ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 221)

преди 11 месеца от kirekin
|
331528 преглеждания 3770 отговора |
|
1...220 221 222...250
Добавете пост
преди 1 месец

Просто препратете съобщенията за копиране и поставяне и се чудете защо не получавате нищо обратно.


Вие, малките пристрастени комарджии, няма да постигнете нищо; това е проблем на друго ниво, а именно политическо.

Губите си времето, гасейки горски пожар с малка бутилка вода. Няма да промениш нищо.

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 1 месец

Няма лошо да опитате.

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 1 месец

Със сигурност сте имали проблем с хазарта в даден момент, иначе нямаше да сте тук. На хората им е позволено да се ядосват, че са се възползвали. Тези казина са създадени само за насочване към комарджии, на които е забранено да използват Gamstop и други средства

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 1 месец

Толкова негативно, радвам се, че не те слушам. В противен случай нямаше да получа обратно £5,5k досега....

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 1 месец

мисля, че въз основа на този коментар и няколко други, те не са тук, за да помогнат, нито са на „наша страна", така да се каже, много негативни и груби според мен


също поздравления за връщането на парите!

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Wicked243
преди 1 месец

Групата отворена ли е вече?

Автоматичен превод:
Публикация на Colin09 е изтрит
Katze1337
преди 1 месец

Надявам се, че съобщението ви може би е малко изгубено в превода... в противен случай рискувате да прозвучите малко като трол. Досега винаги съм смятал, че коментарите ви са доста добре балансирани. Ако нямате проблем с тези казина, може би трябва да намерите друга тема

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Просто препратете съобщенията за копиране и поставяне и се чудете защо не получавате нищо обратно.


Вие, малките пристрастени комарджии, няма да постигнете нищо; това е проблем на друго ниво, а именно политическо.

Губите си времето, гасейки горски пожар с малка бутилка вода. Няма да промениш нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За последен път те предупреждавам: показвай уважение към другите.

Акаунтът ви ще бъде забранен за постоянно само за един акт на обидна глупост, като този, който току-що сте извършили.

Не е подходящо да говорите с хора по този начин, следователно няма да бъде толерирано.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не всеки може да се справи с истината или никой не иска да я чуе 😂

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 1 месец

Това няма нищо общо с истината; всичко, което се случва е, че съсипвате тази тема с вашето неуважително тролене и незачитане на много основни правила.

Това свършва сега, ще ви банна.

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 1 месец

Благодаря ви много, благодаря ви, толкова съм благодарен, благодаря ви xxxxxxx

Автоматичен превод:
преди 1 месец

те са измама аз чакам пари 6 dager да не получа пари .

Автоматичен превод:
преди 1 месец

когато зададете въпрос, винаги получавате един и същ отговор, те просто копират едни и същи отговори, мисля, че са ботове, каква измама, хора, пазете се и плащанията не са написани като магазин за залагания, някои фабрики за дрехи, различни фабрики, пране на пари, добре, че ги докладвах, разследването продължава, свързах се с всички служби по света

Автоматичен превод:
Colin09
преди 1 месец

Като цяло тонът му беше снизходителен и неуважителен, но през последните няколко дни той беше просто груб, трол и неуважителен, да не говорим, че не се опитва да помогне по никакъв начин. Преди няколко седмици той се опитваше да накара хората да му изпратят имейл, за да се свържат с „адвокат" срещу заплащане, което беше супер сенчесто, искайки пълномощно (никога не подписвайте пълномощно на никого при никакви обстоятелства, особено на хора ти не знаеш)

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте някой получил ли е имейл за Santeda International BV като цяло вместо за всички негови сайтове, тъй като не отговаря

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И накрая, няколко думи, които трябва да следвате...


1.

Всеки, който таксува обратно или получава парите си обратно, трябва да е сигурен, че е достатъчно силен, за да не ги залага отново. Сторнирането на плащане работи само веднъж и след това ще бъдете във всеки черен списък. Независимо дали става въпрос за вътрешния списък на казиното или списъка на доставчика на платежни услуги. Ако започнете да играете отново, е почти невъзможно да си върнете парите.

2.

През последните няколко дни Ви обърнах внимание, че сте авторизирали транзакциите, това е правилно и важно за банката. Банката носи отговорност за разрешена транзакция, а търговецът носи отговорност за неоторизирана транзакция, поради което всички транзакции обикновено се проверяват в 3DS. Следователно банката не поема риска да остане с разходите за връщане на плащане. В случай на сторниране на плащане, такса за сторниране на плащане се начислява за всяка транзакция. Така че можете да сте щастливи, че не се налага да плащате никакви такси за загубено възстановяване на плащане. Минимум 20,00 евро на транзакция, с 20-30 транзакции, което означава доста много.


3.

Тролене и др.

Не съм искал пълномощно от никого, просто насочих безплатно адвокат. След консултация с адвоката той ме помоли да се въздържа от насочване на други клиенти, тъй като повечето от тях не могат да подадат документите в подходящ вид.


4.

омбудсман:

Мислите ли, че сте първият, който отива там? Омбудсманът проверява дали банката е допуснала грешка, но това не е така. Транзакцията е потвърдена от вас и банката е извършила плащането. Банката не е длъжна да проверява коректността на транзакцията или дали плащането е незаконно. Кредитната карта служи като заместител на парите в брой; има за цел да ускори процеса на плащане. Така че плащането с кредитна карта е „плащане в брой", все едно подадете на някого банкнота от 20 евро.

