преди 4 дни
Това е fundof.me. Те няма да ви върнат парите
It’s fundof.me. They won’t refund you
0
И така, тези казина се намират в Кюрасао, но някои от тези доставчици трети страни са лицензирани в Обединеното кралство (други също като Талин.. и т.н.) Търговец в Обединеното кралство ли е причинил проблемите ви? Grottobooks/mydates са едни от по-големите в Обединеното кралство...
So these casinos are located in curacao- but some of these third party vendors are licensed in the UK (others as well like Tallinn.. etc) was it a merchant in the UK that caused you issues? Grottobooks/mydates have been one of the bigger ones from the UK...
Проверихте ли страницата с T&C и потърсихте ли имейл адрес? Вероятно ще намерите такъв там.
Have you checked the T&C page and searched for an email address? Likely that you will find one there.
По дяволите това са много пари. В коя банка сте?
Damn that Is a lot of money. Which bank are you with?
Успех с получаването на отговор. Изпратен по имейл няколко пъти и нищо обратно
Good luck getting a reply. Emailed multiple times and nothing back
Зададохте ли спора пред банката поради грешни MCC кодове? Никога не съм знаел, че това може да е законна причина..
Did you raise the dispute to the bank due to wrong MCC codes? Never knew that could be a legitimate reason..
Здравей приятел, да, това е колко те взеха от основната ми банка и £6500 в Revolut. Не искам да казвам банката, за съжаление, в случай че хората ме споменават и т.н. и т.н.. Получих изплащания от сайта, но никога дори не ме попитаха за
Hi bud yes that is how much they took on my main bank and £6500 on Revolut im not wanting to say the bank sadly incase of people referencing me etc etc..I did get payouts from the site but they never even asked me about these
Здравей приятелю, твърдях, че това трябва да се направи и се борих за това, те ги отгледаха всичките за мен. Открих дупки в техните отговори на жалби, които те признаха
Hi mate I argued this should be done and fought for it to get done they raised them all for me I found holes in their complaint replies which they have admitted to
Да, те също искат данни за кредитна карта и банкови извлечения, но нищо друго не се връща, надявайки се, че няма да оспорят сторнирането.
Yeah same they ask for credit card details and bank statements but nothing else comes back, hoping they don’t challenge the chargeback.
Zpdg е https://fundof.me, те не възстановяват сумата директно, но ако банката ви повиши сторнирането, те също не отговарят и вие печелите
Zpdg is https://fundof.me they dont refund directly but if your bank raise the chargeback they dont answer either and you win it
точно като моя приятел, звучи много обещаващо.
exact same as mine mate sounds very promising.
Да, приятелю, надявам се, че трябва да е просто плаване! все още съм малко притеснен за възстановяването на £4700 от сайта, но се съмнявам, че ще направят много
Yes mate it should be plain sailing hopefully ! still a bit worried obv with getting the £4700 refund from the site but doubt they will do much
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.