Нямам шанс Старлинг да рейзне като грешен MCC. Отказаха ми последния път, когато опитах. Току-що изпратих обобщение по имейл, какъв имейл използвахте? Благодаря, Пол
Ive got no chance of starling raising as wrong MCC. They declined last time I tried some. I have just emailed sumup, what email did you use? Thanks paul
Защо Mastercard все още не прави нищо? Visa прави всичко възможно, за да ви помогне. Възстановиха ми всичките визи
но всичко в моята mastercard банка те отказват дори да разгледат проблема и отказват да ви помогнат и същото с жалба, те просто го отхвърлят моята mastercard е само по-малка сума в сравнение с моята виза, но все пак всяка банка с mastercard е безполезна и търговците просто не отговарят
Why is it Mastercard dont do anything yet Visa do everything they can to help you ive had all my visa ones refunded
but anything on my mastercard bank they refuse to even look at the issue and decline to assist you and same with a complaint they just reject it my mastercard is only a smaller amount compared to my visa but still any bank with a mastercard is useless and the merchants just dont reply
Добре ужасно! Току-що заявих, че са приемали хазартни транзакции, но в техните условия е, че това е незаконна дейност
Ok terrible ! I just stated that they took gambling transactions but it is in their t&c’s that this is illegal activities
Какъв имейл използвахте за повдигане със sumsup?
What email did you use to raise with sumsup?
Също като мен, Mastercard, най-добре е да оставите стоките да не са получени и да видите какво идва след 45 дни.
Same as me, Mastercard you are best off going goods not received and see what comes after the 45 days.
Директно на VISA ли се оплакахте за тези, които ви върнаха или през вашата банка и какво им писахте?
Did you complain directly to VISA for the ones you were refunded or through your bank and what did you write to them?
Нуждаете се от малко съвет, играно на magicwin.bet, не разбрах, че това е тотално хитър сайт, незаконен лиценз, фалшив адрес, няма нужда да продължавате. Направих няколко депозита, да, знам, че повече ме заблуждават, преди да разбера, след което видях разписките, че те изпрати ме за депозити Инженеринг на цифрови стоки, консултации в Кипър Ирландия Естония и Кения, така че проверих банковите си извлечения и взетите суми също се различаваха повече от това, което депозирах .така че изпратих имейл .моментално блокиран и без никакъв отговор, но все още бъда бомбардиран с промоционални имейли .Свързах се с един от търговците Artstrid Получих подробности от банката .търговец поиска Изпращам извлечение за показване на данни за транзакция и карта с покрити номера, които Направих го. Те отговориха, че са възстановили парите, след като им изпратих категоричен имейл, че са съучастници в пране на пари в незаконен хазарт сайт. Казаха, че парите ще бъдат в сметката в рамките на 2 до 5 работни дни, сега минаха 10 работни дни и все още нищо. В момента изобщо няма отговор от тях. Също така получих известие от банката, че е направен опит за транзакция за €750 на моя карта и трябваше да се обадя на банката, тъй като това идваше от Найроби Кения. Картата ми е компрометирана. Не знам какво да правя, тъй като повдигането на сторниране на плащане с моята банка е загуба на време, тъй като те са толкова безполезни, колкото цедката за чай, която се опитва да задържи вода, а аз съм в процес на завеждане на банката ми до FO за това, че не е разследвала моя иск и липсата на справяне с искането в рамките на срока ме накара да чакам 5 месеца за отговор, карайки ме непрекъснато да тичам и да ми задава лични инвазивни здравни въпроси. Което дори дамата от FO намери за обезпокоително. Все още имам 290 в тази сметка, така че искам или средствата, или депозитите си обратно, но сайтът не отговаря на имейлите ми, тъй като е незаконен сайт, депозитите ми трябва да бъдат върнати на всеки, който има някакви подробности за тези
Кашийска империя
DESSERVLTD
Wpbazar
Много ценен
Освен това някой има някаква информация за skinsonly, това е най-доброто от живота ми, собственикът е престъпник и има обединение от компании, измамни хора, използвани от групата Santeda, не мога да намеря контакт за това само фалшиви подробности, те също са си помогнали два пъти
Donbet.com търгува с изтекъл лиценз за хазарт, въпреки че е изтекъл през октомври
Аз също имам проблеми с тези мъпети
Никъде в правилата и условията не се посочва, че се използват трети страни доставчици на плащания, посочва се, че Santeda International BV обработва плащанията
Не показва печат на сайта за статус на лиценз, който по закон на Кюрасао сега трябва да бъде показан в зелено или кафяво/оранжево, за да представлява висящ или валиден и не
Игрите са пълни с проблеми, непрекъснато се изхвърлят, барабани непрекъснато се въртят, изхвърлят се от бонус рундове, след което при презареждане не получавате нищо, казват ви да влезете отново, когато бях влязъл, игрите непрекъснато се сриват.
Изпратих имейл относно тези точки Бях незабавно блокиран Поисках копие от всички мои транзакции Копие от всички търговци, тъй като те трябва да водят запис на транзакциите играят всичко в продължение на 90 дни отказват да отговорят на всичко, което им представих само общ имейл .но ми изпрати това, което ме накара да се смея дали са дяволски сериозни
Освен това, за по-голяма прозрачност и проверка, препоръчваме ви да правите кръстосани препратки към тези транзакции с официалното си банково извлечение. Това ще гарантира, че всички финансови дейности са точно документирани и съответстват на вашите записи
Ами те не се подравняват сега, нали от кога идва хазартът. под красота или книги или дрехи в магазин за игри за финанси всичко друго, но не и хазарт. Сложих им го и им изпратих информацията относно престъпната дейност на търговеца, който използват и мрежа и geuss това, което не са го адресирали изненада изненада. Те знаят какво правят. Така че да, те дават нашите банкови данни на престъпници и не им пука, защото всичко е мрежа от изтънченост и започва отгоре, тогава curaco хазартната дъска, тези лицензи означават Джак, ако се оплачете, не се чуват .
