ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 231)

преди 1 година от kirekin
|
488184 преглеждания 5149 отговора |
|
1...230 231 232...260
Добавете пост
преди 1 седмица

NineWin вече ми върнаха сумата.


в контакт с Cosmobet, който беше отхвърлил първоначалния ми иск преди 2 месеца, но се обърна към него с новия шаблон.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Моля, напишете какво изпращате на NineWin.

Каква беше сумата?

Автоматичен превод:
zorromedz
преди 1 седмица

HelperSm мисля? Но предполагам, че има и други.


друг: някой знае ли за приложението easy*, намиращо се в единбург?

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 1 седмица

здравей

Някаква актуализация? Те аргументираха ли връщанията?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Някой знае ли кои доставчици попадат в Transactworld.com... 🤔

Автоматичен превод:
Apple1234
преди 1 седмица

За бонус на техните слотове мисля. Струва ми се странно, че използват телефонен код 415 и 310, за да се свържат с мен

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Относно какво?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Относно бонуса. Използваха два различни номера с различни регионални кодове, така че това ме отблъсна

Автоматичен превод:
Caliguy415
преди 1 седмица

Не бих се притеснил. Просто да ги игнорирате?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Не бих се притеснил. Просто да ги игнорирате?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Не съм сигурен дали знаете нещо за Jazz Casino, но те са законно казино, нали?


Вероятно съм параноичен, но те не са от типа казино, ако им дължиш пари, те могат да те преследват. нали Знам, че в наземно казино, като във Вегас, те могат да направят това, но вярвам, че базирано, ако ви дадат кредит. Онлайн казината не правят това, сигурен съм.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 седмица

file Бих предложил нещо подобно. Канада е много регулирана държава.

Автоматичен превод:
Apple1234
преди 1 седмица

Благодаря за това,


някакви предложения за добри уебсайтове, които да посетите за докладване в Канада?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

някой със същите търговци с информация?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Намерихте ли нещо за CURRYCUDI?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Тази поддръжка на Kinghills дори не ми отговаря. Изпратих 5 имейла за моя проблем, сега им изпратих имейл, като копират в моя банков съветник по хазарта и екипа за жалби за връщане на плащания, все още нищо и статусът на акаунта все още е отворен

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 1 седмица

Morning Dusty с коя банка направи връщането на плащането на wintermads, какво каза на банката си и отговори ли wintermads на връщането на плащане?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Тези Кингхилс са истинска измет, просто сложих £160 безплатни залози в сметката, след като им писах

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Тази поддръжка на Kinghills дори не ми отговаря. Изпратих 5 имейла за моя проблем, сега им изпратих имейл, като копират в моя банков съветник по хазарта и екипа за жалби за връщане на плащания, все още нищо и статусът на акаунта все още е отворен

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това ще започнат да правят всички - да игнорират всичко. Да не казвате нищо за тях е по-добре, отколкото да кажете нещо, което може да се използва на по-късна дата.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 седмица

Те очевидно знаят, че го правят! това е в моя полза без отговор за сторнирания, ако се направи, тъй като се опитах да го реша с търговеца

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Тази поддръжка на Kinghills дори не ми отговаря. Изпратих 5 имейла за моя проблем, сега им изпратих имейл, като копират в моя банков съветник по хазарта и екипа за жалби за връщане на плащания, все още нищо и статусът на акаунта все още е отворен

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Какво написахте? Можете ли да копирате пощата?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравейте всички

Току-що получиха обаждане от Chase Bank след 4-седмичен случай на измама и измама и те отказаха възстановяване, тъй като не са видели измама или измамна дейност.

Имам и отворена жалба, в която казвам, че не искам накрая да тръгне по пътя на измама, ако денят трябва да бъде обикновено връщане на плащане за неполучаване на стоки или услуги.


Въпреки че elegro ме моли да накарам моята банка да започне процеса на възстановяване, те все още не се съобразяват.

Давам му 1 последен опит за обработка на сторнирания на плащания и за резултата от моята жалба и след това ще трябва да го занеса на FOS.


Мислех, че ще бъде дълго, но просто неполучаване на стоки или услуги.



Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Банката няма да ви помогне. Около 1% от банките са започнали връщане на такса. Те работят заедно с тези незаконни компании за измами. Забравете банката.


Можете или да преминете през сайта на казиното, където сте загубили парите

Или можете да минете през търговеца.



Автоматичен превод:
jwilson27031988
преди 1 седмица

Това е гадно приятелю. Как направихте плащанията?

Автоматичен превод:
1...230 231 232...260
Отидете на страницаот 260 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини