Никога не съм имал проблем, тъй като прочетох T&C преди с това казино.
Но това е по-общо за лицензите, че те не са там, за да ни защитават, това е просто пух.
I never had the problem, as I read the T&C's before with this casino.
But it's more a general thing about licenses, that they are not there to protect us, it's just fluff.
Да, направих го, 1-2 дни след като им изпратих по пощата. Никакъв отговор
Yes I did, 1-2 days after i mailed them. No response at all
Просто бих изпратил информацията, особено ако са много пари.
И също така им напомнете, че транзакциите са били обработени неправилно и ако са били обработени правилно, изобщо нямаше да бъдат обработени. Така че, разрешавайки тези транзакции, те са сгрешили и са нарушили правилата на Visa/MasterCard и трябва да им възстановят сумата.
Или нещо такова. Не съм сигурен как точно бих го изразил.
Не съм сигурен как е изглеждала комуникацията преди, но предполагам, че твърдения за неполучаване на покупки или нещо може да проработи?
Предполагам, че canapay се уморява от всички искания за възстановяване на средства.
I would just send the information, especially if it's a lot of money.
And also remind them that the transactions were processed incorrectly and would have they been processed correctly, they would not have processed at all. So by allowing these transactions, they are in the wrong and broke Visa/MasterCard rules, and should refund them.
Or something like that. Not sure exactly how I would word it.
Not sure how the communication looked before, but I guess claims of non receipt of purchases or something might work?
I guess canapay is getting tired of all the refund requests.
Не, не им изпратих нищо, те ми отговориха, че са намерили транзакции от мен и възстановяват сумата, след което получих възстановяването в рамките на 2 дни.
Малко объркващо е, че всички имаме различен опит и отговори и тези търговци се отнасят към нас по различен начин. Опитвам се да получа възстановяване на сумата от skinczar и им изпращам имейли вече 3 седмици без отговор, но някой друг изпрати имейл и получи възстановяване на сумата веднага.
No I didn't send them anything, they replied to me saying they had located transactions from me and were refunding, I then got the refund within 2 days.
It's a bit baffling that we all have different experiences and replies and these merchants treat us differently. I'm trying to get a refund from skinczar and have been emailing them for 3 weeks now with no reply yet somebody else has emailed and had a refund immediately.
Току-що постигнах известен успех с gametid.com
Изпратих имейл преди няколко седмици и не получих отговор, изпратих имейл отново, преследвайки го преди 3 дни, заплашвайки да ги докладвам на различни места и все още нямам отговор, но тази сутрин се събудих с възстановените суми в моя акаунт.
I've just had some success with gametid.com
I emailed a few weeks ago and didn't get a reply, I emailed again chasing 3 days ago threatening to report them to various places and still no reply but this morning have woken up to the refunds in my account.
Не мога да съм сигурен, но звучи по-скоро като че се опитват да те накарат да се откажеш.
Регистрирал ли си се някога в canopay? да използвам техните услуги?
Искам да кажа, трябва да ги попитате защо, ако никога не сте се регистрирали в тяхната услуга, те обработват транзакции с вашата карта като начало.
I can't be sure, but sounds more like they trying to get you to give up.
Have you ever registered with canopay? to use their service?
I mean, should ask them back why if you have never registered with their service, are they processing transactions with your card to begin with.
Цялото това нещо е толкова депресиращо, нали. Банките ви третират като измамници и много казина буквално ви се смеят в лицето, но казината и техните процесори за обработка на плащания съзнателно улесняват прането на пари в индустриален мащаб. Грешното кодиране на транзакциите отменя банковите хазартни блокове, което им позволява безкрайно да печелят от уязвими комарджии. Те също така се възползват от по-ниски такси за обработка, като пускат транзакциите през фиктивни компании за търговия на дребно, а не чрез MCC кодове за хазарт с по-висок риск. Това е незаконно и това беше доказано от съдебното преследване на Wirecard, но безкрайно големи корпорации като Worldline просто се измъкват от тази дейност на видно място и продължават доброволно да поемат клиенти на казино, които по същество са престъпни организации.
This whole thing is so depressing isn’t it. Banks treat you like fraudsters and many casinos literally laugh in your face yet the casinos and their payment processors are deliberately facilitating money laundering on an industrial scale. The miscoding of the transactions overrides bank gambling blocks allowing them to endlessly profit from vulnerable gamblers. They are also benefiting from lower processing fees by putting the transactions through retail shell companies rather than higher risk gambling MCC codes. It is illegal and this was proven by the prosecution of Wirecard yet endlessly large corporations like Worldline are just getting away with this activity in plain sight and continuing to willingly take on casino clients who are basically criminal organisations.
Аз също обикновено ги чета и условията за плащане – но LCS има допълнителен раздел в подобен раздел 38, за да се опита да го скрие… И с казината на MGA никога не бих могъл да преценя, че такива условия могат да бъдат одобрени, но сега определено знам по-добре!
I also usually read them, and the payment terms -but LCS has an additional section in like section 38 to try to hide it… And with MGA casinos I could never emaljen such terms could be approved, but now I definately knows better!
Всички 7 транзакции към един и същи получател (показвано име) ли са?
Имате две възможности – или да се опитате да бъдете честни и да посочите, че това са казино транзакции към казиното, които по x причини не отговарят на техните условия за обслужване. Или вариант две разберете, че сте поръчали/купили нещо и дори не сте получили потвърждение на поръчката и уебсайтът им е свален. Тогава може да е добре, ако всички плащания са към един и същ актьор, в противен случай е малко вероятно.
Само имайте предвид, че ако използвате вариант две, това може законно да се счита за измама.
Are all 7 transactions to the same recipient (display name)?
You have two options - either try to be honest and indicate that they are casino transactions to the casino that for x reasons do not meet their terms of service. Or option two find out that you ordered/bought something and never even received an order confirmation and their website is taken down. Then it can be good if all the payments are to the same actor, otherwise it is quite unlikely.
Just be aware that if you run on option two, it could legally count as fraud.
Är alla 7 transaktioner till samma mottagare (namnet som syns)?
Du har två alternativ -antingen försöka med ärlighet och ange att det är casinotransaktioner till casino som av x anledningar inte uppfyller sina servicevillkor. Eller alternativ två hitta på att du beställt/köpt något och aldrig ens fick en orderbekräftelse och deras hemsida är borttagen. Då kan det ju vara bra om alla betalningarna är till samma aktör, annars är det ganska osannolikt.
Var bara medveten om att om du kör på alternativ två, så kan det legalt räknas som bedrägeri.
Все още не съм отговорил, не съм сигурен дали да им изпратя паспорта си и доказателство за адрес. виждам, че някой тук е получил възстановяване от тях, без да изпрати тези подробности, така че не съм сигурен защо го искат
Ive not replied yet im not sure if to send them my passport and proof of address. i see someone on here got refunded by them without sending these details so im unsure as to why they are asking for it
За всеки, който има проблеми с намирането на доставчици на плащания, отидете в историята на Google/уеб историята си и потърсете датата и часа на транзакцията и трябва да можете да я видите
For anyone having trouble locating payment providers go to your google history/web history and search up the date and time of the transaction and you should be able to see it
Имам „Transfergate", който според мен е свързан с TRANSFEROP PAYMENT GATEWAY LTD (transferop.com)
Те от своя страна са свързани с payop.com / Paydo.com. Формата за контакт с Transferop: не работи. Получих отговор от Payop, с когото се свързах вместо Transferop, но те твърдяха, че не могат да намерят транзакции, свързани с моята карта в техните системи. Нямам представа какво друго би могло да бъде „Transfergate".
I have "Transfergate" which I think is related to TRANSFEROP PAYMENT GATEWAY LTD (transferop.com)
They are in turn related to payop.com / Paydo.com. Transferop:s contact form doesnt work. I got a reply from Payop who I contacted instead of Transferop but they claimed they couldnt find any transactions linked to my card in their systems. Have no idea otherwise what "Transfergate" could be
Мисля, че MGA си затваря очите за този вид практика. Не съм опитвал да подавам жалба директно до MGA, но предполагам, че те няма да го видят като валидна жалба. цялата страна е просто параван за пране на пари, за бога
I think MGA turns a blind eye to this kind of practice. I haven't tried making a complaint directly to the MGA, but I would guess they wouldn't see it as a valid complaint. the whole country is just a money laundering front for god sake
Чудех се абсолютно същото нещо, изглежда доста случайно по отношение на това кои процесори и/или търговци възстановяват средства. Предполагам, че може да зависи от юрисдикцията на самия процесор. Например изглежда, че базираните в Обединеното кралство са по-склонни да възстановят сумата, може би поради по-строги финансови разпоредби в Обединеното кралство или рискове от глоби/наказания? Това е само моят личен опит. Може би гражданството на лицето, което иска възстановяването, също може да има значение.
Би било интересно, ако някой с правни познания в платежната индустрия може да сподели някакви прозрения. Целият скандал с Wirecard очевидно не промени нищо.
Имам дескриптори, които успях да проследя до националната банка на Руанда + UBA Group (банка в Нигерия), така че съм напълно сигурен, че има много корумпирани банки/щати, замесени в тези схеми
I have been wondering the exact same thing, seems quite random regarding which processors and/or merchants are giving refunds. My guess is that it might depend on the jurisdiction of the processor itself. E.g. seems like the UK based ones are more willing to refund, maybe due to more strict financial regulations in the UK or risks of fines/penalties? That's just my personal experience. Perhaps the citizenship of the person claiming the refund can matter too.
Would be interesting if someone with legal knowledge of the payment industry could share any insights. The whole Wirecard scandal obviously didn't change a thing.
I have descriptors I've managed to trace to the national bank of rwanda + UBA Group (a bank in Nigeria), so I'm quite positive that there's a lot of corrupted banks/states involved in these schemes
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.