депозираш и всичко е мир и радост, но когато искаш да теглиш пари, в Grunder отказват теглене. Също така пише, че ако страницата дори няма лиценз, както и закръгляване на правилата на Mastercard. Също така пише, че тези "магазини" онлайн не са имали никакви споразумения с тях. Според транзакцията сте купили много неща и сте платили за услуги в различни страни.
I wrote completely honestly. That I have played in casinos, many of these casinos do not even have a license either in Sweden or the country they say they are registered in "like Costa Rica" this country does not even release licenses. Then I also wrote how it is that you deposit and everything is peace and joy, but when you want to withdraw money, they deny withdrawals at Grunder. Also wrote that if the page doesn't even have a license, as well as rounding Mastercard's rules. Also wrote that these "shops" online have not had any agreements with them. According to the transaction, you have bought a lot of things and paid for services in different countries.
Jag skrev helt ärligt. Att jag har spelat på casino,många av dessa casino har inte ens licens varken i Sverige eller landet dom säger dom är registrerade i "typ costa rica" detta land släpper inte ens licenser. Sen skrev jag också hur det är att man sätter in och allt är frid och fröjd men när man ska ta ut pengar så nekar dom uttag på Grunder. Skrev också att om sidan inte ens har licens, samt rundar Mastercards regler. Skrev också att dessa "butiker" på nätet har man inte haft några avtal med. Enligt transaktion har man köpt massa saker och betalat för tjänster i olika länder.
Нямам никаква нагласа да бъркам или да лъжа банката. Ще бъда напълно честен с абсолютно всичко. Само защото одобрих плащания, манипулираният търговски код нарушава правилата на Mastercard.
I have no attitude about fiddling or lying to the bank. I will be completely honest with exactly everything. Just because I approved payments, a manipulated merchabt code violates Mastercard's rules.
Jag har ingen inställning om att fiffla eller ljuga för banken. Jag kommer vara helt ärlig med exakt allting. Bara för att jag godkänt betalningar så bryter ju manipulerad merchabtkod mot Mastercards regler.
Бях оттеглил жалби. Затова и не можаха да отговорят повече. Казаха, че за да получа отговори на всички въпроси, трябва да имам активна жалба, така че казаха, че ако искате, можете да направите нова жалба. Трябва също да изпращате имейли в pdf файлове. запишете и обяснете ситуацията по-добре в имейл. Трябва също да напишете причината за оплакванията и очакванията, когато сте извършили плащането. Ако смятате, че не сте получили нищо.
I had withdrawn complaints. That's why they couldn't answer any more. They said that in order for me to get answers to all the questions, I must have an active complaint, so they said if you want, you can make a new complaint. You must also send emails in pdf files. write down and explain the situation better in an email.You should also write the reason for complaints and expectations when you made the payment.If you feel that you have not received anything.
jag hade återtagit reklamationer. Därför kunde dom inte svara mer. Dom sa att för jag ska få svar på alla frågor så måste jag ha en aktiv reklamation så dom sa om du vill så kan du göra om reklamation. Man ska också skicka mail i pdf filer.( vete fan hur jag omvandlar foton på iPhone" till pdf. Det gör inget om företag inte har svarat men man visar att man försökt ta kontakt. Hittar man inte rätt alternativ att kryssa i så kan man skriva ner och förklara situationen bättre i ett mail. Man ska också skriva orsaken till reklamationer och förväntningar när man gjorde betalningen.Om man känner att man inte har erhållit något.
Между другото, страхотно е, че получихте отговор. Все още чакам. 10 дни, откакто поисках връщане на плащане.
By the way, it's great that you got a reply. I'm still waiting. 10 days since I requested chargeback.
Sjukt för övrigt att du har fått svar. Jag väntar fortfarande. 10 dagar sedan jag begärde chargeback.
Между другото, страхотно е, че получихте отговор. Все още чакам. 10 дни, откакто поисках връщане на плащане.
By the way, it's great that you got a reply. I'm still waiting. 10 days since I requested chargeback.
Sjukt för övrigt att du har fått svar. Jag väntar fortfarande. 10 dagar sedan jag begärde chargeback.
Изпратихте ли всички документи, които искат? В кои полета кликнахте, когато го направихте и каква причина написахте
Have you sent in all the documents they ask for? Which boxes did you click in when you did it and what reason did you write
Har du skickat in alla dokument dom efterfrågar. Vilka rutor klicka du i när du gjorde den och vad skrev du för orsak
Здравей, как си върна reutla? Какво им изпратихте и на кой имейл адрес? Благодаря ви предварително за помощта.
Hi, how did you get the reutla back? What did you send them and to which email address? Thank you in advance for your help.
Hei, miten sait reutla takaisin? Mitä lähetit heille ja mihin sähköpostiosoitteeseen? Kiitän etukäteen avustasi.
Здравейте
Моля, не споделяйте последните актуализации на „редактиране на публикация". Доколкото мога да кажа, най-вероятно никой друг освен мен няма да заснеме променената публикация. 🙏 Вие, разбира се, сте повече от добре дошли да разпространявате допълнителни новини на нова публикация.
Благодарим ви, че ни информирате!
Hey there.
Please do not share the latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post.
Thank you for keeping us updated!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.