ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 70)

преди 12 месеца от kirekin
|
385238 преглеждания 4133 отговора |
|
1...69 70 71...208
Добавете пост
Gaz8087
преди 4 месеца

Ако говориш за елегро, гледай ги още малко. Изпратете няколко имейла и им напомнете.. ще получите пари от тях

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Честно казано, не мисля, че формулирам правилно имейлите, за да получа резултат. Някакви примерни имейли или формулировки, които мога да използвам? Всеки съвет/помощ ще бъде оценен

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 4 месеца

Уважаеми Elegro,


Пиша, за да ви напомня за моя случай относно незаконните транзакции, извършвани чрез вашата компания. Все още чакам решение. Спазих всички ваши изисквания и подадох необходимите документи. Очаквам да разрешите този въпрос бързо. Това е законово задължение за вас според вашия лицензиращ орган.


На Ваше разположение,

газ8087

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Използвайте ChatGPT е съвет.. въведете вашия език и го помолете да го преведе на английски

Автоматичен превод:
k5bpm2f8xy
преди 4 месеца

Разбрахте ли за Monramp/Mramp2? Аз самият имам около 3k транзакции

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, това са абсолютно болни суми, които виждате, когато прелиствате. Имах само депозити от 279k за 1 година и нито едно теглене.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

По-добре да не играем, човече

Поставете парите в Avanza или нещо друго в бъдеще.


Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Благодаря ти

Автоматичен превод:
veritas1979
преди 4 месеца

По дяволите, има чувството, че са удушили всички печалби от шведските играчи.. тогава няма съмнение, че това със слотовете е просто легализиран грабеж. Нищо друго.. Мафията е тази, която плаща лиценз, за да може да ограбва хората. Само вижте как манипулират кодове и други неща, за да мамят банки.. поне сега имам почивка за игра и вече не играя в казиното на curucaobaj..

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това е, което goldenbet ми изпрати по имейл


Надяваме се, че този имейл ви намира добре,


Позволете ни да ви уверим, че всички транзакции, извършвани на нашия уебсайт, се придържат стриктно към официалните протоколи. Ние даваме приоритет на почтеността и професионализма на нашите процеси и всяко отклонение от този стандарт се приема сериозно


Освен това ние използваме методи за плащане на трети страни поради това, ние нямаме информация за това кой дескриптор ще бъде използван за транзакция


Както ви информирахме, не можем да предоставим такива подробности, тъй като можете да проверите сами


Моля, имайте предвид, че в рамките на следващите 24 часа ще имате достъп до акаунта си, за да проверите личната информация и историята на транзакциите, други функции ще бъдат деактивирани


Оценяваме вашето разбиране и сътрудничество при спазването на правилата и разпоредбите на нашата платформа.




Поздрави,

Агент по съответствието / Ани Смит



Показване на цитиран текст

--


support@goldenbet.email

www.goldenbet.com

Редактиран от Romi преди 4 месеца
Причина: Просто направих връзката пасивна.
Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 4 месеца

Защо пишете на казиното? Майната им.. никога няма да получите нищо от тях. Пишете само на elegro.. не пишете повече на казиното..

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Мислех да опитам първо това, но са ужасни. Сега чакаме elegro да отговори. Вижте какво ще стане

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 4 месеца

Скъпи Елегро


Тема: Спешно искане за преглед и възстановяване на неправилно кодирани транзакции


Надявам се това съобщение да ви намери добре. Пиша, за да изразя загрижеността си относно определени транзакции на моята Mastercard, които са били кодирани погрешно, за да се заобиколят ограниченията за хазарт. Както знаете, умишленото неправилно кодиране на транзакции с цел избягване на подобни ограничения е незаконно и противоречи както на регулаторните стандарти, така и на политиките на вашата компания.


По-конкретно, идентифицирах транзакции с търговци трети страни, за които смятам, че са били умишлено представени погрешно. Искам задълбочено разследване на тези транзакции, за да се определи дали са били кодирани погрешно, за да изглеждат като транзакции без хазарт.


Моля, вижте по-долу подробностите за използваната по-долу mastercard.


**** **** **** **** Моля незабавно да бъдат предприети следните действия:


1. Извършете подробен преглед на транзакциите

2. Потвърдете дали тези транзакции са били грешно кодирани, за да заобиколите ограничението за хазарт.

3. Издайте пълно възстановяване на всички транзакции, за които е установено, че нарушават ограниченията.


Вярвам, че разбирате сериозността на този въпрос и ще се справите с него с необходимата спешност. Оценявам бързото ви внимание към този проблем и очаквам с нетърпение вашето бързо разрешаване.


Ако имате нужда от допълнителна информация или документация от моя страна, моля, не се колебайте да се свържете с мен.


Благодаря Ви за съдействието.


С Най-Добри Пожелания,


това е, което изпратих и в рамките на 5 дни ми беше възстановена сумата. Кое казино използвахте.

Автоматичен превод:
Sutton
преди 4 месеца

Благодаря ви много.


Използвах velobet, goldenbet, donbet

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 4 месеца

Тогава ще получите хубави пари 😃😃

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 4 месеца

Всички ли бяха Elegro. ?? Просто продължавайте да изпращате имейлите.

Автоматичен превод:
Sutton
преди 4 месеца

Пише santeda int.via token.io

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 4 месеца

Депозирали ли сте с Mastercard или чрез отворено банкиране - т.е. чрез номер на вашата сметка

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Отворено банкиране

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Отворено банкиране

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не знам дали вашият случай ще бъде по-труден, защото тогава те не закръглят кода на търговеца.. защото на вашите транзакции пише, че парите са отишли директно в santeda. Но на нашия пише нещо друго.. но много се надявам да греша

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 4 месеца

Почти сигурно, че тогава не можете да получите възстановяване. Тъй като транзакцията съдържа името на казиното.

Автоматичен превод:
1...69 70 71...208
Отидете на страницаот 208 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини