ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 37)

преди 12 месеца от kirekin
|
384543 преглеждания 4133 отговора |
|
1...36 37 38...208
Добавете пост
преди 4 месеца

Fick nu detta av incrbleskins som verkar go igenom Worldline. Съвети på vad jag kan svara dom?


здравей


Благодаря, че се свързахте с нас!


Що се отнася до заявките за сторниране на плащане, предлагаме да се свържете с вашата банка, за да инициирате процеса на сторниране на плащане, тъй като трябва да получим заявката директно от вашата банка, за да обработим всички сторнирания.


Благодаря Ви за съдействието.

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 4 месеца

от

https://incredibleskins.com/ ?

Дори не ми отговориха, просто ме игнорираха 😅

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Те също не ми отговарят, когато отида директно на този уебсайт по-горе, но изглежда имат връзка с Worldline и там изпратих имейл. Но както виждате, те искат да свържа банката, така че всъщност не знам как да продължа сега.

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 4 месеца

Пуснах жалба от тях миналата седмица чрез банката. Ще видим как ще стане.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Просто исках да добавя към разговора.. Следях тази тема и в момента се свързвам с различни имена на търговци, за да поискам възстановяване на средства, само един отговор досега и все още няма възстановяване.

Опитах се да се свържа с едно от участващите казина (maximum.casino), което изглежда е част от по-голяма група, включително MISTER X CASINO, PYRAMID SPINS, MAGIC REELS, FANCY REELS, WG CASINO, WIN DIGGERS, VULKAN CASINO, TROPIC SLOTS, KABOOM SLOTS, VERYWELL CASINO, CHILLI REELS, MILKY WINS, FRUITY CHANCE, CAPTAIN MARLIN и още.


Те признават, че практикуват неправилно кодиране, за да избегнат блокиране от страна на банките, и твърдят, че са саморегулиращи се европейски казина, но не позволяват искания на GDPR и нямат вид лиценз за работа.


Направих някои проучвания за един от лепкавите процесори „CSCANNERR" или „DOTASCANNER", който изглежда има 2x уебсайта DOTASCANNER.COM и DOTASCANNER.NET и са регистрирани в UK company house на някой на име ЕЛЕНА ГОЛУБЕВА.. този човек също е под JELENA и има много различни фиктивни компании, регистрирани по целия свят. DOTASCANNER.NET е регистриран в Кипър и има връзки към друго лице на име ELENI PAPAPAVLOU и някои изследвания откриват, че тя е посочена в съдебни документи, свързани с измамни транзакции и пране на пари (които така или иначе всички подозирахме).. свързани с Русия до 100-те години на милиони. вижте: https://www.lawlesslatvia.com/wp-content/uploads/2012/09/Latvian-Complaint-signed-FULL-2.pdf


Проучих още малко в уебсайтовете и домейните на казината, за да видя кой ги притежава и открих жалба относно използването на имена на домейни и нарушаване, която също има дълъг списък с физически лица, свързани с Руската федерация (ако потърсите изброените имена, както и тези свързани с DOTASCANNER, повечето са от руски произход, някои живеят в Латвия/Кипър и ще ги намерите като директори на 100s и 100s на различни произволни фиктивни компании, които обработват тези транзакции и перат парите).


Самото казино категорично отказва възстановяване на средства, но открито признава, че заобикаля правилата на VISA/MASTERCARD. Само като си помисля коя е най-добрата стъпка при докладването на тези компании, за да им помогнем да бъдат затворени? Повдигнах жалби до хостовете на домейни за пране на пари с връзки към Руската федерация.


Знам, че някои от процесорите са реални компании, които си сътрудничат при транзакции за възстановяване на суми, но повечето не са и вие правите най-добре това, което казаха другите, за възстановяване на предполагаемите „артикули" чрез вашата банка (те дори няма да отговорят и вие ЩЕ спечелите ) повечето банки имат онлайн формуляри, които можете да попълните, за да го направите.

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 4 месеца

Коя банка имате? Разбрахте ли, че това се отнася за депозити, които сте направили и т.н.?

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 4 месеца

Имам същата банка като теб.


Какво казахте на банката, че ще играете в казино, но не сте получили депозита или какво казахте повече от това, че е казино?

Сам съм извършил транзакцията с картата, така че е добре, ако знаете какво да кажете.

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 4 месеца

Моля, дръжте ни в течение как върви. Колко назад ще правите сторнирания на плащания?

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 4 месеца

Мисля, че можете да приемете, че всички казина с лиценз извън Швеция са нелегитимни. Вероятно и повечето шведски лицензополучатели.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца
Публикация на Bibble58 е изтрит
преди 4 месеца

На какво основание поискахте възстановяване на сумата от вашата банка?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца
Публикация на Bibble58 е изтрит
преди 4 месеца

Как го представихте на банката. Не се страхувайте, че ще закрият акаунтите ви. Щяха да са златни и да могат да се оплакват от всичко. Но тогава става въпрос за суми от поне 200к

Автоматичен превод:
преди 4 месеца
Публикация на Bibble58 е изтрит
преди 4 месеца

Всяко подходящо казино ще покаже името на казиното в извлечението.

И всяка транзакция с карта, ако беше обработена с правилния хазартен MCC 7995, щеше да бъде блокирана от вашата банка. Така че всички транзакции по някакъв начин не са законни.


Но да разберете кое казино е използвало коя фиктивна компания, за да обработи вашето плащане, вероятно ще бъде наистина трудно.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Просто исках да добавя към разговора.. Следях тази тема и в момента се свързвам с различни имена на търговци, за да поискам възстановяване на средства, само един отговор досега и все още няма възстановяване.

Опитах се да се свържа с едно от участващите казина (maximum.casino), което изглежда е част от по-голяма група, включително MISTER X CASINO, PYRAMID SPINS, MAGIC REELS, FANCY REELS, WG CASINO, WIN DIGGERS, VULKAN CASINO, TROPIC SLOTS, KABOOM SLOTS, VERYWELL CASINO, CHILLI REELS, MILKY WINS, FRUITY CHANCE, CAPTAIN MARLIN и още.


Те признават, че практикуват неправилно кодиране, за да избегнат блокиране от страна на банките, и твърдят, че са саморегулиращи се европейски казина, но не позволяват искания на GDPR и нямат вид лиценз за работа.


Направих някои проучвания за един от лепкавите процесори „CSCANNERR" или „DOTASCANNER", който изглежда има 2x уебсайта DOTASCANNER.COM и DOTASCANNER.NET и са регистрирани в UK company house на някой на име ЕЛЕНА ГОЛУБЕВА.. този човек също е под JELENA и има много различни фиктивни компании, регистрирани по целия свят. DOTASCANNER.NET е регистриран в Кипър и има връзки към друго лице на име ELENI PAPAPAVLOU и някои изследвания откриват, че тя е посочена в съдебни документи, свързани с измамни транзакции и пране на пари (които така или иначе всички подозирахме).. свързани с Русия до 100-те години на милиони. вижте: https://www.lawlesslatvia.com/wp-content/uploads/2012/09/Latvian-Complaint-signed-FULL-2.pdf


Проучих още малко в уебсайтовете и домейните на казината, за да видя кой ги притежава и открих жалба относно използването на имена на домейни и нарушаване, която също има дълъг списък с физически лица, свързани с Руската федерация (ако потърсите изброените имена, както и тези свързани с DOTASCANNER, повечето са от руски произход, някои живеят в Латвия/Кипър и ще ги намерите като директори на 100s и 100s на различни произволни фиктивни компании, които обработват тези транзакции и перат парите).


