ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 35)

преди 11 месеца от kirekin
|
334335 преглеждания 3785 отговора |
|
1...34 35 36...250
Добавете пост
veritas1979
преди 4 месеца

Точно защото смятаха, че съм нарушил правилата им поради злоупотреба със заявления за възстановяване на средства.

Автоматичен превод:
fiore84
преди 4 месеца

Да им изплатите средствата, които сте имали по сметката?

Автоматичен превод:
salmonhell88
преди 4 месеца

Акаунтът не се закрива веднага, а отнема няколко седмици, се посочва в приложението при закриването му.

Автоматичен превод:
fiore84
преди 4 месеца

За да изясня, сега видях, че това не е вашият акаунт, но трябва да внимавате да не се свържете директно с revolut след това в предположение, дори ако се отнася само за повече информация за транзакцията.. така го тълкувам като

Автоматичен превод:
fiore84
преди 4 месеца

Благодаря ви за отговора. Шокиран съм да чуя това, тъй като смятах, че Revolut действа в най-добрия интерес на своите клиенти.

Интересно ми е как ще процедират в моя случай. Аз също започнах връщане на плащане преди няколко дни и се страхувам, че ще претърпя подобна съдба като вас.

Наистина е шокиращо, че казината се разминават с това и вие като човек сте почти безсилни да направите каквото и да било по въпроса.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Точно защото смятаха, че съм нарушил правилата им поради злоупотреба със заявления за възстановяване на средства.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Виждам, да, те всъщност не се интересуват от потребителя, а само от парите. Не поемайте отговорност за нарушаване на условията от страна на търговците и докладвайте това на Visa и MasterCard, което те вероятно са длъжни да направят. Но като цяло изглежда, че като потребители имаме нулева защита, когато става въпрос за буквално всичко, особено веднага щом напусне границата на нашата страна.

Автоматичен превод:
Публикация на Bibble58 е изтрит
salmonhell88
преди 4 месеца

Да, това беше моя сметка.

file

Автоматичен превод:
fiore84
преди 4 месеца

Така че последващият ми въпрос, разбира се, е, можете ли първо да изчистите сметката, дори ако се осмелите да ви останат пари. и т.н.. трябва ли да се страхувате дори при възстановяване на средства извън контакт с revolut, но все пак отиде на revolut.: мамка му

Автоматичен превод:
salmonhell88
преди 4 месеца

да, те изпращат напомнящи имейли, че акаунтът скоро ще бъде закрит и че трябва да изплатите парите, които имате. Но те заключват определени услуги през времето, когато ви е казано, че акаунтът ще бъде закрит скоро, така че не можете да получавате преводи или да се прехвърляте сами, тогава трябва да ги помолите за помощ. Но можете да получавате възстановяване на суми по вашата карта, но не и банкови преводи

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 4 месеца

info@altpay.ukтрябва да бъде altpay /alpay

Свържете се с тях

support@frontnode.com

frontnode трябва да е този. Свържете се с този имейл, надявам се това да помогне

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Expressiveera започна да изплаща всичките ми депозити, няма поща, но виждам „чакащо възстановяване" в моето приложение Revolut.

Тук говорим за 1000 евро, като 15 транзакции.

Така че изглежда нещата тук наистина се развиват бързо. Благодаря за цялата помощ досега!




Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 4 месеца

Хей, кое казино?

продължихте ли със сторнирания на плащания?

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 4 месеца

Изпрати ли имейл на expressiveera? направих в ( support@expressiveera.com ), но не получихте отговор или как се свързахте с тях, за да получите възстановяване на плащането?

Автоматичен превод:
keejan
преди 4 месеца

Със сигурност е от unlimitedcasino.com (MGA лицензи) Малта.

Не получих поща от тях, те просто възстановиха всичко, така че чакам, може да минат 1-2 дни, преди да видя всичко в акаунта си.


Изпратих им имейл рано вчера и просто обясних ситуацията и че не съм използвал услугите им и т.н

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Публикация на Colin09 е изтрит
Colin09
преди 4 месеца

О, не поисках възстановяване от казиното, свързах се с expressiveera.com и казах за ситуацията и че не съм платил за тяхната услуга и т.н. 🙂


Автоматичен превод:
Публикация на Colin09 е изтрит
преди 4 месеца

Някой от Швеция, който е получил възстановяване, като е кандидатствал за възстановяване от шведска банка?

Автоматичен превод:
Публикация на Nidd90 е изтрит
1...34 35 36...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини