ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 72)

преди 1 година от kirekin
|
547484 преглеждания 5595 отговора |
|
1...71 72 73...284
преди 5 месеца
Публикация на syne5 е изтрит
преди 5 месеца

Казиното търговец ли е в този случай?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

здрасти

може ли някой да потвърди дали е законно казиното да се показва под пълно име в банковите ми извлечения?

това никога не ми се е случвало и предполагам, че е вид измама?

Мерси.


Автоматичен превод:
Dt100
преди 5 месеца

Ха-ха, те не могат да ви екстрадират в Кюрасао, ние вече не сме в ЕС и вие бяхте в Обединеното кралство, когато залагахте, вината не е ваша, те използват хитри търговци и плащания с грешен код - вие сте платили на казиното, не на случаен търговец

Автоматичен превод:
Dt100
преди 5 месеца

Абсолютно никога не сте плащали или правили бизнес с тези компании в банковото си извлечение, те са просто тактика за плашене.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

здрасти

може ли някой да потвърди дали е законно казиното да се показва под пълно име в банковите ми извлечения?

това никога не ми се е случвало и предполагам, че е вид измама?

Мерси.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Плащанията на трети страни не са незаконни сами по себе си. НО тогава във вашите транзакции трябва да се появи името на 3-тата страна и последващия основен магазин. Но не е така, така че се брои само това, което е написано на транзакцията

Автоматичен превод:
Dt100
преди 5 месеца

Моля, добавете името на казиното. За да знаем какви заплахи носят тези измамници

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Публикация на Dt100 е изтрит
преди 5 месеца

Казаха ли ви дали можете сами да платите билета до Курукао или те плащат 🤣

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Публикация на Dt100 е изтрит
преди 5 месеца

🤣🤣🤣🤣

Автоматичен превод:
Dt100
преди 5 месеца

Също така искам да знам това, те бързо отговарят, когато им изпращат поща.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Когато, както в моя случай, е направено връщане на плащане чрез банката (Swedbank), първата стъпка на банката е да се свърже с тези бандити като IWC, Enigma и други подобни и да види дали те първо плащат обратно, преди да направят нещо друго?


Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 5 месеца

Казахте ли на банката какво е? Значи вашият е на сухо в най-лошия случай?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Публикация на Renegade99 е изтрит
преди 5 месеца

Важно е да разделите възстановяването и сторнирането на плащане


Възстановяването на сумата е процес, при който първоначалната транзакция се обработва обратно на притежателя на картата като възстановяване на сума. Това е стандартна процедура, например, ако купите чифт дънки, донесете ги у дома, но не ви стават и ги върнете в магазина, от който сте ги купили. Когато магазинът ги получи обратно от вас, те ще обработят възстановяване на сумата. След като бъде получено възстановяване, то не може да бъде отменено.


Обратното плащане е различно, когато казвате на банката си, че не сте получили това, което сте купили, или сте получили нещо неправилно и търговецът отказва да ви възстанови сумата, както е посочено по-горе.

Ако търговецът не може да предостави доказателство за доставка или подобно на своята платежна система и успешно да оспори сторнирането, на клиента ще бъде възстановена сумата.

Изглежда, че сторнирането на плащане работи по различен начин, вероятно има различни правила дали и колко дълго има риск сторнирането на плащането да бъде отменено или подобно.


Но тези две неща са различни процеси, така че трябва да се говори за това какво представляват,

Ако някой от тези търговци / процесори за обработка на плащания ви е възстановил сумата, това е възстановяване на сума

Ако отидете през вашата банка и ги помолите да обработят връщане на такса, това е връщане на такса



Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Публикация на Dt100 е изтрит
преди 5 месеца

Нищо не могат да направят

Какво ще кажат, че са обработили транзакции, които е трябвало да не могат да се случат от самото начало?


Кюрасао е измамна юрисдикция и те не могат да направят нищо и най-вероятно, освен ако не върнете много високи суми, така или иначе ще бъде по-скъпо да правите всички тези неща.


Най-добрият резултат за вас е да попаднете в някакъв черен списък на Кюрасао, така че да не можете да отворите акаунти в казината там.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Казахте ли на банката какво е? Значи вашият е на сухо в най-лошия случай?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

На 18 май подадох жалбата си.


Написах както е.


Че не съм влизал в контакт с тези фирми – което не съм правил. Писах също, че им изпратих имейл няколко пъти без успех. Което също съм правил, IWC вероятно 3-4 пъти. Същото и с IncredibleSkins.

Общо има 8 транзакции, които съм „отчел" за сума от приблизително 60 000 SEK.


Както казах вече минаха 10 дни. Така че ще видим какво ще се случи сега, ако банката се свърже с IWC и други или Mastercard или какво ще се случи. Предполагам, че банката, също като мен, няма да получи отговор от тези бандити и тогава ще е интересно да видим как ще действат.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не знам дали случаят е такъв, но изглежда по-вероятно колкото по-малко транзакции таксувате обратно чрез вашата банка, толкова по-вероятно е успешно да таксувате?

И колкото по-разпространени, различните имена на търговци, като едно или максимум две от всеки търговец, също ще повишат шанса за получаване на успешно таксуване обратно според мен.


Но си мисля, че е така, ако имате 10 транзакции към едно и също име на търговец, вашата банка ще се чуди защо сте направили останалите 9, ако първата не е била доставена или нещо подобно.

В този случай може би е по-добре просто да таксувате обратно едно и да кажете без доставка или нещо подобно.

Две транзакции могат да работят, вие просто казвате, пропуснах първата да мине, така че направих друга или нещо подобно.


Но това също ще зависи от причината, поради която правите такса обратно, а също предполагам, че зависи от вашата банка.


Най-малкото трябва да се свържете с казината и да им кажете, че ще направите връщане на плащане заради MCC. Повечето, ако не всички, няма да направят никакви възстановявания, някои биха могли, но най-хубавото е, че те ще блокират акаунта ви и се надяваме, че ще попаднете в някой черен списък и не можете да отваряте повече акаунти в казино. Това е най-голямата печалба.



Автоматичен превод:
veritas1979
преди 5 месеца

Да, но затова трябва да си честен. Не сме информирани, че Mcc е манипулиран, нито сме се съгласили с това. Ние, клиентите, имаме ПРАВОТО да знаем как точно се обработват нашите плащания. Kon също така не забравяйте, че тази транзакция не би могла да се осъществи, ако кодът не е бил манипулиран. Не забравяйте, че магазинът е този, който е извършил престъпление срещу разпоредбите и тяхното споразумение.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, но затова трябва да си честен. Не сме информирани, че Mcc е манипулиран, нито сме се съгласили с това. Ние, клиентите, имаме ПРАВОТО да знаем как точно се обработват нашите плащания. Kon също така не забравяйте, че тази транзакция не би могла да се осъществи, ако кодът не е бил манипулиран. Не забравяйте, че магазинът е този, който е извършил престъпление срещу разпоредбите и тяхното споразумение.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Със сигурност, но ние като потребители имаме изключително малко права 🙁

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

здрасти


някой знае процесора за плащане или казиното за


бъдещи медии

обществено забавление

gameplex.info


Благодаря ти


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ако някой може да ми помогне ще съм много благодарен.

Naudapay

Кигали (тук са отишли плащания над 4000e) къде мога да намеря коя е тази компания? Или да се свържем.

Благодаря много!


Автоматичен превод:
Renegade99
преди 5 месеца

Ако името съвпада с транзакцията, т.е. че е отишло в казиното, няма нищо лошо. Аз така го разбрах

Автоматичен превод:
1...71 72 73...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини