преди 7 месеца
Благодаря, пак е много интересно! На колко години бяха вашите транзакции?
Thanks, still very interesting! How old were your transactions?
0
Благодаря, пак е много интересно! На колко години бяха вашите транзакции?
Thanks, still very interesting! How old were your transactions?
здравей
Искам само да предупредя всички, които се опитват да получат обратно плащане чрез своята банка.
С цялата информация и съвети тук за това колко лесно е, просто искам всички да знаят, че това всъщност Е измама.
Това, което го прави измама, е, че/ако невярно твърдите, че не сте получили стоките и услугите.
Ще премине 100% от първия път, 2-3 пъти, вие го поискате, тъй като е почти невъзможно да се докаже обратното и търговецът или доставчикът на плащания няма да се бори с това.
Но ако продължите да извършвате връщане на плащане за големи суми и за много транзакции, вашата банка вероятно ще започне да подозира измама с връщане на плащане от ваша страна.
Не казвам, че не трябва да правите това - просто казвам, че го планирайте внимателно и поискайте възможно най-много/високи транзакции за връщане на плащане първия път, когато го направите. И не продължавайте да го правите за всяка малка казино транзакция, която сте направили.
Само една бележка; това може да се различава малко за всяка страна. В Скандинавските страни нямаме същата култура на връщане на таксата като в Обединеното кралство и САЩ, така че нощем там е по-лесно, не знам.
Просто искам всички да знаят, че това е незаконно и че банката може да каже „не" и дори да ви обвини в измама, ако не го направите по умен начин. И това само защото мина наистина гладко и лесно първия път, можете/трябва да продължите да използвате сторнирания на плащания като начин да си върнете всички транзакции в казиното постоянно.
Hi,
I just want to warn everyone trying to get chargebacks via their bank.
With all the information and tips here on how easy it is, I just want everyone to be aware of that it actually IS a fraud.
What makes it a fraud, is that/if you falsely claims that you havent received the goods and services.
It will 100% go through the first time, 2-3 times, you request it, since it is almost impossible to prove otherwise, and the merchant or payment provider will not fight it.
But if you continue to chargeback for large amounts, and for a lot of transactions, your bank will probably start to suspect charge back fraud from your side.
I am not saying that you shouldnt do this -I am just saying plan it carefully and request as many/high chargeback transactions the first time you do it. And dont continue to do it for every small casino transaction you have made.
Just a note; this may differ a bit per country. In the Nordics we do not have the same charge back culture as in UK and US, so it night be easier there, I dont know.
I just want everyone to be aware of doing this is illegal and that the bank can say no and even charge you with fraud If you dont do it in a smart way. And that just because it went really smooth and easy the first time, that you can/Should continue to use chargebacks as a way to get all your casino transactions back om an ongoing basis.
Бях открит и честен с банката.. избрах да не получа стоките си, след което обясних как е..
за части от депозитите ми дори не балансираха в казиното.. един ден имах пет тегления от моята банка, но кредитирах само 1 в казиното, (да, направих няколко опита, защото каза
се провали в казиното), след което парите бяха инвестирани в друга компания.
Не трябва ли да могат да си го върнат? тогава съм напълно открит и честен. така че не може да е измама, нали?
I was open and honest with the bank.. chose that I didn't receive my goods then I explained how it is..
for parts of my deposits didn't even balance at the casino.. one day had five withdrawals from my bank but only credited 1 at the casino, (yes I made several attempts because it said
failed at the casino) then the money was invested in another company..
Shouldn't they be able to get it back? then I am completely open and honest. so it can't be a scam right?
Не, разбира се, ако сте честни, това никога не може да се счита за измама - единствената последица е, че вашата банка може да не иска да се справи със сторнирането. 🙂
No of course, If you are honest it can never be considered fraud -the only consequence is that your bank may not want to handle the chargeback. 🙂
Трудно е със сигурност. Въпреки това, за да бъдем честни, Visa, MasterCard и банката все пак не успяха да защитят потребителя. Което е отвратително. Предполагам, че може да се обсъди дали транзакциите всъщност са били законни като начало. В зависимост от държавата, в която живеете, и съответните суми, може би разговорът с адвокат или адвокат може да си струва.
It is tricky for sure. However, to be fair, Visa, MasterCard and the bank have failed to protect the consumer though. Which is disgusting. I guess it could be discussed if the transactions actually were legal to begin with. Depending in which country you live in, and the amounts involved, maybe talking with a lawyers or solicitor could be worth it.
Актуализация, някои транзакции от Lovin Prod и Ewave току-що бяха отменени тази сутрин. Това е странно, защото никога не можах да разбера и да се свържа с тях. Така че предполагам, че са същите като някои от другите, които успешно изпратих по имейл. Но второ странно нещо, това са само някои, а не всички. И тези са направени през май.
Но всяко възстановяване е хубаво.
Update, some transactions from Lovin Prod and Ewave was just reversed this morning. This is strange because these I could never figure out and contact. So guess they are same as some of the other ones I successfully emailed. But second strange thing, it's just some and not all. And these were made in May.
But any refund is nice.
имате ли представа къде сте изпратили за възстановяване на сумата от ewave? Имам няколко от тях, но не мога да намеря информация за контакт.
Току-що намерих уебсайт ewave.com, но не знам дали това е правилният
do you have any idea where you sent for the refund from ewave? I have a couple of them but cant find any contact info.
I just found a website ewave.com but dont know if this is the right one
Ecaxtly! От морална гледна точка изобщо не смятам, че е грешно и насърчавам всички да правят сторнирания. Просто искам да насърча всички да бъдат възможно най-умни с него, както и да увеличат шансовете си да извлекат максимума от него, колкото е възможно.
Например; Може би не изисквайте обратно таксуване на транзакции под 50 евро, ако имате и няколко над 500 евро (ако са към различни доставчици).
Ecaxtly! Morally I dont think it is wrong at all, and I encourage everyone to do chargebacks. I just want to encourage everyone to be as smart as possible with it, also the increase their chances to get the most out of it as possible.
For example; Maybe dont request to charge back transactions below 50 euro, If you have also several over 500 euro (If they are to different providers).
Наистина мисля, че трябва да опитате, ще бъде супер интересно да видим как банката ще се справи с това.
Really think you should try, would be super interesting to see how the bank would handle it.
Tycker verkligen du borde testa, skulle vara superintressant att se hur banken skulle hantera det.
Моята банка издател People's Trust (в Канада) отказва да възстанови всички плащания. Опитвам се да направя сторниране на плащане с „неоторизирана транзакция", но банката пише:
„Заснемането на екранни снимки на поверителни подробности може да доведе до компрометиране на информацията.
Наистина няма основателна причина да правите екранна снимка на данните на картата си, поради което нашият финансов екип казва, че не може да предложи възстановяване на сумата поради нарушение на нашето споразумение за карта." (Просто правя екранни снимки на картата си в приложението си на IPhone)
My bank issuer People’s Trust (in Canada) decline to refund any payments. I try to make a chargeback with "unauthorized transaction" but bank write:
"Screenshotting confidential details can result in the information being compromised.
There is really no good reason you should be screenshotting your card details, which is why our finance team says they cannot offer a refund due to a breach in our card agreement." (I just make screenshots my card in my app on IPhone)
Не, опитах, изпратих няколко много силни имейла до InstantCasino и Tsars
Но още нищо. Тези казина в Кюрасао няма от какво да се страхуват, тъй като не са лицензирани, независимо какво казват. Лицензът на Кюрасао не е истински лиценз или истински регулиран пазар.
No, tried, sent some very strong worded emails to InstantCasino and Tsars
But nothing yet. These Curacao casinos have nothing to be afraid of really as they are not licensed, no matter what they say. Curacao license is not a real license or a real regulated market.
имате ли представа къде сте изпратили за възстановяване на сумата от ewave? Имам няколко от тях, но не мога да намеря информация за контакт.
Току-що намерих уебсайт ewave.com, но не знам дали това е правилният
do you have any idea where you sent for the refund from ewave? I have a couple of them but cant find any contact info.
I just found a website ewave.com but dont know if this is the right one
Ewave не беше от тези, с които успях да се свържа.
Така че вероятно е един от 20-30 други, на които изпратих имейл.
Или, много малко вероятно, това са казината. Но се съмнявам в това.
Ewave was not one of the ones I managed to contact.
So it is probably one of the 20-30 others ones I sent email to.
Or, very unlikely, it's the casinos. But I doubt that.
Би било хубаво да чуя отговор от лицензирани казина като unlimitedcasino (Infiniza limited) какво имат да кажат за това 🙂
Would be nice to hear som response from licensed casinos like unlimitedcasino (Infiniza limited) what they have to say about this 🙂
Какво всъщност мотивира доставчиците на плащания да помогнат с възстановяването на средства? Мислейки, тъй като повечето не са и това не им носи никакви последствия - малкото, които възстановяват сумата, защо го правят? След като изглежда, че никой орган не го интересува, защо го прави?
What is really the motivator for the payment providers to help with the refunds? Thinking since most arent, and it doesnt give them any consequences -the few that are refunding, why do they? Since it doesnt seem as any authority cares, why do they?
Е, и MGA не е лиценз, каквото и да говорят. Лицензите не означават нищо.
Малта е малък корумпиран остров с по-голямата част от доходите си от бизнеса с казина.
Те винаги ще бъдат на страната на казината и ще правят нищо. Например, MGA позволява нисък RTP от 88% за техния онлайн лиценз. Това е просто лудост.
Правенето на незаконни неща е в кръвта на малтийците.
Моля, обърнете внимание, че LCS Limited, лицензиран оператор на казино от MGA, имаше в своите правила и условия, че ако спечелите повече от €5000 за 24 часа, всичко над €5000 се анулира и ще принадлежи на казиното. Така че бихте могли да спечелите само €5000 и всяка друга сума, която бихте загубили. И не, това не е лимит за теглене, а лимит на печалба. Това те правеха години наред с одобрението на MGA. Мисля, че съвсем наскоро това може да е било променено в LCS.
Така че не очаквайте лиценз да ви защити, защото няма.
Well, MGA is not a license either, no matter what they say. The licenses doesn't mean anything.
Malta is a small corrupt island with majority of their income from the casino business.
They will always be on the casinos side and do nothing. For example, MGA allows as low RTP as 88% on their online license. That is just insane.
Doing illegal things is in the blood of the Maltese.
Please note that LCS Limited, a MGA licensed casino operator, used to have in their terms and conditions that if you won more than €5000 in 24h, any above above €5000 was voided and would belong to the casino. So you could only ever just win €5000 and any other amount you would lose out. And no, it's not withdrawal limit, it is winning limits. This they did for years with MGA approval. I think now pretty recently this might have been changed on LCS.
So don't expect a license to protect you, because it won't.
Получихте ли възстановяване на сумата директно от skinczar? Изпращам им имейли, но нямам отговор.
Получих и възстановяване от canapay.
Did you get a refund from skinczar directly? I've been emailing them but no reply.
I also received refund from canapay.
Кога за първи път изпрати имейл на wintermads? Преследвам ги от седмици, така че ми е интересно колко време им отне да ви върнат сумата.
When did you first email wintermads,? I've been chasing them for weeks now so be interested to know how long they took to refund you.
Ако някой има нужда от помощ за връщане на парите от LCS Limited поради тези 5000 евро на ден Максимална печалба T&C, подайте жалба до MADRE. Максимумът, който ще получите обратно, е 5000 евро, ще отнеме много време (над година за мен), но ако сте постоянни и посочите правилните аргументи, ще получите 5000 евро обратно (ако са конфискувани 5000 евро или повече ).
If anyone needs help with getting money back from L.C.S. Limited due to this 5000 euro per day Max win T&C, file so complaint with MADRE. The Max you will get back is 5000 euro, it will take a lot of time (over a year for me) but If you are persistent and point at the right arguments you will get 5000 euro back (If they have confiscated 5000 euro or more).
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.