здрасти
може ли някой да потвърди дали е законно казиното да се показва под пълно име в банковите ми извлечения?
това никога не ми се е случвало и предполагам, че е вид измама?
Мерси.
hi,
can someone confirm if its legal for the casino to show under a completely name in my bank statements?
this never happened to me and Im guessing that its a sort of scam?
thx.
Ха-ха, те не могат да ви екстрадират в Кюрасао, ние вече не сме в ЕС и вие бяхте в Обединеното кралство, когато залагахте, вината не е ваша, те използват хитри търговци и плащания с грешен код - вие сте платили на казиното, не на случаен търговец
Haha they can’t extradite you to Curacao we are no longer in the EU and you were in the UK when you gambled it isn’t your fault they use dodgy merchants and mis code payments - you paid the casino no some random merchant
Абсолютно никога не сте плащали или правили бизнес с тези компании в банковото си извлечение, те са просто тактика за плашене.
Absolutely you’ve never paid or done business with these companies on your bank statement they are just scare tactics.
здрасти
може ли някой да потвърди дали е законно казиното да се показва под пълно име в банковите ми извлечения?
това никога не ми се е случвало и предполагам, че е вид измама?
Мерси.
hi,
can someone confirm if its legal for the casino to show under a completely name in my bank statements?
this never happened to me and Im guessing that its a sort of scam?
thx.
Плащанията на трети страни не са незаконни сами по себе си. НО тогава във вашите транзакции трябва да се появи името на 3-тата страна и последващия основен магазин. Но не е така, така че се брои само това, което е написано на транзакцията
3rd party payments are not illegal per se. BUT then it must therefore appear on your transactions the name of the 3rd party and the subsequent main store. But it doesn't, so only what is written on the transaction counts
3 parts betalningar är inte olagligt i sig. MEN då ska det Altså stå på dina transaktioner 3partens namn och efterföljande huvudbutiken. Men det gör det inte därför räknas bara det som står på transaktionen
Моля, добавете името на казиното. За да знаем какви заплахи носят тези измамници
Please add the name of the casino. So that we know what threats these scammers bring
Lägg gärna upp namnet på casinot. Så att vi vet vad dessa scammers kommer med för hot
Когато, както в моя случай, е направено връщане на плащане чрез банката (Swedbank), първата стъпка на банката е да се свърже с тези бандити като IWC, Enigma и други подобни и да види дали те първо плащат обратно, преди да направят нещо друго?
When, as in my case, a chargeback has been made via the bank (Swedbank), the bank's first step is to contact these bandits such as IWC, Enigma and the like and see if they first pay back before doing anything else?
När man som i mitt fall gjort en chargeback via banken (Swedbank) är bankens då 1:a steg att kontakta dessa banditer som IWC, Enigma och dylikt och se om dom först betalar tillbaka innan dom gör något annat?
Казахте ли на банката какво е? Значи вашият е на сухо в най-лошия случай?
Have you told the bank as it is? So you have yours on the dry at worst?
Har du sagt som det är till banken? Så du har ditt på de torra i värsta fall?
Важно е да разделите възстановяването и сторнирането на плащане
Възстановяването на сумата е процес, при който първоначалната транзакция се обработва обратно на притежателя на картата като възстановяване на сума. Това е стандартна процедура, например, ако купите чифт дънки, донесете ги у дома, но не ви стават и ги върнете в магазина, от който сте ги купили. Когато магазинът ги получи обратно от вас, те ще обработят възстановяване на сумата. След като бъде получено възстановяване, то не може да бъде отменено.
Обратното плащане е различно, когато казвате на банката си, че не сте получили това, което сте купили, или сте получили нещо неправилно и търговецът отказва да ви възстанови сумата, както е посочено по-горе.
Ако търговецът не може да предостави доказателство за доставка или подобно на своята платежна система и успешно да оспори сторнирането, на клиента ще бъде възстановена сумата.
Изглежда, че сторнирането на плащане работи по различен начин, вероятно има различни правила дали и колко дълго има риск сторнирането на плащането да бъде отменено или подобно.
Но тези две неща са различни процеси, така че трябва да се говори за това какво представляват,
Ако някой от тези търговци / процесори за обработка на плащания ви е възстановил сумата, това е възстановяване на сума
Ако отидете през вашата банка и ги помолите да обработят връщане на такса, това е връщане на такса
It's important to separate refund and chargeback
A refund, is a process where the original transaction gets processed back to the card holder as a Refund. It's a stand procedure for example if you buy a pair of jeans, get them home to you, but they don't fit and you return them to the shop you bought them from. When the shop gets them back from you, they will process a refund. Once a refund been received, it's not reversible.
A chargeback is different, where you tell your bank you did not receive what you bought or you received some incorrectly and the merchant refuses to refund you as per above.
If the merchant can't provide proof of delivery or similar to their payment processor and successfully dispute the chargeback, the customer will be refunded the amount.
Chargeback seem to work different, there's probably different rules if and how long there's a risk the chargeback might get reversed or similar.
But these two things are different processes, so it' should be talked about in terms of what they are,
If you had one of these merchants / payment processors refund you, it's a Refund
If you went through your bank and asked them to process a charge back, it's a charge back
Нищо не могат да направят
Какво ще кажат, че са обработили транзакции, които е трябвало да не могат да се случат от самото начало?
Кюрасао е измамна юрисдикция и те не могат да направят нищо и най-вероятно, освен ако не върнете много високи суми, така или иначе ще бъде по-скъпо да правите всички тези неща.
Най-добрият резултат за вас е да попаднете в някакъв черен списък на Кюрасао, така че да не можете да отворите акаунти в казината там.
There's nothing they can do
What are they gonna say, that they processed transactions that were supposed to not be able to happen from the beginning?
Curacao is a scam jurisdiction, and there's nothing they can do, and most likely unless you charging back very high amounts it will be more expensive to do all those things anyways.
Best outcome for you is that you end up on some Curacao blacklist so you can't open any accounts with the casinos there.
На 18 май подадох жалбата си.
Написах както е.
Че не съм влизал в контакт с тези фирми – което не съм правил. Писах също, че им изпратих имейл няколко пъти без успех. Което също съм правил, IWC вероятно 3-4 пъти. Същото и с IncredibleSkins.
Общо има 8 транзакции, които съм „отчел" за сума от приблизително 60 000 SEK.
Както казах вече минаха 10 дни. Така че ще видим какво ще се случи сега, ако банката се свърже с IWC и други или Mastercard или какво ще се случи. Предполагам, че банката, също като мен, няма да получи отговор от тези бандити и тогава ще е интересно да видим как ще действат.
On May 18, I filed my complaint.
I wrote as it is.
That I did not come into contact with these companies - which I have not done. I also wrote that I emailed them several times without success. Which I have also done, IWC probably 3-4 times. Same with IncredibleSkins.
In total, there are 8 transactions that I have "reported" for an amount of approximately SEK 60,000.
Like I said it's already been 10 days. So we'll see what happens now if the bank contacts IWC and others or Mastercard or what will happen. I assume that the bank, just like me, will get no answer from these bandits and then it will be interesting to see how they act.
18 maj gjorde jag min reklamation.
Jag skrev som det är.
Att jag inte kommit i kontakt med dessa företag - vilket jag inte har gjort. Jag skrev också att jag mailat dom flera gånger utan framgång. Vilket jag också har gjort, IWC säkert 3-4 gånger. Samma med IncredibleSkins.
Totalt är det 8 transaktioner som jag har "anmält" till ett belopp á cirka 60.000 kronor.
Som sagt det har redan gått 10 dagar. Så vi får lite se vad som händer nu om banken kontaktar IWC med flera eller Mastercard eller vad som kommer hända. Jag antar att banken precis som mig inte kommer få något svar utav dessa banditer och då ska det bli intressant att se hur dom agerar.
Не знам дали случаят е такъв, но изглежда по-вероятно колкото по-малко транзакции таксувате обратно чрез вашата банка, толкова по-вероятно е успешно да таксувате?
И колкото по-разпространени, различните имена на търговци, като едно или максимум две от всеки търговец, също ще повишат шанса за получаване на успешно таксуване обратно според мен.
Но си мисля, че е така, ако имате 10 транзакции към едно и също име на търговец, вашата банка ще се чуди защо сте направили останалите 9, ако първата не е била доставена или нещо подобно.
В този случай може би е по-добре просто да таксувате обратно едно и да кажете без доставка или нещо подобно.
Две транзакции могат да работят, вие просто казвате, пропуснах първата да мине, така че направих друга или нещо подобно.
Но това също ще зависи от причината, поради която правите такса обратно, а също предполагам, че зависи от вашата банка.
Най-малкото трябва да се свържете с казината и да им кажете, че ще направите връщане на плащане заради MCC. Повечето, ако не всички, няма да направят никакви възстановявания, някои биха могли, но най-хубавото е, че те ще блокират акаунта ви и се надяваме, че ще попаднете в някой черен списък и не можете да отваряте повече акаунти в казино. Това е най-голямата печалба.
