Изпратиха, че нямам останала карта. получих това Благодаря ви за заявката.
Ще проведем задълбочено разследване и ще върнем обратна връзка възможно най-скоро
Sent that I don't have the card left. got this Thank you for your request.
We will conduct a thorough investigation and return feedback as soon as possible
Skickade att jag inte har kvar kortet.fick detta Thank you for your request.
We will conduct a thorough investigation and return feedback as soon as possible
Така че основно в банката, ако щракнете върху транзакциите, тя дава „уебсайт" на някои и аз използвам данни за контакт, за да се свържа с всяка компания
So basically on the bank if you click on the transactions it gives a "website" on some and I use contact details to contact each company
здрасти
Започна с Goldenbet и след това Сантеда се включи. В крайна сметка получих възстановяване директно от Сантеда. Отне известно време и те се опитаха да ме обвинят в измама и т.н., но аз продължих да им изпращам имейли и в крайна сметка получих депозитите обратно. Въпреки че ще заплашат със съдебни действия и т.н., те ще трябва да признаят какво правят, което всички знаем, че е незаконно.
Моят съвет е, че дори когато те категорично кажат „не продължавайте да изпращате имейлите", те се надяват, че просто ще се откажете, но накрая ще отстъпят.
Hi
Started off with Goldenbet and then Santeda got involved. I ended up getting refunded directly from Santeda. It took a while and they tried to accuse me of fraud etc but I kept emailing them and eventually got the deposits back. Although they will threaten legal action etc they would then have to admit to what they are doing which we all know is illegal.
My advice is even when they categorically say no keep sending the emails they are hoping you will just give up but will relent in the end.
Имате ли имейл до Сантеда? Вашият аргумент ли беше, че те използват грешни mvh кодове и т.н. или как спорихте?
Do you have an e-mail to Santeda? Was your argument that they use wrong mvh codes etc or how did you argue?
на кого си писала
Сега писах на canapay.io, изпратих адреса и личната си карта, че искат потвърждение, че съм аз.
Who did you write to?
I now wrote on canapay.io sent my address and ID they want confirmation that it is me.
Till vilka skrev du ?
Jag skrev nu på canapay.io skickat min adress och legitimation dem vill bekräftelse att det är jag .
получи ли пари тогава Canapay ми каза, че моите са твърде стари, иначе щяха да платят. След това спират да отговарят
did you get money then Canapay told me mine were too old otherwise they would have paid. Then they stop responding
fixk du pengar då. Canapay sa till mig mina va för gammla annars hade dom betalt. Sen sluta dom svara
Нито един, миналата седмица ми поискаха лична карта и документ за самоличност не посмяха да изпратят, изпратен днес. Ще видим дали ще плащат. От април имаше депозити.
Not one, last week they demanded my ID and proof of identity did not dare to send, sent today. We'll see if they pay. There were deposits from April.
Inte en ,dem krävde förra veckan mina id och personbevis vågade inte skicka ,skickade idag .Vi får se om dem betalar. Det var insättningar från april.
Това не е вярно, те лъжат, във форума за ретроспекция прочетох, че хората са получили плащане от тях от миналата година.
That is not true, they are lying, on the flashback forum I read that people received payment from them from last year.
Det stämmer inte ,dem ljuger ,på flashback forum läste jag att folk fick av dem betalning från förra året .
Това са чужди трансфери.
https://plixpay.com/aplikacija-mobilna/
Няма имейли, но след това можете да изпратите съобщение.
These are foreign transfers.
https://plixpay.com/aplikacja-mobilna/
There are no emails, but then you can send a message.
Det är utlandska överföringar .
https://plixpay.com/aplikacja-mobilna/
Finns inga mail men då kan du skicka meddelande.
Отговорът на Canapay
Вашата информация за KYC (познайте своя клиент) е получена.
Вашите документи ще бъдат прегледани и проверени - нашите екипи за измами и правни екипи проверяват вашата самоличност спрямо официални правителствени бази данни и бази данни за измами, за да потвърдят автентичността.
За да добавите допълнителни коментари, отговорете на този имейл.
За разбирането,
Canapay
Canapay's answer
Your KYC (know your customer) information has been received.
Your documents will be reviewed and verified - our fraud and legal teams screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.
To add additional comments, reply to this email.
Regards,
Canapay
Знам какво е. Въпросът беше дали някой ги е използвал 🙂
I know what it is. The question was whether anyone used them 🙂
Jag vet vad det är. Frågan var om någon använt sig av dom 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.