NineWin вече ми върнаха сумата.
в контакт с Cosmobet, който беше отхвърлил първоначалния ми иск преди 2 месеца, но се обърна към него с новия шаблон.
NineWin have now refunded me too.
in contact with Cosmobet who had rejected my initial claim 2 months ago but have approached it with the new template.
Моля, напишете какво изпращате на NineWin.
Каква беше сумата?
Please write what you send NineWin.
What was the amount?
HelperSm мисля? Но предполагам, че има и други.
друг: някой знае ли за приложението easy*, намиращо се в единбург?
HelperSm i think? But i guess there is others as well.
antother one: does anyone know about easy*app located in edinburgh?
здравей
Някаква актуализация? Те аргументираха ли връщанията?
Hiya
Any update? Did they argue the chargebacks?
За бонус на техните слотове мисля. Струва ми се странно, че използват телефонен код 415 и 310, за да се свържат с мен
About a bonus on their slots I think. I find it weird they use a 415 and 310 area code number to contact me
Не бих се притеснил. Просто да ги игнорирате?
I wouldn't be worried. Just ignore them?
Не съм сигурен дали знаете нещо за Jazz Casino, но те са законно казино, нали?
Вероятно съм параноичен, но те не са от типа казино, ако им дължиш пари, те могат да те преследват. нали Знам, че в наземно казино, като във Вегас, те могат да направят това, но вярвам, че базирано, ако ви дадат кредит. Онлайн казината не правят това, сигурен съм.
Not sure if you know anything about Jazz Casino but they are a legitimate casino, aren't they?
I'm probably paranoid but they aren't the type of casino if you owe them money they can go after you. Right? I know on land based casino like in Vegas, they can do that but I believe that based if they give you credit. Online casinos don't do that, I'm sure.
Благодаря за това,
някакви предложения за добри уебсайтове, които да посетите за докладване в Канада?
Thanks for this,
any suggestions on good websites to visit for reporting in Canada?
Тази поддръжка на Kinghills дори не ми отговаря. Изпратих 5 имейла за моя проблем, сега им изпратих имейл, като копират в моя банков съветник по хазарта и екипа за жалби за връщане на плащания, все още нищо и статусът на акаунта все още е отворен
This Kinghills support are not even answering me ive sent 5 emails about my problem ive now emailed them copying in my bank gambling advisor and chargeback complaints team still nothing and account still open status
Morning Dusty с коя банка направи връщането на плащането на wintermads, какво каза на банката си и отговори ли wintermads на връщането на плащане?
Morning Dusty what bank did you do the wintermads chargeback with, what did you say to your bank and did wintermads respond to the chargeback?
Тази поддръжка на Kinghills дори не ми отговаря. Изпратих 5 имейла за моя проблем, сега им изпратих имейл, като копират в моя банков съветник по хазарта и екипа за жалби за връщане на плащания, все още нищо и статусът на акаунта все още е отворен
This Kinghills support are not even answering me ive sent 5 emails about my problem ive now emailed them copying in my bank gambling advisor and chargeback complaints team still nothing and account still open status
Това ще започнат да правят всички - да игнорират всичко. Да не казвате нищо за тях е по-добре, отколкото да кажете нещо, което може да се използва на по-късна дата.
This is what they will all start doing - ignoring everything. Saying nothing for them is better than saying something which can be used at a later date.
Те очевидно знаят, че го правят! това е в моя полза без отговор за сторнирания, ако се направи, тъй като се опитах да го реша с търговеца
They obv know they are at it ! that goes in my favour no response for any chargebacks if done as ive tried to work it out with the merchant
Тази поддръжка на Kinghills дори не ми отговаря. Изпратих 5 имейла за моя проблем, сега им изпратих имейл, като копират в моя банков съветник по хазарта и екипа за жалби за връщане на плащания, все още нищо и статусът на акаунта все още е отворен
This Kinghills support are not even answering me ive sent 5 emails about my problem ive now emailed them copying in my bank gambling advisor and chargeback complaints team still nothing and account still open status
здравейте всички
Току-що получиха обаждане от Chase Bank след 4-седмичен случай на измама и измама и те отказаха възстановяване, тъй като не са видели измама или измамна дейност.
Имам и отворена жалба, в която казвам, че не искам накрая да тръгне по пътя на измама, ако денят трябва да бъде обикновено връщане на плащане за неполучаване на стоки или услуги.
Въпреки че elegro ме моли да накарам моята банка да започне процеса на възстановяване, те все още не се съобразяват.
Давам му 1 последен опит за обработка на сторнирания на плащания и за резултата от моята жалба и след това ще трябва да го занеса на FOS.
Мислех, че ще бъде дълго, но просто неполучаване на стоки или услуги.
Hi all,
Just had a call off chase bank after a 4 week scam and fraud case and they have declined any refund as they didn't see any scam or fraudulent activity.
I have an open complaint aswell saying I did not want it to go down the scam fraud route at the end if the day it should be a simple chargeback for non reciept of goods or services.
Despite elegro asking me to get my bank to start the refund process they are still not complying.
I am giving it 1 last shot with chase to process chargebacks and for the outcome of my complaint and then I will have to take it to the FOS.
I thought it would be a long but simple non reciept of goods or services.
Банката няма да ви помогне. Около 1% от банките са започнали връщане на такса. Те работят заедно с тези незаконни компании за измами. Забравете банката.
Можете или да преминете през сайта на казиното, където сте загубили парите
Или можете да минете през търговеца.
Bank will not help you. About 1% of banks have started a charge back. They are working together with this illigal fraud companies. Forget the bank.
You can either go through the casino site where you lost the money
Or you can go through the merchant.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.