Need a bit of advice played on magicwin.bet didn't realise it was a total dodgy site illegal licence fake address no need to go on.Made a few deposits yes I know more fool me before I realised then I saw the receipts that they sent me for deposits digital goods engineering, consultancy in Cyprus Ireland estonia and kenya, so I checked my bank statements and the amounts taken where also different more than what I deposited .so I sent email .instantly blocked and no response whatsoever but still getting bombarded with promo emails .I reached out to one of the merchants Artstrid I got details from bank .merchant requested I send statment over showing transaction and card details with numbers covered which I did .they responded saying that they refunded money after I sent them a firm email saying they where complicit in money laundering to a illegal gambling site.They said money would be in account within 2 to 5 working days it's now been 10 working days and still nothing .no response from them at all now .I have also had notification from bank that a transaction for €750 was attempted on my card and I needed to call the bank as this was coming from nairobi kenya. My card has been compromised. I don't know what to do as raising a chargeback with my bank is a waste of time as they are as useless as tea strainer trying to hold water and I am in the process of taking my bank to the FO for not investigating my claim and not dealing with claim within time frame made me wait 5 months for answer continuously giving me run around and asking me personal invasive health questions .which even the lady from FO found disturbing .I still have 290 in that account so I either want the funds or my deposits back but the site is not responding to my emails as it's an illegal site my deposits need to be returned anyone any deets on these
Kashia empire
DESSERVLTD
Wpbazar
Much appreciated
Also anyone any info on skinsonly this one is a baine of my life the owner is a criminal and has a amalgamation of companies scamming people used by Santeda group i can't find any contact for this only fake details these have also helped themselves twice
Donbet.com is trading under a expired gambling licence jaz it expired in oct
I am also having problems with these muppets
No where in terms and conditions does it state uses 3rd party payment providers it states Santeda International B.V processes payment
Does not show seal on site for status of licence which by law of Curaçao must be shown now either green or browny/orange to either represent pending or valid and they don't
Games are full of glitches constantly getting thrown out reels continuously spinning thrown out of bonus rounds then when reloaded you get nothing ,kept being told to log back in when I was logged in games continuously crashing .
I sent email regarding these points I was instantly blocked i requested a copy of all my transactions a copy of all the merchants as they need to keep a record of transactions game play everything for 90 days they refuse to answer anything I presented to them just the generic email .but sent me this which made me laugh are they bloody serious
Additionally, for enhanced transparency and verification, you are encouraged to cross-reference these transactions with your official bank statement. This will ensure that all financial activities are accurately documented and align with your records
Well they don't align now do they since when is gambiling come.under beauty or books or finance gamestore clothes anything but gambiling .I put it to them and sent them the information regarding the criminal activity of the merchant they use and network and geuss what they did not address it surprise surprise. They know what they are doing .so yeah they are giving our banking details to criminals and they don't care because it's all a Web of sophistication and starts from top then curaco gambling board these licences mean jack if you complain it falls on deaf ears.
Това трябва да е измама и незабавно възстановяване на всичко това, ако се опитат да изтеглят пари от сметката ви. Получих това преди много години в друга банкова сметка
That should be fraud and instant refund on it all if they tried to take money out your account I got this ages ago on another bank account
Бихте си помислили така, но ако е на Mastercard, банките не желаят да го повишат като измама. Тогава VISA определено ще го направи.
You would think so but if it’s on Mastercard the banks are not willing to raise as fraud. VISA then definitely will do it.
Моите кредитни карти VISA малко караница, но всичко е наред в крайна сметка. Дебитна карта Mastercard, Chase са ужасни с флаг като игнорирана измама, стоки не са получени, след което ги вдигат, но заявяват, че искат търговецът да възстанови сумата директно, преди да помогне.
My credit card ones VISA little hassle but all good in the end. Mastercard debit, Chase are terrible with it flag as fraud ignored, goods not received then they raise them but state they want the merchant to refund directly before helping.
Току-що проверих моята, тъй като не бях сигурен, че моята е mastercard
Just checked mine as was not sure mine is mastercard
Barclaycard, VISA директно няма да се занимава с това, само издателят на картата ще го направи, но условията на VISA са много по-добри от Mastercard.
Barclaycard, VISA directly won’t deal with it only the card issuer will but VISA terms are much better than Mastercard.
Най-добре стоката да не е получена, ако сте извършили плащанията, Mastercard/издателят на картата няма да ги повдигне като измама.
Best off doing goods not received, if you made the payments then Mastercard/the card issuer won’t raise them under fraud.
Получих този имейл, след като им изпратих екранни снимки на транзакции на моите извлечения и дебитни карти, някой друг, който има опит с екипа за поддръжка на ARTSTRID, може да ми каже дали това е положителен знак?
i received this email after sending them screenshots of transactions on my statement and debit cards, anyone else have experience with ARTSTRID support team can tell me if this is a positive sign?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.