ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 242)

преди 11 месеца от kirekin
|
328756 преглеждания 3764 отговора |
|
1...241 242 243...249
Добавете пост
преди 1 седмица

Монцо отхвърли твърденията ми.


Чувствам се толкова депресиран.


Тези компании са незаконни, неетични, изпълняват всеки трик в книгата, за да ни измамят.


Аз съм физическо лице, базирано в Обединеното кралство. Регистрирах се в Gamstop преди 5 години и сега получавам реклами навсякъде в интернет „Не е Gamstop", „Не е в Gamstop", елате да залагате с нас!


Отново нерегламентирани, незаконни казина.


Чувствам се толкова нисък, Комисията по хазарта, Gamstop, Агенцията за рекламни стандарти, компаниите за кредитни карти никой не прави нищо по въпроса!


В Обединеното кралство беше обявено за незаконно разрешаването на използването на кредитни карти за залагане. Тези компании го заобикалят, като неправилно класифицират транзакциите. Но когато се отчитат сделките, никой не поема отговорност?!


Чувствам се толкова отпаднал в момента. 🙁

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 1 седмица

Ако нямате нищо против да попитам от кои компании се опитвате да си върнете парите

Автоматичен превод:
Публикация на Howdydowdy е изтрит
Wicked243
преди 1 седмица

Може би си струва да се опитате с омбудсман като последен шанс, аз самият в момента чакам решението им, също се свързах с MasterCard и те изглеждаха доста заинтересовани и започнаха собствено разследване.

Автоматичен превод:
Публикация на Colin09 е изтрит
Gojira7346
преди 1 седмица

Хей приятел. Как се сдобихте с Mastercard? Опитах няколко пъти и нямам отговор! Изглежда невъзможно 😬 поне бих могъл потенциално да получа онези, които не успях! Тъй като някои от тези, които не успях да си върна, бяха най-големите ми депозити (4 цифри)

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 седмица

twitter, изпратих им Dm'd, те след това зададоха въпроса, аз обясних и те поискаха подробности за транзакциите, банков BIN и т.н., след което казаха, че го препращат на съответния екип и ще се свържат

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 1 седмица

интересно Ще трябва да направя същото утре, когато имам възможност. Доколкото знам, някои от тях очевидно са преминали през Mastercard като процесор, но никога не са знаели как да се свържа с тях!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 седмица

уверете се, че това е mastercard Uk twitter, трябва да има златна отметка до името, те са доста бързи и полезни

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

уверете се, че това е mastercard Uk twitter, трябва да има златна отметка до името, те са доста бързи и полезни

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Хейей! Какво им направихте? Само обичайните неща или нещо друго? 🤠

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Revolut също отхвърли моите искове, подадох жалба, тъй като някои от сторнираните плащания преминаха, но не всички. Жалбата също беше отхвърлена без обяснение защо някои са отхвърлени, а други не.


Изпратих и имейл merchantsurcharge@mastercard.com за тези търговци. Все още няма отговор.

Автоматичен превод:
lehairbaj
преди 1 седмица

Току-що обясних моята ситуация и как компанията, с която имах работа, работеше и нарушаваше закона/ToS, те изглеждаха доста заинтересовани, така че разследват

Автоматичен превод:
k98m9c54x5
преди 1 седмица

Revolut не са добри с този тип спорове, най-добрият залог е омбудсман и опитайте отново с mastercard

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 1 седмица

казахте ли им, че правите депозит за казино?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Моля, дръжте ни в течение за отговора на Mastercard.


Имате транзакции към "LuxTel, Лондон" Revolut първо отказа 6 транзакции, а след това на следващия ден, когато опитах с 5-те, които ми бяха останали с абсолютно същото описание и т.н., те внезапно продължиха за оспорване.


Всички са чрез цифрова Mastercard от Revolut, обжалвах, но те просто продължават да твърдят, че трябва да спазват правила и т.н. за Mastercard.


да Тогава защо продължихте с останалите 5 транзакции, след като първите бяха отказани 😅


Никаква логика.


Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
преди 1 седмица

Да, казах им истината, транзакциите не са посочени като хазартни транзакции (грешен код на търговеца), въпреки че депозирах в казино, така че предполагам, че това е причината, поради която се интересуват

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Всеки, който е имал късмет с възстановяването на сумата директно от -


velobet

голдънбет

ролето

donbet

казина


Или имате някаква идея как да подходя по-високо, тъй като просто продължавам да получавам игнориране или отказ за възстановяване на средства по имейл! Имах 2 успешни възстановявания през юли с 2 други сайта! Останете с надежда 🤞🏼

Автоматичен превод:
Meeegzzzz33
преди 1 седмица

Опитах goldenbet директно, но без резултат, в момента работя с омбудсман, тъй като Chase Bank не искаше да връща плащане и MasterCard (те разследват)

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 1 седмица

Моята банка е същата, която отказа да разследва. Ужасяващо наистина, нали. Четох в тази тема, че Santeda BV е собственик на goldenbet и т.н. Стигнахте ли до нещо с тях?


дано омбудсманът ви подкрепи и да получите справедливостта, която заслужавате!

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 1 седмица

Това беше моят отговор от Mastercard.

Казах им почти същото като теб...

Благодарим ви, че се свързахте с Mastercard и съжаляваме, че четем. Моля, обърнете внимание, че всички карти и сметки се издават и управляват от банки/финансови институции, а не от нас (Mastercard), тъй като ние сме доставчиците на технологии и мрежи за банки и финансови институции. Ако смятате, че транзакция, публикувана във вашия акаунт, е измамна, трябва незабавно да се свържете с финансовата институция, издала картата ви. Потърсете номер за обслужване на клиенти на гърба на картата или в извлечението за фактуриране. Можете също така да се свържете безплатно с центъра за помощ на Mastercard на (0800-96-4767). Надяваме се, че проблемът ви ще бъде разрешен скоро. Благодаря, ^RT

Автоматичен превод:
1...241 242 243...249
Отидете на страницаот 249 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още