ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 71)

преди 1 година от kirekin
|
470804 преглеждания 4916 отговора |
|
1...70 71 72...248
Добавете пост
Anonymized641
преди 5 месеца

Мислех толкова. Ще видя какво ще стане

Автоматичен превод:
grantyoung6
преди 5 месеца

Все още не съм сигурен, ще помислим и ще видим

Автоматичен превод:
grantyoung6
преди 5 месеца

Ще го направя. Ние сме вашите транзакции чрез банков превод или плащания с карта?

Автоматичен превод:
grantyoung6
преди 5 месеца

Добре, да видим какво ще стане

Автоматичен превод:
grantyoung6
преди 5 месеца

здрасти


кое казино беше Naudapay. От известно време се опитвам да се свържа с тях

Автоматичен превод:
Jasmon
преди 5 месеца

Хей, получих същия отговор от тях. Получихте ли възстановяване на сумата или нещо обратно?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Получих отговор от жалби за карти на Swedbank. Има чувството, че банките наистина не разбират как се случва това. за жалост

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

какво написахте, когато подадохте жалбата?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

какво написахте, когато подадохте жалбата?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Написах напълно честно. Че съм играл в казина, много от тези казина дори нямат лиценз нито в Швеция, нито в страната, в която казват, че са регистрирани, „като Коста Рика", тази държава дори не издава лицензи. Тогава писах и как става така, че депозираш и всичко е мир и радост, но когато искаш да теглиш пари, в Grunder отказват теглене. Също така пише, че ако страницата дори няма лиценз, както и закръгляване на правилата на Mastercard. Също така пише, че тези "магазини" онлайн не са имали никакви споразумения с тях. Според транзакцията сте купили много неща и сте платили за услуги в различни страни.



Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Нямам никаква нагласа да бъркам или да лъжа банката. Ще бъда напълно честен с абсолютно всичко. Само защото одобрих плащания, манипулираният търговски код нарушава правилата на Mastercard.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Какво каза Swedbank за това?

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 5 месеца

Бях оттеглил жалби. Затова и не можаха да отговорят повече. Казаха, че за да получа отговори на всички въпроси, трябва да имам активна жалба, така че казаха, че ако искате, можете да направите нова жалба. Трябва също да изпращате имейли в pdf файлове. запишете и обяснете ситуацията по-добре в имейл. Трябва също да напишете причината за оплакванията и очакванията, когато сте извършили плащането. Ако смятате, че не сте получили нищо.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Между другото, страхотно е, че получихте отговор. Все още чакам. 10 дни, откакто поисках връщане на плащане.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Между другото, страхотно е, че получихте отговор. Все още чакам. 10 дни, откакто поисках връщане на плащане.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Въпреки че чакате разследване

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 5 месеца

Изпратихте ли всички документи, които искат? В кои полета кликнахте, когато го направихте и каква причина написахте

Автоматичен превод:
huddy
преди 5 месеца

Здравей, как си върна reutla? Какво им изпратихте и на кой имейл адрес? Благодаря ви предварително за помощта.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Някой да има Mail за dataflip? И keyzd

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Cpyrms

Trnsltry

Препис

keyzd

Clx designix

Някой има ли поща за тези или знае ли нещо?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте


Моля, не споделяйте последните актуализации на „редактиране на публикация". Доколкото мога да кажа, най-вероятно никой друг освен мен няма да заснеме променената публикация. 🙏 Вие, разбира се, сте повече от добре дошли да разпространявате допълнителни новини на нова публикация.


Благодарим ви, че ни информирате!

Автоматичен превод:
Renegade99
преди 5 месеца

В Швеция 13мес

Автоматичен превод:
loisjefferies98
преди 5 месеца

Получавал съм само от Elegro.

Автоматичен превод:
1...70 71 72...248
Отидете на страницаот 248 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини