ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 31)

преди 1 година от kirekin
|
543308 преглеждания 5584 отговора |
|
1...30 31 32...283
преди 6 месеца

Някой има ли идея с какво са свързани тези дескриптори?

trnsltry

cpyrms

tnrsscript

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, момчета.

Толкова се радвам да прочета за всички успешни възстановявания тук и за нас, които разочароваме тези мръсници, които се молят на проблемни комарджии. Докато депозирах, както и останалите от вас, предполагам, имах хазартен блок и тъй като транзакциите са изброени като други неща, той заобиколи това.

Няколко души ме питаха за WINTERMADS, те ми върнаха сумата почти мигновено в два случая, бих предложил да продължите да изпращате имейли и да създавате билети за поддръжка. Отне може би 1-4 дни за целия процес.

DSLT и Dstl са свързани с destream.net, който също ми върна сумата, но на тези момчета им отне малко повече време, 1-2 седмици.

Чудя се дали някой може да ми предостави някаква информация за Visiola Easy Courses, FRENNO, Zfpay the platinum - това са останалите 3 търговци, които имам и ще получа възстановяване от всички измамници.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Мисля, че MGA си затваря очите за този вид практика. Не съм опитвал да подавам жалба директно до MGA, но предполагам, че те няма да го видят като валидна жалба. цялата страна е просто параван за пране на пари, за бога

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това е вярно. Една от най-корумпираните страни в ЕС заедно с Кипър, Естония, Литва и др.


Автоматичен превод:
mBp12
преди 6 месеца

Бяхте ли в контакт с Deastream само чрез чата на тяхната уеб страница или имате имейл? Те изобщо не ми отговарят в чата.

Автоматичен превод:
Spazyhawk999
преди 6 месеца

Опитвам се да намеря информация и за ZPDG.

Автоматичен превод:
mBp12
преди 6 месеца

Как успяхте да получите възстановяване от dstld destream? Свързах се с тях като 10 пъти, хвърлете чата… все още няма отговор или възстановяване

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
mBp12
преди 6 месеца

Visiola се споменава с supportmail на някои сайтове назад, хората получиха възстановяване на средства.


99,9%, че платината е https://theplatinum.co/


Защото имат същия сенчест общ партньор за плащане в Африка:

TSINDA ENTERTAINMENT LTD PVT-BEUX5PZ5 PO BOX 53854 - 00200, НАЙРОБИ. 9 SPORTS ROAD, WESTLANDS, НАЙРОБИ.


Все още се опитвам да се свържа с Цинда без резултат, платинен по пощата по-рано днес.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
преди 6 месеца

Мисля, че те са възстановили сумата на много хора през последните 2 месеца, които спряха да отговарят сега.. много тук са получили възстановяване на сумата от тях, но през последните 2 седмици тази информация се разпространи във Flashback и други форуми

Автоматичен превод:
Mrtasty93
преди 6 месеца

Хм ще опитам поне

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 6 месеца

Изпратих няколко имейла на платината и нямам отговор.. плащанията се обработват от magua pay, който също не отговаря.. visiola получи 10 имейла от мен през последния месец и няма отговор или възстановяване


Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
преди 6 месеца

Звучи добре 🙂

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 6 месеца

Търсих и разглеждах това, но не мога да намеря абсолютно нищо.

Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
преди 6 месеца

Свързах се с тях чрез опцията за чат на живо няколко пъти, преследвах ги всеки ден и т.н.

Просто им казах, че таксите са незаконни и т.н

Автоматичен превод:
mBp12
преди 6 месеца

Аз съм малко объркан от wintermads, тъй като те наистина изглеждат истинска компания, така че не разбирам защо са обработили транзакции за тези онлайн казина, дори и да гледам онлайн, те се показват във финтех публикации и има интервю с техния главен изпълнителен директор, някакви идеи какво става с тях и тези плащания?

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 6 месеца

И аз нямам представа, за да бъда честен, от всички те изглеждат легитимни повече от другите, така че няма много смисъл за мен. Въпреки това смятам, че много доставчици на крипто, които ви позволяват да депозирате в тези сайтове, или не знаят, че ние като потребители можем да върнем плащането поради тези грешни кодове на търговци и сме открили вратичка, ИЛИ те ни се молят и също се надяват, че не знаем.

Подозирам, че сега много компании са залети с подобни имейли и правят по-нататъшно разследване на случващото се сега, когато им се наложи да възстановят парите на много недоволни клиенти.

Автоматичен превод:
mBp12
преди 6 месеца

За кое казино бяха вашите транзакции в wintermads?

Автоматичен превод:
mBp12
преди 6 месеца

Мисля, че е така support@theplatinum.co

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой пробвал ли е да се обади на някоя от тези "Компании"?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Canapay.io затвори пощата си. Те също казаха, че плащанията ми са твърде стари, защото вече са платили данъка, тлъстите бяха депозити от над 10 хиляди евро

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 6 месеца

На колко години бяха вашите плащания?

Автоматичен превод:
1...30 31 32...283
Отидете на страницаот 283 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини