ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 244)

преди 1 година от kirekin
|
468866 преглеждания 4889 отговора |
|
1...243 244 245...247
Добавете пост
Waldo1984
преди 2 дни

Обяснихте ли им, че транзакциите не са свързани с хазарт, ако се показват от търговец на книги или подобен?



Автоматичен превод:
boots2024
преди 2 дни

Да и те казват, защото получих монети на сайта, получих стоки. Дори и да не съвпада със стоките, които го класифицират, защото бях много откровен с всичко, че получих това, за което възнамерявах да платя.

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 2 дни

Колко струва Уолдо

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 2 дни

Същото взеха.12 седмици с моя, но се простреляха в крака, тъй като ми казаха по телефона, че случаят определено е приключен, въпреки че се показваше отворен в акаунта ми и съветник по обслужване на клиенти каза не, определено е приключен, но някой продължава да го повдига, но ще продължи да бъде отхвърляно. След това получавам имейл, в който се казва, че все още се разследва, след това телефонно обаждане 3 седмици по-късно от служител по разследването на измами, който каза, че го разследва и ще ми се обади отново във вторник, като резултатът очевидно е отхвърлен. но в началото беше повдигнато като измама след това го отхвърлиха, но казаха, че ще го повдигнат като сторниране на плащания и трябваше да попълня формуляри за неполучени артикули и да им изпратя цялата кореспонденция, която се опитах с търговците. те казаха в окончателното писмо с отговор, че сме приключили нашето разследване и сме не ви възстановявам сумата, това не беше измама, спорът не беше повдигнат като измама, а връщане на плащане. Също така имах блокове за хазарт и международни плащания по сметката си по това време. Банката трябваше да предостави информация от доказателства от. търговци, за да докаже обратното и те не го направиха t. Случаят ми сега е с FOS. Честно казано дори не мисля, че santander е разследван, те имат ужасни отзиви за trustpioilot

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 2 дни

Пробвахте ли директно с търговците?


Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 2 дни

Революция

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Някой има ли информация за

PURESOUNDS Дубай DXB ?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Някой има ли информация за PURESOUNDS?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 дни

Моят е 3500 всичко направено за един месец.

Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 2 дни

О, човече, всичко е твърде познато, моля, уведомете ме, ако стигнете някъде с Fos, стискам палци за вас. Но банките изглежда ни карат да се чувстваме като престъпници.

Автоматичен превод:
boots2024
преди 2 дни

да, те ми изпратиха имейл доста бързо, че не разпознават моята личност и ме насочиха да получа възстановяване от банката. Сякаш знаят, че банките ще застанат на тяхна страна!

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 2 дни

Добре, мисля, че ако са по-големи суми, те го правят, тъй като не могат да изплатят всичко!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 дни

О, бих си помислил обратното, защото какво са няколкостотин за тях. Мислех, че е по-малко вероятно хиляди да бъдат платени поради загуба на повече пари. Ако това има смисъл!

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 2 дни

Е, ако това са £3500, това не им струва нищо за изплащане, но над £10 000 много повече и лихва, така че те ги правят, тъй като е голям удар, ако вдигнат сторнираните плащания, те не им струват нищо, те просто връщат плащанията, но има интереси ако е голяма сума, сякаш губят от омбудсмана, покриват всичко

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
преди 2 дни

Тогава не споменавайте хазарт – изчакайте 14 дни – изпратете имейл на търговците през това време с въпрос защо не сте получили услугите си – те няма да отговорят. Изпратете заедно със сторнирането на плащането - задължение за таксуване съгласно правилата на схемата.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 дни

Твърде трудно е, че с купища транзакции банките не са луди, те ще искат да знаят какво си мислите, че купувате и т.н. приятел, по-добре е да бъдете честни, той вече им е казал, че това е хазарт

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
преди 2 дни

Някой минавал ли е директно през казиното и пробвал ли е charback по този начин?

Как мина?


Автоматичен превод:
преди 2 дни

Току-що прочетох правилата и условията на Google, както си помислих, чакайте Google. са отчасти виновни за това и за това, че позволяват на нелицензирани офшорни оператори да рекламират в ограничени държави. Ако Google поддържаше закона, защото можете да търсите само определени домейни от определени страни или не получавате достъп, добре, какво да четете. Сайтовете за хазарт се нуждаят от валиден лиценз и трябва да предоставят на Google тези лицензи, а също така не им е разрешено да популяризират или работят в ограничени държави или да рекламират, ако го правят, Google може и ще затвори техните домейни. Но това, което не мога да разбера, е половината от тези сайтове за хазарт не притежават никакъв лиценз, като Коста Рика, те не притежават лиценз, но компаниите са регистрирани, това означава swfa.и не си струва хартията, написано е интересно четиво. Мисля, че Google също трябва да носи отговорност за разрешаването на тези сайтове за рекламиране без надлежна проверка и проверка на тяхната валидност по лиценз. Санкциите трябва да се плащат

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Здравейте, има ли сайт за казино, където имате успех със връщането на плащане?

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 2 дни

Опитах няколко пъти, те просто отговарят, че не е тяхна отговорност фирмите, с които си сътрудничат, да използват различен MCC код и други подобни.



Автоматичен превод:
1...243 244 245...247
Отидете на страницаот 247 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини