преди 4 месеца
0
Здравейте момчета, страхотна информация тук. Изпращах имейли до компании, които открих в тези публикации, но единственото място, което получи доста малко плащания от мен, са. ZPDG, DSLTD и Dstrltd. Някой занимавал ли се е с тези транзакции и любезно получена информация.
Hi guys, great info on here. ive sent emails to companies i have found on these posts but the one place that have taken a fair few payments from me are. ZPDG, DSLTD and Dstrltd. Has anyone dealt with these transactions and any info kindly recieved.
Благодаря, сигурно съм го пропуснал. Продължавайте в същия дух, момчета.
Thank you i must of missed it. Keep up the good fight guys.
Също така бих искал да знам как сте го направили
Would also like to know how you went about it
Vill gärna också veta hur du gick tillväga
Здравейте, съжалявам, за какво? Изпращам имейли директно до търговците, преди да повдигна такса обратно директно в моята банка.
Hi sorry went about what? Ive sending emails directy to the merchants before im raising a charge back directly with my bank.
Вярвам, че е така. Залогът през betzino ли е направен?
I believe so. Was the bet made through betzino?
Някой тук влизал ли е в контакт с tsinda limited, Найроби?
Просто се появяват различни сайтове за игри, които казват, че са партньори с Tsinda, ограничени за плащания 😕
Един от тях отговори:
Скъпи Lucid,
Получихме вашата заявка. Вие обаче сте се свързали с грешната страна. Моля, насочете запитването си към вашата банка, тъй като те са подходящият канал за
справяне с такива въпроси.
С Най-Добри Пожелания,
Поддръжка на GamingOnlineStore
Anyone here got in contact with tsinda limited, nairobi ?
Just getting up some different gaming sites that saying they are partners with Tsinda limited for payments 😕
One of them answered:
Dear Lucid,
We have received your request. However, you have contacted the wrong party. Please direct your inquiry to your bank, as they are the appropriate channel for
handling such matters.
Best regards,
GamingOnlineStore Support
Не трябва ли да изпращате документация/потвърждение на поръчката, че не сте я получили? Пише, че без него не обработват рекламацията.
Don't you have to send documentation/order confirmation that you didn't receive it? It says that they do not process the complaint without it.
Måste du inte skicka med underlag/orderbekräftelse på att du inte fått det? Det står att de inte behandlar reklamationen utan det.
Някой, който е бил в контакт с Altpay?
Техният уебсайт всъщност е един от по-сериозно изглеждащите. Имам ОГРОМНИ (50 хиляди евро +) суми, депозирани юни-октомври 2023 г. Знам, че е малко по-късно, но винаги можете да се надявате...
Anyone that have been in contact with Altpay?
Their website is actually one of the more serious looking ones. I have HUGE (50k euro +) amounts deposited June-Oktober 2023. I know it is a bit on the later side, but you can always hope…
Е, това е страхотно, но сигурен ли си, че не можеш да го върнеш, ако са написали така? Избрахте ли, че искате/имате нужда от директна компенсация, или че искате компенсация след приключване на разследването?
Малко се притеснявам, че банката ще ви затвори, ако злоупотребите с това - теглих такса преди година, но тогава всичко беше наред, тъй като не трябваше да въвеждам банковия идентификационен номер. Сега вкарах още преди две седмици от разочарование в контакт с един заради казино, но сега съжалявам, тъй като имах истински рецидив и депозирах около 25 хиляди за една вечер чрез Kycoin.
Бях попитан за транзакции +KYC преди няколко месеца и чух за ужасяващи случаи, когато банката е замразила всички сметки и е изключила bankid за постоянно. Така че да видим дали ще се осмеля, ако/когато първото мине.
Well that's great, but are you sure you can't refund it if they wrote like that? Did you choose that you wanted/needed direct compensation, or that you wanted compensation after the investigation was complete?
I'm a little worried that the bank will shut you down if you abuse this - I ran a charge back a year ago but then it was fine as I didn't have to enter the bank ID. Now I put in another two weeks ago in frustration in contact with one over a casino, but now regret it as I had a real relapse and deposited about 25k in one evening, via Kycoin.
Have been asked about transactions +KYC a few months ago, and heard of horror cases where the bank has frozen all one's accounts and turned off bankid permanently. So let's see if I dare, if/when the former goes through.
Jaha vad bra, men du är säker på att du inte får återbetala det om de skrivit så? Valde du att du ville/behövde direkt ersättning, eller att du önskade ersättning efter utredning var klar?
Jag är lite orolig att banken ska stänga av en om man missbrukar detta -jag har kört en charge back för ett år sedan men då var det klockrent då jag inte behövde skriva in bank id. Nu la jag in en till för två veckor sedan i frustration i kontakt med ett över ett casino, men ångrar mig nu då jag hade ett riktigt relaps och satte in ca 25k på en kväll, via Kycoin.
Har fått fråga om transaktioner +KYC för några månader sedan, och hört om skräckfall där banken har fryst alla ens konton och stängt av bankid permanent. Så får se om jag vågar, om/när den tidigare går igenom.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.