преди 4 дни
Моля, мога ли да видя имейла. М ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I see the email. Michelle.garner0506@outlook.com
0
Моля, мога ли да видя имейла. М ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I see the email. Michelle.garner0506@outlook.com
https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
потребител създаде това с подробности за търговци, които може да намерите това, което търсите
https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
a user created this with details of merchants you may find what you are looking for
Мога ли да ми изпратите имейла, смятам за моя мисия да постигна напредък тази седмица
Could I please the email, I am making it my mission to make progress this week
Моля, може ли да получа имейлите M ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I have the emails Michelle.garner0506@outlook.com
Някой да има контакт за тези:
PSG*CloudData/ForceG
онлайн плащане
PLGN
други услуги, н.д
ibonusuk
CLX*ро-диани
ще предложа и награда за успешно възстановяване
Anyone have contact for these:
PSG*CloudData/ForceG
onlinepay
PLGN
other Services Nec
ibonusuk
CLX*ro-dians
i will also offer a reward for a succesful refund
здрасти
Получих отговор от поддръжката на Payswix и те казаха, че нямат нищо общо с тези транзакции...
Hi
Got an answer from Payswix support and they have nothing to do with these transactions they said…..
На кой имейл се свързахте с luxtel като доказателство, че сте се свързали с търговеца?
Which email did you contact luxtel on as proof to revolut that you contacted the merchant?
Vilken email kontaktade du luxtel på som bevis till revolut att du kontaktat handlaren?
С upport@luxtell.eu
Не знам дали е правилният, но никой не отговаря на имейлите на този адрес, така че вероятно е правилният 😅
Уебсайт: Luxtell.eu (базиран в Лондон)
Support@luxtell.eu
Dont know if its the right one, but no one is answering the emails on that adress som its probably the right one 😅
Website: Luxtell.eu (Based In London)
Национален залог, те също използваха Newton OS
Вело залог направи ZPDG.
National bet, they used Newton OS as well
Velo bet did ZPDG.
Как подходихте към вашите имейли до NIKOTPF? ако нямате нищо против да дадете някакви насоки.
How did you approach your emails to NIKOTPF? if you don't mind to provide some guidance.
Наистина е трудно да се проследят някои от тези търговци.
Оспорих транзакциите с моята CC компания, но те бяха отхвърлени за връщане на такса и раздел 75 (какъвто и да е).
Ние.нямаме подкрепа и тези търговци просто се измъкват.
It is really hard to track some of these merchants down.
I disputed the transactions with my CC company but they were rejected for charge back and section 75 (whatever It is).
We.have no support and these merchants just get away with it.
С кого е CC? Имах успех с дебитна карта с Chase Mastercard. Просто опитвам barclaycard сега, които работят с Visa, има две решения на омбудсмана на FOS, които ни подкрепят, когато банките отказаха сторнирания на плащания, след което бяха отменени, потърсете в Google или като алтернатива мога да предоставя информацията
Who is the CC with? I had success on a debit card with chase mastercard. Just trying barclaycard now who work with Visa there are two FOS ombudsman decisions which support us where banks refused chargebacks then they were overturned search Google or alternatively I can provide the information
Аз съм със Santander (Mastercard), който днес ме посъветва, че тъй като направих тези транзакции, те не могат да направят нищо.
Свързах се и с въпросните търговци и чакам отговори.
Бихте ли дали някакви насоки?
I’m with Santander (Mastercard), who advised today that since I made those transactions there’s nothing they can do.
Ive contacted the merchants in question as well and await responses.
Could you provide some guidance?
здрасти
CC е част от Ocean Finance на Capital One.
Моля, можете ли да ми предоставите информацията.
Hi
CC is with Ocean Finance part of Capital One.
Please can you provide the information for me.
Не съм имал директни отношения със Santander, но банковата карта Chase е дебитна Mastercard.
Обадих се на Chase, тъй като бях посъветван да го направя, и тогава ме информираха, че въпреки че направих плащания към тези сайтове за хазарт, те са използвали неправилните кодове, за да заобиколят блокирането на хазарта, първоначално те казаха, че Mastercard не се занимава с връщане на плащане за хазарт, но след известно време като настоявам, че това не са хазартни транзакции, те в крайна сметка са ги обработили като непредоставени стоки/услуги и са използвани неправилни данни.
Ако вашата карта Santander е кредитна карта, плащания за хазарт не трябва да се приемат, бих им се обадил, уведомете ги, че компаниите във вашето извлечение не са предоставили стоките и услугите, бъдете честни и кажете, че сте одобрили хазартни транзакции, но тези компании не са хазартна компания. Разберете какви услуги е трябвало да предложи чрез банката и след това настоявайте да таксуват обратно. Потърсете това в Google DRN-4400536, разгледайте какво казва омбудсманът относно неправилните кодове, това трябва да е основата на аргумента, тъй като кредитните карти трябва да блокират хазартни транзакции, но няма да го направят, когато се използват неправилни кодове, следователно има много добър шанс за връщане на плащане успех.
