ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 244)

преди 11 месеца от kirekin
|
326915 преглеждания 3717 отговора |
|
1...243 244 245...247
Добавете пост
jbias18
преди 4 дни

Моля, мога ли да видя имейла. М ichelle.garner0506@outlook.com

Автоматичен превод:
Публикация на rasmaroose7 е изтрит от Romi
Причина: Спам
Meeegzzzz33
преди 4 дни

https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890


потребител създаде това с подробности за търговци, които може да намерите това, което търсите

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 4 дни

Мога ли да ми изпратите имейла, смятам за моя мисия да постигна напредък тази седмица

Автоматичен превод:
C2D2
преди 4 дни

Моля, може ли да получа имейлите M ichelle.garner0506@outlook.com

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Някой да има контакт за тези:



PSG*CloudData/ForceG

онлайн плащане

PLGN

други услуги, н.д

ibonusuk

CLX*ро-диани


ще предложа и награда за успешно възстановяване

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 3 дни

здрасти

Получих отговор от поддръжката на Payswix и те казаха, че нямат нищо общо с тези транзакции...

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 дни

На кой имейл се свързахте с luxtel като доказателство, че сте се свързали с търговеца?

Автоматичен превод:
Klikken
преди 3 дни

С upport@luxtell.eu


Не знам дали е правилният, но никой не отговаря на имейлите на този адрес, така че вероятно е правилният 😅


Уебсайт: Luxtell.eu (базиран в Лондон)

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Как намирате данните за контакт? Google изглежда няма повечето от тези компании, търся Balon tech, Newton OS и ZPDG

Автоматичен превод:
jbias18
преди 3 дни

В кой сайт за казино сте направили balon tech

Автоматичен превод:
vardhanudapa001
преди 3 дни

Национален залог, те също използваха Newton OS

Вело залог направи ZPDG.



Автоматичен превод:
kixiy42611
преди 2 дни

Как подходихте към вашите имейли до NIKOTPF? ако нямате нищо против да дадете някакви насоки.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Наистина е трудно да се проследят някои от тези търговци.

Оспорих транзакциите с моята CC компания, но те бяха отхвърлени за връщане на такса и раздел 75 (какъвто и да е).

Ние.нямаме подкрепа и тези търговци просто се измъкват.

Автоматичен превод:
Jasmo079
преди 2 дни

С кого е CC? Имах успех с дебитна карта с Chase Mastercard. Просто опитвам barclaycard сега, които работят с Visa, има две решения на омбудсмана на FOS, които ни подкрепят, когато банките отказаха сторнирания на плащания, след което бяха отменени, потърсете в Google или като алтернатива мога да предоставя информацията

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 дни

Аз съм със Santander (Mastercard), който днес ме посъветва, че тъй като направих тези транзакции, те не могат да направят нищо.


Свързах се и с въпросните търговци и чакам отговори.


Бихте ли дали някакви насоки?

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 дни

здрасти

CC е част от Ocean Finance на Capital One.

Моля, можете ли да ми предоставите информацията.

Автоматичен превод:
SkyT
преди 2 дни

Не съм имал директни отношения със Santander, но банковата карта Chase е дебитна Mastercard.

Обадих се на Chase, тъй като бях посъветван да го направя, и тогава ме информираха, че въпреки че направих плащания към тези сайтове за хазарт, те са използвали неправилните кодове, за да заобиколят блокирането на хазарта, първоначално те казаха, че Mastercard не се занимава с връщане на плащане за хазарт, но след известно време като настоявам, че това не са хазартни транзакции, те в крайна сметка са ги обработили като непредоставени стоки/услуги и са използвани неправилни данни.

Ако вашата карта Santander е кредитна карта, плащания за хазарт не трябва да се приемат, бих им се обадил, уведомете ги, че компаниите във вашето извлечение не са предоставили стоките и услугите, бъдете честни и кажете, че сте одобрили хазартни транзакции, но тези компании не са хазартна компания. Разберете какви услуги е трябвало да предложи чрез банката и след това настоявайте да таксуват обратно. Потърсете това в Google DRN-4400536, разгледайте какво казва омбудсманът относно неправилните кодове, това трябва да е основата на аргумента, тъй като кредитните карти трябва да блокират хазартни транзакции, но няма да го направят, когато се използват неправилни кодове, следователно има много добър шанс за връщане на плащане успех.

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
преди 2 дни

Имаше връзка, предоставена от друг потребител, която е страхотен шаблон - давам признание на тях, това не е мое. Трябва да повторите, че има блокиране на хазарта на ВСИЧКИ кредитни карти поради законодателството на Обединеното кралство.

Пиша, за да поискам официално възстановяване на плащане за скорошни транзакции, обработени в моя акаунт. Подробностите по сделката са както следва.

Дата на транзакция: [Дата на транзакция] Сума: [Сума на транзакция] Име на търговеца: [Име на търговец]

Като човек, който се бори с пристрастяването към хазарта, РЕДАКТИРАЙТЕ СЪОТВЕТНО: Бях поставил блок за хазарт в сметката си преди няколко години, за да предотвратя транзакции, свързани с хазарт.

За съжаление наскоро получих рецидив и депозирах средства в онлайн казино. Въпреки въведеното блокиране на хазарта, казиното е използвало търговец измамник, за да прикрие истинското естество на транзакцията, като по този начин е заобиколил блокирането, като е използвал неправилен код на търговска категория (MCC).

Тази практика, известна като „изпиране на транзакция", е в пряко нарушение на разпоредбите на Mastercard и квалифицира транзакцията за възстановяване на плащане. Умишленото използване от страна на казиното на търговец измамник за заобикаляне на хазартния блок е явно нарушение на правилата на Mastercard. Ако MCC беше зададен правилно, транзакцията нямаше да бъде разрешена.

Предприех проактивна стъпка за създаване на ограничителни мерки за избягване на хазарта, но целенасочената и незаконна практика на пране на транзакции използва уязвимост в системата, улеснявайки тази транзакция въпреки блокирането.

Въпреки че разреших транзакцията, не получих стоки или услуги от този търговец. Средствата бяха насочени към онлайн казиното, което използва този търговец, за да заобиколи ограниченията за хазарт в моя акаунт. Очакваната дата на доставка за всички стоки или услуги, ако е приложимо, ще бъде същата като датата на транзакцията. Въпреки това, тъй като не са предоставени стоки или услуги от търговеца, искам обратно плащане.

В светлината на тези обстоятелства, любезно ви моля да обработите възстановяване на плащане за пълната сума на транзакцията. Оценявам вашето разбиране и незабавното внимание към този въпрос.

Благодаря ви за съдействието.


Автоматичен превод:
преди 2 дни

Горното също може да бъде променено

да кажем VISA

Автоматичен превод:
1...243 244 245...247
Отидете на страницаот 247 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още