I don't know if this is the case, but it feels more likely that the fewer transactions you charge back through your bank, the more likely you are to successfully charge back?
And the more spread out, different merchant names, like one or maximum two from each merchant, will also raise the chance of getting a successful charge back I think.
But I am thinking it's like this, if you have 10 transactions to the same merchant name, your bank would wonder why you made the other 9 if the first one didn't get delivered, or something like that.
In this case maybe better just charge back one and say no delivery or something.
Two transactions could work, you just say, ah I missed that the first went through so I made another one, or something like that.
But it will also depend for what reason you make a charge back and also I guess depend on your bank.
The least you should all contact the casinos and tell them you are going to make a chargeback because of the MCC. Most if not all, will not make any refunds, some might, but the best thing is that they will block your account and hopefully also that you end up on some blacklist and can't open more casino accounts. That's the biggest win.
Да, но затова трябва да си честен. Не сме информирани, че Mcc е манипулиран, нито сме се съгласили с това. Ние, клиентите, имаме ПРАВОТО да знаем как точно се обработват нашите плащания. Kon също така не забравяйте, че тази транзакция не би могла да се осъществи, ако кодът не е бил манипулиран. Не забравяйте, че магазинът е този, който е извършил престъпление срещу разпоредбите и тяхното споразумение.
Yes, but that's why you have to be honest. We have not been informed that Mcc is manipulated nor have we consented to it. We son customers have the RIGHT to know exactly how our payments are processed.Kon also remember that this transaction could not have taken place if the code had not been tampered with.Remember that it is the store that has committed a crime against the regulations and their agreement.
Ja men därför ska man vara ärlig. Vi har inte blivit informerade om att Mcc är manipulerade och inte heller gett samtycke till det. Vi son kunder har RÄTT att veta exakt hur våra betalningar behandlas.Kon också ihåg att denna transaktion hade inte kunnat ske om inte koden var manipulerad.kom ihåg att det är butiken som har gjort ett brott emot regelverket och deras avtal.
Да, но затова трябва да си честен. Не сме информирани, че Mcc е манипулиран, нито сме се съгласили с това. Ние, клиентите, имаме ПРАВОТО да знаем как точно се обработват нашите плащания. Kon също така не забравяйте, че тази транзакция не би могла да се осъществи, ако кодът не е бил манипулиран. Не забравяйте, че магазинът е този, който е извършил престъпление срещу разпоредбите и тяхното споразумение.
Yes, but that's why you have to be honest. We have not been informed that Mcc is manipulated nor have we consented to it. We son customers have the RIGHT to know exactly how our payments are processed.Kon also remember that this transaction could not have taken place if the code had not been tampered with.Remember that it is the store that has committed a crime against the regulations and their agreement.
Ja men därför ska man vara ärlig. Vi har inte blivit informerade om att Mcc är manipulerade och inte heller gett samtycke till det. Vi son kunder har RÄTT att veta exakt hur våra betalningar behandlas.Kon också ihåg att denna transaktion hade inte kunnat ske om inte koden var manipulerad.kom ihåg att det är butiken som har gjort ett brott emot regelverket och deras avtal.
здрасти
някой знае процесора за плащане или казиното за
бъдещи медии
обществено забавление
gameplex.info
Благодаря ти
Hi
anybody know the payment processor or the casino for
future Media
public entertainment
gameplex.info
thank you
Ако някой може да ми помогне ще съм много благодарен.
Naudapay
Кигали (тук са отишли плащания над 4000e) къде мога да намеря коя е тази компания? Или да се свържем.
Благодаря много!
If someone could help me I would be very grateful.
Naudapay
Kigali (payments over 4000e have gone here) where could I find which company this is? Or to get in touch.
Thanks a lot!
Jos joku voisi auttaa minua olisin hyvin kiitollinen.
Naudapay
Kigali (tänne on mennyt maksuja yli 4000e) mistä voisin löytää mikä yritys tämä oikein on? Tai keheen ottaa yhteyttä.
Kiitos paljon!
Ако името съвпада с транзакцията, т.е. че е отишло в казиното, няма нищо лошо. Аз така го разбрах
If the name matches the transaction, i.e. that it went to the casino, there is nothing wrong. That's how I understood it
Om Namnet stämmer på transaktionen dvs att det gått till casino så är det inget fel. Så har jag förstått det som
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.