преди 2 дни
Изпратете до FOS и копирайте банката си в полудяване, предайте им всичко, те трябва да ги вдигат на 100%
Send to the FOS and copy your bank in go nuts get it all across to them they should be raising them 100%
0
Изпратете до FOS и копирайте банката си в полудяване, предайте им всичко, те трябва да ги вдигат на 100%
Send to the FOS and copy your bank in go nuts get it all across to them they should be raising them 100%
известно време,
мисля, че направих моята през октомври,
и след това не получих отговор до миналата седмица декември и ми казаха да им отговоря до 6 януари, така че предполагам, че са казали същото и на моята банка, така че се надявам да се чуя през януари с резултата
A while,
i think i did mine in october,
and then didnt get a reply until last week december and they said for me to reply to them by 6th jan so presume they said the same to my bank so hopefully i will hear back in jan with outcome
Някой печелил ли е или получавал ли е обратно пари от плащането на pulsion?
Has anyone won or got money back from pulsion pay?
Някой да е чувал за магазин за сортове achphil?
Anybody ever heard of achphil variety store?
Здравей Пол, имаш ли случайно имейл адрес, за да ти задам няколко въпроса?
благодаря предварително
Hi Paul, do you have by any chance an email address to ask you a few questions?
thanks in advance
Кога беше това, защото те ми казаха, че няма такова нещо в списъка им със спорове.
When was this because they have told me there's no such thing on their list of disputes.
Фантастично!! Бихте ли споделили техния контакт или сте отишли през банката? Имам подобна сума при тях 😔
И аз имам wbmsc на моя. Моето monzo има wbmsc london gbr, когато превъртите надолу, което извежда това в Google
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/officers/seYWhVFn27wZgRAg16STn2ndNxA/appointments
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/15389425
Fantastic!! Would you mind sharing their contact or did you go via the bank? I have a similiar amount with them 😔
I've got wbmsc on mine too. My monzo has wbmsc london gbr when you scroll down which brings up this on Google
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/officers/seYWhVFn27wZgRAg16STn2ndNxA/appointments
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/15389425
здравейте всички
Следя тази тема от няколко седмици и сега се опитвам да опитам след рецидив.
Аз съм проблемен комарджия и след 3 години на gamcare попаднах на сайт, безплатен за gamcare, и имах тежък рецидив. Нито monzo, нито nationwide са взели нещо, въпреки че са похарчили 1000 за отделни транзакции към произволни сайтове в чужбина.
Когато се вгледах по-отблизо, някои от сделките са за парапланеризъм в Швейцария и магазин за канабис!
Моля, някой може ли да посъветва кой е начинът, тъй като объркано четене от началото на темата. Маршрутът през компаниите в нашите извлечения ли е или с тези на казиното? Или банката.
Всякакви насоки ще бъдат оценени, за да мога да се надявам да получа малко пари обратно.
Hi everyone
I've been following this thread for a good few weeks and now looking to try myself after relapsing.
I'm a problem gambler and after 3 years on gamcare I came across a gamcare free site and have relapsed badly. Neither monzo or nationwide have picked anything up despite spending 1000s on separate transactions to random overseas sites.
When I looked closer some of the transactions are for paragliding in Switzerland and a cannabis shop!
Please can someone advise which is the way to go as muddled reading from the beginning of the thread. Is the route via the companies on our statements or with the casino's? Or the bank.
Any guidance would be appreciated so I can hopefully get some money back.
Да, боря се с wbmsc, но не е свързано с Тони Орфану и wbmsc Ltd, който е сервизен център на Уилсбири, така че все още търси. Също така се бори с вексория
Yeh struggling with wbmsc but it isn’t related to Tony orphanou and wbmsc Ltd which is wilsbiry motor service center so still looking . Also struggling with vexoria
Здравей приятел, аз помагам само тук, за какво ще имаш нужда от помощ с приятел?
Hi bud I only help here what would you need help with bud ?
Вълкът ако сградата и те вероятно следят тази тема. Ето защо не искам да пиша тук. Това е много подобен случай на вашия с обрат. Добре е, ако не можете. Благодаря все пак
The wolf if the building and they probably monitor this thread. Thats why i am reluctant to write here. Its a very similar case to yours with a twist. Its fine if you cant. Thanks anyway
Добре, честна игра, няма много повече, което мога да направя, наистина да получа сторнираните плащания като неправилни mcc от банката и ти си го получаваш обратно, приятел, няма магическа тайна, бях открит и честен с банката и работя усилено върху възстановяването си от хазарта с gamcare знаят, че имам сериозен проблем и тези мошеници ме преследват и ми дадоха банков съветник по хазарта
Ok fair play there is not much more I can do really get the chargebacks raised as incorrect mcc by the bank and you get it back bud there is no magic secret I was open and honest with the bank and am working hard on my gambling recovery with gamcare they know I have a bad problem and these crooks are preying on me and they have given me a bank gambling advisor
Добър вечер, наистина полезна тема, може ли някой да ми помогне да се свържа със следните търговци, изглежда, че хората отиват директно при тях и получават възстановяване на суми, правилно ли е това? Ако е така, може ли някой да помогне с данните за контакт за следното
- WINTERMDSE
- PIXELEUM.IO
- FINNART.IO
- ЗПДГ
- ARTSTRID.COM
- SMPAYPF*GAMINGSTORE
- SMPAYPF*THEPLATINUM
- FOODFLIX
- PAPERTRAILMEDIA
- SMPAYPF*MAGINC
надявам се на възстановявания, имам дело на живо с омбудсмана срещу кредитната карта на MBNA, повече за това, че не ме защитават и ми позволяват да пръскам всичките си пари в залагания.
имам случаи с моята дебитна карта Barclays, не за връщане на плащане, но оспорих транзакциите, твърдейки, че не съм доволен от услугата и стоките не бяха получени, тъй като нека го направим правилно, тези сайтове ни измъкнаха.
всяка помощ оценявам
Анди
Good evening, really useful thread, can anyone assist me in contacting the following merchants, it seems that people are going directly to them and getting refunds is this correct? If so can anyone assist with the contact details for the following
- WINTERMDSE
- PIXELEUM.IO
- FINNART.IO
- ZPDG
- ARTSTRID.COM
- SMPAYPF*GAMINGSTORE
- SMPAYPF*THEPLATINUM
- FOODFLIX
- PAPERTRAILMEDIA
- SMPAYPF*MAGINC
im hopeful of refunds, got a live case with the ombudsman that against MBNA Credit Card, more for them not protecting me and letting me spaff all my money on betting.
i have cases with my Barclays debit card, not for chargeback but I’ve disputed the transactions claiming I’m not happy with the service and the goods were not recieved as let’s have it right these sites have had us off.
any help appreciated
Andy
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.