ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 31)

преди 11 месеца от kirekin
|
332782 преглеждания 3770 отговора |
|
1...30 31 32...250
Добавете пост
Bollee
преди 4 месеца

Списъкът ми с canapay.io е дълъг.. колко назад можете да отидете?

Автоматичен превод:
salmonhell88
преди 4 месеца

Не съм много сигурен. Имах транзакции само от тогава през април. Пишете им и проверете

Автоматичен превод:
Публикация на eroxez е изтрит
salmonhell88
преди 4 месеца

Cerano направи обратно плащане към мен след 1-2 имейла, но нямаше отговор директно от тях.

Автоматичен превод:
C2D2
преди 4 месеца

Можете ли да ми посочите подробности как да се свържа с тях?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Също така може ли някой тук да ме просветли дали е максимум 120 дни назад, както четох на различни места за Visa? или това е само за Visa директно?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, искам да ви попитам защо не мога да закрия акаунта си в играта. Трябва да се верифицирам, за да затворя акаунта си. Никога не съм чувал за такова нещо. Обслужването на клиенти се опитва да принуди клиентите да направят нещо, което аз не искам.

Автоматичен превод:
Публикация на carsix79 е изтрит
преди 4 месеца

здрасти


Някой знае компанията/имейл на тези момчета; ETS*ETS*TICKET* или ETS*EWAVE ??


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако някой използва nine casino/nine win или нещо подобно. Изпратих им шаблона за имейл в тази тема. Те ми върнаха разликата между моите депозити и тегления (така моите загуби)


Благодаря момчета

Автоматичен превод:
loisjefferies98
преди 4 месеца

Кой шаблон използвахте?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 4 месеца

здрасти Мисля, че са свързани с Quickbit "Правила и условия за платежни услуги (Quickbit)

1. Въведение

1.1 Intergiro Intl AB (publ) („Intergiro") е шведска финтех компания, лицензирана и контролирана от Шведския орган за финансов надзор (Sw. Finansinspektionen)

Нашият финансов орган е www.fi.se/en / - честно казано не знам какъв мандат имат. Но може би има смисъл да се свържете с тях или може би тази интерджиро компания е замесена по някакъв начин

Автоматичен превод:
loisjefferies98
преди 4 месеца

Това ми изпратиха.

Здравейте,


Като лидер в индустрията, нашата компания използва различни международни канали за плащане за различни страни и региони. Периодично банките могат да превключват канали в платежната мрежа и може да видите стойности от различен регион в банковото си извлечение. Моля, не се притеснявайте, всичките ви депозити се кредитират във вашата сметка навреме, само в строго съответствие с вашите транзакции. Ако имате някакви съмнения, ние винаги се радваме да ви помогнем при съгласуването на вашите транзакции.


С Най-Добри Пожелания,

Мехмет

Екип за поддръжка на казино

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Хей,


някой с усилия с Mobilumpay?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Някой изпрати ли имейл на Visa на security@visa.com

Тъй като изпирането на транзакцията очевидно е нарушение на техните условия, трябва ли да е в техен интерес да се справят с това? Някой правил ли е това?


Току-що го направих, все още няма отговор, дадох им номера на картата си Visa и казах, че буквално всички транзакции с тази карта са изпрани транзакции, с изключение на една, тъй като използвам картата само за хазарт, това е карта Revolut.


Това беше моят имейл,

Екипът за сигурност на ухото във Visa, моля, препратете към правилния отдел, ако това е грешният отдел.

Пиша ви с дълбоко чувство на спешност и разочарование по отношение на критичен проблем, който сериозно компрометира доверието ми в мерките за сигурност, използвани от Visa и издателя на моята карта Revolut. Отнася се за тревожния феномен на изпиране на транзакции, грубо нарушение, което изложи на риск моето финансово благополучие и подчерта значителни недостатъци във вашите системи.

Позволете ми първо да насоча вниманието ви към поредица от транзакции, които се появиха на моята карта Visa, свързани с подробности: 4************8. Въпреки че бяха технически инициирани от мен, тези транзакции бяха улеснени чрез умишлено манипулиране на кодовете на търговците, заобикаляйки ограниченията, предназначени да защитят потребители като мен от участие във високорискови дейности, като хазарт.

Това използване на вратички във вашата система представлява явно нарушение на доверието и грубо нарушение на стандартите за защита на потребителите. Въпреки опитите ми да потърся решение чрез Revolut, се натъкнах на обезсърчаваща липса на действие или загриженост. Не са предприети осезаеми стъпки за коригиране на ситуацията или разследване на първопричината за тези транзакции, което ме кара да се чувствам уязвим и пренебрегнат като потребител.

Това, което влошава тази ситуация, е съучастието както на Visa, така и на Revolut в позволяването на тези транзакции да протичат неконтролирано. Като си затваряте очите за манипулирането на кодовете на търговците и не успявате да наложите стабилни мерки за сигурност, вие ефективно улеснявате прането на транзакции и излагате на риск финансовото благополучие на потребителите.

Освен това ви призовавам да проведете задълбочено разследване на търговците и процесорите за плащане, участващи в обработката на тези транзакции. Очевидно е, че те умишлено са манипулирали кодовете на търговците, за да заобиколят ограниченията и да улеснят хазартните транзакции като транзакции без хазарт. Такива неетични практики не само подкопават целостта на вашата платежна мрежа, но също така създават значителни рискове за потребителите, като позволяват пране на транзакции.

Умолявам ви да предприемете решителни действия срещу тези търговци и процесори за обработка на плащания, включително налагане на санкции и прилагане на мерки за предотвратяване на бъдещи злоупотреби с вашата система. Като ги държите отговорни за действията си, можете да изпратите ясно послание, че подобни експлоататорски практики няма да бъдат толерирани в мрежата на Visa.

Като загрижен потребител вярвам, че решаването на този проблем при неговия източник е от първостепенно значение за осигуряване на дългосрочна сигурност и надеждност на вашата платежна екосистема. Вярвам, че ще предприемете необходимите стъпки за бързо разследване и отстраняване на тези злоупотреби.

Изисквам бързо и задоволително решение на този въпрос, включително възстановяване на всички суми, неправилно обработени поради използване на търговски кодове. Освен това ви призовавам да подобрите вашите протоколи за сигурност и да си сътрудничите по-тясно с издателите на карти, за да гарантирате целостта на вашата платежна мрежа и да защитите потребителите от експлоатация и измами.

С нетърпение очаквам вашия отговор и уверение, че ще бъдат взети подходящи мерки за справяне с опасенията ми и предотвратяване на подобни инциденти в бъдеще.

Автоматичен превод:
markster332
преди 4 месеца

Изпратих имейл вчера, все още няма отговор.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized604 е изтрит
veritas1979
преди 4 месеца

Те не отговарят. Свързах се с тяхната поддръжка и с основателя и главен изпълнителен директор на Mobilum. Веднага ме блокираха. Просто повдигнете сторниране на плащане от вашата банка и ще получите парите си обратно.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized604 е изтрит
Anonymized604
преди 4 месеца

Ако сте използвали BankID или не, няма значение дали причината за връщане на таксата е неполучаване на закупен продукт или подобно. Те трябва да изпратят доказателство, че са доставили това, за което сте платили?


Автоматичен превод:
1...30 31 32...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още