Върнаха всичките ми пари
моля, изпратете имейлите си и аз мога да препратя кореспонденцията си, за да знаете какво да очаквате
They refunded all mine
please send your emails and I can forward my correspondence so you know what to expect
Това е невероятно, имам £1600 на стойност... Изпратих имейла си до вас.
That’s amazing, i have £1600 worth… I have sent my email to you.
lucediamond@hotmail.co.uk
Невероятно, просто чакам имейла ви. Наистина бих оценил помощта. благодаря!!
Amazing, just waiting for your email. Would really appreciate the help. Thanks!!
Как ти помогна, може ли да попитам? Наехте ли го на работа или препратихте към неговата „работа" по темата за казината в Кюрасао? Разглеждам всички опции тук, тъй като на омбудсмана му отнеха близо 4 месеца, за да се свърже с мен по отношение на назначаването на агент
How did he help you may i ask? Did you employ him or reference his "work" on the subject of curacao casinos? Looking at all options here as the ombudsman has taken nearly 4 months to contact me back in regards to assigning me an agent
Днес най-накрая получих първия отговор на омбудсмана след повдигането в края на октомври, струва ми се
I finally got an ombudsman’s first response today after raising end of october i think
честито Как изглеждаха, когато се свързаха с вас? Изпратиха ми два имейла, че има списък с чакащи и ще се свържат с мен своевременно, за да ми назначат агент, така че приеха моя случай
Congrats! How did they seem when contacting you? They've sent me two emails stating that there's a wait list and they'll contact me in due course to assign me an agent, so they've accepted my case
Те ми зададоха 5 въпроса, като единият беше „Успяхте ли да оползотворите средствата, които сте депозирали във вашата казино сметка?"
ми даде краен срок до 6 януари за отговор, така че предполагам, че моята банка ще има същия срок, което е досадно и дълго
They asked me 5 questions, and one being ‘Were you able to make utilise the funds you had deposited into your casino account?’
gave me a deadline of 6th jan to reply so presume my bank will have the same deadline which is annoying and long
Ако нямате нищо против да ми го предадете, за да мога да започна! Моля х
Изпратих имейла
If you don’t mind getting that over to me so I can get the ball rolling! Please x
Ive sent the email
Момчета, аз съм възстановяващ се пристрастен към хазарта, който отвори акаунт в mystake през 2023 г., след като се регистрира в gamstop. Оттогава загубих над £100 000, голяма част от които бяха откраднати от членове на семейството, които измамих. За щастие брат ми получи парите обратно от банката, тъй като откраднах от него, което е отвратително, но признавам, че имам проблем. Хазартът е отвратителен навик и търся професионална помощ срещу пристрастяването. Измамите с действия също ме преследват, тъй като съм крал пари и от други хора. Дълговете бяха прехвърлени на мен и mystake затвори акаунта ми, преди да го отвори отново в рамките на няколко дни. Сега всичко е постоянно блокирано. Мога ли да поискам обратно тези пари от банките?
Guys, I’m a recovering gambling addict who opened a mystake account in 2023 after registering with gamstop. Since then I’ve lost well over £100,000 which a lot was stolen from family members who I defrauded. Luckily, my brother received the money back from the bank as I stole from him which is disgusting but I admit I have a problem. Gambling is a disgusting habit and I’m seeking professional help against addiction. Action fraud are also after me as I’ve stolen money from other people too. The debts have been passed on to me and mystake closed my account before reopening it again within a few days. Now everything is permanently blocked. Can I claim this money back from the banks?
Спрете да спамите с вас, гневните хора не трябва да го чуват!!! 🙄🙄🙄
Ps всички ви доказахме, че грешите, ако прочетохте многото страници в темата!
Stop spamming with you bs angry people don't need to hear it!!! 🙄🙄🙄
P.s we have all proven you wrong if you read the many pages on the thread!
не се безпокойте Публикациите бяха изтрити, тъй като този потребител се опита само да рекламира и не написа нищо полезно за всички вас в тази тема.
Do not worry. The posts were deleted as this user tried to only promote and didn't write anything useful to all of you in this thread.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.