НачалоФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 345)

преди 1 година от kirekin
|
773 957 преглеждания 6 709 отговора |
|
1...344 345 346347
Vkieranc
преди 2 дни

Изпратете до FOS и копирайте банката си в полудяване, предайте им всичко, те трябва да ги вдигат на 100%

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 2 дни

известно време,


мисля, че направих моята през октомври,

и след това не получих отговор до миналата седмица декември и ми казаха да им отговоря до 6 януари, така че предполагам, че са казали същото и на моята банка, така че се надявам да се чуя през януари с резултата

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Някой печелил ли е или получавал ли е обратно пари от плащането на pulsion?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Някой да е чувал за магазин за сортове achphil?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 дни

Здравей Пол, имаш ли случайно имейл адрес, за да ти задам няколко въпроса?

благодаря предварително

Автоматичен превод:
Dustyd
вчера

Кога беше това, защото те ми казаха, че няма такова нещо в списъка им със спорове.

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
вчера

Всеки с информация за

zapdigitalgoods

Възхитителни деца ан

серия глобални услуги

Глобални проекти на Debabs

Kcl


благодаря!

Автоматичен превод:
Materialgirl84
вчера

По дяволите, получихте ли дори имейл от тях?

Автоматичен превод:
Materialgirl84
вчера

Фантастично!! Бихте ли споделили техния контакт или сте отишли ​​през банката? Имам подобна сума при тях 😔


И аз имам wbmsc на моя. Моето monzo има wbmsc london gbr, когато превъртите надолу, което извежда това в Google

https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/officers/seYWhVFn27wZgRAg16STn2ndNxA/appointments

https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/15389425

Автоматичен превод:
вчера

здравейте всички

Следя тази тема от няколко седмици и сега се опитвам да опитам след рецидив.

Аз съм проблемен комарджия и след 3 години на gamcare попаднах на сайт, безплатен за gamcare, и имах тежък рецидив. Нито monzo, нито nationwide са взели нещо, въпреки че са похарчили 1000 за отделни транзакции към произволни сайтове в чужбина.

Когато се вгледах по-отблизо, някои от сделките са за парапланеризъм в Швейцария и магазин за канабис!

Моля, някой може ли да посъветва кой е начинът, тъй като объркано четене от началото на темата. Маршрутът през компаниите в нашите извлечения ли е или с тези на казиното? Или банката.

Всякакви насоки ще бъдат оценени, за да мога да се надявам да получа малко пари обратно.

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Snowyhill84
вчера

Да, боря се с wbmsc, но не е свързано с Тони Орфану и wbmsc Ltd, който е сервизен център на Уилсбири, така че все още търси. Също така се бори с вексория

Автоматичен превод:
Snowyhill84
вчера

адрес на транзакция wmbsc file

Автоматичен превод:
Martin61
вчера

Здравей приятел, аз помагам само тук, за какво ще имаш нужда от помощ с приятел?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
вчера

Вълкът ако сградата и те вероятно следят тази тема. Ето защо не искам да пиша тук. Това е много подобен случай на вашия с обрат. Добре е, ако не можете. Благодаря все пак

Автоматичен превод:
Martin61
вчера

Добре, честна игра, няма много повече, което мога да направя, наистина да получа сторнираните плащания като неправилни mcc от банката и ти си го получаваш обратно, приятел, няма магическа тайна, бях открит и честен с банката и работя усилено върху възстановяването си от хазарта с gamcare знаят, че имам сериозен проблем и тези мошеници ме преследват и ми дадоха банков съветник по хазарта

Редактиран от автора преди 21 часове
Автоматичен превод:
преди 20 часове

Добър вечер, наистина полезна тема, може ли някой да ми помогне да се свържа със следните търговци, изглежда, че хората отиват директно при тях и получават възстановяване на суми, правилно ли е това? Ако е така, може ли някой да помогне с данните за контакт за следното


- WINTERMDSE

- PIXELEUM.IO

- FINNART.IO

- ЗПДГ

- ARTSTRID.COM

- SMPAYPF*GAMINGSTORE

- SMPAYPF*THEPLATINUM

- FOODFLIX

- PAPERTRAILMEDIA

- SMPAYPF*MAGINC


надявам се на възстановявания, имам дело на живо с омбудсмана срещу кредитната карта на MBNA, повече за това, че не ме защитават и ми позволяват да пръскам всичките си пари в залагания.


имам случаи с моята дебитна карта Barclays, не за връщане на плащане, но оспорих транзакциите, твърдейки, че не съм доволен от услугата и стоките не бяха получени, тъй като нека го направим правилно, тези сайтове ни измъкнаха.


всяка помощ оценявам


Анди

Автоматичен превод:
Youssf
преди 18 часове

здравей колега, чрез ZPDG можете да се свържете ?


благодаря

Автоматичен превод:
1...344 345 346347
Отидете на страницаот 347 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини