Отне им 3 дни, за да ми изпратят имейл, за да изпратят неща в подкрепа на моето твърдение, в рамките на един час те отговориха с някакъв основен отговор на ToS, имаше много повече от часове доказателства, които трябваше да прегледам, просто някак си ме отблъсна , надявам се, че омбудсманът разчита малко на тях, тъй като те имат малко повече власт от мен, Santeda са по-лоши от самия goldenbet, не им е позволено да работят с клиенти от Обединеното кралство и са санкционирани за подобни действия в Испания, Австралия и Швеция.
Took them 3 days to send me an email to send stuff to support my claim to, within an hour they'd replied with some basic ToS reply, was well more than an hours worth of evidence to go through, just sort of fobbed me off, hopefully the ombudsman leans on them a bit as they have a bit more authority than i do, Santeda are worse than goldenbet itself, they're not allowed to operate to UK customers, and have been sanctioned for doing similar in Spain, Australia and Sweden.