преди 3 дни
Да видим тогава!😂 не казахте ли, че са ликвидирани след това плюс това не е направено, тъй като стоките не са получени
Lets see then !😂 did you not say they liquidated after it plus its not done as goods not received bud
0
Да видим тогава!😂 не казахте ли, че са ликвидирани след това плюс това не е направено, тъй като стоките не са получени
Lets see then !😂 did you not say they liquidated after it plus its not done as goods not received bud
Някой имал ли е късмет да си върне парите от pulsion pay? Изпратих много имейли, но нямам отговор? Освен това уебсайтът им не работи от векове.
Също така Dsserv Ltd. Опитах споменатия сайт, но те потвърдиха, че не са те и не могат да намерят тази компания.
Нямам представа кой е платежният процесор за dsserv или толкова напълно изгубен
Has anyone had any luck getting money back from pulsion pay? I have emailed loads but no reply? Also their website has been down for ages.
Also Dsserv Ltd. I tried that site mentioned but they have confirmed it's not them and can't find that company.
No idea who the payment processor is for dsserv either so completely lost
Добре, наздраве, колега, трябва да е ясен като последния път, освен ако не признаят, че работят незаконно и т.н. пред полицията и визи и т.н.
Ok cheers mate should be straightforward like last time unless they admit to operating illegally etc to the police and visa etc
Изчакайте малко, ако са ликвидирани, това означава, че изобщо не могат да се борят, така че те са лесни победители
Wait a minute if they liquidized that means they cannot fight it at all so they are easy winners
В моята страна забранявате на някой да играе в незаконно казино.
Ако започна процес на връщане на плащане, рискувам да бъда изправен пред наказателно преследване, защото съм играл в незаконно казино.
Какво да правя, приятел?
In my country you forbid someone to play in an illegal casino.
If I start a chargeback process I risk facing criminal prosecution because I played in an illegal casino.
What should I do, friend?
Στην χώρα μου απαγορεύετε κάποιος να παίξει σε καζίνο που λειτουργεί παράνομα.
Εάν ξεκινήσω διαδικασία αντίστροφης χρέωσης κινδυνεύω να αντιμετωπίσω ποινική δίωξη γιατί έπαιξα σε παράνομο καζίνο.
Τί να κάνω φιλε
Добре, ще видим какво ще се случи, да, сайтът не е паднал бог знае как ще спрете, че имат около 11 подобни с различни имена! би било интересно да се види какво опитват и извличат, може би банката просто ще се върне към това имам предвид всякакви глупави опити за измама или измъкване от нея!
Ok will see what happens yes the site is not down god knows how you stop that they have about 11 similar ones with different names ! would be interesting to see what they try and pull maybe the bank will just go back on that I mean any daft attempts to deceive or get out of it !
Добре, може би ще потърсиш съвет някъде по въпроса, но не си виновен, че са заобиколили нещата
Ok maybe seek advice somewhere on it but not your fault they bypassed things
Имахте ли отговор. Предполагах, че това е дестрийм, тъй като това се появи и в моето изявление
Have you had a response I presumed that this was destream as this what came up on my statement as well
Намирам за толкова разочароващо, че услугата е успешна и пропусната, Barclaycard Visa веднага щом спорът събра налични пари, Chase трябва да чака повече от 45 дни като 50 за пари, въпреки че Mastercard казва незабавно възстановяване като временно.
I find it so frustrating that the service is hit and miss, Barclaycard visa soon as dispute raised money available, Chase got to wait over 45 days like 50 for money even though Mastercard says immediate refund as a provisional one.
Току-що бях на баунти барабани и Donbet, тъй като получих имейли от тях и двамата затвориха акаунта ми, защото инициирах възстановяване на плащания хахаха
Just been on bounty reels and Donbet as I had emails from them and they have both closed my account down because I initiated chargebacks hahaha
FFS трябва да си изкормен! Никога не съм се свързвал с никой от тях за първи път, но ако ви блокират, толкова по-добре за вас!!😂😂😅
Ffs you must be gutted ! I never got any contact from any of them 1st time but if they are blocking you all the better for you !!😂😂😅
Изкормен, исках малко хазарт и да си похабя парите хахаха. Шегувам се, разбира се, но това, че ме затварят, е добър знак за моите сторнирания, както го виждам, приятелю. Мислят ли си хората, че можем да съберем 100 000 подписа на уебсайта на правителството, за да се говори за това в парламента, само за да го разкрием
Gutted I wanted a little gamble and waste my money hahaha. Joking obvs but them closing me down is a good sign for my chargebacks the way I see it mate. Do people think we could get 100,000 signatures on the gov website to have this spoken about in parliament just to get it out into the open
Мда, това просто означава, че това е всичко, което могат да направят, наистина е добро решение, казва се, че gc в Обединеното кралство получават повече правомощия срещу тези сайтове, аз тепърва ще го видя!
Yip it just means that is all they can do really it is a good call it says the gc in the Uk are getting more powers against these sites I am yet to see it !
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.