преди 3 дни
Свързахте ли се с вашата банка за възстановяване на плащане?
Have you contacted your bank for a chargeback?
0
Свързахте ли се с вашата банка за възстановяване на плащане?
Have you contacted your bank for a chargeback?
Не мога, тъй като Dsserv няма имейл адрес, за да поискам първо възстановяване на сумата
I can't as Dsserv doesn't have an email address for me to request a refund first
здравейте всички Следя това от седмица и съм в същата ситуация като много от вас. За съжаление повечето от транзакциите ми бяха глупаво незабавни преводи, но една от компаниите в извлечението ми, където използвах дебитна карта, беше Chillstock ou. Виждал съм няколко души да споменават, че са възстановили средства. Какво включихте в имейла, тъй като нямах отговор? Също така нямах късмет да проследя Dsserv, така че следвам и това.
Hi all. Been following this for a week and I’m in same situation as a lot of you. Unfortunately most of my transactions were stupidly instant transfers, however, one of the companies on my statement where I used debit card was chillstock ou. I’ve seen a few people mention they have issued refunds. What did you include in the email as I’ve not had a response? I also have had no luck tracing Dsserv so following for that too.
Здравейте, някой разбра ли точно кои са smpaypf*? беше ли https://smpayglobal.com/payment-wallet/ или ?
Имаше ли някакъв успех там или просто опитайте връщане на плащане с банка?
Hi, did anyone find out exactly who smpaypf* are? was it https://smpayglobal.com/payment-wallet/ or info@smartpayments.ee ?
Were there any success there or just try chargeback with bank?
Не е необходимо първо да се свързвате с тях, просто трябва да инициирате връщане на плащане, заявявайки, че компанията е невъзможна за контакт и е затворила уебсайта си.
You dont need to contact them first, you just need to initiate a chargeback saying the company is uncontactable and have closed their website.
Това всъщност ми плати, поради което се присъединих към 9 win, но когато Ninewins ме хванаха, ме блокираха. Съжаляваме за загубата ви 🤬
That actually paid me which was why I joined 9 win but when Ninewins had me over they blocked me. Sorry about your loss 🤬
Не съм сигурен дали това има някаква разлика, но някои от сайтовете, които можете да намерите, са собственост на други компании, като собствениците на Finnart са Emega Touch limited, когато преминете през Finnart T&C, той дава подробности за това с кого да се свържете за GDPR, компаниите след това имат да предоставят всички данни, съхранявани за вас, в рамките на 30 дни или те нарушават закона. Те не могат да ви откажат това и от съветите, които получих, е добър начин за борба с всякакви фалшиви фактури, които се появяват за тези, които не са получили стоки/услуги. Това означава, че имате доказателства, за да отговорите, ако те се върнат в банката/е малко вероятно да оспорят, ако направите това на ранен етап.
Всичко, което трябва да направите, е обикновено да им изпратите имейл (обикновено се намира по отношение на съществуващи уебсайтове) и кажете, че искам всички данни, съхранявани за мен. Ако не отговорят до 30 дни, потърсете GDPR за всяка страна, в която се намират чрез google и ги докладвайте, всяка държава има специален отдел
Not sure if this makes any difference but some of the sites that you can find are owned by other companies such as Finnart owners are Emega Touch limited, when you go through Finnart T&C it gives detail on who to contact for GDPR, the companies then have to provide all data held on you within 30 days or they are breaking the law. They cannot deny you this and from what advice I have received is a good way to combat any fake invoices appearing for those that have gone goods/services not received. It means that you have the evidence to respond if they do go back to the bank/they are unlikely to challenge if you do this early on.
All you need to do is email them usually gdpr@whatevercompanytheyarecalled.com (usually found in terms of websites exist) and say I request all data held about me. If they don’t respond in 30 days search GDPR for whatever country they are based in via google and report them, each country has a special department
Изпратете им имейл, кажете им, че са обект на разследване от властите на Обединеното кралство и изисквате незабавно възстановяване на сумата за незаконни транзакции, те нарушават закона, като вземат пари от сметки в Обединеното кралство, в момента участвам в спор, те вероятно също са наети от подизпълнители компания, наречена Nucleus365 Limited company в Лондон, която е регистрирана във FCA, звъннете във вашата банка и попитайте къде са част от веригата, ако е така, отидете и при тях.
имате нужда от повече информация, уведомете ме, ще се опитам да ви помогна. разпространете тази информация, както и на всеки, който има нужда от нея, бъдете постоянни. пазете се, успех.
Email them tell them they are under investigation from the UK authorities and you require immediate refund for illegal transactions, they are breaking the law by taking money from uk accounts,I'm involved in a dispute at the moment,they where probably also subcontracted from a company called Nucleus365 Limited company in London who are FCA registered,ring your bank and ask where they part of the chain if so get onto them aswell.
you need anymore info let me know I will try help you.spread this information aswell to whoever needs it,be persistent.take care good luck.
Здравей приятелю, аз също съм на тази мисия, моето заложено казино ме направи, използвайки компания, наречена falcora finance
Виждам ги споменати няколко пъти тук, те са подизпълнители от компания, наречена Nucleus365, базирана в Лондон, в процес съм на изпращане на LBA, всяка транзакция, взета от банкова сметка в Обединеното кралство от името на santeda international bv, е незаконна съгласно раздел 33 на Закона за хазарта от 2005 г. може вече да знаете всичко това, но видях публикацията ви и просто реших да споделя, предайте, ако знаете някой друг да има проблеми с mystake, ако е в Обединеното кралство вие и пари, взети от falcora finance.io Канадска компания, можете да се обзаложите, че Nucleus365 Limited участват, те са лесни за намиране, както и регистрираните FCA. успех.
Hi pal,I'm on this mission too,my stake casino did me,using company called falcora finance compliance@falcorafinance.io
Seen them mentioned number of times on here,they where subcontracted by company called Nucleus365 based in London,I'm in process of sending LBA any transaction taken from uk bank account on behalf of santeda international b.v is illegal under gambling act 2005 section 33.you may already know all this but saw your post and just thought I'd share,pass on if you know anyone else having trouble with mystake, if they are in UK you and money taken by falcora finance.i.o Canadian company you can bet Nucleus365 Limited are involved they are easy to locate as are FCA Registered.good luck.
Скинсънли са изчезнали. Същият собственик като theskinzonego, segiu braguta. Правеха се на глупаци. Обзалагам се, че той ми писа имейл. ORB и ZYPH също искам да намеря.. и махам! Само те останаха! Canapay.io не отговори на нито един от моите 15 имейла, дори се свърза с един от съоснователите. Той също не отговори.
Skinsonly have dissapeared. Same owner as the theskinzonego, segiu braguta. They played dumb. I bet it was him that wrote email to me. ORB and ZYPH i also want to find.. and ewave! Only them left! Canapay.io have not replied any of my 15 mails, even contacted one of the co founders. He did not reply either.
Как можем да си върнем парите от skinsonly? Намерих собственика, както споменахте името му. Мога ли да сторнирам плащане с банката?
How can we get money back from skinsonly? I found the owner as you mentioned his name. Can I chargeback with the bank?
Успяхте ли да си върнете парите от Falcora finance?
Have u managed to get money back from Falcora finance?
Банката ми повдигна сторнирания, след което ми върнаха £2000 два дни по-късно, мисля, че са сумирани
My bank raised chargebacks then they refunded me £2000 two days later I think they are sumup
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.