Здравейте, момчета.
Толкова се радвам да прочета за всички успешни възстановявания тук и за нас, които разочароваме тези мръсници, които се молят на проблемни комарджии. Докато депозирах, както и останалите от вас, предполагам, имах хазартен блок и тъй като транзакциите са изброени като други неща, той заобиколи това.
Няколко души ме питаха за WINTERMADS, те ми върнаха сумата почти мигновено в два случая, бих предложил да продължите да изпращате имейли и да създавате билети за поддръжка. Отне може би 1-4 дни за целия процес.
DSLT и Dstl са свързани с destream.net, който също ми върна сумата, но на тези момчета им отне малко повече време, 1-2 седмици.
Чудя се дали някой може да ми предостави някаква информация за Visiola Easy Courses, FRENNO, Zfpay the platinum - това са останалите 3 търговци, които имам и ще получа възстановяване от всички измамници.
Hi Guys.
I am so pleased to read of all the successful refunds here and us frustrating the living hell out of these scumbags who pray on problem gamblers. Whilst I was depositing, like the rest of you I assume, I had a gambling block and as the transactions are listed as other things it bypassed that.
I have had a few people ask me about WINTERMADS, they refunded me almost instantly on two occasions, I would suggest keep emailing and creating support tickets. Took maybe 1-4 days for the entire process.
DSLT and Dstl are related to destream.net who also refunded me, these guys however took a little longer, 1-2 weeks.
I'm wondering if anyone could provide me with any info on Visiola Easy Courses, FRENNO, Zfpay the platinum - these are the remaining 3 merchants I have and would receive a refund from all scam merchants.
Мисля, че MGA си затваря очите за този вид практика. Не съм опитвал да подавам жалба директно до MGA, но предполагам, че те няма да го видят като валидна жалба. цялата страна е просто параван за пране на пари, за бога
I think MGA turns a blind eye to this kind of practice. I haven't tried making a complaint directly to the MGA, but I would guess they wouldn't see it as a valid complaint. the whole country is just a money laundering front for god sake
Бяхте ли в контакт с Deastream само чрез чата на тяхната уеб страница или имате имейл? Те изобщо не ми отговарят в чата.
Were you only in contact with Deastream via the chat on their webpage or do you have an e-mail? They are not respondent at all to me in the chat.
Опитвам се да намеря информация и за ZPDG.
I’m trying to find the info for ZPDG too.
Как успяхте да получите възстановяване от dstld destream? Свързах се с тях като 10 пъти, хвърлете чата… все още няма отговор или възстановяване
How did u manage to get the Refund from dstld destream? I contacted them like 10 times throw the Chat… still no answer or Refund
Visiola се споменава с supportmail на някои сайтове назад, хората получиха възстановяване на средства.
99,9%, че платината е https://theplatinum.co/
Защото имат същия сенчест общ партньор за плащане в Африка:
TSINDA ENTERTAINMENT LTD PVT-BEUX5PZ5 PO BOX 53854 - 00200, НАЙРОБИ. 9 SPORTS ROAD, WESTLANDS, НАЙРОБИ.
Все още се опитвам да се свържа с Цинда без резултат, платинен по пощата по-рано днес.
Visiola is mentioned with supportmail some sites back, people got refunds.
Im 99,9% that platinum is https://theplatinum.co/
Because they got the same shady General payment partner in Africa:
TSINDA ENTERTAINMENT LTD PVT-BEUX5PZ5 P.O. BOX 53854 - 00200, NAIROBI. 9 SPORTS ROAD, WESTLANDS, NAIROBI.
Im still trying to get in contact with Tsinda without results, mailed platinum earlier today.
Мисля, че те са възстановили сумата на много хора през последните 2 месеца, които спряха да отговарят сега.. много тук са получили възстановяване на сумата от тях, но през последните 2 седмици тази информация се разпространи във Flashback и други форуми
I think they have refunded to Many people the last 2 months that they Stop answering now.. many here have recieved refunds from them but in the last 2 weeks that info have spread to Flashback and other forums
Изпратих няколко имейла на платината и нямам отговор.. плащанията се обработват от magua pay, който също не отговаря.. visiola получи 10 имейла от мен през последния месец и няма отговор или възстановяване
I have sent the platinum several emails and no Answer.. the payments are processed by magua pay who also not answer.. visiola have recieved 10 emails from me in the past month and no response or refund
Търсих и разглеждах това, но не мога да намеря абсолютно нищо.
I've searched and looked into this one but cannot find anything at all.
Свързах се с тях чрез опцията за чат на живо няколко пъти, преследвах ги всеки ден и т.н.
Просто им казах, че таксите са незаконни и т.н
I contacted them through the live chat option a few times, chased them up daily etc.
Just told them the charges were illegal etc
Аз съм малко объркан от wintermads, тъй като те наистина изглеждат истинска компания, така че не разбирам защо са обработили транзакции за тези онлайн казина, дори и да гледам онлайн, те се показват във финтех публикации и има интервю с техния главен изпълнителен директор, някакви идеи какво става с тях и тези плащания?
I'm a bit confused by wintermads as they do seem a genuine company so I don't understand why they have processed transactions for these online casinos, even looking online they feature in fintech publications and there is an interview with their CEO, any ideas what is going on with them and these payments?
И аз нямам представа, за да бъда честен, от всички те изглеждат легитимни повече от другите, така че няма много смисъл за мен. Въпреки това смятам, че много доставчици на крипто, които ви позволяват да депозирате в тези сайтове, или не знаят, че ние като потребители можем да върнем плащането поради тези грешни кодове на търговци и сме открили вратичка, ИЛИ те ни се молят и също се надяват, че не знаем.
Подозирам, че сега много компании са залети с подобни имейли и правят по-нататъшно разследване на случващото се сега, когато им се наложи да възстановят парите на много недоволни клиенти.
I have no idea either to be honest, out of everyone they seem legit more than others too so it doesn't make much sense to me. However, I feel many crypto providers who allow you to deposit to these sites are either unaware we as consumers can chargeback due to these faulty merchant codes and we have found a loophole OR they are praying on us and also hoping we are completely unaware.
I suspect a lot of companies are now being flooded with these sorts of emails and doing further investigation into what is happening now they've had to refund lots of unhappy customers.
За кое казино бяха вашите транзакции в wintermads?
Which casino were your wintermads transactions for?
Canapay.io затвори пощата си. Те също казаха, че плащанията ми са твърде стари, защото вече са платили данъка, тлъстите бяха депозити от над 10 хиляди евро
Canapay.io has closed their mail. They also said that my payments were too old because they had already paid the tax fat were deposits of over 10k euros
Canapay.io har stängt deras mail. Dom sa också att mina betalningar va för gamla eftersom dom redan betalt skatten feta var insättningar på över 10k euro
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.