Е, това е страхотно, но сигурен ли си, че не можеш да го върнеш, ако са написали така? Избрахте ли, че искате/имате нужда от директна компенсация, или че искате компенсация след приключване на разследването?
Малко се притеснявам, че банката ще ви затвори, ако злоупотребите с това - теглих такса преди година, но тогава всичко беше наред, тъй като не трябваше да въвеждам банковия идентификационен номер. Сега вкарах още преди две седмици от разочарование в контакт с един заради казино, но сега съжалявам, тъй като имах истински рецидив и депозирах около 25 хиляди за една вечер чрез Kycoin.
Бях попитан за транзакции +KYC преди няколко месеца и чух за ужасяващи случаи, когато банката е замразила всички сметки и е изключила bankid за постоянно. Така че да видим дали ще се осмеля, ако/когато първото мине.
Well that's great, but are you sure you can't refund it if they wrote like that? Did you choose that you wanted/needed direct compensation, or that you wanted compensation after the investigation was complete?
I'm a little worried that the bank will shut you down if you abuse this - I ran a charge back a year ago but then it was fine as I didn't have to enter the bank ID. Now I put in another two weeks ago in frustration in contact with one over a casino, but now regret it as I had a real relapse and deposited about 25k in one evening, via Kycoin.
Have been asked about transactions +KYC a few months ago, and heard of horror cases where the bank has frozen all one's accounts and turned off bankid permanently. So let's see if I dare, if/when the former goes through.
Jaha vad bra, men du är säker på att du inte får återbetala det om de skrivit så? Valde du att du ville/behövde direkt ersättning, eller att du önskade ersättning efter utredning var klar?
Jag är lite orolig att banken ska stänga av en om man missbrukar detta -jag har kört en charge back för ett år sedan men då var det klockrent då jag inte behövde skriva in bank id. Nu la jag in en till för två veckor sedan i frustration i kontakt med ett över ett casino, men ångrar mig nu då jag hade ett riktigt relaps och satte in ca 25k på en kväll, via Kycoin.
Har fått fråga om transaktioner +KYC för några månader sedan, och hört om skräckfall där banken har fryst alla ens konton och stängt av bankid permanent. Så får se om jag vågar, om/när den tidigare går igenom.
Успях да свържа всички от следните: mydeliveryy, kycoin, EWAY, TIHEA, IWC, EXPRESSIVEERA, Incrdblskns, vivxcn, PXTO, CSCANNERR, PIXTABO, PXTB, с моите транзакции, направени само с помощта на unlimitcasino.
I have managed to connect that all of the following: mydeliveryy, kycoin, EWAY, TIHEA, IWC, EXPRESSIVEERA, Incrdblskns, vivxcn, PXTO, CSCANNERR, PIXTABO, PXTB, to my transactions made by only using unlimitcasino.
Същото тук, но имам някои различни, но Ewave, incskins, pixtab, expresiveera са същите. 100% от unlimitedcasino,.само в едно играх.
Изглежда, че съм единственият, който доведе Цинда тук, хехе.
Чудя се какво мисли MGA за това 😅, защото unlimitedcasino са от Малта със сертификат/лицензи на MGA.
Same here, but i got some different, but Ewave, incskins, pixtab, expresiveera are the same. 100% from unlimitedcasino,.only one i played on.
Looks like im the only one that got Tsinda here tho hehe.
Wonder what MGA thinks about this 😅 cuz unlimitedcasino are from Malta with MGA certificate/licens.
Същото тук, но имам някои различни, но Ewave, incskins, pixtab, expresiveera са същите. 100% от unlimitedcasino,.само в едно играх.
Изглежда, че съм единственият, който доведе Цинда тук, хехе.
Чудя се какво мисли MGA за това 😅, защото unlimitedcasino са от Малта със сертификат/лицензи на MGA.
Same here, but i got some different, but Ewave, incskins, pixtab, expresiveera are the same. 100% from unlimitedcasino,.only one i played on.
Looks like im the only one that got Tsinda here tho hehe.
Wonder what MGA thinks about this 😅 cuz unlimitedcasino are from Malta with MGA certificate/licens.
MGA не ги е грижа, защото Малта е корумпирана страна и хазартната индустрия е голяма част от тяхната икономика. Ако им пукаше, щеше да има толкова много неща по-добри с MGA. MGA не е по-сигурен от Кюрасао, лицензът е безсмислен като Кюрасао. Говори само за себе си, когато MGA позволява на онлайн казината да намалят RTP до 88 или подобно ниско RTP. безумно.
MGA don't care because Malta is a corrupt country and the gambling industry is a big part of their economy. If they did care, there would be so many things better with MGA. MGA is not safer than Curacao, the license is as meaningless as the Curacao one. Speaks for it self when MGA allows online casinos to put RTP down to 88 or similar low RTP. Insane.
Че дори можете да правите депозити с карти чрез Swedbank в тези казина.
Когато го пробвах миналата есен, отказаха всички депозити и блокираха картата ми без предупреждение.
That you can even make deposits with cards through Swedbank to these casinos.
When I tried it last fall, they refused all deposits and blocked my card without warning.
Att ni ens kunna gjort insättningar med kort genom Swedbank till dessa casinon.
När jag försökte med det typ i höstas så nekade dom alla insättningar och spärrade mitt kort utan förvarning.
Ето защо те заобикалят системата, като използват много странни имена като MYDELIVERY, EWAY и т.н. в други случаи се казва thebookattic и virtuallibrary, но все още не са успели да ги намерят.
That's why they round the system by using lots of strange names like MYDELIVERY, EWAY, etc. in other cases it says thebookattic and virtuallibrary but haven't been able to locate them yet.
Det är ju därför som de rundar systemet genom att använda massa konstiga namn som MYDELIVERY, EWAY, etc i andra fall står det thebookattic och virtuallibrary men inte kunnat lokalisera dem än.
Да, но разбира се, те също го направиха, когато се опитах да депозирам пари.
Yes, but of course they also did it when I tried to deposit money.
Jo men dom gjorde det såklart även då jag försökte sätta in pengar.
Когато подадете жалба до банката, кои опции сте избрали, след като сте разпечатали във всички транзакции на казиното, че не сте получили стоките? И ако е така, какво си попълнил в полето, където пише кога трябва да се достави стоката и т.н. 😀. Включвам се и се опитвам да попълня, но е малко сложно кой е най-умният избор, защото има много различни компании за общо около 30 хиляди.
When you make the complaint to the bank, which options did you choose after you printed in all the casino transactions, that you did not receive the goods? And if so, what did you fill in the field where it says when the goods were to be delivered, etc. 😀. I'm in and trying to fill in but it's a bit complicated what's the smartest choice because there are a lot of different companies for a total of like 30k.
När man gör reklamationen hos banken vilka alternativ valde du då efter du tryckt i alla casino-transaktioner, att du inte fått varorna? Och isåfall vad fyllde du i fältet där det står när varorna skulle levereras osv 😀. Är inne och försöker fylla i men är lite krångligt vad som är smartast att välja för är ju massa olika företag för totalt typ 30k .
Попълнихте ли Да или Не на тази първа стъпка?
Добре, въведохте ли нещо в свободния текст или в другите полета на предишното изображение?
избрахте ли избраната опция?
Did you fill in Yes or No on this first step?
Okay, did you type anything in the free text or the other fields in the previous image?
did you choose the checked option?
Fyllde du i Ja eller nej på det här första steget?
Okej, skrev du något i fritexten eller de andra fälten på den tidigare bilden?
valde du det alternativet som är kryssat?
Някой знае ли кой е gumballpay.com? Те ми писаха от нищото, че ще възстановят всички транзакции, които съм направил с тях. Доста хубаво, но бих искал да знам от кое казино е това.
Does anyone know who gumballpay.com is? They wrote me out of nowhere that they will refund all transactions I made with them. Pretty nice, but I would like to know from which casino that is.
В кои казина играехте?
Може да е полезно за нас, другите да знаем.
Which casinos did you play at?
Might be helpful for us others to know.
Pixtabo = https://pixtabo.com/ support@pixtabo.com / pixtabou@gmail.com
Изпратих и двете вчера, но все още няма отговор, казват, че ще отговорят след 48 часа и това е обещание на техните сайтове.
Pixtabo = https://pixtabo.com/ support@pixtabo.com / pixtabou@gmail.com
Ive mailed both those yesterday but still no response, they say that they will respond in 48 hours and that its a promise on their sites.
На кой имейл се свързахте с 123templates? Този, който намерих, не носи отговорност за 123templates..
Which email did you contact 123templates on? The one I found claims no responsibility for 123templates..
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.