Not had any direct dealings with Santander but Chase bank card is a debit Mastercard.
I called up Chase as I was advised to do so and informed then that although I made payments to these gambling sites they have used the incorrect codes to bypass the gambling block, they initially said Mastercard don’t deal with gambling chargeback but after a while of me insisting these are not gambling transactions they eventually processed it under goods/services not provided and incorrect data used.
If your Santander card is a credit card payments gambling payments should not be allowed to be taken, I would call them back advise that the companies on your statement have not provided the goods and services, be honest and say you approved gambling transactions but these companies are not a gambling company. Find out what services they were meant to offer via the bank and then insist on them charging back. Search this in Google DRN-4400536, have a look around what the ombudsman says around incorrect codes this should be the basis of the argument as credit cards should block gambling transactions but won’t when incorrect codes used therefore chargeback has a very good chance of success.
Имаше връзка, предоставена от друг потребител, която е страхотен шаблон - давам признание на тях, това не е мое. Трябва да повторите, че има блокиране на хазарта на ВСИЧКИ кредитни карти поради законодателството на Обединеното кралство.
Пиша, за да поискам официално възстановяване на плащане за скорошни транзакции, обработени в моя акаунт. Подробностите по сделката са както следва.
Дата на транзакция: [Дата на транзакция] Сума: [Сума на транзакция] Име на търговеца: [Име на търговец]
Като човек, който се бори с пристрастяването към хазарта, РЕДАКТИРАЙТЕ СЪОТВЕТНО: Бях поставил блок за хазарт в сметката си преди няколко години, за да предотвратя транзакции, свързани с хазарт.
За съжаление наскоро получих рецидив и депозирах средства в онлайн казино. Въпреки въведеното блокиране на хазарта, казиното е използвало търговец измамник, за да прикрие истинското естество на транзакцията, като по този начин е заобиколил блокирането, като е използвал неправилен код на търговска категория (MCC).
Тази практика, известна като „изпиране на транзакция", е в пряко нарушение на разпоредбите на Mastercard и квалифицира транзакцията за възстановяване на плащане. Умишленото използване от страна на казиното на търговец измамник за заобикаляне на хазартния блок е явно нарушение на правилата на Mastercard. Ако MCC беше зададен правилно, транзакцията нямаше да бъде разрешена.
Предприех проактивна стъпка за създаване на ограничителни мерки за избягване на хазарта, но целенасочената и незаконна практика на пране на транзакции използва уязвимост в системата, улеснявайки тази транзакция въпреки блокирането.
Въпреки че разреших транзакцията, не получих стоки или услуги от този търговец. Средствата бяха насочени към онлайн казиното, което използва този търговец, за да заобиколи ограниченията за хазарт в моя акаунт. Очакваната дата на доставка за всички стоки или услуги, ако е приложимо, ще бъде същата като датата на транзакцията. Въпреки това, тъй като не са предоставени стоки или услуги от търговеца, искам обратно плащане.
В светлината на тези обстоятелства, любезно ви моля да обработите възстановяване на плащане за пълната сума на транзакцията. Оценявам вашето разбиране и незабавното внимание към този въпрос.
Благодаря ви за съдействието.
There was a link provided by another user which is a great template - giving credit to them this isn’t mine. You need to reiterate that there is a gambling block on ALL Credit cards due to UK law.
I am writing to formally request a chargeback for recent transactions processed on my account. The details of the transaction are as follows.
Date of Transaction: [Date of Transaction] Amount: [Transaction Amount] Merchant Name: [Merchant Name]
As someone struggling with gambling addiction, EDIT ACCORDINGLY: I had placed a gambling block on my account several years ago to prevent any gambling-related transactions.
Unfortunately, I recently relapsed and deposited funds to an online casino. Despite the gambling block in place, the casino employed a fraudulent merchant to disguise the true nature of the transaction, thereby bypassing the block by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This practice, known as "transaction laundering," is in direct violation of Mastercard regulations and qualifies the transaction for a chargeback. The casino's intentional use of a fraudulent merchant to circumvent the gambling block is a clear breach of Mastercard rules. If the MCC had been correctly set, the transaction would not have been authorized.
I took the proactive step of setting up restrictive measures to avoid gambling, but the purposeful and illegal practice of transaction laundering exploited a vulnerability in the system, facilitating this transaction despite the block.
Although I authorized the transaction, I did not receive any goods or services from this merchant. The funds were directed to the online casino, which used this merchant to bypass the gambling restrictions on my account. The expected delivery date for any goods or services, if applicable, would be the same as the transaction date. However, since no goods or services were provided by the merchant, I am requesting a chargeback.
In light of these circumstances, I kindly request that you process a chargeback for the full amount of the transaction. I appreciate your understanding and prompt attention to this matter.
Thank you for your assistance.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.