Тъй като банките отказват да повдигнат връщане на плащане и дори омбудсманът застава на страната на банката. По каква причина хората повдигат спора, трябва ли направо да излъжем и да кажем, че са ни обещани стоки и услуги, а търговецът е обещал да изпрати фактури, но така и не го е направил. Не можем ли просто да кажем, че сме използвали техните чатове на живо и оттогава сме блокирани от сайта и нямаме препис. Лъжете за това и се правете на глупаци, тъй като това би го накарало да попадне в категорията на неполучените стоки и услуги, а не в хазарта. Работи ли изобщо честността или по-скоро играете същата игра на измама, която играят тези измамници, за да увеличат максимално шансовете банките да повдигнат спора, след което търговецът трябва да докаже, че сте купили от тях.
Since banks are rejecting to raise a chargeback and even the ombudsman is siding with the bank. Under what reason are people raising the dispute, should we just straight up lie and say we were promised goods and services and merchant promised to send invoices but never did. Can’t we just say we’re used their live chats and have since been blocked from the site and have no transcript. Lie about it and play dumb, since that would make it fall under goods and services not received rather than gambling. Does being honest even work or rather play the same fraud game these scammers play to maximise the chances of banks raising the dispute then the merchant have to prove you did purchase from them.
Мислил съм за това, но ако се разбере, че сте излъгали, тогава измамните казина печелят отново, току-що пуснах отново връщане на плащане и ще видя какво ще се случи. Спечелил съм около 4 досега, просто казвам, че средствата дори не са били вкарани в сметката и се опитвам да намеря търговците сам, за да докажа, че съм се опитал да комуникирам с тях.
I’ve thought about that however if it is found out that you’ve lied then the scam casinos win yet again, I’ve just put in for chargeback again and I’ll see what happens. I’ve won about 4 so far, I just say that funds were not even put into the account and I try my best to find the merchants my self to prove I’ve tried to communicate with them.
Това е нещо, което някой е поставил в друг форум - те твърдят, че са запознати с правната страна и са поставили това...
Всеки лицензиран хазартен оператор в Обединеното кралство е задължен от регулатора да участва в програмата GAMSTOP. Вече няма изключения от това правило.
Единствените казина, които приемат играчи от Обединеното кралство, които не са част от програмата GAMSTOP, са казината, които не са лицензирани и приемат играчи от Обединеното кралство незаконно!
Не е законно нито едно казино, което не притежава лиценз на UKGC, да приема играчи от Обединеното кралство. Всяко казино, което не е на GAMSTOP, не притежава лиценз на UKGC. Бизнесът обаче е този, който извършва незаконно престъпление, а не играчът.
This is something someone put on another forum- they claim to be clued up about the legal side and put this…
Every UK licensed gambling operator is required by the regulator to engage with the GAMSTOP program. There are no exceptions to this rule anymore.
The only casinos that will accept UK players that are not part of the GAMSTOP program are casinos that are unlicensed and accepting UK players illegally!
It is not legal for any casino that does not hold a UKGC license to accept UK players. Any casino not on GAMSTOP does not hold a UKGC license. However, it is the business that is committing an illegal offense, not the player.
Работата е там, че ако можехме действително да занесем самото казино на fos, щяхме да имаме случай, защото всички знаем какво са намислили. Но тъй като това е самата банка, ние можем да приемем, че не ни дава добър аргумент, тъй като казиното е 100 процента виновно тук. Банките биха могли да ни помогнат да отвърнем на удара, но избират да не го правят, така че оставя много възможности.
The thing is if we could actually take the casino itself to fos we would have a case because we all know what they are up to. But because it’s the bank itself we are able to take its not really giving us a good argument because it’s the casino that’s at fault 100 percent here. The banks could help us fight back but choose not to so it does leave many options.
Би било лесно да го изпробвате по този начин, но някои хора имат множество транзакции за месец или нещо, така че вашата логика и причина трябва да имат много дупки, защото никой с здрав ум или не би продължил да депозира отново и отново, ако не беше кредитиран, така че не мисля, че ще работи в този случай. Ако беше двойка, може да имате късмет в лъжата.
It would be easy to try it like that but some people have multiple transactions over a month or so so your logic and reason has to many hole’s because no one in the right mind or not would keep depositing over and over if it wasn’t being credited so I don’t think it would work in that case. If it was a couple you may get lucky in the lie.
Някой имал ли е успех с FOS? Моля се за добри новини, но след като прочетох някои коментари тук, се чувствам по-малко обнадежден за моя случай!!
Has anyone had any success with the FOS? I’m praying for some good news but after reading some comments on here I’m feeling less hopeful about my case!!
Всеки, който търси ddservelt ltd, намерих ги като DSS limited, компания, известна също като cryprusinternet.net. Изпратих им имейл, все още няма отговор.
Anyone looking for ddservelt ltd I’ve located them as D.S.S limited a company also known as cryprusinternet.net. I’ve emailed them had no reply yet.
Търся помощ със следните търговци. Ако някой е успял да си върне парите от следните търговци, уведомете ме:
Looking for help with the following merchants. If anyone has had success getting money back from the following merchants let me know :
Здравей, как намери имейл, тъй като аз не намерих такъв
Hi how did you find an email as I haven't found one
Трябва да им изпратите имейл чрез уебсайта им. Все още не съм получил отговор.
https://cyprusinternet.net/contact/
You have to email them through their website. I haven’t had a reply yet tho.
https://cyprusinternet.net/contact/
Мога да ви помогна с Kashia, те ми възстановиха напълно сумата
I can help you with Kashia they fully refunded me
Мините са били вдигнати пет месеца и все още чакат да бъдат възложени
Mines been raised five months still waiting to be assigned
Ще го оценим! Как се свързахте с тях?
Would appreciate it! How did you get in touch with them?
Изпратих им имейл. И изпълнителният директор, който беше страхотен и подреди всичко. Въпреки това не съм сигурен за колко време ще възстановят сумата
I emailed them. And the CEO who was great and sorted it all out. However not sure how long they will refund for
Удивително - и това ли е империята Кашия? Бихте ли споделили имейлите с мен, моля?
Amazing - and is this Kashia Empire? Could you share the emails with me please?
Отхвърлих решението на омбудсмана. Сега са го изпратили на независим регулатор (който мислех, че е омбудсманът?) Нещо важно, ако някой смята, че трябва да добавя към моя случай?
I have declined the Ombudsman's verdict. They have now sent it onto an independant regulator (which I thought the Ombudsman was?) Anything important anyone thinks I should add to my case?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.