Сторниране на плащане с Visa / Mastercard

5.

Често цитираният откъс от Политика на VISA 12.7: Да, банката може да подаде сторниране на плащане, защо не го прави?

Тъй като плащанията са кодирани по този начин и са посочени сектори, където не са възможни връщания на плащания. Парични преводи, крипто и т.н. VISA и Mastercard не обработват връщания на плащания във връзка с хазарт, това също ще бъде друга причина. Освен това искахте да играете и можехте да играете. Ако спечелихте, щяхте да изплатите парите. Също така трябва да запомните, че може сами да сте извършили престъпление, участвайки в незаконен хазарт във връзка с пране на пари. Всеки, който оторизира плащане за първи път, го прави несъзнателно, след като прочете тази статия, това е съзнателно и умишлено.

Останалото са частни спорове, банката не носи отговорност за тях, можете свободно да съдите доставчика на платежни услуги.


6.

Пристрастяване към хазарта

Залагали сте суми пари, за които други биха похарчили 3-4 месеца работа. Това не се случва просто като „Опа, току-що залагах твърде много". Не, това е патология и не може просто да се загърби. За това има сериозна причина и е необходима професионална подкрепа.


7.

Солени палавници

Не мисля, че съм обидил някого, просто нарекох нещата с истинските им имена, което много хора не искаха да разберат. Прочетете законовите разпоредби (точка 5) и ще разберете какво имам предвид.


8.

Криминални казина

Това не са просто няколко души, които седят там и правят казино, това са организирани банди с подобни структури. Това започва със създаването на казиното и стига до обработката на плащанията. Точка 8 е друга причина, която трябва да разберете. Това не са нормални хора, с които работите, те са престъпници. Те фалшифицират доказателства или просто вземат пари от джоба ви, или просто не ви плащат парите и блокират акаунта ви. Предполагам, че парите, които печелите, отиват в собствените джобове на казиното 😉 Името ви в акаунта на играча може просто да бъде заменено с X. Както всички знаем, на престъпниците не им пука за никакви закони 😉


Следват точки 9 и 10.




Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 1 месец

9.

Правно положение

Проблемът не съществува само днес, той е известен от няколко години. Преди година четох статия за изменението на MCC, това беше от 2010 или 2011. Wirecard беше първата банка, която стана публична, просто беше копирана от другите банки. Към това се добавят остарелите системи на VISA и Mastercard, които улесняват престъпниците да организират плащания. Освен това именно банките в Обединеното кралство и Кипър позволяват на престъпниците да организират плащания по този начин. За играчите в Европа въпросът е малко по-сложен. В Германия доставчиците се позовават на свободата да предоставят услуги в Европа, но това никога не е било ограничавано, тъй като всяка страна в и извън Европа може и може да решава сама дали хазартът е законен или незаконен. Във връзка с издаването на лиценз за хазарт. Лицензът за eGaming Curacao или Antillephone е просто сертификат, не е истински лиценз. Бих могъл също да получа лиценз, „eKatze Gaming License" и да го продам за много пари, но в крайна сметка щеше да бъде също толкова безполезен.


10.

Диплома:

Според мен трябва да потърсите друг форум, много представители на казина и доставчици на платежни услуги четат тук и търсят необходимата информация. Ако 23 души пишат на доставчиците на платежни услуги едновременно с едно и също съобщение за копиране и поставяне, тогава трябва да ви е ясно защо не получавате парите си обратно.

Радка беше толкова арогантна, когато каза, че екипът на Guru толерира този пост, така че защо екипът на Casino Guru не ви помогне, като ви насочи към казиното? Предполагам, че това има финансови причини, в края на краищата този уебсайт живее от приходи от реклама и печалби от вашите загуби или депозити чрез връзката за препоръка. Помислете за това за момент 😉 Когато видя, че хората са заложили 50 хиляди и прехраната им зависи от това, а екипът на Casino Guru не прави нищо, тогава мога да повърна. С тази сума пари екипът на Guru определено би могъл да осигури подкрепа. Освен това в казината липсва KYC и AML. Съответно можете също да посочите казиното като отрицателно.


В крайна сметка трябва да се каже и вие също трябва да разберете това:


Не сте били измамени. Вие сте платили пари на казиното, вероятно косвено (фалшив MCC), и парите са кредитирани във вашата сметка в казиното. Ако го няма и сте загубили всичко и не сте поискали теглене, тогава казиното най-много е предложило услугата си незаконно. Подозирам, че мнозина са заложили парите си, занулили са сметката си в казиното и сега искат да си върнат няколко долара. 😉


Радка, много ти е къс бушона, можеше да напиша този пост под стария си акаунт, просто казах, че не всеки може да понесе истината 😉 и държа на това. Надявам се, че се чувствате виновни, когато получавате мръсни пари от работата си в Casino-Guru.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Tabbbs
преди 1 месец

Няма имейл от Сантеда. Контактът се осъществява чрез въпросните казина!

Автоматичен превод:
Публикация на Glamors12 е изтрит
1...220 221 222...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още