Самото казино категорично отказва възстановяване на средства, но открито признава, че заобикаля правилата на VISA/MASTERCARD. Само като си помисля коя е най-добрата стъпка при докладването на тези компании, за да им помогнем да бъдат затворени? Повдигнах жалби до хостовете на домейни за пране на пари с връзки към Руската федерация.


Знам, че някои от процесорите са реални компании, които си сътрудничат при транзакции за възстановяване на суми, но повечето не са и вие правите най-добре това, което казаха другите, за възстановяване на предполагаемите „артикули" чрез вашата банка (те дори няма да отговорят и вие ЩЕ спечелите ) повечето банки имат онлайн формуляри, които можете да попълните, за да го направите.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Честно казано, наистина не знам дали има какво да се направи.

Опитах се да напиша нещо заедно и го изпратих на някои редове за съвети във вестниците, за нещо, което те трябва да проучат и да разровят, но кой знае.

Може би някой британски вестник ще прояви по-голям интерес.

Някой трябва да окаже натиск върху Visa/Mastercard, но за съжаление е много трудно за един потребител да направи това.



Автоматичен превод:
veritas1979
преди 4 месеца

Подадох жалба с виза относно нелегалните компании... Също така подадох жалба до канадското правителство относно payop, отворената банкова система, която приема плащания за някои от тези казина. В Обединеното кралство, когато подадох жалба, те казаха, че получихте ли парите на уебсайта и аз казах „да", след което продължиха да казват, че е добре да работят под друго име, твърдях, че нарушават правилата за грешно кодиране и банката просто каза - какво искате да направим 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 4 месеца

Не знаем къде отиват парите. Може да са пари, които финансират терор, трафик и всичко останало престъпно. Ще говоря и с банката, не е редно казиното да те свързва с разни съмнителни фирми в Африка. Въвеждате номерата на картите си в казиното с убеждението, че при тях депозирате пари, но не е така. Изпращате пари в Африка и ставате част от тяхното пране на пари

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Напълно съм съгласен с теб, Гез, честно казано, това, което правят, е абсурдно. Те трябва да носят отговорност. Мисля, че казината трябва да преминат през строги проверки, преди да им бъде позволено да имат лиценз, така че тази бъркотия от бизнеси за пране на пари няма да съществува и никой от нас няма да бъде ощетен

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Просто начинът на света, за съжаление.

Въпреки това изглежда, че картата ми, надявам се моето лице и някои от данните, използвани за плащанията, сега може да бъдат блокирани тук и там. И това също ще ме накара да не играя повече в нито едно от тези казина в бъдеще. Знаейки, че спонсорирате каквито и да било престъпници, ме прави по-малко интересно да направя депозит сега. Вероятно ще играя в държавното онлайн казино тук в Швеция, но не и в други, лицензирани в Швеция, тъй като не знам достатъчно за това кой стои зад тях.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имам огромна сума, над 50 хиляди евро, депозирана в Altpay между 202 април и септември 2023 г. Сега получих отговор от тях:

„За съжаление не можем да продължим работата по въпроса поради възрастта на въпросните транзакции – надвишаваща ограничението от 180 дни. Това ограничение е в съответствие с политиките на нашата компания, които са в съответствие със стандартните финансови практики, предназначени да гарантират окончателност на транзакцията след определен период."

МОЛЯ, може ли някой от моите приятели от Обединеното кралство да даде съвет какво да правя по-нататък? С какво да пиша/заплашвам? Altpay изглежда е една от най-легитимните компании, регистрирани в Обединеното кралство. Някой, който е приел помощ от адвокат/има ли идея? Всяка помощ, която води до възстановяване на сумата, ще бъде високо възнаградена.

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 4 месеца

Бети, публикувах онзи ден за това - те се регулират от органа за финансово поведение - можете да им се обадите - потърсете ги в Google

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 4 месеца

И какво е действителното престъпление, което те извършват, като неправилно обозначават кодовете?

Автоматичен превод:
1...36 37 38...208
Отидете на страницаот 208 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини